Ik niet in elk geval.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent geen mensen zonder mobiele telefoon?
Ligt er dan ook aan wie meestal het eerste SMSje stuurtquote:
Dan ben ik niet getrouwdquote:
Niet onder de 50 nee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent geen mensen zonder mobiele telefoon?
Ik welquote:
Had jij niet een vriendje? Boefje!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ach het maakt ook niet uit, het is een no-go. Hij is 5 jaar jonger.
Maar godverdomme wat is hij geil
Ja, ik sms dus vrij veel met iemand![]()
Als je anno 2010 geen mobiel hebt dan woon je OF in urk of lutjebroek of schubbekutterveen zonder enig bereik (al hebben ze dat daar ook wel tegenwoordig), of je bent 80+ of 9- (en zelfs die hebben vaak al een mobiel) of gewoon hopeloos ouderwets.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat betekent dan je signaal als je geen mobiele telefoon hebt?
Ach joh, die 5 jaar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ken je geen mensen zonder mobiel of heb jij er geenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Geil? Dan moet niet sms-en, maar moet je neuken!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ken inderdaad 80+ met mobiele telefoon. Dan wel 1 telefoon per echtpaar maar dat is toegestaan wat mij betreftquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je anno 2010 geen mobiel hebt dan woon je OF in urk of lutjebroek of schubbekutterveen zonder enig bereik (al hebben ze dat daar ook wel tegenwoordig), of je bent 80+ of 9- (en zelfs die hebben vaak al een mobiel) of gewoon hopeloos ouderwets.
Dan mag ik niet smsen en naar andere mannen kijken?quote:
Dus toch eentje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken echt niemand zonder mobiel eigenlijkJa, mijn Oma
.
T9 kan ik niet mee werkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
T9... dat kan ik allang niet meerAlleen qwerty voor mij
Of gewoon een bewuste keuzequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je anno 2010 geen mobiel hebt dan woon je OF in urk of lutjebroek of schubbekutterveen zonder enig bereik (al hebben ze dat daar ook wel tegenwoordig), of je bent 80+ of 9- (en zelfs die hebben vaak al een mobiel) of gewoon hopeloos ouderwets.
Ooh is dat het!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef MissMSX het volgende:
Geil? Dan moet niet sms-en, maar moet je neuken!
Veel SMS'en vind ik nog wel wat anders als kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan mag ik niet smsen en naar andere mannen kijken?
Mijn oma heeft zelfs msnquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken echt niemand zonder mobiel eigenlijkJa, mijn Oma
.
Niet als je hier al vraagt of het meer betekent, zegt dat hij geil is, en je drukt maakt dat hij 5 jaar jonger isquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan mag ik niet smsen en naar andere mannen kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |