Ja, dat is waarquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Je maakte je dus meer zorgen dat hij er iets meer achter zou gaan zoeken? Sja, je kent mannen.
Joh, ik vind mijn collega die nu tegenover me zit ook geil, maar dat betekent ook niet dat ik daar wat mee doe.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef MissMSX het volgende:
Maar als het sms-en over 'normale' zaken gaat, waarom dan hier melden dat hij geil is?
Kennelijk is dat wel een issue voor je.
Nee, want het betekent niet meer. Zoals ik zei, dat ik hem geil vind, zegt verder niks over wat ik ermee ga doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
en je zegt ook dat je denkt dat het meer betekend?
en dat je daar wel vrolijk van wordt omdat het een lekker ding was die je wel zou doen/gedaan zou willen hebben als hij niet 5 jaar jonger was?
Haleluja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In gesprekken met mij kunnen wonderen gebeuren
Is 16 of 18 nou de legale leeftijd?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klopt.. jullie kunnen vanaf 24 april trouwen
Dan moet je vaker tegen me inpraten want ik kan nog wel wat wondertjes gebruiken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In gesprekken met mij kunnen wonderen gebeuren
Maakt het wat uit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is 16 of 18 nou de legale leeftijd?
Het gaat toch de goede kant op met je?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan moet je vaker tegen me inpraten want ik kan nog wel wat wondertjes gebruiken.
Nee, want beide is te jongquote:
Ik kan niet voor anderen spreek, maar ik heb bijvoorbeeld bewust geen tv-aansluiting. Puur omdat het me geen zak interesseert wat er op die bak is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat dan de motivatie voor die bewuste keuze was.
Woon je ook bewust in een grot? Met pijlpunttekeningen en zo?
Goede kant op met me... ik was eerst een hopeloos geval.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat toch de goede kant op met je?
Je kan niet teveel verwachten in 1 keer he
1 wondertje tegelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:41 schreef vencodark het volgende:
Goede kant op met me... ik was eerst een hopeloos geval.![]()
Maar snap wat je bedoeld hoor.En nee, indd. niet in 1 keer. Like..that would be weird.
tja , aan de andere kant : op beiden zit een knopquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreek, maar ik heb bijvoorbeeld bewust geen tv-aansluiting. Puur omdat het me geen zak interesseert wat er op die bak is.
Kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die gewoon de behoefte niet hebben altijd en overal bereikbaar te zijn.
Als die altijd uit staat is het ook zonde om er voor te betalen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:42 schreef kitao het volgende:
[..]
tja , aan de andere kant : op beiden zit een knop
18quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is 16 of 18 nou de legale leeftijd?
ik zou niet ouder gaan dan 33..quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leg eens uit dan.![]()
[..]
Euhm ik heb een tijdje gevonden dat 30 te oud voor me was terwijl het maar 6 jaar is. Maar toch, het klinkt oud.Sorry.
Maar toen besefte ik dat, toen ik 16 was, ik iemand helemaal geweldig leuk vond (en hij mij, was een wonder) van 22. En dat is ook 6 jaar.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 wondertje tegelijk
En you know what i mean
Ik moet er op den duur ook aan geloven dat boven de 30 ook nog wel wordt. Maar nu ff niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou niet ouder gaan dan 33..
mja.. ik heb daar echt geen problemen mee..
Damnquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
18
[..]
ik zou niet ouder gaan dan 33..
mja.. ik heb daar echt geen problemen mee..
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
Zo'n vermoeden had ik al! Ga eens aan de slag dan!
Dat jij iemand van 35 toch te oud vindt voor jezelf. Wat overigens onzin is. Leeftijd is geen maatstaf, evenals geslacht... slechts het gevoel dat je bij een individu krijgt hoort van belang te zijn. Teveel denken weerhoud je om gewoon te genieten van iemand.quote:
Ow ...quote:Euhm ik heb een tijdje gevonden dat 30 te oud voor me was terwijl het maar 6 jaar is. Maar toch, het klinkt oud.Sorry. Maar toen besefte ik dat, toen ik 16 was, ik iemand helemaal geweldig leuk vond (en hij mij, was een wonder) van 22. En dat is ook 6 jaar.
Lets begin!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Heb me voorgenomen het voor 2 uur af te hebben.
Das dus zo'n voorbeeld van anders taalgebruikquote:
MSN is echt een kutprogramma. Ik heb het zelf gezien allemaal, wat er opgestart werd nadat ik dat geinstalleerd had. Rotzooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Gast.. MSN op je werklaptop kan echt geen kwaad. Ook activeert het hulp-op-afstand niet zonder toestemming...
En pr0n kijken op je werklaptopJa dan ben je wel n pauper
![]()
Maar ik snap je wel...geen niet-werk gerelateerde zaken op je werk laptop
Ik moest hem zelfs een stuk of drie keer lezen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dus zo'n voorbeeld van anders taalgebruik.
Je hoort het Venco.. we zijn een perfect stelquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:46 schreef mahlah het volgende:
Dat jij iemand van 35 toch te oud vindt voor jezelf. Wat overigens onzin is. Leeftijd is geen maatstaf, evenals geslacht... slechts het gevoel dat je bij een individu krijgt hoort van belang te zijn. Teveel denken weerhoud je om gewoon te genieten van iemand.
Ik denk dat je niet teveel naar leeftijd moet kijken. Iemand die op zijn 72e eruit ziet en zich gedraagt als een 25-jarige kan toch ook best aantrekkelijk zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:45 schreef Cue_ het volgende:
Qua leeftijd geen idee wat een max is. Toch persoonsafhankelijk
Ik weet niet wat jij allemaal installeert, maar bij mij staat er enkel messenger zelf opquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:46 schreef El_Matador het volgende:
MSN is echt een kutprogramma. Ik heb het zelf gezien allemaal, wat er opgestart werd nadat ik dat geinstalleerd had. Rotzooi.
Als jullie vlinders van elkaar krijgen en behoefte hebben om te scharen, moet je dat vooral doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort het Venco.. we zijn een perfect stel
Theoretisch leuk verhaal maar in de praktijk blijkt het vaak wat lastiger te zijn. 6 jaar is inderdaad niks en kan makkelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet teveel naar leeftijd moet kijken. Iemand die op zijn 72e eruit ziet en zich gedraagt als een 25-jarige kan toch ook best aantrekkelijk zijn?
Long timequote:
Aantrekkelijk misschien wel, maar relatiemateriaal is een tweedequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet teveel naar leeftijd moet kijken. Iemand die op zijn 72e eruit ziet en zich gedraagt als een 25-jarige kan toch ook best aantrekkelijk zijn?
Natuurlijk, maar waarom zou je iets aanschaffen dat je toch nooit gebruikt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:42 schreef kitao het volgende:
[..]
tja , aan de andere kant : op beiden zit een knop
Idd. Hoe is het met Cue?quote:
Ik weet het. Trust me! Maar ik wijs er toch mensen op af hoor. Het ligt er ook wel aan althans. Zou ik iemand best aantrekkelijk en interessant vinden dan kan ik dat 35 eerder wegschuiven dan op andere momenten. Maar ja...kweet niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:46 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat jij iemand van 35 toch te oud vindt voor jezelf. Wat overigens onzin is. Leeftijd is geen maatstaf, evenals geslacht... slechts het gevoel dat je bij een individu krijgt hoort van belang te zijn. Teveel denken weerhoud je om gewoon te genieten van iemand.
[..]
Ow ...![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort het Venco.. we zijn een perfect stel
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..] Theoretisch leuk verhaal maar in de praktijk blijkt het vaak wat lastiger te zijn. 6 jaar is inderdaad niks en kan makkelijk.
Kijk dan ook naar de praktijk en ga niet theoretiseren over iemands leeftijdquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..] Long time![]()
Aantrekkelijk misschien wel, maar relatiemateriaal is een tweede![]()
een telefoon kost 15 euro , eenmalig , en zonder tv-aansluiting zitten betekent in mijn geval ook geen radio want dat gaat hier over dezelfde kabel meen ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:43 schreef Godtje het volgende:
Als die altijd uit staat is het ook zonde om er voor te betalen.
Ik bedoel: alweer mis HW'tje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dus zo'n voorbeeld van anders taalgebruik.
Ik installeerde alleen Windows Live Messenger. Maar kijkend in de Task Manager, werd bij het opstarten daarvan telkens de remote control voor de IT'ers hier op het bedrijf opgestart, waarmee ze dus desktop control krijgen. Dat betekent stront aan de knikker. Zeker in de bedrijfstak waar ik werk, waar zaken gebruikt kunnen worden voor terroristische doeleinden en geld, veel geld, HEEL veel geld omgaat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal installeert, maar bij mij staat er enkel messenger zelf op
Jah man!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
* zin in heeft.
Trouwens, het is volgende week al. Anderhalve week.![]()
Ik heb de behoefte om overal te kunnen bellen. En internetten. En geen horloge te hoeven dragen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:41 schreef MissMSX het volgende:
Kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die gewoon de behoefte niet hebben altijd en overal bereikbaar te zijn.
Ik heb het je nou een paar keer zien posten, en het is bullshitquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik installeerde alleen Windows Live Messenger. Maar kijkend in de Task Manager, werd bij het opstarten daarvan telkens de remote control voor de IT'ers hier op het bedrijf opgestart, waarmee ze dus desktop control krijgen. Dat betekent stront aan de knikker. Zeker in de bedrijfstak waar ik werk, waar zaken gebruikt kunnen worden voor terroristische doeleinden en geld, veel geld, HEEL veel geld omgaat.
De performance daalde drastisch door MSN, het is onveilig als de pest. Volgens Windows natuurlijk niet, maar Windows is natuurlijk een makkie voor een beetje hacker.
QFTquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het je nou een paar keer zien posten, en het is bullshit. En trust me, ik word er dik voorbetaald, dit soort issues
.
Geen horloge? Da's pas ouderwetsch!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb de behoefte om overal te kunnen bellen. En internetten. En geen horloge te hoeven dragen.
Maar bereikbaar zijn? Nah. Dat is secundair.
Dat is niet de schuld van MSN hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik installeerde alleen Windows Live Messenger. Maar kijkend in de Task Manager, werd bij het opstarten daarvan telkens de remote control voor de IT'ers hier op het bedrijf opgestart, waarmee ze dus desktop control krijgen. Dat betekent stront aan de knikker. Zeker in de bedrijfstak waar ik werk, waar zaken gebruikt kunnen worden voor terroristische doeleinden en geld, veel geld, HEEL veel geld omgaat.
De performance daalde drastisch door MSN, het is onveilig als de pest. Volgens Windows natuurlijk niet, maar Windows is natuurlijk een makkie voor een beetje hacker.
Welnee, je kan je hele leven op twintigers jagen. Wel uitmaken voor die dertigste verjaardag danquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet er op den duur ook aan geloven dat boven de 30 ook nog wel wordt.
quote:
Oh, dus DAT is de reden waarom ik geen kans maakquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet er op den duur ook aan geloven dat boven de 30 ook nog wel wordt. Maar nu ff niet.
Horloges zijn de enige sieraden die mannen mogen dragen (uitgezonderd trouwring).. Dus ik ga mijn horloge niet vervangen door een mobielquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb de behoefte om overal te kunnen bellen. En internetten. En geen horloge te hoeven dragen.
Maar bereikbaar zijn? Nah. Dat is secundair.
Indd. Als ik de komende jaren er nog jong uit blijf zien dan heb ik voortaan jonge blommen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welnee, je kan je hele leven op twintigers jagen. Wel uitmaken voor die dertigste verjaardag dan.
Als, dan toch echt zoiets. Maar dat maakt me vast niet minder ouderwetschquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen horloge? Da's pas ouderwetsch!
ik heb ook geen moeite met leeftijdsverschil hoor , dat grietje van gisteren is meer dan 20 jaar jonger dan mij..quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:49 schreef vencodark het volgende:
Ik weet het. Trust me! Maar ik wijs er toch mensen op af hoor. Het ligt er ook wel aan althans. Zou ik iemand best aantrekkelijk en interessant vinden dan kan ik dat 35 eerder wegschuiven dan op andere momenten. Maar ja...kweet niet.
Nee, daar zijn meerdere redenen voor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus DAT is de reden waarom ik geen kans maak
Ik doe allebei. Op mijn horloge kijken is nog altijd sneller dan mijn foon pakken. Daarbij, staat een horloge ook gewoon goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Een week of 2 na mijn eerste GSM heb ik nooit meer een horloge omgehad.
Ik draag geen sieraden om het dragen van sieraden. Zo'n behoefte heb ik niet om mijn outfit te vervolmaken met de perfecte accessoiresquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Horloges zijn de enige sieraden die mannen mogen dragen (uitgezonderd trouwring)..
Oh.. ringen, armbanden, hangers/kettingen, mag allemaal niet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Horloges zijn de enige sieraden die mannen mogen dragen (uitgezonderd trouwring).. Dus ik ga mijn horloge niet vervangen door een mobiel
Vooral niet nu ik een heel duur en mega vet horloge heb gekocht![]()
He, doe nou niet zo flauwquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, daar zijn meerdere redenen voor.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh.. ringen, armbanden, hangers/kettingen, mag allemaal niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |