abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77713298
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef Syrena het volgende:
Kunnen in de Ikea lampen ook gewone gloeilampen of moeten er altijd de Ikea-peertjes in?
Dat IKEA daar nog nooit over nagedacht heeft Gloei-/spaarlampen die alleen in fittingen passen van lampen verkocht bij IKEA...

Maar nee... Zolang je lampen koopt (waar dan ook) met E14 en E27 fittingen kun je daar in principe altijd overal gloei-/spaarlampen indoen met deze zelfde fittingmaat
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77713457
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat IKEA daar nog nooit over nagedacht heeft Gloei-/spaarlampen die alleen in fittingen passen van lampen verkocht bij IKEA...

Maar nee... Zolang je lampen koopt (waar dan ook) met E14 en E27 fittingen kun je daar in principe altijd overal gloei-/spaarlampen indoen met deze zelfde fittingmaat
Geef 't door aan het hoofdkantoor zou ik zeggen Tja, ik kwam erop omdat ik de Kvart bureaulamp heb gekocht voor 5.99 en de lamp die erin moet is 4.99 en toen pas ging ik eens nadenken. Al mijn lampen zijn van Ikea, en er zitten dus ook de geadviseerde lampen in. Die gaan zo lang mee dat ik er verder nooit over had nagedacht. Ik heb ook nog zat voorraad
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77714824
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Geef 't door aan het hoofdkantoor zou ik zeggen Tja, ik kwam erop omdat ik de Kvart bureaulamp heb gekocht voor 5.99 en de lamp die erin moet is 4.99 en toen pas ging ik eens nadenken. Al mijn lampen zijn van Ikea, en er zitten dus ook de geadviseerde lampen in. Die gaan zo lang mee dat ik er verder nooit over had nagedacht. Ik heb ook nog zat voorraad
In Ikea lampen passen gewoon andere gloeilampen of spaarlampen. Je moet alleen op de fitting maat letten maar dat moet bij iedere lamp waar je die ook koopt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_77715009
Aparte Ikea-peertjes, geweldig
Over het algemeen zijn ze volgens mij wel het goedkoopst bij de Ikea.

Nou meen ik me te herinneren dat ze bij Ikea Delft geen gloeilampen meer hebben, alleen spaarlampen... Of heb ik dat zelf verzonnen? Andere Ikea's weet ik niet.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_77715524
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aparte Ikea-peertjes, geweldig
Over het algemeen zijn ze volgens mij wel het goedkoopst bij de Ikea.

Nou meen ik me te herinneren dat ze bij Ikea Delft geen gloeilampen meer hebben, alleen spaarlampen... Of heb ik dat zelf verzonnen? Andere Ikea's weet ik niet.
Gloeilampen zijn helemaal uit het assortiment gehaald...
We hebben spaar- /halogeenlampen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77717076
Ik voel me echt een ontzettende n00b Maar ja, GSM's werken ook altijd maar alleen met de lader van hun eigen merk. duuuus.

Overigens is laatst een Ikea-peertje gesprongen Hij zat in die hele goedkope vierkante tafellamp (ook Ikea uiteraard). En toen ineens KRAK. Ik wist eerst niet wat het was, pas toen ik een paar dagen later ging afstoffen zag ik dat er een barst in de bol zat.

Dus nu zit er geen peertje meer in die lamp, vind 't eng
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77717448
Heb je de stekker uit het stopcontact gehaald?
pi_77727962
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je de stekker uit het stopcontact gehaald?

Straks naar huis en dan lekker mijn nieuwe vloerlamp en nieuwe bureaulamp neerzetten
pi_77729582
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Straks naar huis en dan lekker mijn nieuwe vloerlamp en nieuwe bureaulamp neerzetten
waarom vind je het dan eng? Er kan toch niets gebeuren?
pi_77730854
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

waarom vind je het dan eng? Er kan toch niets gebeuren?
Nu niet meer, maar nu staat er een loze lamp in de kamer waar ik geen peertje meer in durf te doen
pi_77734810
Gisteren maar eens bij Ikea wezen kijken, en inderdaad geen stoffen KRAMFORS meer te bekennen
  zondag 7 februari 2010 @ 17:25:37 #212
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_77734847
waarom is die helmer ladekast niet gewoon in zwrat verkrijgbaar? ;')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77763166
Ik kwam op fok deze foto tegen en die stickers komen van de Ikea. Maar ik kan ze op de site niet vinden? Waar staan ze op de website?

pi_77763257
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef willempjewever het volgende:
Ik kwam op fok deze foto tegen en die stickers komen van de Ikea. Maar ik kan ze op de site niet vinden? Waar staan ze op de website?

[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00120007

Volgens mij is het die, ik herinner me dat Ewelina (het is haar keuken, toch?) de stickers zelf wat heeft lopen verknippen en zo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77763428
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is het die, ik herinner me dat Ewelina (het is haar keuken, toch?) de stickers zelf wat heeft lopen verknippen en zo.
Ja, er was wat aan verknipt, volgens mij inderdaad van Ewelina. Zit in het topic van show je keuken. Ik vind ze leuk en dacht: hier krijg ik vast snel een reactie waar ik ze kan vinden. Thanks!

Wat zijn er veel leuke trouwens! Als je zoekt op Zelfklevende decoratie vind je ze allemaal. Dat wordt lastig kiezen
pi_77764742
Mensen, een vraag!

Ik ben verhuisd met mijn vriendin naar een superleuk appartement. Het betreft echter het bovenappartement en de bank die we voor ogen hadden past niet in het trappengat. Echter hebben we nu de "Klippan" van de Ikea voor ogen. Kan iemand ons vertellen in hoeverre je deze zelf moet monteren? (zitten bijvoorbeeld alleen de poten er nog niet aan vast, of moeten de complete leuningen etc. er nog aangezet worden?)

Alvast bedankt!

Gegroet,
Elbert
pi_77764942
die moet je zelf monteren, armleuningen zijn sowieso los, en rugleuning volgens mij ook, het is een vrij plat pakket iig
pi_77765221
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
die moet je zelf monteren, armleuningen zijn sowieso los, en rugleuning volgens mij ook, het is een vrij plat pakket iig
Ja, we willen dus het pakket beneden wegleggen, en dan stuk voor stuk naar boven tillen. Dan moet het lukken hopelijk.

Misschien vanavond nog even langsgaan om na te vragen..
pi_77765534
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:54 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Ja, we willen dus het pakket beneden wegleggen, en dan stuk voor stuk naar boven tillen. Dan moet het lukken hopelijk.

Misschien vanavond nog even langsgaan om na te vragen..
ik denk dat het pakket in zn geheel zelfs moet lukken, het pakket is niet veel groter dan alleen het zitgedeelte zeg maar
pi_77765589
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik denk dat het pakket in zn geheel zelfs moet lukken, het pakket is niet veel groter dan alleen het zitgedeelte zeg maar
volgende de ikeasite is het pakket maar 20 cm smaller dan de werkelijke grootte, zie:

In elkaar:
Breedte: 180 cm
Diepte: 88 cm
Hoogte: 66 cm

Pakket:
breedte:90 cm
hoogte:44 cm
diepte:183 cm
  maandag 8 februari 2010 @ 17:47:23 #221
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_77775943
Misschien een rare vraag hoor, maar heeft de Ikea in elk land dezelfde collectie? Ben nu in Hong Kong en zoek een bed voor Amsterdam, dat wil ik natuurlijk eerste proberen en dan bestellen in NL (vanwege langere levertijd?).
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_77776753
Na een tijd zoeken ben ik er nog steeds niet uit wat nou normale beddencombinaties bij Ikea zijn. Ik wil een nieuw bed van 140 cm, bij voorkeur een boxspring omdat ik van iedereen hoor dat dat zo lekker ligt, en ivm. mijn student zijn en al flinke studieschuld ook niet al te duur. Maar wat nou precies een boxspring is bij Ikea snap ik niet.

Welke combinatie van onderdelen heb je hiervoor nodig? Is een matrasbodem en een dekmatras een combinatie? Of moet je een matrasbodem en binnenveringsmatras (en evt. dekmatras) hebben? Hopelijk kan iemand mij verder helpen .
  maandag 8 februari 2010 @ 19:05:12 #223
3185 Adelante
To let it go now
pi_77779137
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef static het volgende:
Misschien een rare vraag hoor, maar heeft de Ikea in elk land dezelfde collectie? Ben nu in Hong Kong en zoek een bed voor Amsterdam, dat wil ik natuurlijk eerste proberen en dan bestellen in NL (vanwege langere levertijd?).
Alle artikelen zijn wereldwijd uitwisselbaar. Kan alleen zijn dat ze ergens andere afmetingen hanteren. Maar een SULTAN FJELDALL is hetzelfde matras in China als in Nederland.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 8 februari 2010 @ 19:58:07 #224
57434 Marloes
Digital Love
pi_77781772
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef Kluwer het volgende:
Na een tijd zoeken ben ik er nog steeds niet uit wat nou normale beddencombinaties bij Ikea zijn. Ik wil een nieuw bed van 140 cm, bij voorkeur een boxspring omdat ik van iedereen hoor dat dat zo lekker ligt, en ivm. mijn student zijn en al flinke studieschuld ook niet al te duur. Maar wat nou precies een boxspring is bij Ikea snap ik niet.

Welke combinatie van onderdelen heb je hiervoor nodig? Is een matrasbodem en een dekmatras een combinatie? Of moet je een matrasbodem en binnenveringsmatras (en evt. dekmatras) hebben? Hopelijk kan iemand mij verder helpen .
Dat wil ik ook wel weten!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_77800310
Voor een boxspring heb je (meen ik) het volgende in iedergeval nodig:

- matrasbodem
- pootjes
- matras
- dekmatras

+ bevestigingsmateriaal zoals een matraswig of verbindingsbeslag

Desgewenst kan je een hoofdeinde kopen

Op de site is het niet te doen ervaar ik
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:56:13 #226
79297 Tarin
Dit is leuker dan kickboksen!
pi_77846079
M'n vriendin en ik zouden eigenlijk graag het Lack tv-hoek-meubel aanschaffen (deze), maar die is in Delft al even niet op voorraad (met onbekende levertijd) en in Barendrecht niet in het assortiment. Zou hij uberhaupt nog wel leverbaar gaan worden?

We willen echt een hoekmeubel, en deze was eigenlijk precies wat we zochten qua formaat (we hebben nog een ouderwetse CRT-tv), en de Wii, Xtreamer en stereo zouden hier precies mooi bij passen.

Verder lijkt het Antonius waszakstatief (scrabble!), deze, met een vergelijkbaar leveringsprobleem te kampen. De zak en wieltjes die erbij horen waren er wel..

Het rode Poang-kussen was ook met onbekende levertijd vertraagd, en is er nu ineens wel (vanaf as. zaterdag). Jammer, nu hebben we al een witte gekocht .

[ Bericht 16% gewijzigd door Tarin op 10-02-2010 15:04:56 ]
[ Ik loop op de accu van m'n iPod :) | ik | Specs ]
pi_77872465
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:56 schreef Tarin het volgende:
Zou hij uberhaupt nog wel leverbaar gaan worden?
Anders even naar een andere Ikea rijden op een zaterdag? In Amersfoort is hij wel op voorraad bijvoorbeeld, maar wellicht is er een andere Ikea dichter in de buurt.

Die waszak lijkt inderdaad op. Apart. We hebben hem hier en hij is heel relaxed. Hij past precies op de 1e verdieping in een nis en als hij vol is naar boven dragen en dan de was verdelen over de wasbakken. Erg handig.
  Moderator donderdag 11 februari 2010 @ 08:15:47 #228
155227 crew  Guppy
dus
pi_77872479
Je kunt helemaal geen keukenplanner gebruiken met een Mac...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:19:26 #229
79297 Tarin
pi_77873368
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 08:14 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Anders even naar een andere Ikea rijden op een zaterdag? In Amersfoort is hij wel op voorraad bijvoorbeeld, maar wellicht is er een andere Ikea dichter in de buurt.
[...]
We wonen precies tussen Delft (niet op voorraad) en Barendrecht (niet in assortiment) in. Vriendin van me woont in Groningen, daar is hij ook niet in het assortiment.. Maar ik kijk even verder.
pi_77878211
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:05 schreef willempjewever het volgende:
Voor een boxspring heb je (meen ik) het volgende in iedergeval nodig:

- matrasbodem
- pootjes
- matras
- dekmatras

+ bevestigingsmateriaal zoals een matraswig of verbindingsbeslag

Desgewenst kan je een hoofdeinde kopen

Op de site is het niet te doen ervaar ik
ligt eraan! ikea verkoopt namelijk matrasbodems en binneveringsbedden
Binnenveringsbed:

dat is op zich met poten eronder een compleet bed, de keus is aan jou zelf of je er een dekmatras of zelfs gewoon matras op wilt gebruiken of allebei. (ik heb een binnenveringsbed met binnenveringsmatras en dat ligt prima)

Matrasbodem:

is dus echt een bodem voor een matras, daar moet sowieso een matras bij en evt indien gewenst een dekmatras.

en natuurlijk bij allebei pootjes
pi_77878595
Ik woon niet echt om de hoek van een Ikea maar ben op zoek naar een mooie grote plaat/schilderij met een budget van 75-100 euro. Iemand tips?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_77880819
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:24 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik woon niet echt om de hoek van een Ikea maar ben op zoek naar een mooie grote plaat/schilderij met een budget van 75-100 euro. Iemand tips?
Smaken verschillen nogal en ze hebben veel, heel veel. Zeker tot max. 100 euro. Zonder maten is het trouwens erg lastig iets voor te stellen
pi_77881671
Maten, max een meter breed OF hoog
pi_77882488
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:19 schreef Tarin het volgende:

[..]

We wonen precies tussen Delft (niet op voorraad) en Barendrecht (niet in assortiment) in. Vriendin van me woont in Groningen, daar is hij ook niet in het assortiment.. Maar ik kijk even verder.
Afgelopen weekend was hij nog wel in Haarlem.

Edit: Nog steeds zo'n 24!
pi_77882513
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef mark_dabomb het volgende:
Maten, max een meter breed OF hoog
Echt eens gaan kijken, in die range hebben ze erg veel. Ook voor die prijs!
pi_77885387
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:05 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Echt eens gaan kijken, in die range hebben ze erg veel. Ook voor die prijs!
dat lijjkt mij ook het handigst, ze hebben er minimaal 100 verschillende schat ik zo in.
pi_77887547
Ik heb even een vraagje over de karlstad hoekbank, op de site van Ikea staat 2+3/3+2, houdt dit in dat je de maten: 240+280/280+240 hebt?
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:41:42 #238
79297 Tarin
pi_77896641
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Afgelopen weekend was hij nog wel in Haarlem.

Edit: Nog steeds zo'n 24!
Haarlem heeft idd alles op voorraad.. Misschien dat ik een maat van me zo gek krijg binnenkort eens langs te rijden..
pi_77997553
*is een hele boodschappenlijst aan het opstellen*

Heb een nieuw appartementje om in te richten (student, ~45m²), morgen naar de IKEA in Duiven om wat kleine dingen te kopen en de rest te bekijken zodat het later opgehaald kan worden.

Twee vraagjes voor de IKEA medewerkers hier

- Is het mogelijk een aantal spullen te reserveren? Of te betalen en later op te halen? Het zou nogal vervelend zijn als we daar met aanhanger en busje staan en het artikel blijkt niet voorradig

- Het kan aan mij liggen, maar bij deze GORM kast ga ik ervan uit dat ik voor 39¤ alles op het plaatje krijg. Volgens de artikellijst is het echter alleen het rechtergedeelte Als je hem zelf uittekent kom je op ¤52,50 uit
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_77998224
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef Cerbie het volgende:
*is een hele boodschappenlijst aan het opstellen*

Heb een nieuw appartementje om in te richten (student, ~45m²), morgen naar de IKEA in Duiven om wat kleine dingen te kopen en de rest te bekijken zodat het later opgehaald kan worden.

Twee vraagjes voor de IKEA medewerkers hier

- Is het mogelijk een aantal spullen te reserveren? Of te betalen en later op te halen? Het zou nogal vervelend zijn als we daar met aanhanger en busje staan en het artikel blijkt niet voorradig

- Het kan aan mij liggen, maar bij deze GORM kast ga ik ervan uit dat ik voor 39¤ alles op het plaatje krijg. Volgens de artikellijst is het echter alleen het rechtergedeelte Als je hem zelf uittekent kom je op ¤52,50 uit
Wat betreft voorraden reserveren;
Je kunt op internet nakijken of artikelen op voorraad zijn. Wij kunnen niet reserveren omdat veel artikelen in het zelfbedieningsmagazijn of in de winkel liggen. Over het algemeen is er ook geen ruimte om betaalde goederen op te slaan. Dus dat is helaas geen optie.

GORM;
Je krijgt voor dat bedrag, volgens het artikeloverzicht op die pagina van je:
1x 00058524 - zijsteun 174 - 3,50
1x 30058508 - stellingkast 174x78x35 - 16,95
4x 50058512 - plank 50x31 - 12.- (3.-/stuk
1x 70093307 - hangmand - 2.-
3x 90093306 - afdekdop 4.50 (1.50/stuk)
Totaal 38.95... klopt dus wel?
pi_77999050
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat betreft voorraden reserveren;
Je kunt op internet nakijken of artikelen op voorraad zijn. Wij kunnen niet reserveren omdat veel artikelen in het zelfbedieningsmagazijn of in de winkel liggen. Over het algemeen is er ook geen ruimte om betaalde goederen op te slaan. Dus dat is helaas geen optie.

GORM;
Je krijgt voor dat bedrag, volgens het artikeloverzicht op die pagina van je:
1x 00058524 - zijsteun 174 - 3,50
1x 30058508 - stellingkast 174x78x35 - 16,95
4x 50058512 - plank 50x31 - 12.- (3.-/stuk
1x 70093307 - hangmand - 2.-
3x 90093306 - afdekdop 4.50 (1.50/stuk)
Totaal 38.95... klopt dus wel?
Dan ben ik toch gek
Ik zie al waar ik fout ging, ik had het artikelnr van de stellingkast á 16,95 verkeerd.

En mijn berekening kwam niet uit omdat die stellingkast als 1 artikel goedkoper is dan de losse onderdelen (2 losse zijsteunen, 4 planken en een steunkruis). De 4 losse planken zijn al 16¤ bij elkaar.

Van dat reserveren is wel jammer, dan hoop ik maar dat alles er is. De bestuurder van de aanhanger is mijn schoonvader en die kon alleen op de zaterdag die week (ik heb zelf geen E-rijbewijs). Bedankt
pi_77999235
Vind dat GORM een geweldig systeem, ga er 3 kasten van samenstellen.
1 voor in een inham (~150x35cm) bij het bed;
1 voor in de keuken/naast de wasmachine;
1 voor naast de pc

Verder staan er nog een paar stoelen, lampen, garderobekast (die Kullen, 100kg dat ding ) en een nieuwe lattenbodem op het lijstje. En natuurlijk Marabou chocola
pi_78005984
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/10634/

Benodigd; dekmatras van 220x180 zodat twee losse bedden 1 worden. Voorkeur gaat uit naar zo hard mogelijk aangezien m'n huidige matrassen echt veels te zacht zijn.

Wat zijn de verschillen tussen de verschillende dekmatrassen bij IKEA
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:13:16 #244
79297 Tarin
pi_78047410
Onze LACK tv-hoektafel staat inmiddels, een maat is voor me langs Haarlem gereden .

Over GORM: Het is mooi goedkoop enzo, maar ik heb er 2 jaar geleden heea van geprobeerd te bouwen, maar ik vond het kwalitatief/praktisch tegenvallen. Ik heb m'n planken liever zonder sleuven en splinters, en je kan het wel verven, maar dan ben je weer vreselijk lang bezig.
Weet natuurlijk niet waar je het voor wil gebruiken, maar er zijn nettere oplossingen die niet eens zo duur hoeven te zijn.
pi_78047557
Kan ik ook een artikel wat ik heb gekocht in Eindhoven ruilen in Amersfoort?
pi_78048085
Ja, dat kan
pi_78048932
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:45 schreef Cerbie het volgende:
En natuurlijk Marabou chocola
Is die aan te raden? Die met toffee lekker?
pi_78049206
Goede Ikea fail gisteren in Utrecht. Dit weekend op internet gekeken voor de Kullen gadarobekast. Voorraad zou 13 zijn en vanaf dinsdag weer 30. Kom ik daar, blijkt die hele kast uit het assortiment te zijn en vanaf volgende week een soortgelijke kast aan te bieden. Alleen de kleur is dan anders wist een Ikea medewerker mij te vertellen.

Maakt me op zich niet zoveel uit, maar wilde vooral kijken hoe groot hij in 't echt was, maar zelfs het showmodel stond er niet meer. Ook niet in de koopjeshoek helaas.

Nu staat de voorraad wel goed aangegeven btw.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/availability/20093060/utrecht
pi_78049440
Kan je bij het laten bezorgen nou ook aangeven hoe laat je het wil hebben? Ik moet gewoon werken dus het zou alleen zaterdags of 's avonds kunnen, maar ik kan dat niet helemaal uit de site opmaken.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_78049501
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:47 schreef MrData het volgende:
Kan je bij het laten bezorgen nou ook aangeven hoe laat je het wil hebben? Ik moet gewoon werken dus het zou alleen zaterdags of 's avonds kunnen, maar ik kan dat niet helemaal uit de site opmaken.
in amsterdam kon dat in beperkte mate. Ik woon in Friesland en daar kwamen ze niet vaak en had ik weinig keuze en ik moest 5 weken wachten. Maar in dicht bevolktere gebieden heb je meer keuze. Het is alleen niet goedkoop (lees duur). Je kan een gratis karretje lenen, is dat geen optie? Dan kan je op zaterdag er zelf heen en het meenemen.
pi_78049695
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef willempjewever het volgende:

[..]

in amsterdam kon dat in beperkte mate. Ik woon in Friesland en daar kwamen ze niet vaak en had ik weinig keuze en ik moest 5 weken wachten. Maar in dicht bevolktere gebieden heb je meer keuze. Het is alleen niet goedkoop (lees duur). Je kan een gratis karretje lenen, is dat geen optie? Dan kan je op zaterdag er zelf heen en het meenemen.
We hebben 2 auto's ter beschikken maar geen van beide heeft een trekhaak

Andere optie is een busje of iets dergelijk huren, maar ik zie het al gebeuren dat we met het busje aan komen rijden en de spullen niet op voorraad zijn.

Het zou eigenlijk alleen gaan om een groot matras, dus al met al een beetje lullige situatie.

Misschien nog het beste: dag van tevoren checken of het in voorraad is, zaterdag busje huren en dan meteen het busje gebruiken om andere spullen te verhuizen. Iemand anders nog tips?
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_78060991
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:13 schreef Tarin het volgende:
Onze LACK tv-hoektafel staat inmiddels, een maat is voor me langs Haarlem gereden .

Over GORM: Het is mooi goedkoop enzo, maar ik heb er 2 jaar geleden heea van geprobeerd te bouwen, maar ik vond het kwalitatief/praktisch tegenvallen. Ik heb m'n planken liever zonder sleuven en splinters, en je kan het wel verven, maar dan ben je weer vreselijk lang bezig.
Weet natuurlijk niet waar je het voor wil gebruiken, maar er zijn nettere oplossingen die niet eens zo duur hoeven te zijn.
Ik heb een boekencollectie die Billy laat kreunen (max. belasting 15kg volgens de site, 30+ lukt ook nog wel ) en in mijn nieuwe appartementje een inham van ~1,50x30, een goede plek voor een GORM stellingkast leek me. De IVAR is mooier afgewerkt inderdaad, maar ook een stuk duurder.
De bovenkanten van de planken gaan iig gelakt worden en hij wordt vastgezet tegen de muur.
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Is die aan te raden? Die met toffee lekker?
Vorige zomer hebben we 3kg in allerlei smaken gekocht in Zweden Die met daim is lekker, maar mijn favoriet is met nootjes en rozijnen.
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:37 schreef bierjoost het volgende:
Goede Ikea fail gisteren in Utrecht. Dit weekend op internet gekeken voor de Kullen gadarobekast. Voorraad zou 13 zijn en vanaf dinsdag weer 30. Kom ik daar, blijkt die hele kast uit het assortiment te zijn en vanaf volgende week een soortgelijke kast aan te bieden. Alleen de kleur is dan anders wist een Ikea medewerker mij te vertellen.

Maakt me op zich niet zoveel uit, maar wilde vooral kijken hoe groot hij in 't echt was, maar zelfs het showmodel stond er niet meer. Ook niet in de koopjeshoek helaas.

Nu staat de voorraad wel goed aangegeven btw.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/availability/20093060/utrecht
In Duiven stond ie nog opgesteld en lagen er nog een stuk of 10~15. Dan hoop ik dat dat goedgaat, want ik wilde er de 27e eentje halen
Maar dan vraag ik me af of die in Duiven een Kullen of de nieuwe was, want hij was inderdaad anders gekleurd (meer effen kleur ipv de duidelijke strepen zoals op de website).

Gister voor een paar honderd euro aan spullen gekocht Nu alleen nog een Kullenkast en een paar GORM stellingen (133x34 en 77x51).
En de LOGGA kapstok is uit het assortiment gegaan ze kregen ook geen nieuwe meer in Duiven.
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 17:05:11 #253
155227 crew  Guppy
dus
pi_78063339
Zoek eens op LOGGA op marktplaats, succes verzekerd.

Zo kom ik ook aan mn LOGGA schoenenrekje. Die zou uit het assortiment gaan vorig jaar, dus heb ik er één via een Fok!ker gescoord. Nu zijn ze weer terug, maar goed.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_78063911
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Zoek eens op LOGGA op marktplaats, succes verzekerd.

Zo kom ik ook aan mn LOGGA schoenenrekje. Die zou uit het assortiment gaan vorig jaar, dus heb ik er één via een Fok!ker gescoord. Nu zijn ze weer terug, maar goed.
Een schoenenrekje zijn we gister vergeten, maar die van LOGGA ziet er leuk uit. Ik zal marktplaats eens in de gaten houden, voorlopig komt er deze te hangen.

Als we volgende week verhuizen zal ik eens kijken of er foto's gemaakt kunnen worden van de 'IKEA-berg'
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 17:19:33 #255
155227 crew  Guppy
dus
pi_78064029
Ik zoek ook nog steeds tevergeefs naar een extra plank voor mn BILLY, zie siggy... Maar dat wil niet zo vlotten
pi_78073499
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zoek ook nog steeds tevergeefs naar een extra plank voor mn BILLY, zie siggy... Maar dat wil niet zo vlotten
volgens mij heb ik er 1 gevonden op marktplaats, zie je andere topic voor de link
pi_78073699
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:58 schreef MrData het volgende:
We hebben 2 auto's ter beschikken maar geen van beide heeft een trekhaak
Busje huren kost bijna evenveel als laten bezorgen, dat zou ik niet doen. Kan je niet van iemand een auto lenen met trekhaak? En dan bij de benzinepomp zo'n karretje (neem er trouwens 1 met dekzeil, die dozen van ikea heb ik een keer in de regen vervoerd en tja... laat maar).

Op zaterdag moet je trouwens die karretjes wel reserveren, anders zijn al die karren met een zeil weg en als het regent...
pi_78074936
Heb een twee jaar oude Kramfors 2 zits en voetenbank, allebei lichtgrijs. Nu wil ik eigenlijk de hoes een keer wassen en op de site staat alleen chemisch reinigen. Dat is een beetje gedoe en bovendien duurder. Heeft er iemand ervaring met de hoes gewoon in de wasmachine, koud, wassen?
pi_78076132
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:19 schreef ter3 het volgende:
Heb een twee jaar oude Kramfors 2 zits en voetenbank, allebei lichtgrijs. Nu wil ik eigenlijk de hoes een keer wassen en op de site staat alleen chemisch reinigen. Dat is een beetje gedoe en bovendien duurder. Heeft er iemand ervaring met de hoes gewoon in de wasmachine, koud, wassen?
Ik gok op een behoorlijke krimp...
  woensdag 17 februari 2010 @ 03:26:31 #260
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_78086968
Morgen gezellig handjes schudden met de president van de Dominicaanse Republiek
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_78097722
Weet er iemand wat er in de Plundra komt? Ben nog op zoek naar een soortgelijke Kullen kledingkast (die uit het ass. is) en het kleine Expedit kastje (hoewel 19,- natuurlijk ook geen drol is)
pi_78110899
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:54 schreef bierjoost het volgende:
Weet er iemand wat er in de Plundra komt? Ben nog op zoek naar een soortgelijke Kullen kledingkast (die uit het ass. is) en het kleine Expedit kastje (hoewel 19,- natuurlijk ook geen drol is)
PLUNDRA artikelen zijn artikelen die uit het assortiment gaan/zijn op 1 april...

Dus alleen de oude versie van KULLEN zou eventueel in de aanbieding kunnen komen. EXPEDIT kun je zeker vergeten...
pi_78139928
Ik ben even de naam van de lamp kwijt, maar kan je voor deze lamp aanstaande zaterdag een nieuwe kap halen bij de klantenservice in Groningen?

pi_78148205
dat is de SAMTID en ja daar zijn losse kappen van bij de klantenservice of het slim is die daar op een zaterdag te gaan halen durf ik alleen niet te zeggen
pi_78176133
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
dat is de SAMTID en ja daar zijn losse kappen van bij de klantenservice of het slim is die daar op een zaterdag te gaan halen durf ik alleen niet te zeggen
Samtid ja!

Ik was het kwijt. En ik ben zaterdag in Groningen, dus we proberen wel even
Fijn dat ze er nu zijn, ik probeerde het een paar maanden geleden en toen waren ze er nog niet.
pi_78179429
is dit Jorun kleed niet meer in NL te koop???

Was net van plan er een te kopen, staat ie niet meer op de site
pi_78179822
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef aloe_vera het volgende:
Mijn ervaring met kleden is dat ze vaak niet op de site staan, maar vaak nog wel in de winkel te krijgen zijn. Was ook een tijd met dat blokjeskleed zo.
pi_78214422
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef aloe_vera het volgende:
is dit Jorun kleed niet meer in NL te koop???
[ afbeelding ]

psychedelisch tapijtje zeg!
pi_78275831
Weet iemand of de ik extra planken kan kopen bij het Mandal hoofdeinde? Zou dit graag als hangende boekenkast willen gebruiken, maar dat zou alleen gaan als ik extra planken erbij kan kopen. Op de site kan ik het niet vinden, misschien weet hier iemand het?

Of een andere oplossing?
pi_78277328
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef StanLen het volgende:
Weet iemand of de ik extra planken kan kopen bij het Mandal hoofdeinde? Zou dit graag als hangende boekenkast willen gebruiken, maar dat zou alleen gaan als ik extra planken erbij kan kopen. Op de site kan ik het niet vinden, misschien weet hier iemand het?

Of een andere oplossing?
Die zitten niet in het assortiment helaas...
Je zou het eens bij de klantenservice kunnen proberen of ze toevallig planken hebben liggen, op een andere manier kun je er helaas niet aan komen...
pi_78277866
Dank je Bart, gaat hem dan niet worden denk ik. Wil echt een boekenwand aan de wand gaan hangen. Bij gebrek aan ruimte kan het niet anders. Ben even op de site gaan rondkijken en zie dat je de expedit of lack ook kan ophangen. Klopt dat en zou dat een beetje houden denk je? En is het bij Expedit alleen die kleine, van 19 euro?

Jij nog tips?
  zondag 21 februari 2010 @ 21:57:55 #272
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_78280447
twee van deze gehaald:

Blij mee, want alle andere dozen/bakken voor in de Expedit zijn lelijk. Nog in geen enkel ander filiaal gezien (we waren in Delft). Sws. zagen we in Delft dingen die ze nergens anders hebben.
pi_78280959
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:57 schreef Aventura het volgende:
twee van deze gehaald:

[ afbeelding ]

Blij mee, want alle andere dozen/bakken voor in de Expedit zijn lelijk. Nog in geen enkel ander filiaal gezien (we waren in Delft). Sws. zagen we in Delft dingen die ze nergens anders hebben.
Die dingen zitten al een hele tijd in het assortiment joh! Worden overal ook verkocht zover ik weet...

wat heb je nog meer voor nieuws gezien dan?
pi_78281954
Geldt die eet je korting bij elkaar actie nog?
pi_78282218
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Cahir het volgende:
Geldt die eet je korting bij elkaar actie nog?
Euh al een hele tijd niet meer...
pi_78298448
Ik ga in aug verhuizen naar een nieuwbouwappartement.
De planning is om er tundra laminaat in te leggen.
De woningbouw verplicht ons alleen om een ondervloer te leggen die het geluid goed dempt (12db)
Kan dat met de ondervloeren van ikea? Ik heb soiweso de folie nodig ivm betonnen vloer.
Ik kan het op de site nergens vinden.
Bedankt!
pi_78298687
Ja, de ondervloer NIVA met goudkleurig folie op 15m2 rol van 44,95 heeft het vereiste TNO keurmerk.
  maandag 22 februari 2010 @ 12:22:46 #278
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_78298771
Is het al bekend wanneer de tuinmeubelen bij IKEA verkrijgbaar zijn?
pi_78299784
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:20 schreef mark_dabomb het volgende:
Ja, de ondervloer NIVA met goudkleurig folie op 15m2 rol van 44,95 heeft het vereiste TNO keurmerk.

Bedankt!
pi_78308828
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef StanLen het volgende:

Of een andere oplossing?
Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt
pi_78312483
Ik heb een douchegordijn gekocht en ik heb nu nog een douchegordijn stang nodig, maarrrr ik wil hem graag om een bochtje, kan dat ook?

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=douchegordijnstang
pi_78312760
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:23 schreef P.F het volgende:
Ik heb een douchegordijn gekocht en ik heb nu nog een douchegordijn stang nodig, maarrrr ik wil hem graag om een bochtje, kan dat ook?

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=douchegordijnstang
Ja, ik heb mijn douchestang (ook een hoekmodel) gekocht bij Ikea voor 9,99.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/43014610

Volgens mij kun je 'm zo in elkaar zetten als je wilt- dus met of zonder bocht.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78315510
Oja!

Hmmm... Niet echt een hele mooie stang, of zijn alle stangen lelijk ?!
pi_78316708
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:43 schreef P.F het volgende:
Oja!

Bijna alle stangen zijn lelijk. Hij is gewoon saai wit. Niet echt lelijk ofzo, niet mooi. Denk dat je douchegordijn hem wel opfleurt. Buiten dat, het is je badkamer. Het is niet alsof je er de hele dag tegenaan kijkt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78321988
Ik wilde deze kopen, maar IKEA Duiven heeft hem niet. En wel meer dingen niet, is mijn stam-IKEA het afvoerputje van IKEA-Nederland?
pi_78326254
Ik heb er juist 3 over en Ikea heeft (nog) geen opruimspul voor Blu-ray...
pi_78327698
Je woont zeker niet in de buurt van Nijmegen..
pi_78328342
Haarlem, met eigen Ikea!
pi_78334708
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:43 schreef P.F het volgende:
Oja!

Natuurlijk zijn niet alle stangen lelijk. Maar het is wat je ervoor wilt betalen. Bij 99% van de hoekstangen heb je geen bevesting aan het plafond in de hoek en gaat de rails hoe dan ook zakken of scheefhangen na verloop van tijd. Als dat geen probleem is kan je voor goedkoop gaan zoals de rails van Ikea of van een bouwmarkt (daar zien ze er trouwens beter uit dan die van Ikea).

Ik heb rails op maat laten maken bij een bedrijf die het ook voor ziekenhuizen de rails maakt. Kost wel veel (150 euro voor 1 rails), maar beter krijg je niet en het gaat levenslang mee en ziet er zeer mooi uit.

De douchegordijnen vind ik trouwens wel leuk bij Ikea. Ga er binnenkort weer 2 halen.
pi_78345557
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:23 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn niet alle stangen lelijk. Maar het is wat je ervoor wilt betalen. Bij 99% van de hoekstangen heb je geen bevesting aan het plafond in de hoek en gaat de rails hoe dan ook zakken of scheefhangen na verloop van tijd. Als dat geen probleem is kan je voor goedkoop gaan zoals de rails van Ikea of van een bouwmarkt (daar zien ze er trouwens beter uit dan die van Ikea).

Ik heb rails op maat laten maken bij een bedrijf die het ook voor ziekenhuizen de rails maakt. Kost wel veel (150 euro voor 1 rails), maar beter krijg je niet en het gaat levenslang mee en ziet er zeer mooi uit.

De douchegordijnen vind ik trouwens wel leuk bij Ikea. Ga er binnenkort weer 2 halen.
Ik woon er denk ik maar een jaar en daarnaast heb ik geen 150 euro over
Ik heb dit douchegordijn van de H&M

pi_78347200
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:12 schreef P.F het volgende:
Ik woon er denk ik maar een jaar en daarnaast heb ik geen 150 euro over
Ik heb dit douchegordijn van de H&M

[ afbeelding ]
Ik verhuis mijn gordijnrails zeker mee als ik weer weg ga, maar als je ergens een jaar zit zou ik het inderdaad niet doen

Dat gordijn staat ook op ons verlanglijstje (lees het lijstje van mijn vrouw). De keuken is ook al roze geverfd... mmm.... dat krijg je er van als je een dochter krijgt, nu moet alles opeens roze
pi_78355004
Hallo ik heb een vraagje voor de Ikea medewerkers,

Ik heb een tijdje geleden een in hoogte verstelbare tafel gezien op de kinderafdeling, maar ik kan hem niet vinden op de site. En heb natuurlijk ook geen idee hoe hij heet. Het is echt een laag tafeltje.
Weet iemand van jullie het toevallig?
pi_78356800
Kan iemand mij vertellen of ik meer dan 4 dioder led strips (veilig) kan aansluiten op 1 adapter.
Kunnen doet het wel, maar kan de adapter genoeg stroom leveren. De strips moeten namelijk achter de tv komen, en ik wil ze als dat kan met een knop bedienen.
pi_78358507
Vanmiddag even mijn favo ikea in Hengelo bezocht.
De niva ondervloer is maar 10 db en ik heb 12 nodig, of zal alleen een tno keurmerk ook goed zijn..
we nemen iig de tundra laminaatvloer in de kleur antiek.
En alweer genoeg ideetjes opgedaan, in augustus is ons huis klaar waarsch, kan niet wachten om te gaan shoppen
pi_78359567
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:34 schreef StanLen het volgende:

[..]

Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt
Joehoe

bedankt weer.....
pi_78360668
Bartjebart heeft je vraag toch al beantwoord (niet in het assortiment)
pi_78381754
Klopt, maar ik vroeg ook nog of de expedit of de lack opgehangen kunnen worden, of dat iemand wellicht een andere oplossing heeft voor een hangende boekenkast.
pi_78385041
Ja dat kan. Heeft een vriendin van mij ook (een 4 vaks expidit).
pi_78387976
Bedankt!!!
pi_78388710
Heee, Ikea heeft opeens houten vloeren? Type BALK ? Is dat nieuw?

Is dat lastig te leggen? Wat zijn ervaringen ermee? Het kost echt maar 25 euro per m2? Wow, interessant, zeer interessant.

En die Niva ondervloer, hoeveel m2 zit er in 1 pakket? Dat staat niet op de site vreemd genoeg? Is dat ook nieuw?

[ Bericht 21% gewijzigd door willempjewever op 24-02-2010 12:53:58 ]
pi_78388936
edit : mmm , topic vol.... damn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')