Vanwege haar broodje warm vlees?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
Chai zegt dat ze een snackbar is.
Ik ken het.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Operations Management. Echt zo'n tentamen waarvoor je een heel boek moet leren met 554676658 schema's waar in elk schema de woorden 'operation, design, flexibility, dynamic, quality, screening, stage en process' in voorkomen.
Hé gast jij hebt dinges op je Hyvesquote:
Wat doe jij dan? En inderdaad, flowchartsquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ken het.Flowcharts
![]()
Volgens mij doen wij een beetje de zelfde opleiding, alleen doe ik het op hbo-niveau.
Oja die diggt me zwaar, en nu heb ik spijt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hé gast jij hebt dinges op je Hyves! L94
Kan ik ergens razend snel films uploaden? Dan upload ik ze dit weekend.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is gay en ik wil ze op DVD hebben want ik heb een hendig sjieke map ervoor gekocht waar ik een imposante verzameling in wil hebben en m'n TV pwnt.
BM.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? En inderdaad, flowcharts.
Heb je al msn game dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja die diggt me zwaar, en nu heb ik spijt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat was volgens mij 1 grote troll jongen. Ik heb niks gedaan dus niks aan de hand.
Gast! Twilight?!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Kan ik ergens razend snel films uploaden? Dan upload ik ze dit weekend.
Anders heb ik onderstaand rijtje voor je in de aanbieding.
2 Fast 2 Furious: Tokyo Drift.
The 40 Year Old Virgin.
American Gangster.
Backwoods.
Blood & Bone.
Fighting.
Road Trip.
Sin City.
The Bank Job.
Twilight.
Is dat met ondertitelingquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Kan ik ergens razend snel films uploaden? Dan upload ik ze dit weekend.
Anders heb ik onderstaand rijtje voor je in de aanbieding.
2 Fast 2 Furious: Tokyo Drift.
The 40 Year Old Virgin.
American Gangster.
Backwoods.
Blood & Bone.
Fighting.
Road Trip.
Sin City.
The Bank Job.
Twilight.
Yep, maar ze is 14 man.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heb je al msn game dan?Vast wel ofniet.
Afbeeldingen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:45 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ook ik moet me soms aanpassen aan mijn vriendin haar wensen.
Tv kijken...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef Maisnon het volgende:
Net zo'n programma op TVGay Straight or Taken
kent iemand dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |