quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:59 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Dat laatste is lekker dan (lees: niet).
Alsof je te allen tijde een woning kan vinden, laat staan als je moet verhuizen naar de Randstad voor een flutbaantje tegen het minimumloon
Tja.. ik denk dus dat die soep lang niet zo heet gegeten zal worden als ze opgediend wordt. Het lijkt me meer een afschrikmiddel. Ze zullen mensen toch echt niet op die manier meer in de problemen gaan duwen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 03:12 schreef merry77 het volgende:
Ik zou dus ook nooit verhuizen voor mijn werk. Tenzij ik dat zelf wil.
Als ik nu zou moeten verkopen heb ik een vette schuld. En alsof ze zelf wel zouden verhuizen.
Vraag me af wat de reistijd is van mensen die dat bij het UWV zeggen.
[..]
Kut voor je. Hopelijk vindt je snel iets.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:19 schreef GirlGoneBad het volgende:
Hoppa, weer twee afwijzingen binnen...
MAVOquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:48 schreef Leonidas82 het volgende:
misschien ook leuk als de werklozen/werkzoekenden hun genoten opleiding erbij vermelden
MBO Grafische vormgeving. Werk vinden in de grafische branche is echt hopeloos, al trekt het langzaamaan bij nu volgens mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:48 schreef Leonidas82 het volgende:
misschien ook leuk als de werklozen/werkzoekenden hun genoten opleiding erbij vermelden
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:48 schreef Leonidas82 het volgende:
Klopt want nu is het vrij onduidelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:48 schreef Leonidas82 het volgende:
ik zal vanavond een op maken op fok wiki die iedereen kan aanvullen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:25 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Misschien een schema maken in de OP?
Jij had CMV gedaan toch? Probeer ook open sollicitaties. Er is bij dit soort organisaties vaak weinig geld voor werving van nieuwe medewerkers.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef Kekaa het volgende:
Ik ben nog aan het werk, maar ben benieuwd voor hoe lang. Het zou 3 tot 6 mnd zijn, dus op zn vroegst tot eind februari. Maar gisteren al eerder naar huis, vandaag maar 2 van de 5 uurtjes gewerkt...
Als iedereen even zijn nota's wil indienen bij Achmea, dan heb ik weer wat te doen
Ondertussen wel weer een paar vacatures gevonden voor jongerenwerker/opbouwwerker, dus ik ga weer even schrijven.
Klopt voor elk gewerkt jaar 1 maand WW.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik heb ook vrij weinig zelf gedaan toen ik vrijgesteld werd van werk begin januari. Heb de eerste week flink gesolliciteerd en brieven geschreven en zo, maar de rest van de weken eigenlijk een beetje zitten niksen. Wel wat uitnodigingen gehad vorige week om eens op gesprek te komen en zelfs al één sollicitatie achter de rug, maar dat was meer omdat die UZB's, W&S bureau's en bedrijven naar mij toe kwamen n.a.v. mijn cv op Monsterboard. Maar nu het al bijna februari is en ik nog maar een maand loon krijg moet ik me eens actief ermee gaan bezighouden. En WW aanvragen. Na tien jaar werken mag ik wel eventjes WW trekken, mocht het zover komen.
Sorry klopt nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Klopt voor elk gewerkt jaar 1 maand WW.
Wat is het leven nog waard als je op het punt staat dat je niet eens meer vrij bent in de keuze waar je gaat wonen. Je eigen netwerk, verenigingsleven etc. speelt zich toch af in de omgeving waar je woont.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja.. ik denk dus dat die soep lang niet zo heet gegeten zal worden als ze opgediend wordt. Het lijkt me meer een afschrikmiddel. Ze zullen mensen toch echt niet op die manier meer in de problemen gaan duwen.
En ach.. ze zeggen dat die kans pas bestaat na een jaar in de WW. Ik verwacht niet dat dat snel gaat gebeuren aangezien de economie toch ooit weer aan moet gaan trekken. (en zo niet zijn er nog veel en veel meer mensen met problemen tegen die tijd)
Klopt niet helemaal. Er zijn nog een aantal andere regels waar je aan moet voldoen.quote:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jij had CMV gedaan toch? Probeer ook open sollicitaties. Er is bij dit soort organisaties vaak weinig geld voor werving van nieuwe medewerkers.Of opper dat je een paar dagen per week 'stage' loopt. Zeker bij jongerenwerk is het verloop vrij groot, kun je nog eens binnen rollen. Heb je werkervaring die kant op? Zo niet, zorg dan meteen voor vrijwilligerswerk ergens. Dat is zo belangrijk in die sector!
Mjah... en als je al 30 of ouder bent tellen alle jaren mee die je in 1998 ouder was dan 18. (voor elk jaar een jaar extra arbeidsverleden en dus een maand meer WW)quote:Op zondag 31 januari 2010 00:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal. Er zijn nog een aantal andere regels waar je aan moet voldoen.
Zoals laatste 36 weken minstens 26 te hebben gewerkt. En dat je standaard 3 maanden WW hebt als je aan de eis voldoet. En daarnaast fictief+werkelijk arbeidsverleden.
Correct me if I am wrong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |