Het is dat de SIDN vandaag domeingegevens heeft afgeschermt anders had je zo haar adres en zulksquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben het er mee eens dat het niet leuk is om nu een heksenjacht te openen aan de andere kant als je zoveel gegevens openbaar maakt, ben je wel makkelijk vindbaar als er een heksenjacht is...
It has only just begunquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
AH, dus heel de hele StageSC rel is nog niet voorbij?
Bij haar niet blijkbaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
AH, dus heel de hele StageSC rel is nog niet voorbij?
Ow die, ja in dat geval zijn er meerdere mongolen bij betrokken jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij haar niet blijkbaar
Maar dit is meer de Puala vs mod's-rel, met die foto's enzo
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef Bravebart het volgende:
Huh, rel?
Geen idee, ik had een ban toen...quote:
BB, my niggahquote:
edit mijn reactie anders ffquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
rel? welke rel?
G, knuffelturkquote:
What up, dawg?quote:
Daarom was ie zo saaiquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik had een ban toen...
Was dat daardoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik had een ban toen...
Nee, daarvoor, niet daardoor.quote:
Goedgoed!quote:
OMFG die tjek die fucking woordgrapquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
nee, Brave Bart was braaf in SES
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom heeft ze nou een ban en wie kan er een samenvatting geven
Yvonne, unban haar evenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef yvonne het volgende:
Oké,
terug naar het begin, een twitterbericht zie OP en wat KPD pics.
Geen hyves, geen persoonsgegevens, geen gekloot.
En die hele semi-rel kan me gestolen worden
En nee, de minderjarige pics mogen niet.
Jullie kennen de spelregels donders goed.
zie banmeldtopicquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom heeft ze nou een ban en wie kan er een samenvatting geven
Bootje is gewoon een beetje een janksmoel, kan ie niets aan doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef yvonne het volgende:
Oké,
Dooddoenerquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef yvonne het volgende:
Oké,
Sowwyquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goedgoed!
Nu weer ontopic, zo slaat het dood hier
goed he?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
OMFG die tjek die fucking woordgrapLOLOLOLOL!!!!11``einzeleven
Het is net lekker rustigquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yvonne, unban haar even
Doe ik een week je afwas
Wat heb ik er nou weer mee te maken..? Ik heb helemaal niets gepostquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bootje is gewoon een beetje een janksmoel, kan ie niets aan doen
Kerel... echt...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken..? Ik heb helemaal niets gepost
11 Januari zoeken zekerquote:
Fuck rustigquote:
Quote staat allang in dit topic joh, 3e reactie ofzoquote:
Jij komt nooit meer in StageSC, dusquote:
Nou, leg het eens even uit...quote:
Jwtzquote:
Krijgt ze een eigen soap?quote:
Ik beloof dat ik kom als Paula NSFW pictures uploadquote:
Jij wil de hele tijd al foto's posten en loopt zelf bij Yvonne erom te janken, vandaar mijn post. Niet zo moeilijk toch?quote:
Too much informationquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik kom als Paula NSFW pictures upload
Willen en doen zijn 2 aparte dingen. Maar bedankt dat je me een janksmoel noemt. Zegt me veel over jouquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij wil de hele tijd al foto's posten en loopt zelf bij Yvonne erom te janken, vandaar mijn post. Niet zo moeilijk toch?
Rofl idd. Wie ruimt die troep dan op ?quote:
Nou nou nou, er heeft er eentje lange teentjes zegquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Willen en doen zijn 2 aparte dingen. Maar bedankt dat je me een janksmoel noemt. Zegt me veel over jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |