quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:47 schreef Pien85 het volgende:
Kut vriendje
Kut auto
Ik krijg net een hartverlamming, vriendje rijdt met de auto hier de parkeerplaats uit, kijkt niet goed en zit bijna tegen een andere auto aan
Ik ben verdomme net wakker, doe normaal
Goeiemorgen
klopt dan was het niet bijna geweest maarquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan kunnen de vrouwen niet rijden
ik ga ook maar eens koffie pakkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga voor mn 2e kop koffie, dan komt er miss nog wat nuttigs uit mn toetsenbord
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat weet 'ie, hij is gewoon te lui om om z'n auto heen te lopen en z'n ramen en spiegels schoon te vegenEn ik haat 't want vandaag of morgen zit ie wel echt ergens tegen aan. Om die auto maak ik me geen zorgen, laat m die maar in de prak rijden, krijgen we gewoon 'n nieuwe, als 'ie zichzelf maar heel houdt
Nope.... zal niet de eerste bekeuring zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
als hij een bekeuring ervoor krijgt zal hij het voorlopig ook wel doen
voor dat soort mensen moeten de bekeuringen eigenlijk loongerelateerd zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope.... zal niet de eerste bekeuring zijnDie wordt betaald, gaat ergens in 'n map.... einde verhaal
Mogguhquote:
Marcquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
je mond staat open, zo meteen wordt je poep koud
Hey dat tocht hoorquote:
Hoiquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
ik vergeet helemaal naar pien te zwaaien
pien
in de computer staat dat ..... dus dan is het zo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:26 schreef Ladylike het volgende:
Jezus, mn baas moet nou niet irritant gaan doen..
ben budgetten in het systeem aan het zetten (voor het eerst in 2010)
heel 2009 geen probleem gehad, weet dus echt wel hoe het moet..
nu zegt mn systeem dat de datum niet klopt (zal wel omdat het 2010 is) en mn baas is irritant door te zeggen dat hij niet ziet waarom ik dat budget niet zou kunnen toevoegen
DAT ZEG IK TOCH NET.. DE DATUM KLOPT BLIJKBAAR NIET
ik haat het als mensen doen alsof een systeemfout (of gewoon een fout van hem door het boekjaar 2010 niet toe te voegen) op mij afschuiven
als we zo gaan beginnen...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
Indah![]()
Klonkie![]()
Sym![]()
GF![]()
Wok![]()
Eend![]()
DM![]()
LL![]()
Pi![]()
Marc![]()
's Morgens allemaal
mag hij het lekker zelf gaan doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:26 schreef Ladylike het volgende:
Jezus, mn baas moet nou niet irritant gaan doen..
ben budgetten in het systeem aan het zetten (voor het eerst in 2010)
heel 2009 geen probleem gehad, weet dus echt wel hoe het moet..
nu zegt mn systeem dat de datum niet klopt (zal wel omdat het 2010 is) en mn baas is irritant door te zeggen dat hij niet ziet waarom ik dat budget niet zou kunnen toevoegen
DAT ZEG IK TOCH NET.. DE DATUM KLOPT BLIJKBAAR NIET
ik haat het als mensen doen alsof een systeemfout (of gewoon een fout van hem door het boekjaar 2010 niet toe te voegen) op mij afschuiven
als we zo gaan beginnen...
Friemelquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
Indah![]()
Klonkie![]()
Sym![]()
GF![]()
Wok![]()
Eend![]()
DM![]()
LL![]()
Pi![]()
Marc![]()
's Morgens allemaal
Ik heb ff verder gesnuffeld en zie dat het systeem (nja budgetten dus, verkopen gaat iig wel..) 2010 helemaal niet kentquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de computer staat dat ..... dus dan is het zo.![]()
zo jaren 80
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:39 schreef friemelaar het volgende:
![]()
zo en nu eerst even de koffie van gisteren wegbrengen ...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ff verder gesnuffeld en zie dat het systeem (nja budgetten dus, verkopen gaat iig wel..) 2010 helemaal niet kent
2009 was het laatste boekjaar dat aangegeven is
Dus: frans is gewoon iets vergeten te doen, maar ik doe het niet omdat het mijn verantwoordelijkheid niet is en als ik het fout doe, het wel consequenties kan hebben
dus blijft het liggen
ga me nu echt niet meer druk maken.
Zelfs een collega zei nog dat ik er beter aan doe om hier niet te blijven(en dan niet mijn directe collega)
quote:
whehehehe echt waar, ik ben gewoon in staat om nu tegen frans te zeggen: sorrie maar dan en dan is mn laatste werkdag, ik pak mn verlof op en ben weg hier...quote:
whehehe die van mij ook alquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En als een pavlov reaktie begint mijn maag opeens hevig te knorren.
friem:W
dus jij hebt vandaag zo'n dag als ik gisteren had. Ze waren wel onder de indruk van mijn kwaadheid. Ik ben echt heeeeeel moeilijk kwaad te krijgen, maar als je het dan toch voor elkaar krijgt, berg je dan maar. Er wordt nu op alle fronten naar oplossingen gekeken. En het grappige is dat ik vantevoren al weet dat ze absoluut met de verkeerde gaan komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe echt waar, ik ben gewoon in staat om nu tegen frans te zeggen: sorrie maar dan en dan is mn laatste werkdag, ik pak mn verlof op en ben weg hier...
laks gedoe altijd
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Het probleem is dat ik bij Goldfinger niet kan fokken onder werktijd
wel als je de administratie doetquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Het probleem is dat ik bij Goldfinger niet kan fokken onder werktijd
quote:
vertel vertel, misschien solliciteer ik ook welquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je de administratie doet![]()
[..]
je weet niet wat er allemaal al extra aan bonussen wordt gegeven
oh jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je de administratie doet![]()
[..]
je weet niet wat er allemaal al extra aan bonussen wordt gegeven
Ik heb een lekkerdere kont dus ik krijg de baan tochquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vertel vertel, misschien solliciteer ik ook wel
blufquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe echt waar, ik ben gewoon in staat om nu tegen frans te zeggen: sorrie maar dan en dan is mn laatste werkdag, ik pak mn verlof op en ben weg hier...
laks gedoe altijd
is alleen voor vrouwenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vertel vertel, misschien solliciteer ik ook wel
en dit is de redenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een lekkerdere kont dus ik krijg de baan toch
oeh ga je me uitdagen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bluf![]()
[..]
is alleen voor vrouwen![]()
[..]
en dit is de reden
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh ga je me uitdagen?
dat gaat je arbeidsvoorwaarden kosten
oh man fuck godver aaaaaaaaaaaahgrrrrrrquote:
een fles Baileys gaat dus niet bij de arbeidsvoorwaarden horenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh man fuck godver aaaaaaaaaaaahgrrrrrr
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een lekkerdere kont dus ik krijg de baan toch
quote:
Ik ben gewoon gefrustreerd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een fles Baileys gaat dus niet bij de arbeidsvoorwaarden horen
man ik heb er een hele fotoshoot vanquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
jullie kennen mijn kontje heul niet
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
man ik heb er een hele fotoshoot van
dat wil ik ook niet wetenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
jullie kennen mijn kontje heul niet
moet je even nakijken maar volgens mij mag hij dat ook niet helemaal overmakenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gefrustreerd.
Waarom kan ik niet een trut zijn en zeggen: jij laat niets weten? doei frans
maar hij kan me naaien door mn vakantiegeld toch aan de deurwaarder over te maken
Ik knijp er iedere nacht stiekum inquote:
jawel hij moet het normaal zelfs, maar de deurwaarder is stom geweest...quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wil ik ook niet weten![]()
[..]
moet je even nakijken maar volgens mij mag hij dat ook niet helemaal overmaken
daarom heb ik dus die blauwe plekkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik knijp er iedere nacht stiekum in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |