Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zie jequote:
die had ik wel 1quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
wie heeft een mooi idee voor de volgende TT?
ik ben vergeten te zeggen dat ik het jouw kant heb opgestuurdquote:
Ik ook, zie dit topicquote:
al uren manquote:
waar is de koffie geblevenquote:
Fha drinkt geen koffiequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar is de koffie gebleven
ieder nadeel hep zun voordeelquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:07 schreef Fha het volgende:
Het is hier zo koud dat het de bloemen niet lukt om weg te rottenZe staan er al sinds 14 december maar ze zien er nog prima uit, ondanks dat als je ze aanraakt je voelt dat ze compleet uitgedroogd zijn
apsoluutquote:
Zo is het maar net!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben vergeten te zeggen dat ik het jouw kant heb opgestuurd
nee hoor, net pas.quote:
en dan krijgen wij ook maar geen koffiequote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan krijgen wij ook maar geen koffie
Aanpassen zul je krengquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je krijgt alleen maar thee, allochtoonquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal vanmiddag eens benzine in de tank gooien van mijn diesel auto.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Aanpassen zul je krengDrinken wat de kan schaft!!!
Onopgevoede Nederlander/Belg
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Aanpassen zul je krengDrinken wat de kan schaft!!!
Onopgevoede Nederlander/Belg
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je krijgt alleen maar thee, allochtoon
een beetje kan geen kwaadquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal vanmiddag eens benzine in de tank gooien van mijn diesel auto.
met je voeten repareren gaat wat moeilijkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef FFSletop het volgende:
Mijn Computer is nu officieel kapot, en moet met de hand gerepareerd worden.
Maar hoe is het met jullie?
minder voor jequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef FFSletop het volgende:
Mijn Computer is nu officieel kapot, en moet met de hand gerepareerd worden.
Maar hoe is het met jullie?
Gewoon een kwestie van goede teencontrolequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met je voeten repareren gaat wat moeilijker
die in ONZ zekerquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
minder voor je
goed, relletje aan het volgen
wel hele goede teencontrole met die kleine kutschroefjesquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van goede teencontroleKan best
Tuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die in ONZ zeker![]()
die ben ik ook al aan het volgen
Natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef DR34M3R het volgende:
Is er nog een kopje thee over voor me hier?
quote:
Ja daar ben ik allochtoon voor hehquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gastvrij als altijd!
Tnx
Hoe is het?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daar ben ik allochtoon voor heh![]()
![]()
Ja goed hoorLekker aan het SOGgen
Hoe is het daar?
Ja daarom zei ik het ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je trouwens dat je daar gelijk in hebt.
Bij turken krijg je koek, thee, lekkers, vanalles.. noem maar op
bij nederlanders mag je blij zijn dat je een koekje krijgt bij de thee
juistquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het ook![]()
Met mijn vrijwilligerswerk merk ik het ook heel erg. Nederlanders komen niet verder dan je aanwijzen waar de waterkoker voor thee staat en bij allochtonen familie's hebben ze bijna een buffet voor je neergezet haha
Ondanks dat ik gewoon door mijn nederlandse mama ben opgevoed zit het gastvrije er toch wel in ofzo.. mensen mogen hier ook altijd aanschuivenZal niet altijd even feestelijk en overvloedig zijn maar niks mis met delen
Nou ja.. de Brabantse gastvrijheid is ook niet slecht.. toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het ook![]()
Met mijn vrijwilligerswerk merk ik het ook heel erg. Nederlanders komen niet verder dan je aanwijzen waar de waterkoker voor thee staat en bij allochtonen familie's hebben ze bijna een buffet voor je neergezet haha
Ondanks dat ik gewoon door mijn nederlandse mama ben opgevoed zit het gastvrije er toch wel in ofzo.. mensen mogen hier ook altijd aanschuivenZal niet altijd even feestelijk en overvloedig zijn maar niks mis met delen
Nou preciesquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
juist
dat is de instelling van mn schoonouders ook ..
gisteren was niet op ons gerekend met eten, we kwamen wel om die tijd binnen vallen..
nou en? dan eten we ieder maar wat minder vlees en 1 aardappel per persoon minder
vraagt ze daarna: hebben jullie wel genoeg gehad?
hallo, ik mag blij zijn dat ik wat krijg
Ik heb geen idee, ik ben nog nooit in Brabant geweestquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja.. de Brabantse gastvrijheid is ook niet slecht.. toch?
Maar ik weet wat je bedoelt hoor. Daar kunnen wij als Nederlanders algemeen nog wat van leren.
brabanders zijn idd wel gastvrij, limburgers ook welquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben nog nooit in Brabant geweest
Deze overijsselse is het ook, van de rest weet ik het nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
brabanders zijn idd wel gastvrij, limburgers ook wel
verder kan ik niet echt oordelen
Maar bij jou staat de koffie nooit klaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Deze overijsselse is het ook, van de rest weet ik het nietMijn groningse mama is het ook en mijn amsterdamse broers zijn het ook
![]()
Nou dan zit het toch wel goed met een groot deel van Nederland
Zo'n mooi liedje![]()
Klopt. Het staat niet klaar. Maar ik heb het wel in huis voor de mensen die koffie willenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar bij jou staat de koffie nooit klaar.
Ach, boeie, ik drink wel thee.
nou hou ik weer van jequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Klopt. Het staat niet klaar. Maar ik heb het wel in huis voor de mensen die koffie willen
brabanders zij het bestequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja.. de Brabantse gastvrijheid is ook niet slecht.. toch?
Maar ik weet wat je bedoelt hoor. Daar kunnen wij als Nederlanders algemeen nog wat van leren.
Ben blij dat ze verse koffie voor je zet!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar bij jou staat de koffie nooit klaar.
Ach, boeie, ik drink wel thee.
weet ik toch...quote:
Ooow, dan kan ik gerust een keer langskomenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Klopt. Het staat niet klaar. Maar ik heb het wel in huis voor de mensen die koffie willen
wil ik net wat gaan posten sluit Yvonne het topicquote:
Nu pasquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wil ik net wat gaan posten sluit Yvonne het topic
langs?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, dan kan ik gerust een keer langskomen!
quote:
*proestquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
langs?
dan heeft ze niet eens koffie nodig
ik vond het wel vermakelijk, had gehoopt dat het lijdend voorwerp stom genoeg zou zijn om te posten, dat had de rel nog leuker gemaaktquote:
ik citeer:quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef DR34M3R het volgende:
waar ging het over dan? Heb geen zin om het terug te zoeken / lezen
quote:Meisje wordt gebanned op FOK!, plaatst frustratie op twitter, wordt gelezen door Paul! en een rel is geboren.
Zeer scherpquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
langs?
dan heeft ze niet eens koffie nodig
whehehe ik ben ook een keer wakkerquote:
ow. Is dat alles?quote:
met pics uit KPD (nja de link in mijn PM box tochquote:
Waar zijn die er dan weer bijgesleept? Die hebben met de rel toch verder niets van doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met pics uit KPD (nja de link in mijn PM box toch)
wacht ik zoek ff de post in deel 1...quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar zijn die er dan weer bijgesleept? Die hebben met de rel toch verder niets van doen?
de aanleiding daartoe moet je zelf even teruglezenquote:
faalangst? daar heeft mn schoonbroer last vanquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
GeweldigIk ben een faalangstreductietraining in elkaar aan het zetten en dus ben ik op zoek naar ontspanningsoefeningen. Heb er nu een paar spierontspanningsoefeningen gevonden op een site waar heel droog de volgende waarschuwing op staat:
Het is af te raden deze oefeningen af te spelen in de auto.
Lol![]()
Dure grap. Misschien toch tijd om een keer een training te gaan volgen dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
faalangst? daar heeft mn schoonbroer last van
daarom heeft ie na 15 x examen doen zijn rijbewijs NOG niet
Niet hier in de KSC maar op FOK! algemeen hebben we echt hele leuke rellen gehadquote:
Na 10 (of 11) staatsexamens (BNOR)?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
faalangst? daar heeft mn schoonbroer last van
daarom heeft ie na 15 x examen doen zijn rijbewijs NOG niet
Ow, datquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wacht ik zoek ff de post in deel 1...
[..]
de aanleiding daartoe moet je zelf even teruglezen
maar die pm heb ik dus ook gekregen
Dat dus. Kittengate, anyone?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef Symphonic het volgende:
Toen de drempels nog kuilen waren hadden we nog wel eens een echte rel hier
yep, faalangst doet rare dingen. Je vergeet ineens waar het gas zit enzoquote:
SHE die toch maar niet uit de kleren ging vorig jaarquote:
Dat was de laatste goede rel jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
SHE die toch maar niet uit de kleren ging vorig jaarToen heb ik me echt kapot gelachen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
SHE die toch maar niet uit de kleren ging vorig jaarToen heb ik me echt kapot gelachen
Dat was de laatste echte rel. VBL was nog noemenswaardig in 2009. SHE niet eens, geband worden en dan gaan mensen over je zeiken, weinig rel aanquote:
heb je wel tijd vanavond?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga afsluiten hier.
Heb mijn kantoor wel weer genoeg gezien vandaag.
Tot vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:43 schreef Pheno het volgende:
Even ontopic, gezien de TT:Zeer geslaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Even ontopic, gezien de TT:* wel.o.k schrikt wakker en ziet dat het allang 16:00 geweest isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Even ontopic, gezien de TT:hey, waar is je pinguin gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Gelukkig vriest het buiten ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Fha het volgende:
Godver. Koelkast dood
Zat er al aan te komen, maar toch.
Dan is nog steeds de koelkast dood en moet ik dus een nieuwe kopenquote:
een kleintjequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan is nog steeds de koelkast dood en moet ik dus een nieuwe kopen
dat sowieso want de kookplaat staat er op.quote:
Even ontopic, gezien de TT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* fap fapI don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
dat dusquote:
ik heb nog een kleine koelkast staan voor jequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan is nog steeds de koelkast dood en moet ik dus een nieuwe kopen
MPGquote:
nijnsquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef Nijns het volgende:
Fha, jij hebt wel pech met huishoudelijke apparaten
Mwa valt wel mee hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef Nijns het volgende:
Fha, jij hebt wel pech met huishoudelijke apparaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |