quote:Hehe, ik ben 18, ben net beginnen te trainen,
heb voor 300¤ anabolen, stereoiden gekocht en na 8 weken heb ik een kont waar ik niet serieus meer op kan zitten, een hoofd om U tegen te zeggen en armen niet normaal. In 8 weken elke dag 1 uurtje te trainen heb ik bereikt wat jullie in 2 jaar bereiken. Wie zegt er nu nog dat ze niet helpen? Je moet gewoon het beste van het beste vinden.
Kill it with fire.quote:
Probeer iets realistischer te zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geduld mijn liefste.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Probeer iets realistischer te zijn.
Is dat serieus een film?SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb serieus laatst een film gezien met precies zo'n soort scene, het was alleen niet X-men..
O wacht dat was fantastic four, maar dat gevecht vond plaats op een drukke kruising met allerlei toeschouwers
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Mammoth lol.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:04 schreef Japsnars het volgende:
Dit blijkt de beste shit te zijn:
http://www.sports-nutriti(...)ainer-2-p-16137.html
http://www.bodylab.nl/shopnew/customer/product.php?productid=16808&gclid=COyBlIGHop8CFUJE3god0nSWLg
Nee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geduld mijn liefste. [ afbeelding ]
Ik heb wel al een teaser van deze vakantie.quote:
Friday the 13thquote:
Ik zie die foto wel via de pm verschijnen, deal?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb wel al een teaser van deze vakantie.
Bladequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |