* snapt de hint *quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
![]()
echt iedereen weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dan ga ik ook maar slapen
Tot morgen!!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ga ook slapen...zal ik de verwarming nog even laag zetten en het licht uitdoen of ga je nog even verder P.F...leuke monoloog of zo.....
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
Hé gelukkig!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Kleine meisje ligt nog in het ziekenhuis omdat ze aan een infuus met medicijnen ligt om infecties voor te zijn maar het ziet er allemaal goed uit
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Trovey, nog bedankt voor de tip.quote:
Maare nee, geen bloedluis, daar word hier streng op gecontroleerd.
Het blijft vooralsnog een raadsel.
Bullie is thuis![]()
Zo, het was hier weer een bewogen dag, maar het gaat steeds beter met Bullie en de rest.
Weltrusten!
Bullie is thuis![]()
Late reactie hier even, over de trouwkaart en de spelling:
Je kunt het werkwoord vervangen door dezelfde vervoeging van "lopen" en dan weet je of het met een d of dt is!
Dus: Word/t het JA? kun je dan van maken: Loopt het JA? (Of ik doe dan altijd nog een beetje voor de correctheid de zin iets logischer maken zoals: Loopt het over?)
En dan zie je dus inderdaad dat het met dt is!
Word nu lid = Loop nu lid (of Loop nu weg) en dus zonder een t
Word eens wakker = Loop eens wakker (of Loop eens weg) dus zonder t
Wat voor weer wordt het morgen = wat voor weer loopt het morgen en dus met een t
Anyway, dat is een handig truukje voor als je het niet zeker weet (vind ik dan)!
Mooie kaart verder btw!!![]()
![]()
ik heb ene hd camera besteld
blugh, nog een week en dan word ik oud
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:23 schreef Qwea het volgende:
ik heb ene hd camera besteld
blugh, nog een week en dan word ik oud
![]()
Hoe oud? Bevalt werken een beetje?Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*![]()
Waar is het feest?
Top 100 van dinsdag 12 januari 2010
27. 160 kitao
74. 080 oh-oh
Ik geloof niet dat ik gisteren veel gemist heb he
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
![]()
Ik ga zo wel even bijlezen, niet eens een heel topic sinds gistermiddag
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
mogge oh-oh , ik zie hier ineens mijn naam staan , kun je dan ook uitleggen wat dit inhoudt ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Waar is het feest?
Top 100 van dinsdag 12 januari 2010
27. 160 kitao
74. 080 oh-oh
Ik geloof niet dat ik gisteren veel gemist heb he
megalomaniac![]()
Dat staat er toch boven?
Je notering in de top 100 van posters van gisteren.
( Groucho Marx )![]()
Ik ga zo een Lush bad nemen. Iemand nog suggesties?
Ik heb deze
Maar ik weet niet zeker of ik em moet verkruimelen onder water of gewoon in bad moet doenOp vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Uhm, is het een bbs?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:59 schreef Maes het volgende:
Ik ga zo een Lush bad nemen. Iemand nog suggesties?
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Maar ik weet niet zeker of ik em moet verkruimelen onder water of gewoon in bad moet doen
Ik heb vanochtend zooooooo heerlijk gelushed in de douche![]()
En ik ben echt helemaal in luv met de snowfairy sp
( Groucho Marx )![]()
Ik heb wederom geen idee. Hij is geďnspireerd op My Fair Lady. Ik denk dat ik het in bad moet doen want de omschrijving zegt dat het water zachter wordt en roze kleurt. Ik ga het bad aanzettenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, is het een bbs?
Ik heb vanochtend zooooooo heerlijk gelushed in de douche![]()
En ik ben echt helemaal in luv met de snowfairy sp![]()
Oh-oh heb je het nog gezellig gehad gisteravond?Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Ja het was heeeeeeeeel gezellig.
Hun dochtertje van 2.5 kan ineens vanuit het niets de R goed zeggen
Hij kwam me halen met de kleine vanwege de 1000 kilo Lush die ik mee naar huis moest slepen ( ook voor zijn vrouw) , horen we ineens vanachteren uit de auto mijn naam goed uitgesproken
![]()
We wisten niet wat we hoorden![]()
We lieten haar altijd zeggen "mijn naam " rent rond.
En dan zei ze "mijn naam beginnend met een J " hent lond!
En nu zei ze het ineens zomaar boem goed, en de hele avond door![]()
Te weird![]()
Ik ga zo even voor je op de Lush site kijken, geen gekke dingen doen met dat ding he?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Maes, het is een ballistic, die dump je in een vol bad
( Groucho Marx )![]()
Dat is een mooie Maes, vast zacht zoet
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Gaat helemaal goed komen, bad looptquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Maes, het is een ballistic, die dump je in een vol bad
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Ik kon vroeger de K niet zeggen. Mijn oom vroeg steevast mijn naam als hij kwamquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja het was heeeeeeeeel gezellig.
Hun dochtertje van 2.5 kan ineens vanuit het niets de R goed zeggen
Hij kwam me halen met de kleine vanwege de 1000 kilo Lush die ik mee naar huis moest slepen ( ook voor zijn vrouw) , horen we ineens vanachteren uit de auto mijn naam goed uitgesproken
![]()
We wisten niet wat we hoorden![]()
We lieten haar altijd zeggen "mijn naam " rent rond.
En dan zei ze "mijn naam beginnend met een J " hent lond!
En nu zei ze het ineens zomaar boem goed, en de hele avond door![]()
Te weird![]()
Ik ga zo even voor je op de Lush site kijken, geen gekke dingen doen met dat ding he?
Antwoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
He bah Bb!
Ik ga zo Whoopie wassen, zat te wachten op de aannemer nou die wachten dan maar op mij..Balorig, niet te verwarren met ballorig!
ik zag alleen top 100 staan hoor , ik had wel een vermoeden dat dit het aantal posts was maar wist t niet zeker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Dat staat er toch boven?
Je notering in de top 100 van posters van gisteren.
160 posts ? dat kan toch nooit ? op éen dag ?
hoewel ik aardig wat zit te tikken op [singles] lijkt me dit toch wat overdreven...
trouwens bedankt voor de uitleg
megalomaniac![]()
Och de Whoopsterquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
He bah Bb!
Ik ga zo Whoopie wassen, zat te wachten op de aannemer nou die wachten dan maar op mij..Goed afdrogen hoor tis koud buiten
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Fohnen en binnen houdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Och de WhoopsterGoed afdrogen hoor tis koud buiten
![]()
Ze is al zoveel haren kwijt na 1 keer wassen dat ik haar als ik de badkamer toch poets eerst was.
Zolang het maar warm water is vind ze het prima, en massagestraal gaat ze uitgebreid voor staan
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kon vroeger de K niet zeggen. Mijn oom vroeg steevast mijn naam als hij kwam
Antwoord?Mn nichtje van bijna 3 kan ook de R niet zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die noemt mij altijd tante W ( insert rest naam ) .
En ze is een pwinses.
En Karel is Kawol!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Oh was ze zo vies dan???quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
He bah Bb!
Ik ga zo Whoopie wassen, zat te wachten op de aannemer nou die wachten dan maar op mij..
Ik was mn behaarde honden nooit met dit weer, zijn toch zo weer vies met al die derrie buiten
( Groucho Marx )![]()
BB, hoest met de bento??????quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Oeh allemaal mensjes en beestjes die van warm water mogen genieten![]()
Nog maar 2 daagjes werken en dan heb ik een lang weekendWel za en zo naar schoonpa maar vrijdag en maandag lekker voor onszelf om wat achterstallige dingetjes te doen en een ring te zoeken die we waarschijnlijk niet meer gaan vinden (zijn al even aan het zoeken maar ja, het is belangrijk dus nog maar meer zoeken dan).
O+ 11-06-2009 O+![]()
Nog niet aan toegekomen, misschien vrijdag of maandag! Das wel een goed plan!quote:
O+ 11-06-2009 O+![]()
Nee, haar ondervachtje kriebelt heel erg/laat losen dat verhelp ik niet met borstelen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh was ze zo vies dan???
Ik was mn behaarde honden nooit met dit weer, zijn toch zo weer vies met al die derrie buiten
Met wassen dus wel. Zijn allemaal van die heeeele kleffe jeukerige korte haartjes.
En ze is heel schoon op zichzelf dus die loopt niet door de derrie
Hahahaha grappig is dat he?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn nichtje van bijna 3 kan ook de R niet zeggen.
Die noemt mij altijd tante W ( insert rest naam ) .
En ze is een pwinses.
En Karel is Kawol!
Joey heeft heel lang fricandel niet kunnen zeggen maar wat hij ervan maakte was ook niet fraai.
Als we vroegen wat hij bij zijn patatjes wilde dan zei hij een dieke-del wat dus gewoon klonk als dikke del
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Oh dat verharen dat verhelp je uberhaupt niet met wassen of borstelen hoor. Dat kun je hooguit met voeding verhelpen, en zelfs daar geloof ik niet in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee, haar ondervachtje kriebelt heel erg/laat losen dat verhelp ik niet met borstelen.
Met wassen dus wel. Zijn allemaal van die heeeele kleffe jeukerige korte haartjes.
En ze is heel schoon op zichzelf dus die loopt niet door de derrie
Das nou een van die dingen die ik totaaaaaaaaaal niet mis aan Frits
( Groucho Marx )![]()
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahahaha grappig is dat he?
Joey heeft heel lang fricandel niet kunnen zeggen maar wat hij ervan maakte was ook niet fraai.
Als we vroegen wat hij bij zijn patatjes wilde dan zei hij een dieke-del wat dus gewoon klonk als dikke del
![]()
Zo wilde mn broertje vroeger altijd zn schandalen aan.
Dat waren zn sandalen, en denk maar niet dat wij t m goed leerden zeggen
( Groucho Marx )![]()
Oh doe het na je lekkere lange genietweekendquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:31 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nog niet aan toegekomen, misschien vrijdag of maandag! Das wel een goed plan!
( Groucho Marx )![]()
Sushi maken kunnen we al en das leuk, dus die gaan er als het aan mij ligt zeker in. Enige nadeel vind ik dat de tonijn altijd zo duur is als ie er een beetje goed uit ziet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh doe het na je lekkere lange genietweekendO+ 11-06-2009 O+![]()
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
hallo liefjesquote:
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Samara vroeg van de week: Mam? Ben ik gedumpt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Zo wilde mn broertje vroeger altijd zn schandalen aan.
Dat waren zn sandalen, en denk maar niet dat wij t m goed leerden zeggen
Na een hele tijd denken en doorvragen bedoelde ze gedoopt
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Sushi doe ik dr amper in eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:36 schreef bigbird het volgende:
[..]
Sushi maken kunnen we al en das leuk, dus die gaan er als het aan mij ligt zeker in. Enige nadeel vind ik dat de tonijn altijd zo duur is als ie er een beetje goed uit ziet.
Mss straks weer es maken als ik zin heb
( Groucho Marx )![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara vroeg van de week: Mam? Ben ik gedumpt?
Na een hele tijd denken en doorvragen bedoelde ze gedoopt
Das ook wel een hele mooie!
( Groucho Marx )
Forum Opties Forumhop: Hop naar: