Waren ze leuk?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
Het leukste liedje van Veldhuis en Kemper was trouwens INCONVENIENT TRUT, gezongen met Neil Diamond stem
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
Ik zou zo morgen weer gaan!quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Heeft het span het DA bezoek goed doorstaan?
Klinkt als een heel leuke avond!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou zo morgen weer gaan!
Het was écht heel leuk, had ze nog nooit live gezien maar zeker een aanrader.
Heb zelfs een CD gekocht na afloop met alle mooie liedjes - en dat doe ik eigenlijk nooit - en heb de hele avond gelachen
Wie wat waar heeft je gebeten/gesneden/gekrabt/beroofd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik iets minder; een kleine ¤ 400 armer (gokje; kan het alleen maar meevallen) en een snee rijker
Pet nodig?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik iets minder; een kleine ¤ 400 armer (gokje; kan het alleen maar meevallen) en een snee rijker
Wie: Fritz, Plumeau en Sootyquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
Wie wat waar heeft je gebeten/gesneden/gekrabt/beroofd?
Eerder een pleister denk ik.quote:
Poekies boos?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie: Fritz, Plumeau en Sooty
Wat: gebeten en gekrabbeld
Waar: op de tafel / mijn vingers en armen
Wat zijn/waren mijn katten dan altijd braafquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie: Fritz, Plumeau en Sooty
Wat: gebeten en gekrabbeld
Waar: op de tafel / mijn vingers en armen
Stelletje aanstellers.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik had Sooty in zijn nekvel vast, maar dat weerhield hem er niet van om het op een lopen te zetten. Of eigenlijk: op een springen. Ik liet niet los, dus dat moet een leuk gezicht zijn geweest. Op een gegeven moment sprong ie van tafel over de stoel tegen de muur. En via het stucwerk en de rand van de schakeaar ook nog een stukje omhoog. Met mij er achteraan dus.
Sneu, want vrij onnodig, maar ze zijn er allemaal al weer overheen
Als zijn ballen eraf zijn, dan denk ik ook dat ze 'm gevonden heeftquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Stelletje aanstellers.![]()
Het zal wel met de omgeving te maken hebben. Thuis zijn ze vertrouwd en ga je sneller uit je plaatje als er nare dingen gebeuren. Bij de DA is alles eng en weet je niet welke kant je op moet vluchten.
Satsu heeft daar zijn eigen oplossing voor: die bestaat gewoon niet meer.
Toen ik hem dinsdag meenam naar de DA voor zijn castratie heeft hij net zolang gewurmd tot hij in/onder zijn handdoekje zat. En totdat ik wegging en hem daar achterliet heb ik hem niet meer gezien.
Ik gok erop dat de assistente hem uiteindelijk toch gevonden heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook naar bed.![]()
![]()
Disclaimer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben terug en iedereen gaat slapen![]()
Is dit een manier om mij iets duidelijk te maken?![]()
@ Cat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja. Dat je moet gaan slapen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik ben terug en iedereen gaat slapen![]()
Is dit een manier om mij iets duidelijk te maken?![]()
quote:@ Cat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |