Ze viel toch in m'n automatische dibs-zone maar ik dacht ik zeg het toch ff.quote:
Hahahahaahahquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:40 schreef Maisnon het volgende:
Step Up is in alles zo overdreven
Ook echt die bikkels van the street op het begin die natuurlijk in het donker tussen de brandende olievaten dansen
Dibs op Seauphie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef Gaultier het volgende:
Nu heb ik je Skylark.![]()
Dibs op BadAssBitchSmut.
Ik weet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze viel toch in m'n automatische dibs-zone maar ik dacht ik zeg het toch ff.
Jij doet ook altijd zo als wat ik net deed, je hebt het alleen nooit door.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef PhifeDawg het volgende:
ik hoef wd ook niet meerjoey doesn't share chicks
Wij zeggen shotgun als je met uitgaan bij de taxi of bij de BOB op de bijrijderstoel wilt zitten.quote:
Zou die willen, hij heeft haar een keer in 't echt gemeet ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Maisnon het volgende:
Die ouwe IQM heeft nog een tijdje iets met Seauphie gehad
Ik kwam ooit de PUB SC binnen op het moment dat er een rel met haar was omdat tijgertje haar foto had geplaatst.quote:
no can doquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef ynuhh het volgende:
Dibs op mijn vriendje.
Dat heb ik wel altijd gewild maar nooit gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahahahaahah
Ik kan wel ballet dansen
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Maisnon het volgende:
Die ouwe IQM heeft nog een tijdje iets met Seauphie gehad
En Nijna is ook nog een man toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kwam ooit de PUB SC binnen op het moment dat er een rel met haar was omdat tijgertje haar foto had geplaatst.
Dus in het nieuwe deeltje (dat waren echt 5 delen per uur) vroeg iemand om die foto waarna ik hem plaatste. Dat vonden zowel zij als Nijna (25-jarige werkeloze die mod is op PUB
!!) niet echt leuk.
ja maar man zijnde.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij doet ook altijd zo als wat ik net deed, je hebt het alleen nooit door.
Wij zeggen shotgun voor de bedden in onze hotel en vakantiekamers. No way dat ik in een hoogslaper ga liggenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Wij zeggen shotgun als je met uitgaan bij de taxi of bij de BOB op de bijrijderstoel wilt zitten.
Dan heb je daar dibs op.
Ja, en hij is niet werkeloos, hij werkt bij de AH, en hij is gestopt met de PABO dus heeft op het moment alleen een MBO diploma.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef Gaultier het volgende:
[..]
En Nijna is ook nog een man toch?
Voor zo ver je het een man kan noemen.
Jullie hebben een foto van IQM?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef Maisnon het volgende:
Het is goed dat Skylark daar een foto van heeft opgeslagen
Oh, wie is dat danquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
Seauphie is m'n droomvrouw.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |