hij is al langer vertrokken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 02:36 schreef o.us het volgende:
Als hij binnen een week zijn gezicht niet laat zien zou ik zijn spullen verkopen ter gedeeltelijke compensatie van zijn achterstallige huur.
dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 02:36 schreef Stali het volgende:
Nee, die spullen moet je voorlopig bewaren.
Weet de termijn even niet, dacht een jaar maar dat kunnen andere users hier je vast beter vertellen.
datquote:Op woensdag 13 januari 2010 02:41 schreef Bill_E het volgende:
aangifte doen van vermissing?
Klote voor je.quote:Op woensdag 13 januari 2010 02:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is al langer vertrokken.
[..]
dat dacht ik dus ook![]()
maar ik weet dus ook niet voor hoelang.
het pand kan hij iig niet meer in heb de sloten vervangen.
goed ideequote:
aangezien het pand niet was afgesloten heb ik foto's gemaakt van al de spullen die er in stonden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 02:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Klote voor je.
Maar doe behalve opslaan iig niets met zijn spullen, want dan kun je nog meer de sjaak zijn. Zoveel weet ik er net wel van.
Hem als vermist opgeven is voor jou niet zo interessant. Wel heb je recht op de achterstallige huur en het geld voor de opslag, mocht hij nog opdraven.
Dit moet je sowieso doen, stel je voor dat er iets ergs met hem is gebeurd. Misschien zijn jouw lasten er niks bij.quote:
ik moet eerlijk zeggen dat ik daar dan niet verbaasd over zou zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 04:23 schreef Frishe het volgende:
Wie weet is 'met de Noorderzon vertrokken' wel 'dood in een greppel'.
Ook een mogelijkheid, maar dat vertellen ze je wel mocht je hem als vermist opgeven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 04:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik daar dan niet verbaasd over zou zijn.
of hij geniet momenteel van de gastvrijheid van de nederlandse staat.
Ja inderdaad, zulke dingen zou je dan lijkt me gewoon mee nemen. Ik zou hem ook even opgeven als vermist, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:40 schreef LoudGirl het volgende:
Ik vind het vreemd dat iemand zelfs persoonlijke spullen als foto-albums achterlaat. Klinkt niet als een 'gewone' wanbetaler. Meestal is bij huisontruiming het pand leeg of staat er alleen nog oude troep. Ik zou hem zeker opgeven als vermist.
dat vinden wij dus ook vreemdquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zulke dingen zou je dan lijkt me gewoon mee nemen. Ik zou hem ook even opgeven als vermist, je weet maar nooit.
dat onderzoek wordt maandag aangevraagd er blijken ineens meerdere mensen te staan ingeschrevenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:28 schreef Xiphos het volgende:
Let er wel op dat als je het huis opnieuw verhuurt, je de oude huurder uit moet (laten) schrijven door middel van een onderzoek. Kan je aanvragen bij de gemeente.
Anders haalt de deurwaarder de spullen van je nieuwe huurder uit het huis, en dat wil je niet
hij is wel lekker bezig geweest hequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat onderzoek wordt maandag aangevraagd er blijken ineens meerdere mensen te staan ingeschreven
klopt deze info heb ik net gekregen van de gemeente met de mededeling dat hij 19 oktober is uitgeschreven en dat er nou een andere hoofdhuurder isquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij is wel lekker bezig geweest he
onvoorstelbaar
dan is hij dus niet spoorloos...quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt deze info heb ik net gekregen van de gemeente met de mededeling dat hij 19 oktober is uitgeschreven en dat er nou een andere hoofdhuurder is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |