Koerden mogen alles in Turkije behalve een eigen staat. Het is niet zo raar dat een land zijn eigen grenzen beschermt. Israël geeft vrijwel geen rechten aan niet-joden en knalt er flink op los. Turkije knalt alleen op de PKK-ers in de bergen. In de steden word gewoon de Turkse variant van de ME ingezet met een waterkanon e.d.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas niet.
- Israel onderdrukt de Palestijnen, Turkije de Koerden
- De Palestijnen streven naar een eigen staat, de Koerden ditto
- Palestijnen plegen aanslagen tegen onschuldigen in Israel, Koerden doen dat ook
- Palestijnen worden door de buurlanden uitgekotst, Koerden vinden ook in Iran, Syrie en Irak geen gehoor voor een eigen staat
Meki, Meki, Meki, je reactie zegt alweer genoeg. Waarom deed deze Israelische politicus dit, precies, omdat de Turkse media die sterk beinvloed is door de Turkse Islamitische Regering weer Israel voor aap probeer te zetten met een uiterst beledigend filmmateriaal. De reactie van deze politicus is natuurlijk raar, maar dat jij niet zegt over het filmpje, dat zegt genoeg over jou en de gemiddelde mens die hierop weer vindt Israel klein te moeten maken. Tsja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/buitenl(...)Turkije_verslechterd
Schandalig hoe israel hier omgaat met de Turkse ambassadeur.
Niemand wilt met Israel samenwerken in de aangewezen gebied. Moet israel dan niet een keertje nadenken en de conclusies trekken ?
Hier zou je als serieuze poster toch boven moeten staan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:28 schreef AryaMehr het volgende:
Jodenstreek. Nee serieus, hier zou je als politicus toch boven moeten staan.
http://www.encyclo.nl/begrip/jodenstreekquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef DeParo het volgende:
Hier zou je als serieuze poster toch boven moeten staan.
Niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef DeParo het volgende:
Hier zou je als serieuze poster toch boven moeten staan.
Dat is volgens mij het lichaamsdeel tussen de lange neus en de lange tenen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:31 schreef Rabin888 het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/jodenstreek
lolquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het lichaamsdeel tussen de lange neus en de lange tenen.
Ik moet er eigenlijk wel om lachen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Niemand wilt met Israel samenwerken in de aangewezen gebied. Moet israel dan niet een keertje nadenken en de conclusies trekken ?
haha nrc nee neem die linkse krant lekker serieus. heb je nou echt niets beters te doen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Hier, speciaal voor jou de reformatorische versiequote:Op donderdag 14 januari 2010 07:47 schreef Obomo het volgende:
[..]
haha nrc nee neem die linkse krant lekker serieus. heb je nou echt niets beters te doen?
Beter lezen:quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:05 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan me zo'n streek wel indenken als de premier van turkije het heeft over kinderroof... kinderachtig, maar israel is niet begonnen.
gaat enge erdogan nu ook excuses namens heel turkije aanbieden?
Denk jij echt dat het toevallig is dat Ayalon's uitbarsting een dag na nieuwe anti-Israëlische uitlatingen van Erdogan komt? De ruzie over die serie loopt al maanden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:08 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Beter lezen:
Deze ontstond na recente anti-Israëluitlatingen van de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan, een programma op de Turkse televisie waarin Israëliërs worden voorgesteld als kindermoordenaars en de vernedering waaraan Ayalon de Turkse ambassadeur onderwierp.
- anti-Israëluitlatingen van de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan
- een programma op de Turkse televisie waarin Israëliërs worden voorgesteld als kindermoordenaars
- vernedering waaraan Ayalon de Turkse ambassadeur onderwierp
Drie verschillende zaken. Zoals je kunt lezen had Erdogan niets te maken met het "kinderroof-verhaal" en hoeft dus ook geen excuses aan te bieden aan Israël.
ze zitten er boven, da's toch hoog genoeg?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:28 schreef AryaMehr het volgende:
Het wordt er niet minder racistischer op, maar goed, ik denk dat hij dat zelf ook wel snapt en niet zo bedoelt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:31 schreef Rabin888 het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/jodenstreek
Jodenstreek wil ik het niet noemen, kinderachtig echter wel. Totaal overbodig. Israel en Turkije zijn bondgenoten, en zo ga je niet met elkaar om. Dat zeg zelfs ik als pro-Israel gast.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:28 schreef AryaMehr het volgende:
Klopt, dat doe je uiteraard niet, maar goed neemt niet weg dat de Turkse Islamitische regering telkens onder de huid probeert te kruipen van Israel. Erdogan kan met z'n seculiere leger gelukkig niet al te veel maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jodenstreek wil ik het niet noemen, kinderachtig echter wel. Totaal overbodig. Israel en Turkije zijn bondgenoten, en zo ga je niet met elkaar om. Dat zeg zelfs ik als pro-Israel gast.
Bondgenoten. het enige bondgenoten van israel zijn monsters.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jodenstreek wil ik het niet noemen, kinderachtig echter wel. Totaal overbodig. Israel en Turkije zijn bondgenoten, en zo ga je niet met elkaar om. Dat zeg zelfs ik als pro-Israel gast.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Bondgenoten. het enige bondgenoten van israel zijn monsters.
Turkije is geen bondgenoot van israel
dat zou je graag willen !
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:47 schreef Burakius het volgende:
Israël kent zijn plaats nu. Goed zo bitches. Good boy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |