Zonder jouw partijtje hadden we nooit deze oorlog gesteund. Jouw partijtje wilde zelfs verder gaan. Beetje opportunistisch dit gejuich van liberale zijde hier.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:28 schreef MrBadGuy het volgende:
Zijn de dagen van Balkenende dan eindelijk geteld? Het zal wel niet, maar we mogen toch wel hopen
Link mequote:Op woensdag 13 januari 2010 17:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Er zijn ook tweets dat het kabinet al is gevallen.
waar?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Er zijn ook tweets dat het kabinet al is gevallen.
Ik heb die Argos uitzendingen ook gehoord, erg interessantquote:
die tweet die ik zag was een normale burger. Niks aan de hand dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
O nee, hij schreef net iets anders:
http://twitter.com/ajboekestijn/status/7708949241
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:20 schreef One_of_the_few het volgende:
Als http://twitter.com/Haagsche deze een beetje goed geinformeerd is staat het op knappen.
dat lijkt me niet goed te gaanquote:CRISIS UPDATE: conceptbrief Balkenende [nieuw statement over Davids, op PvdA lijn] komt er maar niet doorheen. Beide partijen x afgeschoten.
2 minutes ago from web
Die brief moet er eerst komen...... maar dat lijkt vrijwel onmogelijk zo te zienquote:
Lijkt me sterk dat dat vanavond nog doorgaat. Waarschijnlijk morgen pas.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
WAnneer begint dat debat?
Al beginnen ze om 10 uur en gaan ze door tot diep in de nacht, ik zit er klaar voor!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat vanavond nog doorgaat. Waarschijnlijk morgen pas.
komt echt vanavondquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat vanavond nog doorgaat. Waarschijnlijk morgen pas.
Jups, oppositie wil sowieso vanavond Balkenende, Bos en Rouvout spreken met of zonder brief (aldus Frits Wester in RTL4 nieuws).quote:
Source?quote:
#kabinetscrisisquote:
Jups:quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:17 schreef Klopkoek het volgende:
Radio1 zegt dat de verklaring die Balkenende gisteren voor las een andere was dan dat de PvdA bewindslieden onder ogen kregen, volgens PvdA-bronnen.
Wist ik helemaal niet. Was dit al bekend?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:09 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Guusje ter Horst het met je eens is aangezien ze dit vanochtend zei op radio 1:
Nieuwe verklaring
PvdA-fractievoorzitter Hamer zei dat Balkenende niet namens de PvdA-ministers heeft gesproken en eist een nieuwe verklaring van de premier. Minister ter Horst van Binnenlandse Zaken (PvdA) zei vanochtend op Radio 1 dat de verklaring die Balkenende gisteren aflegde met andere ministers gedeeld, onder wie ook met haar. "Maar er is een verschil tussen de verklaring en de latere perscontacten", zei ze. Bij het begin van de bijeenkomst zei Bos dat hij niet over "schuld" wil praten, maar volgens hem is er een hoop onduidelijkheid. Hij wil proberen daar een eind aan te maken.
Bron: Nos Politiek 24
Ja, de PvdA zou toch sowieso nooit akkoord zijn gegaan met hetgeen Balkenende zei?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:17 schreef Klopkoek het volgende:
Radio1 zegt dat de verklaring die Balkenende gisteren voor las een andere was dan dat de PvdA bewindslieden onder ogen kregen, volgens PvdA-bronnen.
Wist ik helemaal niet. Was dit al bekend?
daar staat wat anders volgens mij, de verklaring is dezelfde maar Balkenende ging vervolgens in op de vragen van journalisten en daarbij ging hij verder dan in zijn verklaring. Dat legde Frits Wester gisteravond uitquote:
Perscontacten en verklaring zijn, volgens mij, geen synoniemen.quote:
Dat zou inderdaad ook kunnen... maar kan me toch niet voorstellen dat de voorgelezen verklaring door de PVDA is goedgekeurd...quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar staat wat anders volgens mij, de verklaring is dezelfde maar Balkenende ging vervolgens in op de vragen van journalisten en daarbij ging hij verder dan in zijn verklaring. Dat legde Frits Wester gisteravond uit
Als ze willen laten zien bij de Haagse dat ze echt goed ingevoerd zijn dan komen ze dadelijk met een tweet over wat er op de pizza's zitquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:14 schreef Kwaliteit het volgende:
CRISIS UPDATE. Pizza's komen binnen bij 't Torentje van Balkenende. Klik http://twitpic.com/xxpg7
Maar als het wel dezelfde verklaring is, en Bos en Ter Horst hebben die goedgekeurd dan is het de PvdA die hier gewoon fout zit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:21 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook kunnen... maar kan me toch niet voorstellen dat de voorgelezen verklaring door de PVDA is goedgekeurd...
Inderdaad, daar kan iedere oelewapper iets roepen.:')quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:23 schreef Klopkoek het volgende:
Ga niet te veel op Twitter af. Erg misleidend.
En ook al is het een insider, dan nog kan het een verstoord beeld opleveren. Op de radio wordt ook van alles geroepen tegenwoordig, helaas. Vroeger was het tenminste allemaal wat concreter: "Cda-ministers zeggen...", "bronnen in het PvdA bestuur zeggen...". En zelfs dan kun je er niet altijd van op aan of het klopt maar je weet tenminste uit wat voor hoek het komt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kan iedere oelewapper iets roepen.:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |