Ja. Ik ben er ook niet blij mee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slecht geheugen, valt me van je tegen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
omg woedend twitteren dat je op een site gebanned bent voor 2 weken.. FACEPALM DELUXE
quote:
quote:
Wie is nou de kneus?quote:# De tering, 2 weken een ban op fok. 4:26 AM Jan 4th from web
# Fok kan vanaf nu af aan dood vallen. De tering zeg, wat een falend beleid hebben ze daar. Stelletje #teringhoeren. 10:43 AM Jan 5th from web
# Zo'n ban is eigenlijk best goed als hulp om af te kicken van #fok met hun #teringhoeren en hun #falende_beleid
Ah, vandaar deze kutreacties.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom nou weer respectloos? Ze zet 't toch zelf op het internet?
Spijt me... maar als je een FOKer bent... je zet persoonlijke dingen op internet EN je relt, dan weet je dat je vuile sokken buiten op een waslijn gehangen worden.quote:
Net alsof je je gekwetst zou voelen wat zij nu zegt. Of voel je je serieus aangesproken?quote:
quote:
Dat dus.quote:
If you can't stand the heat, get the fuck out of the kitchen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Net alsof je je gekwetst zou voelen wat zij nu zegt. Of voel je je serieus aangesproken?
Wie aan FOK! komt komt aan mij jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Net alsof je je gekwetst zou voelen wat zij nu zegt. Of voel je je serieus aangesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |