ja, en dan gaan er alleen nog maar miljoenen van de eu naar de palestijnen en kunnen die lekker meer raketten kopen en israel bestoken. joepie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Ben je gek of doe je gek
Turkije heeft zich lang genoeg netjes gedragen tegen Israel maar Israel heeft de hoge lat bereikt en verliest elke vriend die ze nog hadden. Israel staat er alleen voor.
Turkije moet israel hard aanpakken en de relaties stop zetten dan staan ze er alleen voor.
Israel verliest zelf steun van USA.
Jij vindt het goed dat Israël probeert de vrijheid van meningsuiting in Turkije probeert in te perken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Israel durft tenminste "nee" tegen de Turken te zeggen. Dat kun je van de EU niet zeggen.
Die partijgenoot, Liebermann, heeft wel eens zijn bewondering uitgesproken voor bepaalde facetten van Hitlers optreden. Ze beginnen dat gedrag zelfs steeds vaker te kopiëren. En, omdat het tegen Turkije gericht is beginnen allerlei twijfelachtige figuren dat horkengedrag toe te juichen. Wat een niveau.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat een heldNu worden onze vrouwen een keer niet vernederd door turken maar wordt een turk vernederd en dan is meki huiliehuilie
welk niveau.?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Die partijgenoot, Liebermann, heeft wel eens zijn bewondering uitgesproken voor bepaalde facetten van Hitlers optreden. Ze beginnen dat gedrag zelfs steeds vaker te kopiëren. En, omdat het tegen Turkije gericht is beginnen allerlei twijfelachtige figuren dat horkengedrag toe te juichen. Wat een niveau.
Als het tegen Iran of een van die andere achterlijke landen was gericht zou ik 't ook toejuichen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Die partijgenoot, Liebermann, heeft wel eens zijn bewondering uitgesproken voor bepaalde facetten van Hitlers optreden. Ze beginnen dat gedrag zelfs steeds vaker te kopiëren. En, omdat het tegen Turkije gericht is beginnen allerlei twijfelachtige figuren dat horkengedrag toe te juichen. Wat een niveau.
He doesn't live a day without celebrating it.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om even op die massamoord in te gaan, wat vind jij eigenlijk van de Holocaust?
De joden uit Dachau, Treblinka en Sobibor stonden de vorming van een Groot-Duitse Staat in de weg. Ik begrijp opeens de consequente redenering inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
He doesn't live a day without celebrating it.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Israel durft tenminste "nee" tegen de Turken te zeggen. Dat kun je van de EU niet zeggen.
quote:Excuses Israël aan Turkije in ambassadeursrel
Vertaling please? Mijn Turks is nogal roestig.quote:
Israël heeft z'n excuses aangebodenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertaling please? Mijn Turks is nogal roestig.
Kola? Hoe lukt het ze om van Çelikkol Çelikkola te maken? Stalen arm wordt stalen cola.quote:
Whehehe, die kop, die glimlach.quote:
Hij ziet eruit of hij net 3 kilo overjarige kebab anaal ingebracht heeft gekregen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Israël heeft z'n excuses aangeboden
Het probleem is opgelost
Maar het ging me meer om die smile van Ahmet Davutoğlu
Vraag ik me dan toch af hoe je weet hoe dat eruit ziet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij ziet eruit of hij net 3 kilo overjarige kebab anaal ingebracht heeft gekregen.
In KPD maak ik een topic erover aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Vraag ik me dan toch af hoe je weet hoe dat eruit ziet.
Explain pl0x
Is gewoon een machtsspelletje dat tussen Israël en Turkije gespeeld word sinds het davos incident.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In KPD maak ik een topic erover aan.
Zou toch ranzig off-topic raken hier.
Jammer dat dit soort politieke relletjes de daadwerkelijke problemen in beide landen ridiculiseren.
De wereld van de diplomatie is een ranzig clubje kontenlikkers en natrappers inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:21 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Is gewoon een machtsspelletje dat tussen Israël en Turkije gespeeld word sinds het davos incident.
Op dat gebied is er een wereld van verschil bij Turkije en Israëlquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wereld van de diplomatie is een ranzig clubje kontenlikkers en natrappers inderdaad.
Lekker nuttig dit. Wilderiaanse toestanden terwijl zowel Turkije en Israel op z'n zachtst gezegd niet heel lief zijn tegen hun minderheden.
Helaas niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:28 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Op dat gebied is er een wereld van verschil bij Turkije en Israël
ervaring?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij ziet eruit of hij net 3 kilo overjarige kebab anaal ingebracht heeft gekregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |