Duo Penotti?quote:
Vreemd, ik kan ze dan niet meer invullen hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef Gaultier het volgende:
Ik krijg sommige screenshots nu dubbel.
Dat zijn makkelijke punten!
[ afbeelding ]
Wij posten wel bodypics in de zomer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef Siniti het volgende:
NOOOH 4 MONTHS? THATS IMPOSSIBLE I DEMAND PROOF
hooligans?quote:
Oh god, op die foto heeft ze ook wat weg van Btquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Hier is ze echt mooi.
[ afbeelding ]
Ik keek laatst ook naar die shit en ik kon alleen maar potten vinden die 40 euro kostte waar je vervolgens maar een maand mee konquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. 15-25 euro ofzo. Maar je kan er wel een half jaar mee door ofzo.
Ik zit nu al op 19.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vreemd, ik kan ze dan niet meer invullen hoor.
Die is toch ook best mooi?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh god, op die foto heeft ze ook wat weg van Bt![]()
Dat was zo'n geweldige scenequote:
Aye, of course.quote:
Weet jij niet hoe ze eruit ziet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:58 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Die is toch ook best mooi?
No homo.
oke danquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij posten wel bodypics in de zomer.
Half maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aye, of course.
[..]
Weet jij niet hoe ze eruit ziet?
Hmm die prijs gokte ik ook maarquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
Ik keek laatst ook naar die shit en ik kon alleen maar potten vinden die 40 euro kostte waar je vervolgens maar een maand mee kon
Is het al zomer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij posten wel bodypics in de zomer.
Stop die lul weer terug in je broek.quote:
quote:Hehe, ik ben 18, ben net beginnen te trainen,
heb voor 300¤ anabolen, stereoiden gekocht en na 8 weken heb ik een kont waar ik niet serieus meer op kan zitten, een hoofd om U tegen te zeggen en armen niet normaal. In 8 weken elke dag 1 uurtje te trainen heb ik bereikt wat jullie in 2 jaar bereiken. Wie zegt er nu nog dat ze niet helpen? Je moet gewoon het beste van het beste vinden.
Kill it with fire.quote:
Probeer iets realistischer te zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geduld mijn liefste.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Probeer iets realistischer te zijn.
Is dat serieus een film?SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb serieus laatst een film gezien met precies zo'n soort scene, het was alleen niet X-men..
O wacht dat was fantastic four, maar dat gevecht vond plaats op een drukke kruising met allerlei toeschouwers
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Mammoth lol.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:04 schreef Japsnars het volgende:
Dit blijkt de beste shit te zijn:
http://www.sports-nutriti(...)ainer-2-p-16137.html
http://www.bodylab.nl/shopnew/customer/product.php?productid=16808&gclid=COyBlIGHop8CFUJE3god0nSWLg
Nee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geduld mijn liefste. [ afbeelding ]
Ik heb wel al een teaser van deze vakantie.quote:
Friday the 13thquote:
Ik zie die foto wel via de pm verschijnen, deal?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb wel al een teaser van deze vakantie.
Bladequote:
Minuut is voorbij.quote:
Pearl Harbour?quote:
Haha ik wilde em nog echt sturen ook. Maar die foto is echt te foutquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zie die foto wel via de pm verschijnen, deal?
Ja dus, ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ik wilde em nog echt sturen ook. Maar die foto is echt te fout
Nee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:25 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Clouseau, De Dijk en Henk Westbroek niet goed genoeg voor je?
Dan moet jij maar nooit chili con care eten, dan is het nog erger.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef Japsnars het volgende:
Jezus, het voelt alsof mijn darmen gaan ontploffen.
Klote taco's
Ik ben even weg
Hoe is het met je pilletje afgelopen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb vandaag het internet van school misbruikt om 10 films te downloaden.
Ook verbinding van 10 mbit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb vandaag het internet van school misbruikt om 10 films te downloaden.
This is no Bridget Jones.quote:
Vals alarm. Gelukkigquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:27 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dan moet jij maar nooit chili con care eten, dan is het nog erger.
Met torrents was m'n maximum 1MB.quote:
Morgen komt ze langs, en dan duurt het heel lang voordat ik ze kan uitproberen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe is het met je pilletje afgelopen?
Mwa, eerst dacht ik: Hahaquote:
Heel lang? Want?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met torrents was m'n maximum 1MB.
[..]
Morgen komt ze langs, en dan duurt het heel lang voordat ik ze kan uitproberen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ynuhh check je pm![]()
![]()
:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Vandaag was m'n laatste tentamen voorlopig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heel lang? Want?
En tsja, torrents
Doe maar niet =$quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
!
Ik plaats de foto hier even, oké?
Let's hope so. Welk tentamen had je?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, eerst dacht ik: Hahaik ben zo fucked. Maar toen begon ik met een andere vraag en toen kwam ik erop terug en toen ging het wel, het zitten tussen de 5 en de 7 denk ik.
Operations Management. Echt zo'n tentamen waarvoor je een heel boek moet leren met 554676658 schema's waar in elk schema de woorden 'operation, design, flexibility, dynamic, quality, screening, stage en process' in voorkomen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Let's hope so. Welk tentamen had je?
Als je deze film niet kentquote:
Waarom kijk je niet vanaf laptop?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Nog maar 47 minuten voordat Se7en op DVD is gebrand.Dat moet toch sneller kunnen.
The 40 Year Old Virgin.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als je deze film niet kent![]()
!
Is gay en ik wil ze op DVD hebben want ik heb een hendig sjieke map ervoor gekocht waar ik een imposante verzameling in wil hebben en m'n TV pwnt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet vanaf laptop?
Ik accepteer dit antwoord.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is gay en ik wil ze op DVD hebben want ik heb een hendig sjieke map ervoor gekocht waar ik een imposante verzameling in wil hebben en m'n TV pwnt.
Vanwege haar broodje warm vlees?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
Chai zegt dat ze een snackbar is.
Ik ken het.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Operations Management. Echt zo'n tentamen waarvoor je een heel boek moet leren met 554676658 schema's waar in elk schema de woorden 'operation, design, flexibility, dynamic, quality, screening, stage en process' in voorkomen.
Hé gast jij hebt dinges op je Hyvesquote:
Wat doe jij dan? En inderdaad, flowchartsquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ken het.Flowcharts
![]()
Volgens mij doen wij een beetje de zelfde opleiding, alleen doe ik het op hbo-niveau.
Oja die diggt me zwaar, en nu heb ik spijt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hé gast jij hebt dinges op je Hyves! L94
Kan ik ergens razend snel films uploaden? Dan upload ik ze dit weekend.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is gay en ik wil ze op DVD hebben want ik heb een hendig sjieke map ervoor gekocht waar ik een imposante verzameling in wil hebben en m'n TV pwnt.
BM.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? En inderdaad, flowcharts.
Heb je al msn game dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja die diggt me zwaar, en nu heb ik spijt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat was volgens mij 1 grote troll jongen. Ik heb niks gedaan dus niks aan de hand.
Gast! Twilight?!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Kan ik ergens razend snel films uploaden? Dan upload ik ze dit weekend.
Anders heb ik onderstaand rijtje voor je in de aanbieding.
2 Fast 2 Furious: Tokyo Drift.
The 40 Year Old Virgin.
American Gangster.
Backwoods.
Blood & Bone.
Fighting.
Road Trip.
Sin City.
The Bank Job.
Twilight.
Is dat met ondertitelingquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Kan ik ergens razend snel films uploaden? Dan upload ik ze dit weekend.
Anders heb ik onderstaand rijtje voor je in de aanbieding.
2 Fast 2 Furious: Tokyo Drift.
The 40 Year Old Virgin.
American Gangster.
Backwoods.
Blood & Bone.
Fighting.
Road Trip.
Sin City.
The Bank Job.
Twilight.
Yep, maar ze is 14 man.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heb je al msn game dan?Vast wel ofniet.
Afbeeldingen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:45 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ook ik moet me soms aanpassen aan mijn vriendin haar wensen.
Tv kijken...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef Maisnon het volgende:
Net zo'n programma op TVGay Straight or Taken
kent iemand dat
Moeilijk moeilijkquote:
Mensen die haten op TV kijkers.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tv kijken...![]()
Maar wel goed dat je het zegt, ik zit met digitale tv en kabel, ik ga ze allebei opzeggen.
Yes sir.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Business Management neem ik aan?
Ik kijk ze altijd in het Engels.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dat met ondertiteling? Ik moet Sin City + Bank Job nog, rest eerst IMDB'en. En Twilight?
Ja, vorige week een keertje gezien; best wel lachwekkendquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef Maisnon het volgende:
Net zo'n programma op TVGay Straight or Taken
kent iemand dat
Praktisch hetzelfde als ik dan denk ik.quote:
Eftelingquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet ik niet.
MAAR IK GA VRIJDAG NAAR DE EFTELING MET MIJN VRIENDIN WOOHOO.
Jij hebt serieus ondertiteling nodig?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dat met ondertiteling? Ik moet Sin City + Bank Job nog, rest eerst IMDB'en. En Twilight?
Ik download altijd degene met ondertiteling, hou niet van nadenken onder een film.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt serieus ondertiteling nodig?
En die .srt kan je ook los downloaden
Lekker rapportages schrijven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Praktisch hetzelfde als ik dan denk ik.
Boeie. Just do it!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:49 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Oke komt eraan, wel censored.
Weet niet of ze het überhaupt wel wil.
Harry Potter?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:49 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Strikplaatjemaar ik wissem
Leg gewoon een digitale verzameling aan op een 100 euro 1TB media servertjequote:Op woensdag 13 januari 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Frankenstein?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:49 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Strikplaatjemaar ik wissem
Neem ik wel genoegen mee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:49 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Oke komt eraan, wel censored.
Weet niet of ze het überhaupt wel wil.
Ik moet alleen maar group assignments doen, dus dat is best jammer.. Ik doe het liever alleen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lekker rapportages schrijven.Wat voor projecten doe je?
Ik ben niet zo goed in dat soort dingen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Leg gewoon een digitale verzameling aan op een 100 euro 1TB media servertje
Haters, willen jullie nog foto's?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadenken? Ik vind dat lezen vermoeiender dan even in het Engels overschakelenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik download altijd degene met ondertiteling, hou niet van nadenken onder een film.
Wel 1 van zijn minste van dit album ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
Sjonnie meejer net. Who says is een kutnummer.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:54 schreef Skylark. het volgende:
Seagal en Chuck, kijk eens naar deze bazenpakken:
http://www.party-time.nl/index.php?p=6&id=36&filter_pagesize=&filter_sort=&search_product_free=&search_product_brand=&a=
http://www.party-time.nl/index.php?p=6&id=36&filter_pagesize=&filter_sort=&search_product_free=&search_product_brand=&a=
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:53 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Haters, willen jullie nog foto's?Die foto's moeten eerst goedgekeurd worden volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het werken in projectgroepen best leuk, mits de groep goed is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet alleen maar group assignments doen, dus dat is best jammer.. Ik doe het liever alleen.
Ik haat tv kijkers niet, ik wil gewoon geen fuck met tv te maken hebben, slecht voor mijn hersenen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die haten op TV kijkers.
Rot toch op sletje![]()
Ik lees veel makkelijker. Maar ik heb HIMYM wel helemaal in het Engels gekeken, ik kan het makkelijk maar ik vind Nederlandse subs iets fijner.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nadenken? Ik vind dat lezen vermoeiender dan even in het Engels overschakelen
Je doet toch ook IBM?
Ja dat is die winkel. Kijk die konijnpakken zijn er maar leeuwen kan ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lang heb ik nog nooit over een post gedaan.![]()
![]()
Ja, en zo overhyped. Als ik inschakel op MTV Brand New hoor ik Sjonnie's Who Says.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wel 1 van zijn minste van dit album ja.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
nee he, heeft lamon weer een afkeerSi vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
![]()
! Die krokodil op page 9
!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Is wel te vergelijken met internet toch.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik haat tv kijkers niet, ik wil gewoon geen fuck met tv te maken hebben, slecht voor mijn hersenen.
Dat is persoonlijk, iedereen moet zelf weten wat ze willen...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef Gaultier het volgende:
Voor het vaderland dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kwaliteit gaat er niet op vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lang heb ik nog nooit over een post gedaan.
![]()
![]()
is ze 14? :pSi vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keur het goed. Alleen die laatste foto in de rimboe is niet mijn ding. Maar verder oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lang heb ik nog nooit over een post gedaan.
![]()
![]()
Kanker die kleur.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ogen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lang heb ik nog nooit over een post gedaan.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk meisje, kan ze ook lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lang heb ik nog nooit over een post gedaan.
![]()
![]()
smoesjes!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Gaultier het volgende:
[..]
De kwaliteit gaat er niet op vooruit.Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
Ik die leeuw, oranje of blauw.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehee ze is een crimineel vandaar dat zwarte balkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lang heb ik nog nooit over een post gedaan.
![]()
Ze komt een beetje chagrijnig over, vind ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:59 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Moet je aan haar zus vragen, die heeft die foto's gemaakt.
![]()
![]()
tvpTSi vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
Dat niet, gevaarlijk is ze wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehee ze is een crimineel vandaar dat zwarte balkje
![]()
![]()
SLAAN!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ze komt een beetje chagrijnig over, vind ik.Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
Moet je aan je smatje vragen of ze wil flashen.quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Ik zal even kijken of ik een lachfoto van haar kan vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ze komt een beetje chagrijnig over, vind ik.
![]()
he gaultier, maar hoe zie jij eruit?Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
Morgen, vandaag heb ik moeten werken en heb geen zin nu.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je aan je smatje vragen of ze wil flashen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NiiiiiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lang heb ik nog nooit over een post gedaan.
Haha Jap jonge trollgod
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
Ze disst toch wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:02 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Morgen, vandaag heb ik moeten werken en heb geen zin nu.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Hoeft niet speciaal voor mij hoor, maar ik sta bijna altijd lachend op de foto.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik een lachfoto van haar kan vinden.
![]()
![]()
Nee hoor, er zijn vele internetsites die nuttige info geven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Is wel te vergelijken met internet toch.
Voor nieuws vind ik Nu.nl zeer geschikt, je hebt goede geschiedenis sites, Wikipedia is op enkele artikelen na ook best okee als je op serieuze dingen zoekt, en voor specifieke info voor bijvoorbeeld ziektes, sociologie, psychologie, pc-hulp heb je genoeg nuttige sites.
Op tv zullen er ongetwijfeld ook goede programma's zijn, maar ik mis ze op de 1 of andere manier, dus IK heb het gehad met televisie, daar is niets mis mee, dat is mijn keuze.![]()
![]()
Tvpquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:02 schreef S.Seagal het volgende:
f5
Ze mogen ook "zwarte balkjes"-loos per PMquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Gaultier het volgende:
Heb 2 foto's waarop ze een soort van lacht.
Zal proberen de kwaliteit te behouden.
Haha Jap jonge trollgod
ik heb wd's tetten wel gezien. Wie wil die pm?Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
Ik doe er eentje zonder zwart balkje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze mogen ook "zwarte balkjes"-loos per PM
De rest laat ik met balkje.![]()
Ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef PhifeDawg het volgende:
ik heb wd's tetten wel gezien. Wie wil die pm?
Het is wel te vergelijken want ze bieden beide informatie/entertainment.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn vele internetsites die nuttige info geven.
Voor nieuws vind ik Nu.nl zeer geschikt, je hebt goede geschiedenis sites, Wikipedia is op enkele artikelen na ook best okee als je op serieuze dingen zoekt, en voor specifieke info voor bijvoorbeeld ziektes, sociologie, psychologie, pc-hulp heb je genoeg nuttige sites.
Op tv zullen er ongetwijfeld ook goede programma's zijn, maar ik mis ze op de 1 of andere manier, dus IK heb het gehad met televisie, daar is niets mis mee, dat is mijn keuze.
Maar op tv is er alleen minder aanbod vandaar. Maar je moet het inderdaad zelf weten.![]()
Ik krijg net dit in mijn inbox:quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in dat soort dingen.
http://www.cool-prices.nl(...)-usb-2.0-hdmi-586672
Volgens mij kan het daar heel makkelijk mee. Weet het niet zeker though
Haha Jap jonge trollgod
present!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef PhifeDawg het volgende:
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
gaultier pic van jou.Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
Oke. Ik geef je wel props dat je dit doet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik doe er eentje zonder zwart balkje.
De rest laat ik met balkje.
![]()
De linkse is haar zusje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lach, zonder balkje.![]()
Vakantie Italië.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu.nl geeft een kort overzicht ja maar het bericht echt lang niet alles en het zit barstensvol fouten altijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn vele internetsites die nuttige info geven.
Op tv zullen er ongetwijfeld ook goede programma's zijn, maar ik mis ze op de 1 of andere manier, dus IK heb het gehad met televisie, daar is niets mis mee, dat is mijn keuze.
Haha Jap jonge trollgod
Shotgun op die PM.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef PhifeDawg het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Is ook haar profielfoto op Hyves, dus het moet maar mogen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oke. Ik geef je wel props dat je dit doet.
De rest van haar foto's is alleen zichtbaar mits je haar als vriendje hebt.![]()
![]()
is diegene waarmee je aan het bed vast zit met handboeien. 14.gif.quote:
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef Gaultier het volgende:
De linkse is haar zusje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lach, zonder balkje.![]()
Vakantie Italië.Ja ik zou haar wel geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met of zonder balkje?quote:
En nuchtere foto's van mij zijn minstens 1 jaar oud.
Een foto waar ik dronken op sta is 3 maanden oud, dat is de nieuwste.![]()
Inderdaad.quote:
Ik heb alleen een babyfoto van jou gezien
Haha Jap jonge trollgod
Both.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Met of zonder balkje?
En nuchtere foto's van mij zijn minstens 1 jaar oud.
Een foto waar ik dronken op sta is 3 maanden oud, dat is de nieuwste.
![]()
jo wie achterhaalt hyves en pm't![]()
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef Gaultier het volgende:
Vakantie Italië.En wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Als je een goed mediadevice ding wil, moet je een TivX nemen, die hebben 3 mensen die ik ken en dat ding werkt geweldig![]()
Die waar jij je duim opsteekt naar de camera?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
is diegene waarmee je aan het bed vast zit met handboeien. 14.gif.
Dan kan je haar nog steeds terugvindenquote:
Op welk station is die 1e foto genomen
Haha Jap jonge trollgod
lollieSi vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
Maar zelden sensationeel, en vrij objectief, althans, zo zie ik het, en dat bevalt me wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nu.nl geeft een kort overzicht ja maar het bericht echt lang niet alles en het zit barstensvol fouten altijd.
![]()
Man look how hot that PLAY button looks like, getting a hard one here. Gotta get me one of those.quote:![]()
![]()
fvijfSi vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
HAHAHAquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij post ook zo vaak foto's van jezelf.
[ afbeelding ]Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Wat aardig dat je foto's van haar mag posten op het FOK! forumquote:
Maar die is wel verlept door de scanner.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:11 schreef Maisnon het volgende:
Gaultier die foto die je via myheritage liet zien is goed toch
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Man look how hot that PLAY button looks like, getting a hard one here. Gotta get me one of those.
Ja dat is zodat iemand m'n post leest en daadwerkelijk snapt dat dat dat apparaat is.
dat 3x achter elkaar![]()
![]()
neequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die waar jij je duim opsteekt naar de camera?
Dankjewel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat aardig dat je foto's van haar mag posten op het FOK! forum
![]()
wij zijn sociaal, niet zoals onz of sex.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat aardig dat je foto's van haar mag posten op het FOK! forum
Die baby foto?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:11 schreef Maisnon het volgende:
Gaultier die foto die je via myheritage liet zien is goed tochOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Oh, dat was de meest opwindende uit die serie.quote:
Dronken.
Cheetah in Duitsland, je weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PUB is pas sociaal, die meeten iedere maand en geven zelfs feestjesquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
wij zijn sociaal, niet zoals onz of sex.!
Haha Jap jonge trollgod
Can't blame ya, look at that baby. Man i would stuff her with al kind of stuff pics, music, movies. Play her al night long.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]Ja dat is zodat iemand m'n post leest en daadwerkelijk snapt dat dat dat apparaat is.
dat 3x achter elkaar
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
wij zijn sociaal, niet zoals onz of sex.![]()
Je vergeet een a'tje
Man die is lelijk joh je moet die andere doen van myheritage, serieus.
Weet iemand deze film trouwens:![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef Gaultier het volgende:
Dronken.
Cheetah in Duitsland, je weet.WTF, ben jij het kevin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha Jap jonge trollgod
Waar denk je dat het begrip FOK! baby vandaan is gekomen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
PUB is pas sociaal, die meeten iedere maand en geven zelfs feestjes!
f9Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:16 schreef Maisnon het volgende:
Man die is lelijk joh je moet die andere doen van myheritage, serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef Gaultier het volgende:
Dronken.
Cheetah in Duitsland, je weet.oke na je verhalen over lloret had ik iets anders verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:17 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Gezellige woonkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
oke na je verhalen over lloret had ik iets anders verwacht![]()
Haha Jap jonge trollgod
Chuck JOUW PM.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
lollereins lullige opmerking pd
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
oke na je verhalen over lloret had ik iets anders verwacht
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt net alsof NG in het publiek zit bij DWDD.
fSi vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !![]()
Japsnars, kun je zo'n harde schijf gewoon in je tv pluggen en dan afspelen?zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Gaultier het volgende:
[..]Ja maar das ist een lichaam zonder gelaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
maar aan de andere kant, ik doe ook stoer op internet8)
Jij bent stoer. Negeroorbellen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef PhifeDawg het volgende:
Sorryquote:! Ik zeg ook alleen maar wat ik zie
Kale vrouwen
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
al heeft de helft van de sc me al wel gezien in het echt
Die andere is bezopen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar das ist een lichaam zonder gelaat.
![]()
Deze is wel mislukt met inscannen, maar is het gelaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had jou trouwens groter verwacht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:24 schreef PhifeDawg het volgende:
al heeft de helft van de sc me al wel gezien in het echt
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Denk wat je wilt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef PhifeDawg het volgende:
![]()
![]()
Is dit echt?
http://skunks.files.wordpress.com/2008/07/yummi_tits.jpg
die rechter lijkt me niet, maar die linker zou kunnen.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2010 21:27:12 ]![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef Chai het volgende:
Is dit echt?
![]()
![]()
Dat kan jij ook op je 40equote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef Chai het volgende:
Is dit echt?
die rechter lijkt me niet, maar die linker zou kunnen.
Alleen niet tegen h2k.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
PUB is pas sociaal, die meeten iedere maand en geven zelfs feestjes!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: