Wat betekent dan je signaal als je geen mobiele telefoon hebt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
Vraag: Staat de hoeveelheid smsen van een man of vrouw in relatie met wat hij/zij van diegene wil? (Dan heb ik het over smsen met 1 persoon.)
nee, want ik sms ook veel met vrienden waar ik absoluut niks in zie..quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet echt op die manier, maar wel of veel smsen staat voor meer van iemand willenNiet hoe meer smsen, meer willen, maar veel smsen dus meer willen, zeg maar
![]()
[..]
Dat sowieso![]()
[..]
Nee, ik bedoel samen veel smsen
Dat hoefde hij niet te weten tot hij betaald had. Wilde het nog wel met je delenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer ook niet, hoera!
Dat je een strenggereformeerde uit Staphorst leuk vindt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:21 schreef MissMSX het volgende:
Wat betekent dan je signaal als je geen mobiele telefoon hebt?
Dat kan ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kan gewoon blind smsen met mijn gewone 123 toetsenbord op mn tel
We hebben het hier niet over hypotetische situatiesquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat ik zo'n qwerty ding niet nodig hebquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan ik ookZo'n kunst is dat niet
Kans gemist. Had je me eerder in moeten lichten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat hoefde hij niet te weten tot hij betaald had. Wilde het nog wel met je delen
Dat is een ziektequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan ik ookZo'n kunst is dat niet
geen idee , maar ik weet wel waar je deze vraag beantwoord kan krijgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:11 schreef Murmeli het volgende:
Wat ik me afvroeg: zouden poezen nou gemiddeld een ander geluid maken dan katers, met miauwen dan...
Mijn kat (vrouwtje) heeft echt zo'n heel zacht miauwtje, nja niet zacht, maar hoog ofzo... klinkt anders dan de meeste andere katten die ik ken (dat zijn zover ik weet allemaal katers)
True. Maar wat nou als je diegene net hebt leren kennen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Je kunt toch ook veel smsen met een vriend of vriendin?
Dat je getrouwd bent.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is nooit zo betrouwbaar als iets dat wetenschappelijk is aangetoond.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Je weet trouwens zelf toch wel of je iets wil of niet?.
T9... dat kan ik allang niet meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan gewoon blind smsen met mijn gewone 123 toetsenbord op mn tel
Onbewust!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Als de ander bv veel meer smst dan jij.. zegt dat toch iets over scheve verhoudingen. of de ene moet echt zo'n twittersmser zijn en dat je dan de helft van de tijd niet hoeft te reageren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
Vraag: Staat de hoeveelheid smsen van een man of vrouw in relatie met wat hij/zij van diegene wil? (Dan heb ik het over smsen met 1 persoon.)
Ja, ik weet het welquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Je kent geen mensen zonder mobiele telefoon?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over hypotetische situaties
Nouk, doe niet zo geheimzinnig en vertel gewoon wat het probleem is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True. Maar wat nou als je diegene net hebt leren kennen?
wat noem jij net?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dan zal er ws. wel wat meer interesse mee spelenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
dan kan je nog veel smsen om elkaar gewoon als vrienden te leren kennenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent geen mensen zonder mobiele telefoon?
Ligt er dan ook aan wie meestal het eerste SMSje stuurtquote:
Dan ben ik niet getrouwdquote:
Niet onder de 50 nee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent geen mensen zonder mobiele telefoon?
Ik welquote:
Had jij niet een vriendje? Boefje!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ach het maakt ook niet uit, het is een no-go. Hij is 5 jaar jonger.
Maar godverdomme wat is hij geil
Ja, ik sms dus vrij veel met iemand![]()
Als je anno 2010 geen mobiel hebt dan woon je OF in urk of lutjebroek of schubbekutterveen zonder enig bereik (al hebben ze dat daar ook wel tegenwoordig), of je bent 80+ of 9- (en zelfs die hebben vaak al een mobiel) of gewoon hopeloos ouderwets.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach joh, die 5 jaar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ken je geen mensen zonder mobiel of heb jij er geenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Geil? Dan moet niet sms-en, maar moet je neuken!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ken inderdaad 80+ met mobiele telefoon. Dan wel 1 telefoon per echtpaar maar dat is toegestaan wat mij betreftquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je anno 2010 geen mobiel hebt dan woon je OF in urk of lutjebroek of schubbekutterveen zonder enig bereik (al hebben ze dat daar ook wel tegenwoordig), of je bent 80+ of 9- (en zelfs die hebben vaak al een mobiel) of gewoon hopeloos ouderwets.
Dan mag ik niet smsen en naar andere mannen kijken?quote:
Dus toch eentje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken echt niemand zonder mobiel eigenlijkJa, mijn Oma
.
T9 kan ik niet mee werkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
T9... dat kan ik allang niet meerAlleen qwerty voor mij
Of gewoon een bewuste keuzequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je anno 2010 geen mobiel hebt dan woon je OF in urk of lutjebroek of schubbekutterveen zonder enig bereik (al hebben ze dat daar ook wel tegenwoordig), of je bent 80+ of 9- (en zelfs die hebben vaak al een mobiel) of gewoon hopeloos ouderwets.
Ooh is dat het!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef MissMSX het volgende:
Geil? Dan moet niet sms-en, maar moet je neuken!
Veel SMS'en vind ik nog wel wat anders als kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan mag ik niet smsen en naar andere mannen kijken?
Mijn oma heeft zelfs msnquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken echt niemand zonder mobiel eigenlijkJa, mijn Oma
.
Niet als je hier al vraagt of het meer betekent, zegt dat hij geil is, en je drukt maakt dat hij 5 jaar jonger isquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dacht dat jij juist weer wel single was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je smstquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel SMS'en vind ik nog wel wat anders als kijken.
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik schijn ook niet meer in je msn te staan.
Mja, er zijn ook mensen die er bewust voor kiezen om op haardvuur te koken, geen warm water aansluiting hebben en mensen die al hun eten zelf kweken.quote:
Ik zou haast zeggen: ach ja, die 11 jaar.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: ach ja, die 11 jaar.
Maar dan spreek ik mezelf tegen in bepaalde opzichten.![]()
* vencodark verslikt zich.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En iemand van 30 is voor jou te oud?
Dat lijkt me ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
niet om het een of het ander
maar ligt het niet een beetje aan de inhoud van de smsjes ook?
Aangezien het kennelijk een potentieel lekkertje is en niet gewoon een vriend is het wel tricky en vind ik kijken in elk geval minder erg want dat doet iedereen.quote:
Iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: ach ja, die 11 jaar.
Maar dan spreek ik mezelf tegen in bepaalde opzichten.![]()
I rememberquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef vencodark het volgende:
* vencodark verslikt zich.
Euhm, euhm euhm?![]()
Ik kwam daar laatst op terug. Weet je nog?
De inhoud van de smsjes gaan nergens over iigquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
niet om het een of het ander
maar ligt het niet een beetje aan de inhoud van de smsjes ook?
Dat zeg ik: hopeloos ouderwetsquote:
Daar kan ik jou altijd op vertrouwen he.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I remember
Maar dacht, ik kaart het nog een keertje aan.
Weet je hoe oud de MSX isquote:
HW begrijpt hm.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hoezo?
Jij vind 13 toch te jong voor je?
ja preciesquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aangezien het kennelijk een potentieel lekkertje is en niet gewoon een vriend is het wel tricky en vind ik kijken in elk geval minder erg want dat doet iedereen.
Dat is een feitquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar kan ik jou altijd op vertrouwen he.![]()
Dat ik het een lekker ding vind, betekent nog niet dat ik automatisch er iets mee zou doen hèquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef Godtje het volgende:
Aangezien het kennelijk een potentieel lekkertje is en niet gewoon een vriend is het wel tricky en vind ik kijken in elk geval minder erg want dat doet iedereen.
En dus?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, er zijn ook mensen die er bewust voor kiezen om op haardvuur te koken, geen warm water aansluiting hebben en mensen die al hun eten zelf kweken.
Vertel je het aan je vriend? Inclusief de inhoud?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ik het een lekker ding vind, betekent nog niet dat ik automatisch er iets mee zou doen hè
Nee, dat zou goed zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En iemand van 30 is voor jou te oud?
dat bedoel ik..quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja hoor, hij weet dat ik met hem sms en ik lees soms ook voor wat er gestuurd wordtquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Godtje het volgende:
Vertel je het aan je vriend? Inclusief de inhoud?
jij trouwt met mijn neefje. 30 is heul niet goed voor jouquote:
Dat geldt niet voor iedereen hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dat bedoel ik..
want op het moment dat je aan geil denkt,
zullen je smsjes ook een tikje meer die kant op gaan
Als bewuste keuzes maken ouderwets is, dan ben ik trots dat ik bejaard benquote:
Hoe is dat gebeurd?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark verslikt zich.
Euhm, euhm euhm?![]()
Ik kwam daar laatst op terug. Weet je nog?
Ja en? Ik ben ook van het pre-gsm tijdperk hoorquote:
Je maakte je dus meer zorgen dat hij er iets meer achter zou gaan zoeken? Sja, je kent mannenquote:
o.. dan ben ik de slettebak..quote:
Jamaar jouw neefje is nog jonger dan mijn canim volgens mij!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij trouwt met mijn neefje. 30 is heul niet goed voor jou
Maar als het sms-en over 'normale' zaken gaat, waarom dan hier melden dat hij geil is?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ik het een lekker ding vind, betekent nog niet dat ik automatisch er iets mee zou doen hè
Dan heb je niks te verbergen en dat is goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hoor, hij weet dat ik met hem sms en ik lees soms ook voor wat er gestuurd wordt
en je zegt ook dat je denkt dat het meer betekend?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hoor, hij weet dat ik met hem sms en ik lees soms ook voor wat er gestuurd wordt
Oh, jij bent van de "Een grote meid is op haar toekomst voorbereid" generatiequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als bewuste keuzes maken ouderwets is, dan ben ik trots dat ik bejaard ben
klopt.. jullie kunnen vanaf 24 april trouwenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jouw neefje is nog jonger dan mijn canim volgens mij!
Kijk, zo hoort het. Dat is een teken van een gezonde relatiequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..] Ja hoor, hij weet dat ik met hem sms en ik lees soms ook voor wat er gestuurd wordt
iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als het sms-en over 'normale' zaken gaat, waarom dan hier melden dat hij geil is?
Kennelijk is dat wel een issue voor je.
Leg eens uit dan.quote:
Euhm ik heb een tijdje gevonden dat 30 te oud voor me was terwijl het maar 6 jaar is. Maar toch, het klinkt oud.quote:
Ik vraag me wel af wat dan de motivatie voor die bewuste keuze was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als bewuste keuzes maken ouderwets is, dan ben ik trots dat ik bejaard ben
Nee, dat is van na mijn tijdquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, jij bent van de "Een grote meid is op haar toekomst voorbereid" generatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |