Vakkenvuller of magazijnbaas?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, en hij is niet werkeloos, hij werkt bij de AH, en hij is gestopt met de PABO dus heeft op het moment alleen een MBO diploma.
Wie nietquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
Kijk, WTF. Hoe kan die gast haar nou hebben![]()
hij is vast rijk:
[ afbeelding ]
Ik wil al een jaar terug op balletles maar de lessen beginnen in april pas weer of zo, dus dan even inschrijven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat heb ik wel altijd gewild maar nooit gedaanik wil nog een keertje echt zo'n overdreven balletles hebben
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laatste, voor Zakkenvuller is hij te oud.
Wat een faalhaas eerste klasquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, en hij is niet werkeloos, hij werkt bij de AH, en hij is gestopt met de PABO dus heeft op het moment alleen een MBO diploma.
Als je dan vergeet lingerie te dragen is het wel een ernstige zaak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil al een jaar terug op balletles maar de lessen beginnen in april pas weer of zo, dus dan even inschrijven.
Ja dat was leuk. Iedereen had die foto en hij was al heel vaak voorbij gekomen, maar zij moest er als een razende debiel ophef over maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kwam ooit de PUB SC binnen op het moment dat er een rel met haar was omdat tijgertje haar foto had geplaatst.
Dus in het nieuwe deeltje (dat waren echt 5 delen per uur) vroeg iemand om die foto waarna ik hem plaatste. Dat vonden zowel zij als Nijna (25-jarige werkeloze die mod is op PUB
!!) niet echt leuk.
Moet je nagaan, hij is gestopt in zijn derde leerjaar van de PABO.quote:
Dan had ik haar gewaarschuwd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Skylark. het volgende:
Was Seauphie maar 17 en kwam ze nu vers aan op FoK!.
quote:
Ja, ga ik ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef PhifeDawg het volgende:
wd beter ga je weer op balletlesmweheheh
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Skylark. het volgende:
Was Seauphie maar 17 en kwam ze nu vers aan op FoK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |