Gaat helemaal goed komen, bad looptquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Maes, het is een ballistic, die dump je in een vol bad
Ik kon vroeger de K niet zeggen. Mijn oom vroeg steevast mijn naam als hij kwamquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja het was heeeeeeeeel gezellig.
Hun dochtertje van 2.5 kan ineens vanuit het niets de R goed zeggen
Hij kwam me halen met de kleine vanwege de 1000 kilo Lush die ik mee naar huis moest slepen ( ook voor zijn vrouw) , horen we ineens vanachteren uit de auto mijn naam goed uitgesproken
![]()
We wisten niet wat we hoorden![]()
We lieten haar altijd zeggen "mijn naam " rent rond.
En dan zei ze "mijn naam beginnend met een J " hent lond!
En nu zei ze het ineens zomaar boem goed, en de hele avond door![]()
Te weird![]()
Ik ga zo even voor je op de Lush site kijken, geen gekke dingen doen met dat ding he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
ik zag alleen top 100 staan hoor , ik had wel een vermoeden dat dit het aantal posts was maar wist t niet zeker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Dat staat er toch boven?
Je notering in de top 100 van posters van gisteren.
Och de Whoopsterquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
He bah Bb!
Ik ga zo Whoopie wassen, zat te wachten op de aannemer nou die wachten dan maar op mij..
Fohnen en binnen houdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Och de WhoopsterGoed afdrogen hoor tis koud buiten
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kon vroeger de K niet zeggen. Mijn oom vroeg steevast mijn naam als hij kwam
Antwoord?Mn nichtje van bijna 3 kan ook de R niet zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die noemt mij altijd tante W ( insert rest naam ) .
En ze is een pwinses.
En Karel is Kawol!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oh was ze zo vies dan???quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
He bah Bb!
Ik ga zo Whoopie wassen, zat te wachten op de aannemer nou die wachten dan maar op mij..
BB, hoest met de bento??????quote:
Nog niet aan toegekomen, misschien vrijdag of maandag! Das wel een goed plan!quote:
Nee, haar ondervachtje kriebelt heel erg/laat losen dat verhelp ik niet met borstelen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh was ze zo vies dan???
Ik was mn behaarde honden nooit met dit weer, zijn toch zo weer vies met al die derrie buiten
Hahahaha grappig is dat he?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn nichtje van bijna 3 kan ook de R niet zeggen.
Die noemt mij altijd tante W ( insert rest naam ) .
En ze is een pwinses.
En Karel is Kawol!
Oh dat verharen dat verhelp je uberhaupt niet met wassen of borstelen hoor. Dat kun je hooguit met voeding verhelpen, en zelfs daar geloof ik niet in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee, haar ondervachtje kriebelt heel erg/laat losen dat verhelp ik niet met borstelen.
Met wassen dus wel. Zijn allemaal van die heeeele kleffe jeukerige korte haartjes.
En ze is heel schoon op zichzelf dus die loopt niet door de derrie
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahahaha grappig is dat he?
Joey heeft heel lang fricandel niet kunnen zeggen maar wat hij ervan maakte was ook niet fraai.
Als we vroegen wat hij bij zijn patatjes wilde dan zei hij een dieke-del wat dus gewoon klonk als dikke del
Oh doe het na je lekkere lange genietweekendquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:31 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nog niet aan toegekomen, misschien vrijdag of maandag! Das wel een goed plan!
Sushi maken kunnen we al en das leuk, dus die gaan er als het aan mij ligt zeker in. Enige nadeel vind ik dat de tonijn altijd zo duur is als ie er een beetje goed uit ziet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh doe het na je lekkere lange genietweekend
hallo liefjesquote:
Samara vroeg van de week: Mam? Ben ik gedumpt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Zo wilde mn broertje vroeger altijd zn schandalen aan.
Dat waren zn sandalen, en denk maar niet dat wij t m goed leerden zeggen
Sushi doe ik dr amper in eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:36 schreef bigbird het volgende:
[..]
Sushi maken kunnen we al en das leuk, dus die gaan er als het aan mij ligt zeker in. Enige nadeel vind ik dat de tonijn altijd zo duur is als ie er een beetje goed uit ziet.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara vroeg van de week: Mam? Ben ik gedumpt?
Na een hele tijd denken en doorvragen bedoelde ze gedoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |