En dus?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, er zijn ook mensen die er bewust voor kiezen om op haardvuur te koken, geen warm water aansluiting hebben en mensen die al hun eten zelf kweken.
Vertel je het aan je vriend? Inclusief de inhoud?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ik het een lekker ding vind, betekent nog niet dat ik automatisch er iets mee zou doen hè
Nee, dat zou goed zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En iemand van 30 is voor jou te oud?
dat bedoel ik..quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aangezien het kennelijk een potentieel lekkertje is en niet gewoon een vriend is het wel tricky en vind ik kijken in elk geval minder erg want dat doet iedereen.
Ja hoor, hij weet dat ik met hem sms en ik lees soms ook voor wat er gestuurd wordtquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Godtje het volgende:
Vertel je het aan je vriend? Inclusief de inhoud?
jij trouwt met mijn neefje. 30 is heul niet goed voor jouquote:
Dat geldt niet voor iedereen hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dat bedoel ik..
want op het moment dat je aan geil denkt,
zullen je smsjes ook een tikje meer die kant op gaan
Als bewuste keuzes maken ouderwets is, dan ben ik trots dat ik bejaard benquote:
Hoe is dat gebeurd?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark verslikt zich.
Euhm, euhm euhm?![]()
Ik kwam daar laatst op terug. Weet je nog?
Ja en? Ik ben ook van het pre-gsm tijdperk hoorquote:
Je maakte je dus meer zorgen dat hij er iets meer achter zou gaan zoeken? Sja, je kent mannenquote:
o.. dan ben ik de slettebak..quote:
Jamaar jouw neefje is nog jonger dan mijn canim volgens mij!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij trouwt met mijn neefje. 30 is heul niet goed voor jou
Maar als het sms-en over 'normale' zaken gaat, waarom dan hier melden dat hij geil is?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ik het een lekker ding vind, betekent nog niet dat ik automatisch er iets mee zou doen hè
Dan heb je niks te verbergen en dat is goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hoor, hij weet dat ik met hem sms en ik lees soms ook voor wat er gestuurd wordt
en je zegt ook dat je denkt dat het meer betekend?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hoor, hij weet dat ik met hem sms en ik lees soms ook voor wat er gestuurd wordt
Oh, jij bent van de "Een grote meid is op haar toekomst voorbereid" generatiequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als bewuste keuzes maken ouderwets is, dan ben ik trots dat ik bejaard ben
klopt.. jullie kunnen vanaf 24 april trouwenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jouw neefje is nog jonger dan mijn canim volgens mij!
Kijk, zo hoort het. Dat is een teken van een gezonde relatiequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..] Ja hoor, hij weet dat ik met hem sms en ik lees soms ook voor wat er gestuurd wordt
iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als het sms-en over 'normale' zaken gaat, waarom dan hier melden dat hij geil is?
Kennelijk is dat wel een issue voor je.
Leg eens uit dan.quote:
Euhm ik heb een tijdje gevonden dat 30 te oud voor me was terwijl het maar 6 jaar is. Maar toch, het klinkt oud.quote:
Ik vraag me wel af wat dan de motivatie voor die bewuste keuze was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als bewuste keuzes maken ouderwets is, dan ben ik trots dat ik bejaard ben
Nee, dat is van na mijn tijdquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, jij bent van de "Een grote meid is op haar toekomst voorbereid" generatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |