Ik post hier soms wel eens wat als het topic net geopend is, maar als ie dan weer onderaan staat vergeet ik het altijdquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef Gaultier het volgende:
[..]
En nu wel ineens hier posten?
Perverseling.
Oke roze.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik post hier soms wel eens wat als het topic net geopend is, maar als ie dan weer onderaan staat vergeet ik het altijd
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:25 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Die andere is bezopen.![]()
Deze is wel mislukt met inscannen, maar is het gelaat.
Wajoo, die ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chai, echt WTF flik je me nouquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef Chai het volgende:
Is dit echt?
http://skunks.files.wordpress.com/2008/07/yummi_tits.jpg
die rechter lijkt me niet, maar die linker zou kunnen.h2k?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:
hello2kitty, exvriendinnetje van Sjoegert, maar die is daar nu vast niet meer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wajoo, die ogen
[..]
Chai, echt WTF flik je me nou
[..]
h2k?
Zijn te pikantquote:
Dat is ook mijn wapen.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
F5
En ik extra de TT van dit kwaliteitstopic ernaar vernoemd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zijn te pikant. Dus dat blijft tussen mij en haar
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat je in de doelgroep valt natuurlijk
Ah die ken ik, dat is die box chick toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
hello2kitty, exvriendinnetje van Sjoegert, maar die is daar nu vast niet meer.
Haha ja die ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah die ken ik, dat is die box chick toch?
Die haat mij![]()
Kan ze je knallen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah die ken ik, dat is die box chick toch?
Die haat mij![]()
omdat lekkere wijvenquote:
Ik heb vanavond m'n fiets gerepareerd.quote:
hoe is hetquote:
Ik heb ook mijn achterband kapot.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb vanavond m'n fiets gerepareerd.
Jij ook al.quote:
Ze viel toch in m'n automatische dibs-zone maar ik dacht ik zeg het toch ff.quote:
Hahahahaahahquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:40 schreef Maisnon het volgende:
Step Up is in alles zo overdreven
Ook echt die bikkels van the street op het begin die natuurlijk in het donker tussen de brandende olievaten dansen
Dibs op Seauphie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef Gaultier het volgende:
Nu heb ik je Skylark.![]()
Dibs op BadAssBitchSmut.
Ik weet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze viel toch in m'n automatische dibs-zone maar ik dacht ik zeg het toch ff.
Jij doet ook altijd zo als wat ik net deed, je hebt het alleen nooit door.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef PhifeDawg het volgende:
ik hoef wd ook niet meerjoey doesn't share chicks
Wij zeggen shotgun als je met uitgaan bij de taxi of bij de BOB op de bijrijderstoel wilt zitten.quote:
Zou die willen, hij heeft haar een keer in 't echt gemeet ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Maisnon het volgende:
Die ouwe IQM heeft nog een tijdje iets met Seauphie gehad
Ik kwam ooit de PUB SC binnen op het moment dat er een rel met haar was omdat tijgertje haar foto had geplaatst.quote:
no can doquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef ynuhh het volgende:
Dibs op mijn vriendje.
Dat heb ik wel altijd gewild maar nooit gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahahahaahah
Ik kan wel ballet dansen
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Maisnon het volgende:
Die ouwe IQM heeft nog een tijdje iets met Seauphie gehad
En Nijna is ook nog een man toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kwam ooit de PUB SC binnen op het moment dat er een rel met haar was omdat tijgertje haar foto had geplaatst.
Dus in het nieuwe deeltje (dat waren echt 5 delen per uur) vroeg iemand om die foto waarna ik hem plaatste. Dat vonden zowel zij als Nijna (25-jarige werkeloze die mod is op PUB
!!) niet echt leuk.
ja maar man zijnde.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij doet ook altijd zo als wat ik net deed, je hebt het alleen nooit door.
Wij zeggen shotgun voor de bedden in onze hotel en vakantiekamers. No way dat ik in een hoogslaper ga liggenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Wij zeggen shotgun als je met uitgaan bij de taxi of bij de BOB op de bijrijderstoel wilt zitten.
Dan heb je daar dibs op.
Ja, en hij is niet werkeloos, hij werkt bij de AH, en hij is gestopt met de PABO dus heeft op het moment alleen een MBO diploma.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef Gaultier het volgende:
[..]
En Nijna is ook nog een man toch?
Voor zo ver je het een man kan noemen.
Jullie hebben een foto van IQM?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef Maisnon het volgende:
Het is goed dat Skylark daar een foto van heeft opgeslagen
Oh, wie is dat danquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
Seauphie is m'n droomvrouw.
[ afbeelding ]
Vakkenvuller of magazijnbaas?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, en hij is niet werkeloos, hij werkt bij de AH, en hij is gestopt met de PABO dus heeft op het moment alleen een MBO diploma.
Wie nietquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
Kijk, WTF. Hoe kan die gast haar nou hebben![]()
hij is vast rijk:
[ afbeelding ]
Ik wil al een jaar terug op balletles maar de lessen beginnen in april pas weer of zo, dus dan even inschrijven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat heb ik wel altijd gewild maar nooit gedaanik wil nog een keertje echt zo'n overdreven balletles hebben
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laatste, voor Zakkenvuller is hij te oud.
Wat een faalhaas eerste klasquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, en hij is niet werkeloos, hij werkt bij de AH, en hij is gestopt met de PABO dus heeft op het moment alleen een MBO diploma.
Als je dan vergeet lingerie te dragen is het wel een ernstige zaak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil al een jaar terug op balletles maar de lessen beginnen in april pas weer of zo, dus dan even inschrijven.
Ja dat was leuk. Iedereen had die foto en hij was al heel vaak voorbij gekomen, maar zij moest er als een razende debiel ophef over maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kwam ooit de PUB SC binnen op het moment dat er een rel met haar was omdat tijgertje haar foto had geplaatst.
Dus in het nieuwe deeltje (dat waren echt 5 delen per uur) vroeg iemand om die foto waarna ik hem plaatste. Dat vonden zowel zij als Nijna (25-jarige werkeloze die mod is op PUB
!!) niet echt leuk.
Moet je nagaan, hij is gestopt in zijn derde leerjaar van de PABO.quote:
Dan had ik haar gewaarschuwd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Skylark. het volgende:
Was Seauphie maar 17 en kwam ze nu vers aan op FoK!.
quote:
Ja, ga ik ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef PhifeDawg het volgende:
wd beter ga je weer op balletlesmweheheh
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Skylark. het volgende:
Was Seauphie maar 17 en kwam ze nu vers aan op FoK!.
alsof het zou helpen tegen GHBquote:
PUB SC [4329] Round 2!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat was leuk. Iedereen had die foto en hij was al heel vaak voorbij gekomen, maar zij moest er als een razende debiel ophef over maken.Daarom werd hij ook steeds geplaatst.
[/img]quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kende ze nog niet
Maar mooie foto's hoor
plies, mep me neit neer![]()
jquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ga ik ook.maar hoezo wil jij dat, heb je er baat bij?
Dat niet maar dan had ik het wel in ieder geval geprobeerd.quote:
quote:
Ik zou haar beschermen, lieve jongen die ik ben.quote:
2011quote:
I know.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef PhifeDawg het volgende:
daar hoorde ja te staan wd.
kankerkankerkankerkanker is toch niet normaal gek.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
PUB SC [4329] Round 2!
Wat de kanker heb ik echt gepost
[ [url=
[..]
]afbeelding[/url] ]
Ik schaam mij voor mijn post(s)![]()
Ik zie ook dat Reetveter een geweldige opmerking maakte in dat topic![]()
![]()
Wat is er toch met die kerol gebeurt
Ja in principe wel en dan kan je gewoon via je thuisnetwerk films vanaf je PC op dat ding zetten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Japsnars, kun je zo'n zachte schijf gewoon inpluggen in je tv en afspelen?
wat doen mn hyvespicca's hierquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
Kijk, WTF. Hoe kan die gast haar nou hebben![]()
hij is vast rijk:
[ afbeelding ]
Met een usbkabel toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja in principe wel en dan kan je gewoon via je thuisnetwerk films vanaf je PC op dat ding zetten.
Oja, nog even daarover, ik kan niet in 2011.quote:
Sorry gast, ik dacht dat je het niet zou merken.quote:
Ja kan ook.quote:
Dibs op 2012 dan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja, nog even daarover, ik kan niet in 2011.
En ook nog eens over m'n monnie beginnen. Dat zou buiten de SC blijven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry gast, ik dacht dat je het niet zou merken.
Ik kom 1x per 2 weken online.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n kerel op Hyves en die komt 329x per dag online op Hyves en heeft elke dag 10 WWW's met mapje en alles.
Oh, natuurlijk, want zo ben jij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou haar beschermen, lieve jongen die ik ben.
2012?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja, nog even daarover, ik kan niet in 2011.
Yep. Ik ben echt niet zo kwaadaardig, ik voel me al snel schuldig. Ik zou je een voorbeeld willen geven maar dat is niet geschikt voor hier.quote:
Ja, FoK! aantallen interesseren me nooit.quote:
Het is maar waar je blij mee kan zijn.quote:
Ze is te ver weg voor me, ik had gechecked.quote:
Je kunt ook gewoon op z'n naam zoeken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:05 schreef Maisnon het volgende:
Je kan via Seauphie d'r hyves bij IQM komen
Via BT ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:05 schreef Maisnon het volgende:
Waar? 't Gooi?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze is te ver weg voor me, ik had gechecked.
Of je zoekt op naam.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:05 schreef Maisnon het volgende:
Nee, dat is nog doenbaar. Ergens in het verre Oosten.quote:
Het Oosten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, dat is nog doenbaar. Ergens in het verre Oosten.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, dat is nog doenbaar. Ergens in het verre Oosten.
Geef 't door, he.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu is m'n Hyves-guru, hij heeft me alles geleerd wat hij weet.
Wat was zijn naam.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat jij dibs op ynuhh had.quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar ik wist niet dat iedereen wist hoe IQM heette
In het onwaarschijnlijke geval dat je er ooit één op PF vindt, call me up dan return ik je die favour.quote:
kom langs jonge je overleeft het niet.quote:
Maar daar komt ze niet vandaan.quote:
Ik had 20k hits op PP2Gquote:
Zodra je op kamers zit is je stad je stad.quote:
Welquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
kom langs jonge je overleeft het niet.
Zo werkt dat niet. Hier in Damsko niet iig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zodra je op kamers zit is je stad je stad.
175145 · pagina's bekeken (diagram)quote:
Ja. Wel van paar jaar geledenquote:
tis dur?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
Arghh
ik heb geen zin in pay pay 2 gay niggersquote:
Ik wil je zoals je bent.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daar zit ik op kamers. Ik ben geboren en getogen in de achterhoek baby.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
175145 · pagina's bekeken (diagram)
18643 x bekeken
1 · flockonderwerp
13 · flockberichten
3945 · privéberichten verzonden
4014 · privéberichten ontvangen
Kijk die berichten dan.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
175145 · pagina's bekeken (diagram)
18643 x bekeken
1 · flockonderwerp
13 · flockberichten
3945 · privéberichten verzonden
4014 · privéberichten ontvangen
Kijk die berichten dan.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb geen zin in pay pay 2 gay niggers
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef PhifeDawg het volgende:
f45
ja ik had dat topic al aan seagal laten zienquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef Lakitu het volgende:
Yo CN gaan we dit ook doen als we klaar zijn?
Maakt me niet uit of je boerin was of niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben geen boerin ofzo.![]()
Mijn ouders zijn één van de weinige niet boeren in de buurt.
Ik ben bloedserieus killquote:
Zeker. :Squote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja ik had dat topic al aan seagal laten zienSowieso toCk :$ :$ :$
Heb je je maten al gemetenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus kill![]()
[..]
Zeker. :S
Ja dat gaan we toch niet hier zomaar neerzetten? Vraag het 'm zelf maar.quote:
Cancerquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef Lakitu het volgende:
Yo CN gaan we dit ook doen als we klaar zijn?
Ga ik nog doen.quote:
Is dit wederzijds?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of je boerin was of niet.
oquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja dat gaan we toch niet hier zomaar neerzetten? Vraag het 'm zelf maar.
Biceps omtrek, Borstomtrek,taille en van schouder tot schouder.quote:
quote:
Dat kun je niet bij jezelf doen neem ik aan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Biceps omtrek, Borstomtrek,taille en van schouder tot schouder.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
Joey, japsnars.
dat is pd.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat kun je niet bij jezelf doen neem ik aan.Ik vraag wel aan m'n broertje ofzo, maar volgens mij pit ie al.
Eindelijk weet ik hoe ie eruit zietquote:
Mij niet vertrouwenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vanwaar deze liefde? Heeft Chuck iets doorgestuurd?
Ik weet niet, het is een combinatie van alles. Hij heeft wel van alles doorgestuurd, ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vanwaar deze liefde? Heeft Chuck iets doorgestuurd?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
wjnmk [ afbeelding ]
ik ben knapper, dan iedereenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eindelijk weet ik hoe ie eruit ziet
Omg zijn dat twee mannetjes?quote:
Je t'aime.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
wjnmk [ afbeelding ]
shit homie dat is echt gayquote:
Where ya goin' baby?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef PhifeDawg het volgende:
byeee
door de sneeuw homeeee ;p door de sneeuw :pquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:29 schreef ynuhh het volgende:
Hard geschreeuwd, hard geschreeuwd
Had ik je angsten doorgehoord
Maar nu zo zakelijk
Soms treurig
Vaak vermakelijk
Ik kon niet horen of je riep
Lief hou me vast
Of weer zo?n fraai verzwegen schuttingwoord
Mooi nummer.
Ditto. (L)quote:
Oeh. Tot zo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:30 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
door de sneeuw homeeee ;p door de sneeuw :p
Kut. What gave it away?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een chick.
Zit nu in Windows Veilige Modusquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
Niet normaal hey, had net weer zo'n bluescreen
quote:
Nee, dat is gewoon omdat ik een smooth operator ben.quote:
Ik wil 'Tik 'm aan' zeggen maar die is alweer cliché.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon omdat ik een smooth operator ben.
Touch it.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil 'Tik 'm aan' zeggen maar die is alweer cliché.
quote:
Wat zei die?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
Nou, Wilders heeft een keer gelijk
Balkenende met z'n wenkbrauwen.quote:
Balkenende, dien je ontslag in en die van het kabinet.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Communiceren door gebruik te maken van titels is tof.
Nee, hij is een pussyboy.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Japsnars het volgende:
My name is Earl of Irak debat, moeilijke keuze
Heeft Balkenende al gesproken?
MNIE heb ik geprobeerd te kijken, kutserie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Japsnars het volgende:
My name is Earl of Irak debat, moeilijke keuze
Heeft Balkenende al gesproken?
Basement Jaxxquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Communiceren door gebruik te maken van titels is tof.
Ik heb op RTL5 destijds wel twee afleveringen gezien wat opzich wel lachen is, nu vanaf het begin van het seizoen is het ook wel lachen maar niet echt superspeciaal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
MNIE heb ik geprobeerd te kijken, kutserie.
hjb ynuhh en ik bedrijven de liefde dmv muziek.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die ook maar 1 seconde dachten dat dit kabinet zou gaan vallen hierdoor![]()
Als dat gebeurt komt er open ik een topic met als OP een fotocollage van mijn penis.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
hjb ynuhh en ik bedrijven de liefde dmv muziek.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |