quote:Op maandag 4 januari 2010 13:10 schreef Biogarde het volgende:
Puala, crewbashing, 2 weken.
Heb jij daar een foto van?!quote:
Ook een beetje boem dikkie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:59 schreef Stofje het volgende:
Fotoboek van Puala
Wel een geil sletje, denk ik.
quote:
quote:
Newsflashquote:
Volgens mij is ze bang dat dr hoofd eraf valt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:59 schreef Stofje het volgende:
Fotoboek van Puala
Wel een geil sletje, denk ik.
Oelalaquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel van haar billen.
http://puala.nl/wp-content/uploads/2009/11/10_Paula-1-8.jpg.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel van haar billen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel van haar billen.
Leuke knijpwangetjesquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel van haar billen.
Ik zou haar niet geven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel van haar billen.
Ik denk dat ze een date met een crewlid heeft afgeblazen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:04 schreef Stofje het volgende:
Wat zal ze gezegd hebben tegen de crew? Dat ze stom zijn ofzo?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een date met een crewlid heeft afgeblazen..Ze heeft het over teringhoeren, is ze lesbisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Je bent en blijft sneu.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef Paul het volgende:
Giel followed haar, dan zal ze wel een ontzettend tof wijf zijn![]()
Aan een bepaalde substantie te zien die op een gegeven moment op haar lichaam verblijft..quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze heeft het over teringhoeren, is ze lesbisch?
Ik ben voor.quote:
quote:Emotioneel van de #top2000. Paul de Leeuw - Ik heb je lief, wat moet ik zonder jou, het zijn 4 hele kleine woordjes.. *pinkt traan weg*
Geef eens een link.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef c0nd0r het volgende:
Aan een bepaalde substantie te zien die op een gegeven moment op haar lichaam verblijft..
pfffffquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef Paul het volgende:
Giel followed haar, dan zal ze wel een ontzettend tof wijf zijn![]()
Wat die lange zegtquote:
Áh, verdamme, m'n haren gaan er recht van overend staan en dat is in deze echt als uiting van walging.quote:
En dan kijk je nog eens naar haar billetjes en alles is weer vergetenquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Áh, verdamme, m'n haren gaan er recht van overend staan en dat is in deze echt als uiting van walging.
Vieze opa.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat een leuke rode appelwangetjes. Daar wil ik wel eens overheen ejaculeren.
Wat die rode zegt. Ons brein is gezegend.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:20 schreef yvonne het volgende:
En dan kijk je nog eens naar haar billetjes en alles is weer vergeten
Mannenbrein
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Doe eens doorsturen dan.
ik heb het al verwijderd. Vond het niet echt je van het.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Doe eens doorsturen dan.
Check de prullenbak dan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik heb het al verwijderd. Vond het niet echt je van het.
Godverdomme, mijn penis staat nu recht overend! Screw haar mening over Paul de Leeuw, fapfapfapfap!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik heb het al verwijderd. Vond het niet echt je van het.
sorry stoffertquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godverdomme, mijn penis staat nu recht overend! Screw haar mening over Paul de Leeuw, fapfapfapfap!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godverdomme, mijn penis staat nu recht overend! Screw haar mening over Paul de Leeuw, fapfapfapfap!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je komt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef -SG- het volgende:
Owhhhhhhhhhh
Dat schijnt al eens een keer gedaan te zijn heb ik van horen zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat een leuke rode appelwangetjes. Daar wil ik wel eens overheen ejaculeren.
hahahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
dan PM mij ook maarquote:
Zeg, weet iedereen wiens kloon het was behalve UIO en ik?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:49 schreef Bootje84 het volgende:
Ah Yvonne, mogen we aub de foto's hier posten?
Denk het wel ze deed niet erg haar best het te verbergenquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, weet iedereen wiens kloon het was behalve UIO en ik?
En neeNSFW en voor ONZ
Murp krijgt een hartverzakking.
volgens mij vorig jaar nog 16 omdat we al haar foto's uit S&G moesten verwijderenquote:
Ze is inmiddels streetlegal, dat weet ik welquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:55 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij vorig jaar nog 16 omdat we al haar foto's uit S&G moesten verwijderen
What the flying fuck?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Denk het wel ze deed niet erg haar best het te verbergen
Jij weet goddomme allesquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ze is inmiddels streetlegal, dat weet ik wel
Ik zeg NIKS over de gemaakte foto's in haar fobo, niksquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:55 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij vorig jaar nog 16 omdat we al haar foto's uit S&G moesten verwijderen
Tja, interesse denk ikquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zeg NIKS over de gemaakte foto's in haar fobo, niks
Nu ben ik benieuwd. Want dit weet ik weer nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zeg NIKS over de gemaakte foto's in haar fobo, niks
Slecht geheugen, valt me van je tegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:22 schreef zarGon het volgende:
Nu weet ik het weer.
Ze had haar kont gepost. 2 foto's. Minimaal.
Not so bad. Not so bad at allquote:
Faalhaas...quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:22 schreef zarGon het volgende:
Nu weet ik het weer.
Ze had haar kont gepost. Twee foto's. Minimaal.
Ja. Ik ben er ook niet blij mee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slecht geheugen, valt me van je tegen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
omg woedend twitteren dat je op een site gebanned bent voor 2 weken.. FACEPALM DELUXE
quote:
quote:
Wie is nou de kneus?quote:# De tering, 2 weken een ban op fok. 4:26 AM Jan 4th from web
# Fok kan vanaf nu af aan dood vallen. De tering zeg, wat een falend beleid hebben ze daar. Stelletje #teringhoeren. 10:43 AM Jan 5th from web
# Zo'n ban is eigenlijk best goed als hulp om af te kicken van #fok met hun #teringhoeren en hun #falende_beleid
Ah, vandaar deze kutreacties.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom nou weer respectloos? Ze zet 't toch zelf op het internet?
Spijt me... maar als je een FOKer bent... je zet persoonlijke dingen op internet EN je relt, dan weet je dat je vuile sokken buiten op een waslijn gehangen worden.quote:
Net alsof je je gekwetst zou voelen wat zij nu zegt. Of voel je je serieus aangesproken?quote:
quote:
Dat dus.quote:
If you can't stand the heat, get the fuck out of the kitchen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Net alsof je je gekwetst zou voelen wat zij nu zegt. Of voel je je serieus aangesproken?
Wie aan FOK! komt komt aan mij jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Net alsof je je gekwetst zou voelen wat zij nu zegt. Of voel je je serieus aangesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^ QFTquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, get the fuck out of the kitchen..
Dus je zegt dat Puala een ramp is ?? wat respectloosquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef AryaMehr het volgende:
Halve mod-team bestaat gewoon uit sensatiezoekers en 'ramptoeristen'. Ga een leven zoeken iedereen.
*Kras kras*quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef AryaMehr het volgende:
Halve mod-team bestaat gewoon uit sensatiezoekers en 'ramptoeristen'. Ga een leven zoeken iedereen.
Een link naar een verwijderde foto. Helaas niet te achterhalen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:33 schreef zarGon het volgende:
Ja. Ik ben er ook niet blij mee.
Welke link staat hier? http://forum.fok.nl/rde/edit_message/64063199/2/50.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef L.no het volgende:
Nah, ik ga nergens meer op in.
Teveel triestheid dit.
quote:
Dit is ONZ men, ga niet janken over mods. Het zijn ook gewone users.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof het mij boeit wie Puali is of wat ze doet.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb haar alweer ontvriend! (yay, nu heb ik dat woord een keer gebruikt!
Precies. Toch wel een aanwinstquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Van mij mag ze wel weer terug op FOK!. Al is het alleen maar voor de foto's.
Best. Heb je nog ruimte voor d'r in de TRV slowchat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Kijk, dat vind nou misselijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:54 schreef Twizu het volgende:
Is er al een hyves bekend?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Puala is gewoon een kloon van Paul
En haar appel wangetjesquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Meestal wanneer je kloont tochquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
dus hij post door met een origineel account?
Mwah, verbanden zijn snel gelegd. Er is een twitter-account bekend, hierop staat haar volledige naam en met de hyves-zoekmachine ben je snel klaar..quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kijk, dat vind nou misselijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, verbanden zijn snel gelegd. Er is een twitter-account bekend, hierop staat haar volledige naam en met de hyves-zoekmachine ben je snel klaar..
Als je al die aandacht niet wilt, moet je je kop houden..
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb haar alweer ontvriend! (yay, nu heb ik dat woord een keer gebruikt!
Idd Internet kent geen privacyquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, verbanden zijn snel gelegd. Er is een twitter-account bekend, hierop staat haar volledige naam en met de hyves-zoekmachine ben je snel klaar..
Als je al die aandacht niet wilt, moet je je kop houden..
Het is dat de SIDN vandaag domeingegevens heeft afgeschermt anders had je zo haar adres en zulksquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben het er mee eens dat het niet leuk is om nu een heksenjacht te openen aan de andere kant als je zoveel gegevens openbaar maakt, ben je wel makkelijk vindbaar als er een heksenjacht is...
It has only just begunquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
AH, dus heel de hele StageSC rel is nog niet voorbij?
Bij haar niet blijkbaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
AH, dus heel de hele StageSC rel is nog niet voorbij?
Ow die, ja in dat geval zijn er meerdere mongolen bij betrokken jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij haar niet blijkbaar
Maar dit is meer de Puala vs mod's-rel, met die foto's enzo
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef Bravebart het volgende:
Huh, rel?
Geen idee, ik had een ban toen...quote:
BB, my niggahquote:
edit mijn reactie anders ffquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
rel? welke rel?
G, knuffelturkquote:
What up, dawg?quote:
Daarom was ie zo saaiquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik had een ban toen...
Was dat daardoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik had een ban toen...
Nee, daarvoor, niet daardoor.quote:
Goedgoed!quote:
OMFG die tjek die fucking woordgrapquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
nee, Brave Bart was braaf in SES
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom heeft ze nou een ban en wie kan er een samenvatting geven
Yvonne, unban haar evenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef yvonne het volgende:
Oké,
terug naar het begin, een twitterbericht zie OP en wat KPD pics.
Geen hyves, geen persoonsgegevens, geen gekloot.
En die hele semi-rel kan me gestolen worden
En nee, de minderjarige pics mogen niet.
Jullie kennen de spelregels donders goed.
zie banmeldtopicquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom heeft ze nou een ban en wie kan er een samenvatting geven
Bootje is gewoon een beetje een janksmoel, kan ie niets aan doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef yvonne het volgende:
Oké,
Dooddoenerquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef yvonne het volgende:
Oké,
Sowwyquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goedgoed!
Nu weer ontopic, zo slaat het dood hier
goed he?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
OMFG die tjek die fucking woordgrapLOLOLOLOL!!!!11``einzeleven
Het is net lekker rustigquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yvonne, unban haar even
Doe ik een week je afwas
Wat heb ik er nou weer mee te maken..? Ik heb helemaal niets gepostquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bootje is gewoon een beetje een janksmoel, kan ie niets aan doen
Kerel... echt...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken..? Ik heb helemaal niets gepost
11 Januari zoeken zekerquote:
Fuck rustigquote:
Quote staat allang in dit topic joh, 3e reactie ofzoquote:
Jij komt nooit meer in StageSC, dusquote:
Nou, leg het eens even uit...quote:
Jwtzquote:
Krijgt ze een eigen soap?quote:
Ik beloof dat ik kom als Paula NSFW pictures uploadquote:
Jij wil de hele tijd al foto's posten en loopt zelf bij Yvonne erom te janken, vandaar mijn post. Niet zo moeilijk toch?quote:
Too much informationquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik kom als Paula NSFW pictures upload
Willen en doen zijn 2 aparte dingen. Maar bedankt dat je me een janksmoel noemt. Zegt me veel over jouquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij wil de hele tijd al foto's posten en loopt zelf bij Yvonne erom te janken, vandaar mijn post. Niet zo moeilijk toch?
Rofl idd. Wie ruimt die troep dan op ?quote:
Nou nou nou, er heeft er eentje lange teentjes zegquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Willen en doen zijn 2 aparte dingen. Maar bedankt dat je me een janksmoel noemt. Zegt me veel over jou
quote:
Te flauw jongens, te flauwquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl idd. Wie ruimt die troep dan op ?
Ik kom gewoon steevast ergens binnen en begin te schreeuwen, hastikke leuk altijdquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:24 schreef Ladylike het volgende:
wel geweldig dat sommigen hier de moraalridder spelen maar wel rellen als ze zelf de lol ervan in zien
Ahh, daar is een moraalridder die zich verheven voelt boven de andere moraalriddersquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:24 schreef Ladylike het volgende:
wel geweldig dat sommigen hier de moraalridder spelen maar wel rellen als ze zelf de lol ervan in zien
Nee, jij noemt me een janksmoel terwijl ik alleen een beetje zit te plagen. Dit alles had niet gebeurt als Puala niet ff op Twitter gaat bashen. En dan ben ik een janksmoel als ik een beetje zit te zuigen..?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou nou nou, er heeft er eentje lange teentjes zeg
Moest ook ff 2x lezen maar hij is wel goedquote:
quote:
Sorry, dat niveau is weer helemaal terugquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:26 schreef Bootje84 het volgende:
Moest ook ff 2x lezen maar hij is wel goed
Dat weten we allangquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, jij noemt me een janksmoel terwijl ik alleen een beetje zit te plagen. Dit alles had niet gebeurt als Puala niet ff op Twitter gaat bashen. En dan ben ik een janksmoel als ik een beetje zit te zuigen..?
Ik heb al lang alle foto's van Puala gezien hoor...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:29 schreef AMDB het volgende:
Wanneer is de meet nou?
nee manquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh, daar is een moraalridder die zich verheven voelt boven de andere moraalridders
Dus wat is de meerwaarde volgens jou voor mij dat ik om foto's vraag..? Waarom ben ik de janksmoel dan..?quote:
Ik zou haar dolgraag in dit topic zien. Ben benieuwd hoe ze zichzelf hieruit red..quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
wel makkelijk wanneer iemand gebanned is dit soort shit te doen
Beetje jammer.quote:This person has protected their tweets.
Lekker vrouwelijk, iets zo draaien dat het weer om jou gaatquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man
dat wijf is gewoon dom dat ze haar pics en gegevens op het net post en dan over fok gaat klagen.
Dan weet je gewoon dat je gebashed wordt...
ik zeik op mensen hier die dat verwerpen maar wel mij bashen a.d.v. een geposte pic
Jij weet ook dondersgoed wat de hele voorgeschiedenis is tussen jou en Paula, doe nou eens niet zo verschrikkelijk schijnheilig manquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus wat is de meerwaarde volgens jou voor mij dat ik om foto's vraag..? Waarom ben ik de janksmoel dan..?
quote:
maar als je iemand volgt, dan mag je ze toch wel lezen?quote:
waaruit red?? iemand zet op twitter iets over fok en meteen is het een semi rel sjezus manquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou haar dolgraag in dit topic zien. Ben benieuwd hoe ze zichzelf hieruit red..
Het woord van 2010, nu alquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar als je iemand volgt, dan mag je ze toch wel lezen?kan iemand je eigenlijk ook ' ontvolgen' ?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar als je iemand volgt, dan mag je ze toch wel lezen?kan iemand je eigenlijk ook ' ontvolgen' ?
Ja en..? Dat staat er eigenlijk nog buiten. Dit is gewoon ff leedvermaak. I didnt start this.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij weet ook dondersgoed wat de hele voorgeschiedenis is tussen jou en Paula, doe nou eens niet zo verschrikkelijk schijnheilig man
Ja nou dan, dan moge het toch wel duidelijk zijn dat ik je een janksmoel vindt daarom. Waarom nog om uitleg vragen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja en..? Dat staat er eigenlijk nog buiten. Dit is gewoon ff leedvermaak. I didnt start this.
Ze heeft iedereen van FOK ontvolgt volgens mij. Ik zie d'r tweets ook niet meer nuquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Die kan niet zonder de aandacht...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
!
nog even en ze verdwijnt van teh interwebz... best moeilijk trouwens, om al je sporen enzo te wissen... al dan niet onmogelijk
Rofl!quote:Pas op! Of ik ontvolg je op twitter!!!!!!!!!!!
Signature van MoBlo..quote:
Nou... wat zij achtergelaten heeft verdwijnt niet zo gauw meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
!
nog even en ze verdwijnt van teh interwebz... best moeilijk trouwens, om al je sporen enzo te wissen... al dan niet onmogelijk
http://suicidemachine.org/quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou... wat zij achtergelaten heeft verdwijnt niet zo gauw meer
Ze kan altijd nog een andere naam nemen en haar lichaam plastisch laten verbouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou... wat zij achtergelaten heeft verdwijnt niet zo gauw meer
van vrouw naar man bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze kan altijd nog een andere naam nemen en haar lichaam plastisch laten verbouwen.
Veel persoonlijke vetes. Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:42 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen zo kotst op Paula. Ik vind haar wel aardig. En de fok moderatie is soms toch gewoon kut
Ik kots nergens op Paula heur, ik ben ietwat euhm, verbaasd dat je je anno 2010 nog zo bloot geeft op internetquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:42 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen zo kotst op Paula. Ik vind haar wel aardig. En de fok moderatie is soms toch gewoon kut
Ahh, ze wilde geen kontje geven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Veel persoonlijke vetes. Ik snap het ook niet.
Ik had het ook niet over jou schatquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kots nergens op Paula heur, ik ben ietwat euhm, verbaasd dat je je anno 2010 nog zo bloot geeft op internet
Komt daar plastische chirurgie bij kijken dan..?quote:
Psies, ze wordt niet gebashtquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
Ik kots op niemand ben alleen nieuwsgierig
Grote kans, iig bij sommige wel jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh, ze wilde geen kontje geven.
Nee, omdat iedereen op FOK niks pikt als het van een mod komt, maar ondertussen wel alles zelf belachelijk maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh, ze wilde geen kontje geven.
Zo vrouwelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
Ik kots op niemand ben alleen nieuwsgierig
paar ingrepen hier en daarquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Komt daar plastische chirurgie bij kijken dan..?
Dus dat!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, omdat iedereen op FOK niks pikt als het van een mod komt, maar ondertussen wel alles zelf belachelijk maken.
Daarbij is de helft van de StageSC mensen emotionele diarree soms
quote:
sommige mensen zijn naiefquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kots nergens op Paula heur, ik ben ietwat euhm, verbaasd dat je je anno 2010 nog zo bloot geeft op internet
How wrong can you bequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige mensen zijn naief
ik was dat ook
dacht dat hier serieuze mensen zaten
Op fok!?!?! Ach meid toch....quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige mensen zijn naief
ik was dat ook
al postend leert menquote:
ik was zoooo naiefquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Op fok!?!?! Ach meid toch....
Alleen mensen die serieus genomen worden, blijkt maar weer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
Sta je ook in KPD?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al postend leert men
[..]
ik was zoooo naief
whehehehe nee, ik heb geleerdquote:
Fixedquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen mensen die nog meer serieus genomen worden, blijkt maar weer.
genomen wordt je niet alleen op fokquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen mensen die serieus genomen worden, blijkt maar weer.
S&G?quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen mensen die serieus genomen worden, blijkt maar weer.
Don't give me that shit..quote:
1 pic, ooitquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef yvonne het volgende:
Wel zo eerlijk om haar te unbannen, bij deze
Heldquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef yvonne het volgende:
Succes G.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Yvonne, unban haar even
Doe ik een week je afwas
geniaalquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef yvonne het volgende:
Die staat niet in de fok.rarquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1 pic, ooit
maar was een plork en zo beledigd daardoor dat ik niet meer durfde
en een in mn fobo, die door een user hier zelf is opgeslagen dus is vast nog wel terug te vinden
Bij dezen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef yvonne het volgende:
Ja en deel2 kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:54 schreef motorbloempje het volgende:! maar dan is straks het topic vol...
nopequote:
Heb ik toch maar mooi voor elkaar gekregenquote:
Niet, bij dezequote:
Fuck yeah!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:55 schreef AMDB het volgende:
Straks een deel 2 uiteraard. Dat moet wel!
Nee, maar het is wel zo fair om als er een topic over jou gaat de ander de kans te geven op weerwoord.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:54 schreef Twizu het volgende:
Tip voor degene die een ban heeft. Ga rellen op Twitter -> Unban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |