Je hoeft het niet speciaal voor mij aan te passen hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:06 schreef kitao het volgende:
[..]
het staat je vrij om te klikken of niet , maar als het je stoort zet ik er wel een spoiler omheen hoor , ms. pretspoiler...
altijd maar onbelangrijke dingen vergeten is ook niet leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben het al vergeten want zo onbelangrijk was het.
Er zijn meer bands (en die band is WEL dood, wat een aanfluiting was dat in 2008 op lowlands zeg)quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:07 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig maar , Johnny Rotten leeft nog...
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
altijd maar onbelangrijke dingen vergeten is ook niet leuk.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is er ook wat minder..
Zal hij geen single meer zijn?
ik vind ze allebei tof maar ik neig toch meer naar de coverquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:03 schreef boudemaniak het volgende:
Sorry, maar dan vind ik de originele toch weer beter
belangrijke dingen vergeten, das pas leukquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
altijd maar onbelangrijke dingen vergeten is ook niet leuk.
Ja, laten we DIE discussie eens gaan voerenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:06 schreef stbabylon het volgende:
Elmo fucking rules!
En nu roken. Want dat is stoer
Rokende kinderen uit Amsterdam die emo zijn en naar Metal luisteren, dan hebben we alles wel gehad in 1 keer denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, laten we DIE discussie eens gaan voeren
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rokende kinderen uit Amsterdam die emo zijn en naar Metal van voor 1980 luisteren, dan hebben we alles wel gehad in 1 keer denk ik.
nee, dan heb je nog vreemdgaan, homo/hetero/bisexualiteit en baby'squote:Op woensdag 13 januari 2010 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rokende kinderen uit Amsterdam die emo zijn en naar Metal luisteren, dan hebben we alles wel gehad in 1 keer denk ik.
bijna genoeg reden voor mij om een krassende emo te wordenquote:
katers klinken ook gewoon andersquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:11 schreef Murmeli het volgende:
Wat ik me afvroeg: zouden poezen nou gemiddeld een ander geluid maken dan katers, met miauwen dan...
Mijn kat (vrouwtje) heeft echt zo'n heel zacht miauwtje, nja niet zacht, maar hoog ofzo... klinkt anders dan de meeste andere katten die ik ken (dat zijn zover ik weet allemaal katers)
Wees een bink, rook en drink!quote:
*geeft scheermesje*quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bijna genoeg reden voor mij om een krassende emo te worden
bijna
mooi he hoe ik me weer bij het onderwerp voeg zo
Oja, en dat iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:12 schreef vencodark het volgende:
Vergeet de discussie niet dat je altijd op alles moet reageren én ook nog eens niet teveel vanuit jezelf mag adviseren of posten.
En zo passend bij r&p. wat goed van jequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bijna genoeg reden voor mij om een krassende emo te worden
bijna
mooi he hoe ik me weer bij het onderwerp voeg zo
Inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn meer bands (en die band is WEL dood, wat een aanfluiting was dat in 2008 op lowlands zeg)
Die werd net gedraait op 3FMquote:
Nee je moet nog ff een spelvout maken!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rokende kinderen uit Amsterdam die emo zijn en naar Metal luisteren, dan hebben we alles wel gehad in 1 keer denk ik.
Euhm dus hoe meer ze smst hoe meer ze van iemand wilt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
Vraag: Staat de hoeveelheid smsen van een man of vrouw in relatie met wat hij/zij van diegene wil? (Dan heb ik het over smsen met 1 persoon.)
ik weet niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
Vraag: Staat de hoeveelheid smsen van een man of vrouw in relatie met wat hij/zij van diegene wil? (Dan heb ik het over smsen met 1 persoon.)
Het is wel redelijk gerelateerd jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zeg ook niet dat dit de enige manier isquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan ook heel goed op andere manieren
Depri 80's muziek...maar wel lekker!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die werd net gedraait op 3FM(de eerste)
Oei, lastige. Bedoel je dan, dat als de één veel meer smst dan de andere, dat dat wel zou betekenen dat die andere er minder in ziet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
Hm in dat geval heeft niemand interesse in mij en ik interesse in niemand.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel redelijk gerelateerd ja.
Ik wil wel reageren, maarquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:12 schreef vencodark het volgende:
Vergeet de discussie niet dat je altijd op alles moet reageren én ook nog eens niet teveel vanuit jezelf mag adviseren of posten.
Ik ook, daarom heb ik een QWERTY toetsenbord op me telquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet.
ik ben sowieso smsverslaafd
Nee. Ieder is anders daarin. Sommige mensen smssen in het algemeen meer/minder dan anderen. en dan smssen ook nog eens sommige mensen liever met gewone vrienden, en andere liever met hunquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
"vencodark" staat niet in het telefoonboekquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm in dat geval heeft niemand interesse in mij en ik interesse in niemand.
Ik schijn ook niet meer in je msn te staan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef STING het volgende:
[..]
"vencodark" staat niet in het telefoonboek
psst, nummer hebben, 500 euroquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef STING het volgende:
[..]
"vencodark" staat niet in het telefoonboek
ah okquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
katers klinken ook gewoon anders
meer brommerig, lage tonen..
bass
Niet echt op die manier, maar wel of veel smsen staat voor meer van iemand willenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef vencodark het volgende:
Euhm dus hoe meer ze smst hoe meer ze van iemand wilt?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel redelijk gerelateerd ja.
Ga je vreemd?.
Nee, ik bedoel samen veel smsenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Oei, lastige. Bedoel je dan, dat als de één veel meer smst dan de andere, dat dat wel zou betekenen dat die andere er minder in ziet?
kan t me voorstellen , deze jaren 70 sfeer is natuurlijk ver te zoeken nu de meeste protestbewegingen mak gemaakt met de pootjes omhoog liggen....quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn meer bands (en die band is WEL dood, wat een aanfluiting was dat in 2008 op lowlands zeg)
Amenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee. Ieder is anders daarin. Sommige mensen smssen in het algemeen meer/minder dan anderen. en dan smssen ook nog eens sommige mensen liever met gewone vrienden, en andere liever met hun
dus er is denk ik geen enkel verband
ik kan gewoon blind smsen met mijn gewone 123 toetsenbord op mn telquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:18 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik een QWERTY toetsenbord op me tel
Wat betekent dan je signaal als je geen mobiele telefoon hebt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
nee, want ik sms ook veel met vrienden waar ik absoluut niks in zie..quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet echt op die manier, maar wel of veel smsen staat voor meer van iemand willenNiet hoe meer smsen, meer willen, maar veel smsen dus meer willen, zeg maar
![]()
[..]
Dat sowieso![]()
[..]
Nee, ik bedoel samen veel smsen
Dat hoefde hij niet te weten tot hij betaald had. Wilde het nog wel met je delenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer ook niet, hoera!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |