Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Indah je hebt me gevondenquote:Op woensdag 13 januari 2010 02:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Haiti... staat NIET op de kaart!
zo te lezen nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 02:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Jeps, was even naar info aan het zoeken over Haiti, maar die vakantie gaat niet door geloof ik.
ik ga zo dadelijk maar eens beginnen met werkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 02:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar ben eigenlijk druk aan het werk.
ik nietquote:
wordt wel saaiquote:Op woensdag 13 januari 2010 02:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, dan blijven we maar in Indonesie dit jaar.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 02:42 schreef indahnesia.com het volgende:
zes uur geslapen? Zo wat lang!
tot over 3 uur dan maarquote:Op woensdag 13 januari 2010 02:45 schreef indahnesia.com het volgende:
ben weer een rondje postkantoor doen en zo.
Nou, fijne nachtrust toegewenstquote:Op woensdag 13 januari 2010 04:21 schreef Zapato het volgende:
Ik ga zo slapen, maar koffie is zuiver nectar van de moderne mens.
dan ben je netjes op tijdquote:Op woensdag 13 januari 2010 04:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, de eerste druppeltjes kwamen al naar beneden, maar nu regent het echt. Net op tijd terug dus.
trustenquote:Op woensdag 13 januari 2010 04:21 schreef Zapato het volgende:
Ik ga zo slapen, maar koffie is zuiver nectar van de moderne mens.
ik ben nog wel even bezigquote:Op woensdag 13 januari 2010 04:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, fijne nachtrust toegewenst
op het moment heb ik er 2quote:Op woensdag 13 januari 2010 05:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoeveel zaken heb je wel niet? Geen wonder dat jij nooit slaapt.
hier is het op het moment droog en rond het vriespuntquote:Op woensdag 13 januari 2010 05:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Het regent nog steeds, dus ik kan vandaag lekker doorwerken, zonder al te veel afleiding.
'administratieve handelingen'..quote:Op woensdag 13 januari 2010 05:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op het moment heb ik er 2![]()
dit jaar gaat er nog een derde bedrijf bij komen.
waarom denk je dat ik zo graag heb dat LL hier vast in dienst komt?
[..]
whehehequote:Op woensdag 13 januari 2010 05:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
'administratieve handelingen'..
lijkt me wel verstandigquote:Op woensdag 13 januari 2010 05:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Zal nog eens even een import draaien. Beter goed testen dan later weer meer werk hebben.
hij houd je wakkerquote:
hier is vers gezette koffiequote:Op woensdag 13 januari 2010 05:37 schreef Frishe het volgende:
[..]
Maar is het ook te drinken? Die automatenkoffie hier word ik niet vrolijk van
uh huh..quote:Op woensdag 13 januari 2010 05:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
en gewoon achter de bar werken![]()
[..]
is het ook, al draait het soepelquote:lijkt me wel verstandig
hier ook uiteraard, automatenkoffie heb ik al in geen jaren meer op gelukkig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 05:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is vers gezette koffie
Ja, afblijven. Rotzooi is het.quote:Op woensdag 13 januari 2010 05:51 schreef Frishe het volgende:
Iemand hier toevallig verstand over het knutselen met purschuim?
Ja, dat is duidelijk. Maar verder geen praktische tips over hoe ik het beste een soort helm tevoorschijn kan toveren uit een hoop pur?quote:Op woensdag 13 januari 2010 06:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, afblijven. Rotzooi is het.
je wil wát? een HELM uit PUR? Dan zou ik een plastic zak over je hoofd doen (mond of neus vrijlatenquote:Op woensdag 13 januari 2010 06:03 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ja, dat is duidelijk. Maar verder geen praktische tips over hoe ik het beste een soort helm tevoorschijn kan toveren uit een hoop pur?
Ja zoiets. Nu heb ik daar ook al aan gedacht.... Maar zometeen zit ik met mijn hoofd vast aan de pur! Dat is dan weer niet de bedoeling.quote:Op woensdag 13 januari 2010 06:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je wil wát? een HELM uit PUR? Dan zou ik een plastic zak over je hoofd doen (mond of neus vrijlaten) en purren maar..
Heel goed, ik heb anderhalf uur geslapenquote:Op woensdag 13 januari 2010 06:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sym
Hoe is het met MSN de liefde?
Symquote:
klonkquote:
Fok Forum had ff een storing merkte ikquote:
boekhouding, die heb ik al af.quote:Op woensdag 13 januari 2010 02:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga zo dadelijk maar eens beginnen met werken![]()
moet de boekhouding vandaag nog in leveren bij de boekhouder en die is nog niet klaar![]()
[..]
ik niet![]()
maar ben toen straks een dutje wezen doen en werd net(6 uurlater) pas wakker
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 06:12 schreef Symphonic het volgende:
deze keer zijn de meiden er niet wakker van geworden
wel glad nogquote:Op woensdag 13 januari 2010 07:21 schreef Symphonic het volgende:
Zo snel heb ik het nog nooit gereden.
Wat een rust op de weg
WOKquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
goedemorgen!
Pff ik maak echt teveel uren... das niet leuk...
Voor het eerst in een maand of 3 dat GF niet bovenaan staat, volgens mijquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 068 Ladylike
02. 063 goldfinger1963
03. 044 indahnesia.com
04. 038 wel.o.k
05. 033 Symphonic
06. 025 MPG
07. 023 Fha
08. 023 Dr_Flash
09. 023 friemelaar
10. 018 marcb1974
11. 016 john-frusciante
12. 007 Pheno
13. 005 cablegunmaster
14. 005 --Tweety--
15. 005 Klonk
16. 004 Bengeltje
17. 002 Nijns
18. 001 MaleDuck
19. 001 0013379
20. 001 DaMart
Reeks-statistieken!
Ik heb helaas hetzelfde probleemquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
goedemorgen!
Duckquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
goedemorgen!
DMquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
De stat van gisteren hebben een verrassende, nieuwe nummer 1!.
[..]
Voor het eerst in een maand of 3 dat GF niet bovenaan staat, volgens mij.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Voor het eerst in een JAAR of 3 dat GF niet bovenaan staat, volgens mij.
espresso met suikerquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]wat ben je scherp op de vroege ochtend
Volgens mij ging het toen om een nummer 2quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Duck
[..]
DM
je geheugen is ook niet meer al te best, waarom was je dan laatst zo verbaasd![]()
dank u, dank u, dank u..quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Een Spammy Awardquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dank u, dank u, dank u..
* buigt
wat win ik nou?
Llquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:15 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
kreeg mn koffie gebracht vanmorgen
de bevestiging dat je een vrouw bentquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dank u, dank u, dank u..
* buigt
wat win ik nou?
ookquote:
* LL trekt mooiste string aan en neemt dronken de prijs in ontvangstquote:
Menneke vaan michquote:
Dus GF heeft al maanden de bevestiging dat ie vrouw is?quote:[..]
de bevestiging dat je een vrouw bent
dan had je het verdiendquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:22 schreef Symphonic het volgende:
OMG
Ik was net even aan het meebleren met:
Staan er 3 collega's te applaudiseren op de gang om de hoek bij de deur![]()
LLquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:15 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
kreeg mn koffie gebracht vanmorgen
nopequote:Op woensdag 13 januari 2010 08:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij ging het toen om een nummer 2.
* goldfinger1963 kijkt in zijn broekquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus GF heeft al maanden de bevestiging dat ie vrouw is?
GF kan weer opnieuw beginnen met tellenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
scheetjequote:
Of het moet wel een heeeeeeeeeeel groot blokje ijs geweest zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 kijkt in zijn broekduidelijk van niet
quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL trekt mooiste string aanuit en neemt dronken de prijs in ontvangst
[ afbeelding ]
heb je hem gerokenquote:
ik denk dat ik dan in het ijsmachine moet gaan zittenquote:[..]
Of het moet wel een heeeeeeeeeeel groot blokje ijs geweest zijn
shit, schijnt mijn jurk door?quote:
welke jurkquote:
GF heeft een overontwikkelde vrouwlijke kant.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Menneke vaan mich![]()
[..]
Dus GF heeft al maanden de bevestiging dat ie vrouw is?
zit ik nou weer in "De nieuwe kleren van de Keizerin?"quote:
neuh hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zit ik nou weer in "De nieuwe kleren van de Keizerin?"
Ik heb niets met mode, maar van een modeshow met de kleren van de keizerin kan ik zoooo genietenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zit ik nou weer in "De nieuwe kleren van de Keizerin?"
* draait nog een extra rondje danquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb niets met mode, maar van een modeshow met de kleren van de keizerin kan ik zoooo genieten
goed aangepast dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
boekhoudingen zijn klaar![]()
![]()
![]()
en ze komen precies uit
Ik weet nog wel een rekening waar je het overschot kunt storten hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
goftedomme, even mijn bankrekening legen. Houd er niet van om zoveel geld op mijn lopende rekening te hebben.
en dan kunnen de vrouwen niet rijdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:47 schreef Pien85 het volgende:
Kut vriendje
Kut auto
Ik krijg net een hartverlamming, vriendje rijdt met de auto hier de parkeerplaats uit, kijkt niet goed en zit bijna tegen een andere auto aan
Ik ben verdomme net wakker, doe normaal
Goeiemorgen
Vriendje kan prima rijden, alleen iets minder kijken als ie te lui is om z'n ramen fatsoenlijk schoon te krabbenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een rekening waar je het overschot kunt storten hoor
[..]
en dan kunnen de vrouwen niet rijden
Mogguh
Morgen Pienquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:47 schreef Pien85 het volgende:
Kut vriendje
Kut auto
Ik krijg net een hartverlamming, vriendje rijdt met de auto hier de parkeerplaats uit, kijkt niet goed en zit bijna tegen een andere auto aan
Goeiemorgen
voor mensen die geen zin hebben om te krabben hebben ze spuitbussen voorquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriendje kan prima rijden, alleen iets minder kijken als ie te lui is om z'n ramen fatsoenlijk schoon te krabben
Heeft 'ie, gebruikt ie alleen op de voorruitquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Morgen Pien
[..]
voor mensen die geen zin hebben om te krabben hebben ze spuitbussen voor
hallo lul nou ff mee dat de mannen de underdogs zijn jahquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriendje kan prima rijden, alleen iets minder kijken als ie te lui is om z'n ramen fatsoenlijk schoon te krabben
quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
goftedomme, even mijn bankrekening legen. Houd er niet van om zoveel geld op mijn lopende rekening te hebben.
je was me voorquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een rekening waar je het overschot kunt storten hoor
Ik kan nie mee lullen, ik kan niet rijdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hallo lul nou ff mee dat de mannen de underdogs zijn jah
vrouwen
daaaaaaaaarom ben ik dus niet lesbisch![]()
Ik ga voor mn 2e kop koffie, dan komt er miss nog wat nuttigs uit mn toetsenbord
ben niet hebberig, deel wel met jequote:
moet je hem uitleggen dat de zijramen daar ook mee schoon wordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heeft 'ie, gebruikt ie alleen op de voorruit
quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben niet hebberig, deel wel met je
Dat weet 'ie, hij is gewoon te lui om om z'n auto heen te lopen en z'n ramen en spiegels schoon te vegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je hem uitleggen dat de zijramen daar ook mee schoon worden
quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:47 schreef Pien85 het volgende:
Kut vriendje
Kut auto
Goeiemorgen
klopt dan was het niet bijna geweest maarquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan kunnen de vrouwen niet rijden
ik ga ook maar eens koffie pakkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga voor mn 2e kop koffie, dan komt er miss nog wat nuttigs uit mn toetsenbord
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat weet 'ie, hij is gewoon te lui om om z'n auto heen te lopen en z'n ramen en spiegels schoon te vegenEn ik haat 't want vandaag of morgen zit ie wel echt ergens tegen aan. Om die auto maak ik me geen zorgen, laat m die maar in de prak rijden, krijgen we gewoon 'n nieuwe, als 'ie zichzelf maar heel houdt
Nope.... zal niet de eerste bekeuring zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
als hij een bekeuring ervoor krijgt zal hij het voorlopig ook wel doen
voor dat soort mensen moeten de bekeuringen eigenlijk loongerelateerd zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope.... zal niet de eerste bekeuring zijnDie wordt betaald, gaat ergens in 'n map.... einde verhaal
Mogguhquote:
Marcquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
je mond staat open, zo meteen wordt je poep koud
Hey dat tocht hoorquote:
Hoiquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
ik vergeet helemaal naar pien te zwaaien
pien
in de computer staat dat ..... dus dan is het zo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:26 schreef Ladylike het volgende:
Jezus, mn baas moet nou niet irritant gaan doen..
ben budgetten in het systeem aan het zetten (voor het eerst in 2010)
heel 2009 geen probleem gehad, weet dus echt wel hoe het moet..
nu zegt mn systeem dat de datum niet klopt (zal wel omdat het 2010 is) en mn baas is irritant door te zeggen dat hij niet ziet waarom ik dat budget niet zou kunnen toevoegen
DAT ZEG IK TOCH NET.. DE DATUM KLOPT BLIJKBAAR NIET
ik haat het als mensen doen alsof een systeemfout (of gewoon een fout van hem door het boekjaar 2010 niet toe te voegen) op mij afschuiven
als we zo gaan beginnen...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
Indah![]()
Klonkie![]()
Sym![]()
GF![]()
Wok![]()
Eend![]()
DM![]()
LL![]()
Pi![]()
Marc![]()
's Morgens allemaal
mag hij het lekker zelf gaan doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:26 schreef Ladylike het volgende:
Jezus, mn baas moet nou niet irritant gaan doen..
ben budgetten in het systeem aan het zetten (voor het eerst in 2010)
heel 2009 geen probleem gehad, weet dus echt wel hoe het moet..
nu zegt mn systeem dat de datum niet klopt (zal wel omdat het 2010 is) en mn baas is irritant door te zeggen dat hij niet ziet waarom ik dat budget niet zou kunnen toevoegen
DAT ZEG IK TOCH NET.. DE DATUM KLOPT BLIJKBAAR NIET
ik haat het als mensen doen alsof een systeemfout (of gewoon een fout van hem door het boekjaar 2010 niet toe te voegen) op mij afschuiven
als we zo gaan beginnen...
Friemelquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
Indah![]()
Klonkie![]()
Sym![]()
GF![]()
Wok![]()
Eend![]()
DM![]()
LL![]()
Pi![]()
Marc![]()
's Morgens allemaal
Ik heb ff verder gesnuffeld en zie dat het systeem (nja budgetten dus, verkopen gaat iig wel..) 2010 helemaal niet kentquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de computer staat dat ..... dus dan is het zo.![]()
zo jaren 80
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:39 schreef friemelaar het volgende:
![]()
zo en nu eerst even de koffie van gisteren wegbrengen ...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ff verder gesnuffeld en zie dat het systeem (nja budgetten dus, verkopen gaat iig wel..) 2010 helemaal niet kent
2009 was het laatste boekjaar dat aangegeven is
Dus: frans is gewoon iets vergeten te doen, maar ik doe het niet omdat het mijn verantwoordelijkheid niet is en als ik het fout doe, het wel consequenties kan hebben
dus blijft het liggen
ga me nu echt niet meer druk maken.
Zelfs een collega zei nog dat ik er beter aan doe om hier niet te blijven(en dan niet mijn directe collega)
quote:
whehehehe echt waar, ik ben gewoon in staat om nu tegen frans te zeggen: sorrie maar dan en dan is mn laatste werkdag, ik pak mn verlof op en ben weg hier...quote:
whehehe die van mij ook alquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En als een pavlov reaktie begint mijn maag opeens hevig te knorren.
friem:W
dus jij hebt vandaag zo'n dag als ik gisteren had. Ze waren wel onder de indruk van mijn kwaadheid. Ik ben echt heeeeeel moeilijk kwaad te krijgen, maar als je het dan toch voor elkaar krijgt, berg je dan maar. Er wordt nu op alle fronten naar oplossingen gekeken. En het grappige is dat ik vantevoren al weet dat ze absoluut met de verkeerde gaan komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe echt waar, ik ben gewoon in staat om nu tegen frans te zeggen: sorrie maar dan en dan is mn laatste werkdag, ik pak mn verlof op en ben weg hier...
laks gedoe altijd
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Het probleem is dat ik bij Goldfinger niet kan fokken onder werktijd
wel als je de administratie doetquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Het probleem is dat ik bij Goldfinger niet kan fokken onder werktijd
quote:
vertel vertel, misschien solliciteer ik ook welquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je de administratie doet![]()
[..]
je weet niet wat er allemaal al extra aan bonussen wordt gegeven
oh jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je de administratie doet![]()
[..]
je weet niet wat er allemaal al extra aan bonussen wordt gegeven
Ik heb een lekkerdere kont dus ik krijg de baan tochquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vertel vertel, misschien solliciteer ik ook wel
blufquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe echt waar, ik ben gewoon in staat om nu tegen frans te zeggen: sorrie maar dan en dan is mn laatste werkdag, ik pak mn verlof op en ben weg hier...
laks gedoe altijd
is alleen voor vrouwenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vertel vertel, misschien solliciteer ik ook wel
en dit is de redenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een lekkerdere kont dus ik krijg de baan toch
oeh ga je me uitdagen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bluf![]()
[..]
is alleen voor vrouwen![]()
[..]
en dit is de reden
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh ga je me uitdagen?
dat gaat je arbeidsvoorwaarden kosten
oh man fuck godver aaaaaaaaaaaahgrrrrrrquote:
een fles Baileys gaat dus niet bij de arbeidsvoorwaarden horenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh man fuck godver aaaaaaaaaaaahgrrrrrr
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een lekkerdere kont dus ik krijg de baan toch
quote:
Ik ben gewoon gefrustreerd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een fles Baileys gaat dus niet bij de arbeidsvoorwaarden horen
man ik heb er een hele fotoshoot vanquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
jullie kennen mijn kontje heul niet
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
man ik heb er een hele fotoshoot van
dat wil ik ook niet wetenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
jullie kennen mijn kontje heul niet
moet je even nakijken maar volgens mij mag hij dat ook niet helemaal overmakenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gefrustreerd.
Waarom kan ik niet een trut zijn en zeggen: jij laat niets weten? doei frans
maar hij kan me naaien door mn vakantiegeld toch aan de deurwaarder over te maken
Ik knijp er iedere nacht stiekum inquote:
jawel hij moet het normaal zelfs, maar de deurwaarder is stom geweest...quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wil ik ook niet weten![]()
[..]
moet je even nakijken maar volgens mij mag hij dat ook niet helemaal overmaken
daarom heb ik dus die blauwe plekkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik knijp er iedere nacht stiekum in
zoals ik daar al zei: grotebakkes is goed bezig geweestquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
Huurder vertrokken/verdwenen wat nu met zijn spullen ?
ik krijg al verschillende reactie's waar ik wel wat aan heb
dat is mzzl hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jawel hij moet het normaal zelfs, maar de deurwaarder is stom geweest...
vanaf 1-1-2010 krijgt de deurwaarder nog maar 100 per maand, dat heeft hij dus ook aan frans geschreven, maar vergeten erbij te zetten dat hij wel nog recht op het vakantiegeld heeft.
Dus frans ook: hey die deurwaarder is niet slim, ik keer nu gewoon het vakantiegeld aan jou uitokay
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik knijp er iedere nacht stiekum in
zeg dat wel, maar nu moet ik dus wel lief blijven doen tegen fransquote:
Sterkte!quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:08 schreef Symphonic het volgende:
WOK en Duck
[..]
Ik heb helaas hetzelfde probleem
Jij ookquote:
dat kun je wel zeggenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoals ik daar al zei: grotebakkes is goed bezig geweest
allemaal op hem verhalen als ie ooit gevonden wordtquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen![]()
het opnieuw laten aansluiten van gas/water/licht gaat al meer dan 1500 euro kosten![]()
En dan kunnen we nog gaan kijken wat de reparatie's gaan kosten.
waaronder we een nieuwe radiator moeten gaan hangen want die is verdwenen
geef hem gewoon een extra kop koffiequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg dat wel, maar nu moet ik dus wel lief blijven doen tegen frans
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen![]()
het opnieuw laten aansluiten van gas/water/licht gaat al meer dan 1500 euro kosten![]()
En dan kunnen we nog gaan kijken wat de reparatie's gaan kosten.
waaronder we een nieuwe radiator moeten gaan hangen want die is verdwenen
heb ik al gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
allemaal op hem verhalen als ie ooit gevonden wordt
ga je echt aangifte van vermissing doen?
dat sowiesoquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geef hem gewoon een extra kop koffie
en je bent toch gaan werkenquote:
Dank je! Leuk hoor 60 uur in de week maken... alleen een nadeel is dat ik mn meiden eigenlijk niet meer zie of spreek...quote:
Als ik nou vertel dat ik om half 1 weer wegga hier?quote:
kende het probleemquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je! Leuk hoor 60 uur in de week maken... alleen een nadeel is dat ik mn meiden eigenlijk niet meer zie of spreek...
dan ben ik jaloersquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik nou vertel dat ik om half 1 weer wegga hier?
Hoiquote:
ga eerst eens ons huis kopen jahquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga vakanties kijken die ik niet betalen kan
Dat staat nog steeds te koopquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga eerst eens ons huis kopen jah
daaromquote:
bedoelde eigenlijk ook koesjequote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Lekker handig weer, 4 belangrijke updates. Zo belangrijk, dat zelfs ik als eigenaar van mijn laptop ze niet mag zien.![]()
[ afbeelding ]
Flesquote:
dat schiet opquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Lekker handig weer, 4 belangrijke updates. Zo belangrijk, dat zelfs ik als eigenaar van mijn laptop ze niet mag zien.![]()
[ afbeelding ]
En ik weet dat dat hoere-programma van een BitDefender iedere dag wil updaten. Dat moet ik er toch echt eens uitslopen...quote:
ik ook nietquote:
als ik nou bij jou kom werken kunnen we allebei verzakenquote:
gaan we allebei Fok!kenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik nou bij jou kom werken kunnen we allebei verzaken
jaaaaaaquote:
ik ga boven zitten en jij beneden in de zaak dan heeft roepen dus geen zinquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jaaaaaa
hele topics volspammen terwijl roepen ook al genoeg is
staan we wel als eeuwige nrs 1 en 2
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik nou vertel dat ik om half 1 weer wegga hier?
Hard genoeg roepen hequote:Op woensdag 13 januari 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga boven zitten en jij beneden in de zaak dan heeft roepen dus geen zin
ik neem wel een megafoon meequote:
het werkt wel afslankendquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:55 schreef Symphonic het volgende:
Pffffff ik heb het merkwaardige verschjinsel dat ik me ellendig voel van geluk
Straks ga ik dochters om raad vragen![]()
zal niet werkenquote:
dus nietquote:
walkatalkiequote:Op woensdag 13 januari 2010 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal niet werken
[..]
dus niet
whehehe B2 hier.. over..quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
walkatalkie
bonjour allemaal![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe B2 hier.. over..
[ afbeelding ]
Hij heeft Ringo gejatquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
drommels drommels drommels ik had toch gezegt hier niet te komen bal gehakt, kroket, stomme frikandel
whehehequote:Op woensdag 13 januari 2010 12:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
walkatalkie
bonjour allemaal![]()
Zou tijd worden ja met die dikke reet van jequote:
dikke reet is gezondquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou tijd worden ja met die dikke reet van je
Nice bootyquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dikke reet is gezond![]()
http://hln.be/hln/nl/33/F(...)vrouwen-gezond.dhtml
artikel is alleen al waard om te lezen vanwege de foto die erbij staat
En daarom ben ik nu mijn ontbijt aan het maken: twee broodjes hamburgerquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dikke reet is gezond![]()
http://hln.be/hln/nl/33/F(...)vrouwen-gezond.dhtml
artikel is alleen al waard om te lezen vanwege de foto die erbij staat
zei ik tochquote:
oh lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Fha het volgende:
[..]
En daarom ben ik nu mijn ontbijt aan het maken: twee broodjes hamburger![]()
helluh
Je mag er ook wel een hoorquote:
Whehe, doe je goed danquote:Op woensdag 13 januari 2010 06:12 schreef Symphonic het volgende:
deze keer zijn de meiden er niet wakker van geworden
"Slapen". Jaja, dat kennen wequote:Op woensdag 13 januari 2010 06:26 schreef Symphonic het volgende:
Mooi zo, ze zijn wakker en ze hebben inet eens gemerkt dat ze geweest is, laat staan dat ze is blijven slapen
DUmpen. Ik krab mijn autoruiten wél fatsoenlijk schoonquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ohw johquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Nou ja ik heb uiteindelijk toch nog een kleine twee uur geslapen
Helemaal sufgeneukt tegen vijven ja?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
wrs heeft het vriendje meer kwaliteiten dan krabben alleenquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
DUmpen. Ik krab mijn autoruiten wél fatsoenlijk schoon.
Ik vind het enger dat er mensen zijn die op hem gaan stemmen. Ik zou zeggen dat ze die mensen moeten ruimen ipv de geiten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:08 schreef Fha het volgende:
Wilders is echt zo slim"officiers van justitie die al onze argumenten van tafel proberen te vegen". Ja aapje, dat is hun werk!!
smakelijk WOKquote:
dat is nog beterquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs heeft het vriendje meer kwaliteiten dan krabben alleen
oeh gratis broodje pate
Fhaquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Fha het volgende:
[..]
En daarom ben ik nu mijn ontbijt aan het maken: twee broodjes hamburger![]()
helluh
Dat ben ik wel met je eens jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het enger dat er mensen zijn die op hem gaan stemmen. Ik zou zeggen dat ze die mensen moeten ruimen ipv de geiten.
Ik dacht dat ik dit nooit ging zeggen maar: als nou alle andere partijen ook eens wat meer van de ideen van wilders over zouden nemen en gingen toepassen (t.o.v. allochtonen) dan stemden veel minder mensen op de PVVquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het enger dat er mensen zijn die op hem gaan stemmen. Ik zou zeggen dat ze die mensen moeten ruimen ipv de geiten.
Ik welquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen last van allochtonen. Wel van gelovigen. Maar dan maakt het niet uit welk geloof.
en alsof dat iets zou uitmaken als hij aan de macht zou komenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dit nooit ging zeggen maar: als nou alle andere partijen ook eens wat meer van de ideen van wilders over zouden nemen en gingen toepassen (t.o.v. allochtonen) dan stemden veel minder mensen op de PVV
Ik ben dat buitenlanders-shit gedoe zo erg zat dat zelfs IK (en ik ben echt geen tokkie) af en toe denk: weet je wat, het is radicaal, maar als ik PVV stem gebeurt er misschien nog iets
Meer haat, wantrouwen, etc. Ja, er zal wel wat veranderenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en alsof dat iets zou uitmaken als hij aan de macht zou komen
Dan hoef je ook niet meer naar Deventer want de leukst mogelijke buurvrouw is dan wegquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
wilders heeft gewoon gelijk, alle buitelanders moete oprotte
ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen last van allochtonen. Wel van gelovigen. Maar dan maakt het niet uit welk geloof.
ook dat nog eensquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet meer naar Deventer want de leukst mogelijke buurvrouw is dan weg![]()
zoietsquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meer haat, wantrouwen, etc. Ja, er zal wel wat veranderen
Uhhhhh ja zoietsquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal sufgeneukt tegen vijven ja?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
wilders heeft gewoon gelijk, alle buitelanders moete oprotte
deze?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:25 schreef Ladylike het volgende:
wel mooi dat mijn post genegeerd wordt
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wel![]()
heb geen last van hun geloof, immers dat verbiedt ook de zelfde dingen als het christen geloof waar ik mijn normen en waarden toch redelijk op gebaseerd heb.
Echter wordt door een grote groep er een eigen draai aan gegeven, dat is niet de schuld van het geloof, maar van de groep.
Allochtonen dus
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
we zijn weer open en ja hoor het gaat weer sneeuwen
het resultaat is soms hetzelfdequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:25 schreef Ladylike het volgende:
en nee GF, die man wilde een bevolkingsgroep uitroeien
uitroeien en uitzetten zijn 2 heel verschillende dingen
niet voor iedereenquote:
juist alleen de rotzooi trappers compleet met de hele familie, doe je 3 keer de 4 bedenk zich welquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet voor iedereen
niet iedere buitenlander zit hier vanwege doodsbedreigingen in eigen land
en dan nog? ja sorrie hoor, maar waarom moet Nederland iemand opvangen die nog niets voor ons land betekend heeft?
Ik zeg dus niet wat Wilders zegt.. niet ALLE buitenlanders eruit
de criminelen? ja, helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:31 schreef Fha het volgende:
Maar er zijn ook genoeg nederlanders die in hun hele leven nog niets voor het land betekend hebben. Mogen die van mij ook wel weg.
Ik vind niet dat je een voorrecht hebt als je ergens geboren bentquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de criminelen? ja, helemaal mee eens
maar, die zijn hier iig nog geboren
dat is het zelfde als de indianen uit amerika jagen, doe je ook niet...
en trouwens? waar kan ik terecht voor asiel zonder papieren en shit?
nou zeg je het zelf, hebben niets fout gedaan..quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je een voorrecht hebt als je ergens geboren bentDe indianen hebben nooit iets fout gedaan, dat zijn de amerikanen geweest die zonder pardon hele stammen hebben uitgeroeid.
maar wat gaat hij dan doen met die groep die gewoon nederlander zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wel![]()
heb geen last van hun geloof, immers dat verbiedt ook de zelfde dingen als het christen geloof waar ik mijn normen en waarden toch redelijk op gebaseerd heb.
Echter wordt door een grote groep er een eigen draai aan gegeven, dat is niet de schuld van het geloof, maar van de groep.
Allochtonen dus
ik negeer je post niet lieverdquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:25 schreef Ladylike het volgende:
wel mooi dat mijn post genegeerd wordt
en nee GF, die man wilde een bevolkingsgroep uitroeien
uitroeien en uitzetten zijn 2 heel verschillende dingen
Dus de allochtonen die niks betekend hebben maar ook niets fout doen dus ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou zeg je het zelf, hebben niets fout gedaan..
dus de nederlanders die niets betekend hebben maar ook niets fout gedaan hebben mogen blijven zitten
zolang je werkt en je aan de regels houd is er toch niks aan de hand, en het is toch van de zotte dat 70 % gekleurd is die in de cel zitten..........quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus de allochtonen die niks betekend hebben maar ook niets fout doen dus ook
jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus de allochtonen die niks betekend hebben maar ook niets fout doen dus ook
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zolang je werkt en je aan de regels houd is er toch niks aan de hand, en het is toch van de zotte dat 70 % gekleurd is die in de cel zitten..........
aangezien de amerikanen blank zijn waren het dus de europeanenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je een voorrecht hebt als je ergens geboren bentDe indianen hebben nooit iets fout gedaan, dat zijn de amerikanen geweest die zonder pardon hele stammen hebben uitgeroeid.
Ik denk dat we niet moeten vergeten dat er een hoop gekleurde mensen zijn die gewoon in nederland geboren zijn. Volgens de wet ben ik ook allochtoon, maar ik ben zo nederlands als maar kan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zolang je werkt en je aan de regels houd is er toch niks aan de hand, en het is toch van de zotte dat 70 % gekleurd is die in de cel zitten..........
yup hoogzakelijk engelsen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aangezien de amerikanen blank zijn waren het dus de europeanen
waarom ben jij volgens de wet allochtoon?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet moeten vergeten dat er een hoop gekleurde mensen zijn die gewoon in nederland geboren zijn. Volgens de wet ben ik ook allochtoon, maar ik ben zo nederlands als maar kan.
Dat 70% gekleurd is vind ik weinig zeggen eigenlijk.
Nahjah ik vind niet dat er een figuur als Wilders nodig is om criminaliteit aan te pakken. Dat heeft in mijn ogen verder weinig met allochtoon/niet allochtoon te maken. Dat heeft te maken met dat Balkenende en kornuiten gewoon te soft zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
ja
dat zeg ik, niet alle
maar helaas snappen sommige mensen dat niet en zien het alleen zwart wit
in nederland zetten we degene die hier al jaren belasting betalen een eigen zaak hebben maar geen verblijfsvergunning uit en diegen die niks doen laten we lekker hierquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet voor iedereen
niet iedere buitenlander zit hier vanwege doodsbedreigingen in eigen land
en dan nog? ja sorrie hoor, maar waarom moet Nederland iemand opvangen die nog niets voor ons land betekend heeft?
Ik zeg dus niet wat Wilders zegt.. niet ALLE buitenlanders eruit
Omdat mijn vader een geboren Surinamer wasquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom ben jij volgens de wet allochtoon?
In december zijn het er ook altijd opeens 80%, komt door al die geschminkte zwarte pieten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet moeten vergeten dat er een hoop gekleurde mensen zijn die gewoon in nederland geboren zijn. Volgens de wet ben ik ook allochtoon, maar ik ben zo nederlands als maar kan.
zoals ik al zei: als de veelplegers terug gestuurd worden inclusief familie, dat doe je 3 keer en de 4 bedenkt zich. Daarbij komt kijken als die 70 procent zich aan de regels houd en een baan zoeken i.p.v rondhangen, dan zitten er nog maar 30% blanken, dus ik vind dit wel veel zeggen. kijk in amerika 9 van de 10 keer die opgepakt word is een gekleurde, helaas maar waarquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaquote:
Whehe. Herkenbaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
ah dubbel paspoort dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat mijn vader een geboren Surinamer was
nou dan mag jij me adviseren op wie ik het beste kan stemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nahjah ik vind niet dat er een figuur als Wilders nodig is om criminaliteit aan te pakken. Dat heeft in mijn ogen verder weinig met allochtoon/niet allochtoon te maken. Dat heeft te maken met dat Balkenende en kornuiten gewoon te soft zijn.
Als we alle veelplegers weg sturen, dan zijn de gevangenissen zo goed als leeg. Ook qua blanken. Nogmaals: ik vind het onzin om alleen iets te doen aan de mensen met een kleurtje. Criminaliteit moet gewoon harder aangepakt worden, ook onder de blanken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zoals ik al zei: als de veelplegers terug gestuurd worden inclusief familie, dat doe je 3 keer en de 4 bedenkt zich. Daarbij komt kijken als die 70 procent zich aan de regels houd en een baan zoeken i.p.v rondhangen, dan zitten er nog maar 30% blanken, dus ik vind dit wel veel zeggen. kijk in amerika 9 van de 10 keer die opgepakt word is een gekleurde, helaas maar waar
welkom in belgiequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
dat zeg ik, niet alle
maar helaas snappen sommige mensen dat niet en zien het alleen zwart wit
maar mensen, geef eens antwoord, waar kan ik asiel aanvragen zonder papieren en krijg ik dan ook nog van alles om me te helpen overleven? (dan vertrek ik straks nog...)
en daarom moesten jullie ineens alle papieren regelen?quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
In december zijn het er ook altijd opeens 80%, komt door al die geschminkte zwarte pieten.
Zoals gezegd, ik heb meer last van mensen met een geloof die ze iedereen willen opdringen. Of dat nu Jehova getuigen aan de deur zijn of mensen die uit naam van hun geloof wat doen, ik vraag er niet om.
Al kun je met sommige jehovagetuigen prima praten, maar alleen als ik er ook zin in heb
ja je hebt gelijk, maar de mensen met een kleurtje veroorzaken de meeste problemenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Als we alle veelplegers weg sturen, dan zijn de gevangenissen zo goed als leeg. Ook qua blanken. Nogmaals: ik vind het onzin om alleen iets te doen aan de mensen met een kleurtje. Criminaliteit moet gewoon harder aangepakt worden, ook onder de blanken.
wie heeft er wel een oplossing aangedragen dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Wilders is er imho goed in om met veel bombarie een probleem te benoemen, maar een fatsoenlijke oplossing heb ik nog nooit van die man gehoord.
Welkom in de desillusie dat "stemmen" heet. Door al die splinterpartijtjes, hippies en ander tuig in de kamer worden er zoveel compromissen gesloten dat het er eigenlijk geen reet toe doetquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah dubbel paspoort dus
nja jij mag blijven, wij hebben je vader wrs gevraagd hier te komen werkentoch?
[..]
nou dan mag jij me adviseren op wie ik het beste kan stemmen.
aangezien dat mijn vorige stemmen (niet op balkenende) ook geen fuck hebben uitgemaakt
Ze zoeken daar nog een tekenleraar toch?quote:
het probleem zit niet in het kleurtje maar in de mentaliteit. genoeg blanken met de zelfde mentaliteit..quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, maar de mensen met een kleurtje veroorzaken de meeste problemen
ach zelfs met alleen grote partijen wordt het niks.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welkom in de desillusie dat "stemmen" heet. Door al die splinterpartijtjes, hippies en ander tuig in de kamer worden er zoveel compromissen gesloten dat het er eigenlijk geen reet toe doet
da's waar, maar hij is de enige die zijn mond durft open te trekken. En ik ben niet tegen geloof of wat andere onzin dan ook, ik ben strikt voor normen en waarden........quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Wilders is er imho goed in om met veel bombarie een probleem te benoemen, maar een fatsoenlijke oplossing heb ik nog nooit van die man gehoord.
stemmen.. phuh.. idd.. wat een illusie van vrijheid zegquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welkom in de desillusie dat "stemmen" heet. Door al die splinterpartijtjes, hippies en ander tuig in de kamer worden er zoveel compromissen gesloten dat het er eigenlijk geen reet toe doet
Nee ik heb geen dubbel paspoort. En nee mijn vader is niet gevraagd hier te komen werken. Mijn vader is hier heen gevlucht, heeft een hoop kinderen op de wereld gezet terwijl hij ondertussen een beste drugshandel opzette, heeft daarna een rijschool gehad en een meisje verkracht, kreeg toen mij, is toen naar Brazilie gevlucht omdat hij te laf was om zijn straf uit te zitten en is vervolgens weer terug gekomen om hier te sterven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:48 schreef Ladylike het volgende:
ah dubbel paspoort dus
nja jij mag blijven, wij hebben je vader wrs gevraagd hier te komen werkentoch?
Idem. Het is hier eigen hachje eerst in de kamer, als zij maar recht hebben op wachtgeld. Het zal ze worst wezen hoe dit land er 4 jaar later uit zietquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach zelfs met alleen grote partijen wordt het niks.
voor de verkiezingen is het a en na de verkiezingen wordt het b.
ik zou het zelf ook niet weten, doodstraf ruimt wel lekker op maar is zo definitief.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie heeft er wel een oplossing aangedragen dan?
Ik ben bereid naar IEDERE partij te luisteren ... zelfs die voor de dieren
en naar die verhalen moet IMO gekeken worden, daarom blijf ik ook zeggen: niet alle buitenlanders/allochtonen/bontkraagjes/hoe je ze ook wilt noemenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik heb geen dubbel paspoort. En nee mijn vader is niet gevraagd hier te komen werken. Mijn vader is hier heen gevlucht, heeft een hoop kinderen op de wereld gezet terwijl hij ondertussen een beste drugshandel opzette, heeft daarna een rijschool gehad en een meisje verkracht, kreeg toen mij, is toen naar Brazilie gevlucht omdat hij te laf was om zijn straf uit te zitten en is vervolgens weer terug gekomen om hier te sterven.
Ja, dat was inderdaad een van de mensen die het land uitgezet had mogen worden van een hoop mensen en dat snap ik. Maar ook hij heeft een verhaal, dat heeft niks te maken met het feit dat het een allochtoon was
paspoort en geboorteakte en klaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en daarom moesten jullie ineens alle papieren regelen?
en hoe veel van die mensen die ik noemde (die oplichters met uitkering e.d.) denk je dat dat ook daadwerkelijk hebben gehad?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
paspoort en geboorteakte en klaar
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en naar die verhalen moet IMO gekeken worden, daarom blijf ik ook zeggen: niet alle buitenlanders/allochtonen/bontkraagjes/hoe je ze ook wilt noemen
en sorrie voor mijn aannames
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en hoe veel van die mensen die ik noemde (die oplichters met uitkering e.d.) denk je dat dat ook daadwerkelijk hebben gehad?
Jup. Zet er weer mensen neer die écht iets willen betekenen voor het land, en die niet voor de centen gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. Het is hier eigen hachje eerst in de kamer, als zij maar recht hebben op wachtgeld. Het zal ze worst wezen hoe dit land er 4 jaar later uit ziet
MPGquote:
dat bedoel ik nederland op zijn bestquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zoeken daar nog een tekenleraar toch?
ja die moeten helemaal oprotten, terug naar duitslandquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
ons halve koningshuis is allochtoon
beatrix, willem-alexander, alle kinderen van willem.
driekwartquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en hoe veel van die mensen die ik noemde (die oplichters met uitkering e.d.) denk je dat dat ook daadwerkelijk hebben gehad?
dat is duurquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je gewoon kopen in amsterdam, paspoort kost tegenwoordig ¤ 1500,-
Stiekem een beetje blond van binnen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:00 schreef Fha het volgende:
Ik zit me al een kwartier af te vragen waarom de muziek het niet doet, maar ik had het volume nog niet open gezet
whehehequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:00 schreef Fha het volgende:
Ik zit me al een kwartier af te vragen waarom de muziek het niet doet, maar ik had het volume nog niet open gezet
blondine nep alochtoonquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:00 schreef Fha het volgende:
o dat scheeltquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dan kan je wel je naam en afkomst kiezen
Don Vito Corleone, di Sicilia. Aangenaamquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dan kan je wel je naam en afkomst kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |