langs?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, dan kan ik gerust een keer langskomen!
quote:
*proestquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
langs?
dan heeft ze niet eens koffie nodig
ik vond het wel vermakelijk, had gehoopt dat het lijdend voorwerp stom genoeg zou zijn om te posten, dat had de rel nog leuker gemaaktquote:
ik citeer:quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef DR34M3R het volgende:
waar ging het over dan? Heb geen zin om het terug te zoeken / lezen
quote:Meisje wordt gebanned op FOK!, plaatst frustratie op twitter, wordt gelezen door Paul! en een rel is geboren.
Zeer scherpquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
langs?
dan heeft ze niet eens koffie nodig
whehehe ik ben ook een keer wakkerquote:
ow. Is dat alles?quote:
met pics uit KPD (nja de link in mijn PM box tochquote:
Waar zijn die er dan weer bijgesleept? Die hebben met de rel toch verder niets van doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met pics uit KPD (nja de link in mijn PM box toch)
wacht ik zoek ff de post in deel 1...quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar zijn die er dan weer bijgesleept? Die hebben met de rel toch verder niets van doen?
de aanleiding daartoe moet je zelf even teruglezenquote:
faalangst? daar heeft mn schoonbroer last vanquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
GeweldigIk ben een faalangstreductietraining in elkaar aan het zetten en dus ben ik op zoek naar ontspanningsoefeningen. Heb er nu een paar spierontspanningsoefeningen gevonden op een site waar heel droog de volgende waarschuwing op staat:
Het is af te raden deze oefeningen af te spelen in de auto.
Lol![]()
Dure grap. Misschien toch tijd om een keer een training te gaan volgen dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
faalangst? daar heeft mn schoonbroer last van
daarom heeft ie na 15 x examen doen zijn rijbewijs NOG niet
Niet hier in de KSC maar op FOK! algemeen hebben we echt hele leuke rellen gehadquote:
Na 10 (of 11) staatsexamens (BNOR)?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
faalangst? daar heeft mn schoonbroer last van
daarom heeft ie na 15 x examen doen zijn rijbewijs NOG niet
Ow, datquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wacht ik zoek ff de post in deel 1...
[..]
de aanleiding daartoe moet je zelf even teruglezen
maar die pm heb ik dus ook gekregen
Dat dus. Kittengate, anyone?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef Symphonic het volgende:
Toen de drempels nog kuilen waren hadden we nog wel eens een echte rel hier
yep, faalangst doet rare dingen. Je vergeet ineens waar het gas zit enzoquote:
SHE die toch maar niet uit de kleren ging vorig jaarquote:
Dat was de laatste goede rel jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
SHE die toch maar niet uit de kleren ging vorig jaarToen heb ik me echt kapot gelachen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
SHE die toch maar niet uit de kleren ging vorig jaarToen heb ik me echt kapot gelachen
Dat was de laatste echte rel. VBL was nog noemenswaardig in 2009. SHE niet eens, geband worden en dan gaan mensen over je zeiken, weinig rel aanquote:
heb je wel tijd vanavond?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga afsluiten hier.
Heb mijn kantoor wel weer genoeg gezien vandaag.
Tot vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:43 schreef Pheno het volgende:
Even ontopic, gezien de TT:Zeer geslaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Even ontopic, gezien de TT:* wel.o.k schrikt wakker en ziet dat het allang 16:00 geweest isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Even ontopic, gezien de TT:hey, waar is je pinguin gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Gelukkig vriest het buiten ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Fha het volgende:
Godver. Koelkast dood
Zat er al aan te komen, maar toch.
Dan is nog steeds de koelkast dood en moet ik dus een nieuwe kopenquote:
een kleintjequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan is nog steeds de koelkast dood en moet ik dus een nieuwe kopen
dat sowieso want de kookplaat staat er op.quote:
Even ontopic, gezien de TT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* fap fapI don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
dat dusquote:
ik heb nog een kleine koelkast staan voor jequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan is nog steeds de koelkast dood en moet ik dus een nieuwe kopen
MPGquote:
nijnsquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef Nijns het volgende:
Fha, jij hebt wel pech met huishoudelijke apparaten
Mwa valt wel mee hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef Nijns het volgende:
Fha, jij hebt wel pech met huishoudelijke apparaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |