This is no Bridget Jones.quote:
Vals alarm. Gelukkigquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:27 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dan moet jij maar nooit chili con care eten, dan is het nog erger.
Met torrents was m'n maximum 1MB.quote:
Morgen komt ze langs, en dan duurt het heel lang voordat ik ze kan uitproberen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe is het met je pilletje afgelopen?
Mwa, eerst dacht ik: Hahaquote:
Heel lang? Want?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met torrents was m'n maximum 1MB.
[..]
Morgen komt ze langs, en dan duurt het heel lang voordat ik ze kan uitproberen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ynuhh check je pm![]()
![]()
:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Vandaag was m'n laatste tentamen voorlopig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heel lang? Want?
En tsja, torrents
Doe maar niet =$quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
!
Ik plaats de foto hier even, oké?
Let's hope so. Welk tentamen had je?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, eerst dacht ik: Hahaik ben zo fucked. Maar toen begon ik met een andere vraag en toen kwam ik erop terug en toen ging het wel, het zitten tussen de 5 en de 7 denk ik.
Operations Management. Echt zo'n tentamen waarvoor je een heel boek moet leren met 554676658 schema's waar in elk schema de woorden 'operation, design, flexibility, dynamic, quality, screening, stage en process' in voorkomen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Let's hope so. Welk tentamen had je?
Als je deze film niet kentquote:
Waarom kijk je niet vanaf laptop?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Nog maar 47 minuten voordat Se7en op DVD is gebrand.Dat moet toch sneller kunnen.
The 40 Year Old Virgin.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als je deze film niet kent![]()
!
Is gay en ik wil ze op DVD hebben want ik heb een hendig sjieke map ervoor gekocht waar ik een imposante verzameling in wil hebben en m'n TV pwnt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet vanaf laptop?
Ik accepteer dit antwoord.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is gay en ik wil ze op DVD hebben want ik heb een hendig sjieke map ervoor gekocht waar ik een imposante verzameling in wil hebben en m'n TV pwnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |