quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hahaha.. Rus tohumuquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Beter dan op een uitgehongerde Indiër te lijken. Is it a stick, is it a pencil . No its bilmiyorem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hahaha.. Rus tohumuHair on a stick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
Kancik seni.quote:
2D meisjequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik moet mn posts echt anders formuleren.
Ja. De certificaten worden uitgereikt door Borte.quote:
Ze is volledig aerodynamisch vanaf de zijkant. Door 2d.quote:
Anders fiets ik tegen je op is ook niet handig.quote:
ik ga vanaf nu echt nadenken over m'n postsquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik moet mn posts echt anders formuleren.
Ja maak dat de kat wijs. Je weet dondersgoed wat je plaatst.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga vanaf nu echt nadenken over m'n posts
ze komen zo anders over dan ik het bedoel.
Je dacht eerst niet na?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga vanaf nu echt nadenken over m'n posts
ze komen zo anders over dan ik het bedoel.
Jawel want dan is er reden voor oorlog.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Anders fiets ik tegen je op is ook niet handig.
Nee jij bent het van nature. Anorexia patienten moeten er nog wat aan doen.quote:
Dude, jij bent echt wreed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze is volledig aerodynamisch vanaf de zijkant. Door 2d.
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel want dan is er reden voor oorlog.
Soms. de afgelopen posts met dat sla je ogen neer over die foto waren niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja maak dat de kat wijs. Je weet dondersgoed wat je plaatst.
Ik heb nog leukere dingen die ik pas in topic 282 zal onthullen.quote:
pff jawel, maar ik bedoel de posts over die fotoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je dacht eerst niet na?
Verklaart een hoop
eh nee, ik heb je posts niet gelezen van vorige topic. Ik heb het over een bredere selectie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms. de afgelopen posts met dat sla je ogen neer over die foto waren niet zo bedoeld.Alsof je m'n gedachte leest.
heeft ook eenr eden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee jij bent het van nature. Anorexia patienten moeten er nog wat aan doen.
Ik vond ze wel erg stellig hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms. de afgelopen posts met dat sla je ogen neer over die foto waren niet zo bedoeld.Alsof je m'n gedachte leest.
wat spannend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb nog leukere dingen die ik pas in topic 282 zal onthullen.
Welke foto?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
pff jawel, maar ik bedoel de posts over die foto
Vooral voor jou! haha sukkeltje!quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ook dit zal onthult worden in topic 282quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit wordt een Bilmi-Burak-topic.
Boeie. Jij boeit niet. Spaak.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit wordt een Bilmi-Burak-topic.![]()
Jullie posten echt 20 posts per minuut ofzo.
Soms. Groot deel van wat ik hier zeg is onzin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
eh nee, ik heb je posts niet gelezen van vorige topic. Ik heb het over een bredere selectie.
In elke grap zit wel een kern van waarheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms. Groot deel van wat ik hier zeg is onzin.
Gozer, hoe snel post jij? Ik was na op 'invoeren' geklikt te hebben nog niet eens terug op de pagina of je had al gereageerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ook dit zal onthult worden in topic 282
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gozer, hoe snel post jij? Ik was na op 'invoeren' geklikt te hebben nog niet eens terug op de pagina of je had al gereageerd.
Je woont 20 seconden van me vandaan dus dat raad ik je niet aanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar wel als ik spannende dingen over jou vertel.
Ik in 3 verschillende journaals.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Burakius het volgende:
Dus iemand nog het gedoe over Irak gegekeken op tv.
Hoe weet jij over mijn grappen of ik het meen of niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
In elke grap zit wel een kern van waarheid.
Je had hem net gepost en toen kwam ik op de pagina dus tja.. Ik kwam toevallig op het moment dat jij hem net had ingevoerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gozer, hoe snel post jij? Ik was na op 'invoeren' geklikt te hebben nog niet eens terug op de pagina of je had al gereageerd.
Napacan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je woont 20 seconden van me vandaan dus dat raad ik je niet aan.
Ga die sma dan klappen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je woont 20 seconden van me vandaan dus dat raad ik je niet aan.
Spreekwoord. Onze Neerlandse atalar zeggen het!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe weet jij over mijn grappen of ik het meen of niet.
Ik, Balkenende maakt het zichzelf wel érg moeilijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Burakius het volgende:
Dus iemand nog het gedoe over Irak gegekeken op tv.
Een bloemetje komen brengen.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Spreekwoord. Onze Neerlandse atalar zeggen het!
Dan oorlog voor leven. nee ik vraag me wel af wat er hier zou gebeuren als ik iets over je post.quote:
We zien ernaar uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Er was een Nederlands onderzoek naar de gebeurtenissen tijdens de Irak oorlog. En de vraag waarom Nederland als een van de weinige landen politieke steun gaf.quote:
Eerlijk gezegd vind ik dat men alles wat hij heeft gezegd buiten proporties stelt. Hij heeft heel duidelijk gezegd dat hij met de kennis van toen in die tijd heeft gehandeld. En over kritiek over zichzelf zouden ze pas in de kamer gaan praten. Opeens iedereen jammeren ja hij heeft geen zelfkritiek dit dat bla bla. Allemaal bullshit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik, Balkenende maakt het zichzelf wel érg moeilijk
Ze negeert mij voortaan als ik dom doe, zei ze. Wel jammer. Zij + ihvk geven de beste reacties.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte houdt zich afzijdig omdat ze anders fittie krijgt met Burakius.
Ze is haar Turkse kont aan het afvegen. Die is wat hariger dan gemiddeld , vandaar de langere afwezigheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Oha..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze is haar Turkse kont aan het afvegen. Die is wat hariger dan gemiddeld , vandaar de langere afwezigheid.
Hangt er vanaf wat. Maar dan aan de andere kant heb ik ook gevoelige info over jouquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan oorlog voor leven. nee ik vraag me wel af wat er hier zou gebeuren als ik iets over je post.
Alsof ze terugdeinst van Burakius. De hel breekt los als die twee met elkaar discussiëren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Nefsine hakim ol!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze is haar Turkse kont aan het afvegen. Die is wat hariger dan gemiddeld , vandaar de langere afwezigheid.
Ze is verkaast dus doet ze het met alleen wc-papier. Hence the extra time.quote:
pm?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat. Maar dan aan de andere kant heb ik ook gevoelige info over jou.
Jij bent ook wel aardig gebekt hoor homo van me.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Alsof ze terugdeinst van Burakius. De hel breekt los als die twee met elkaar discussiëren.
ok..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze is verkaast dus doet ze het met alleen wc-papier. Hence the extra time.
ja pmquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
pm?
ik post niets over jou, zolang jij het ook niet doet.
Klopt, maar dat zegt hij nu alleen maar. Als hij nu zegt dat hij het achteraf anders zou hebben gedaan was er niets aan de hand geweest. Dan had ie nog steeds zijn standpunt van toen niet verloochend en kon hij stellen dat hij het nu zou verbeteren. Nu herhaalt hij zich steeds, komt slecht over.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat men alles wat hij heeft gezegd buiten proporties stelt. Hij heeft heel duidelijk gezegd dat hij met de kennis van toen in die tijd heeft gehandeld. En over kritiek over zichzelf zouden ze pas in de kamer gaan praten. Opeens iedereen jammeren ja hij heeft geen zelfkritiek dit dat bla bla. Allemaal bullshit.
Wat ik wel curieus vindt is hoe er geen informatie is gekomen tot het ministerie van buitenlandse zaken omtrent de chemische wapens in Irak (Dat die er dus niet waren). Of is er niets met die info gedaan?
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij bent ook wel aardig gebekt hoor homo van me.
Ja maar hij vind dat hij met de kennis van toen juist gehandeld heeft, en dat als er fouten gemaakt zijn deze verbeterd moeten worden. Dus an sich heeft hij gezegd zich te verbeteren. Maar goed ik denk dat er wel hogere dingen meespelen dan dat wij te horen krijgen (onder de druk van de USA moest hij wel hen politiek steunen).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zegt hij nu alleen maar. Als hij nu zegt dat hij het achteraf anders zou hebben gedaan was er niets aan de hand geweest. Dan had ie nog steeds zijn standpunt van toen niet verloochend en kon hij stellen dat hij het nu zou verbeteren. Nu herhaalt hij zich steeds, komt slecht over.
Er was wel informatie, maar die was van Nederlandse inlichtingendiensten en met alle respect, die behoren kleiner te zijn en minder te weten dan de Amerikaanse én Britse inlichtingendiensten
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Da's toch dat land waar Saddam ofzo koning is?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Gül-tecinem, nur-tecinem,
Yanaklari Bor-tecinem.
OT. Zaanse molens natuuurlijk echt dom. Wat moet je maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
wat is dichtbij Zaanstad, vroeg en bruikbaar voor een ckv-verslag?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Yanaklari Bok-tecinem.
OT???quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
OT. Zaanse molens natuuurlijk echt dom. Wat moet je maken?
Hij moet gewoon duidelijker zijn, zijn taalgebruik is te politiek correct en ontwijkend. Ik mag Balkenende meestal wel, maar dit is gewoon slecht mediaoptreden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja maar hij vind dat hij met de kennis van toen juist gehandeld heeft, en dat als er fouten gemaakt zijn deze verbeterd moeten worden. Dus an sich heeft hij gezegd zich te verbeteren. Maar goed ik denk dat er wel hogere dingen meespelen dan dat wij te horen krijgen (onder de druk van de USA moest hij wel hen politiek steunen).
Vandaar dat ze dus afgingen op de info van de Amerikaanse en Britse inlichtingdiensten zoals hij het zelf al aangaf, maar volgens mij is het toch zo , dat bij de eerste controle in Irak er juist ook een Nederlander bij de commisie zat die dat deed. En die stelde dus heel duidelijk (volgens mij in 1998) dat er geen WMD waren (bijna 100%) óf dat als ze er waren ze makkelijk konden worden uitgeschakeld.
Zaans museum, Zaans theater. Ben je een henk ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
OT???
Moet voorstelling, museum, dans ofzo zijn. In Zaanstad het liefst en vroeg.
Museum olmaz nu ik erover nadenk, al eerder over gehad. Theater kan opzich wel, maar is vaak laat en ik mag niet meer laat weg. Vet handig die strengheid van m'n ouders voor school.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zaans museum, Zaans theater. Ben je een henk ofzo.
Ot:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
OT???
Moet voorstelling, museum, dans ofzo zijn. In Zaanstad het liefst en vroeg.
Alleen mensen die Henk heten gaan naar musea en theaters.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zaans museum, Zaans theater. Ben je een henk ofzo.
Ayiba kaçiyor abi.quote:
Nou ik denk dat de inlichtingsdiensten vrij selectief zijn geweest (lees beïnvloed) met wat ze naar voren hebben gebracht.Mochten ze dit niet zijn geweest én hebben ze dus wél alle informatie gegeven (dus van de USA , BRITTEN en Nederland), dan was het dus het ministerie van Defensie wat selectief is geweest en gewoon duidelijk is gezwicht voor de druk van de VS.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij moet gewoon duidelijker zijn, zijn taalgebruik is te politiek correct en ontwijkend. Ik mag Balkenende meestal wel, maar dit is gewoon slecht mediaoptreden.
Volgens mij hadden die inlichtingendiensten zich ook gebaseerd op alle commissies die er waren of ze zouden daar selectief zijn geweest. Either way, als je in zo'n commissie zit ben je commissaris, geen Nederlander, dus dat speelt niet echt mee. Zelfde met Neelie Kroes die geen zak te maken heeft met Nederland.
Ja.quote:
Ik neem je wel mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Museum olmaz nu ik erover nadenk, al eerder over gehad. Theater kan opzich wel, maar is vaak laat en ik mag niet meer laat weg. Vet handig die strengheid van m'n ouders voor school.
Ik vind het alleen nogal tegenstrijdig van iemand die de ene dag Koranverzen en Ahadith plaatst en de andere dag zich zo verlaagt tot ordinair gescheld.quote:
Waarom heb jij eigenlijk een Turkse naam. www.google.nl Tik daar eens in: veranderen naam regeringquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alleen mensen die Henk heten gaan naar musea en theaters.
Spannend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
jongens ik moet iet svertellen
ik ga ihvk meeten
dat kan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind het alleen nogal tegenstrijdig van iemand die de ene dag Koranverzen en Ahadith plaatst en de andere dag zich zo verlaagt tot ordinair gescheld.
Breng je je zusje ook mee kan zij ook wat van leren an sich.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze vroegen al of jij me niet kon brengen
Omdat ik de shitbom ben , in tegenstelling tot jou.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een Turkse naam. www.google.nl Tik daar eens in: veranderen naam regering
Sterkte IHVK!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
jongens ik moet iet svertellen
ik ga ihvk meeten
Waarom houd jij je dikke muil niet gewoon. Wat ik doe doe ik en niet jij. Ik moet er voor boeten niet jij. Ga nu maar weer een klarinet blazen ot cocuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind het alleen nogal tegenstrijdig van iemand die de ene dag Koranverzen en Ahadith plaatst en de andere dag zich zo verlaagt tot ordinair gescheld.
Dat hij een gespleten persoonlijkheid heeft is onderhand wel duidelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
broers betalenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Breng je je zusje ook mee kan zij ook wat van leren an sich.
Jij bent net Daniel Radcliff.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat ik de shitbom ben , in tegenstelling tot jou.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij moet er alleen nog mee akkoord gaan.
Je ouders mogen mooi betalen voor mijn verdiensten. Hoe vind je die? zuhauhaa.quote:
Gelukkig zeggen jullie dat over iedereen hier.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat hij een gespleten persoonlijkheid heeft is onderhand wel duidelijk.
Ik dacht, ik wijs je er even op. Dinimin geregi enzo. Moet jij weten wat je er verder mee doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarom houd jij je dikke muil niet gewoon. Wat ik doe doe ik en niet jij. Ik moet er voor boeten niet jij. Ga nu maar weer een klarinet blazen ot cocuk.
Well spoken. Canadian.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat hij een gespleten persoonlijkheid heeft is onderhand wel duidelijk.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je ouders mogen mooi betalen voor mijn verdiensten. Hoe vind je die? zuhauhaa.
Dat werkt averechts. Geen verstand van menselijke psychologie. Kijk maar naar Iran. Als je zoiets doordrukt werkt het averechts. Met Turken werkt het net zo. Als jij A zegt dan moet een Turk B zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht, ik wijs je er even op. Dinimin geregi enzo. Moet jij weten wat je er verder mee doet.
Doeiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga wel met iemand anders. Ik wil gratis gaan.
Nee, hoor. Tot nu toe nog maar twee mensen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen jullie dat over iedereen hier.
adiosquote:
Ik zou zogenaamd een persoonlijkheidsstoornis hebben? Ben je gek of zo, hoe kun je dat opmaken uit iemands post op het internet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Tot nu toe nog maar twee mensen.
Je daagt het uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat zouden we ook al niet meer doen?!
Nee, IHVK, sterkte. Dat je bilmiyorem de hardste draai om haar oren mag geven die je ooit hebt gegeven!quote:
Zal wel, maar je moet je gewoon leren beheersen. Ik weet zeker dat als we in real life met elkaar zouden praten, je dat niet zou doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat werkt averechts. Geen verstand van menselijke psychologie. Kijk maar naar Iran. Als je zoiets doordrukt werkt het averechts. Met Turken werkt het net zo. Als jij A zegt dan moet een Turk B zeggen.
Kijk hoe je de benoeming van je eigen niffa's gebruikt. Straks ga je Toengoez, Koreaan en Jap ook als scheldwoord gebruiken.quote:
Masalamaquote:
MUCHACHOOOquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
amigossssssss
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, IHVK, sterkte. Dat je bilmiyorem de hardste draai om haar oren mag geven die je ooit hebt gegeven!
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zal wel, maar je moet je gewoon leren beheersen. Ik weet zeker dat als we in real life met elkaar zouden praten, je dat niet zou doen.
cing cang congquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kijk hoe je de benoeming van je eigen niffa's gebruikt. Straks ga je Toengoez, Koreaan en Jap ook als scheldwoord gebruiken.
Dan roep je me wel zeker!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Daar zou hij spijt van krijgen!
... sekeriquote:
Cin chan PWNT.quote:
Hoe lang ga je nog leven dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:20 schreef IHVK het volgende:
Ik vrees het ergste voor de toekomst van de wereld.
Beter.quote:
Geld moet knisperen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja en dan kom jij niet
jij komt waar geld is.
om deze posts?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:20 schreef IHVK het volgende:
Ik denk van niet hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Daar zou hij spijt van krijgen!
We gaan allemaal dood! Dood!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:20 schreef IHVK het volgende:
Wablief?quote:
Leukste vond ik nog wel een reactie op een post van Telavivnick. Wacht ik post em zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood! Dood!
Domuz gribi komt eraan vrienden!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood! Dood!
Ik zag het per ongeluk. 1x gekeken!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En daar kijk jij wel naar, met je selectieve halalgezeur.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Burakius het volgende:
Op donderdag 3 december 2009 10:52 schreef Rafelbaard het volgende:
Oh wacht, mijn excuses!
Ik stak de draak met het bericht maar ik hoor een aanzwellend gebulder van verontwaardiging door de straten galmen!
Waarlijk, terwijl ik dit schrijf, rennen mensen jong en oud schreiend en kermend van wroeging hun huizen uit! Zij storten zich ter aarde met op hun lippen de brandende vraag.. WAAROM!? WAAROM!!!?
Tranen biggelen over mijn wangen..
De explosie van pijn, woede en verontwaardiging die ik nu voel is met geen pen te beschrijven!
SPOILERnee
Dan zijn ze dus gewoon selectief geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de inlichtingsdiensten vrij selectief zijn geweest (lees beïnvloed) met wat ze naar voren hebben gebracht.Mochten ze dit niet zijn geweest én hebben ze dus wél alle informatie gegeven (dus van de USA , BRITTEN en Nederland), dan was het dus het ministerie van Defensie wat selectief is geweest en gewoon duidelijk is gezwicht voor de druk van de VS.
Nu vind ik de reactie van Balkenende vrij normaal, die man heeft ook maar een paar uur? de tijd gehad om 500 pagina's aan betichtingen haast wel op te nemen en een reactie te formuleren. Dan ga je het natuurlijk uitstellen voor een latere volledigere reactie (wat hij zelf ook heeel duidelijk aangaf).
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik verlaag me niet tot jouw niveau.
Hoe zegt een Laz 'domuz gribi'? Tomiz cribu...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe zegt een Laz 'domuz gribi'? Tomiz cribu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was ie aan het paintballen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Burakius het volgende:
Op donderdag 3 december 2009 10:52 schreef Rafelbaard het volgende:
Oh wacht, mijn excuses!
Ik stak de draak met het bericht maar ik hoor een aanzwellend gebulder van verontwaardiging door de straten galmen!
Waarlijk, terwijl ik dit schrijf, rennen mensen jong en oud schreiend en kermend van wroeging hun huizen uit! Zij storten zich ter aarde met op hun lippen de brandende vraag.. WAAROM!? WAAROM!!!?
Tranen biggelen over mijn wangen..
De explosie van pijn, woede en verontwaardiging die ik nu voel is met geen pen te beschrijven!
SPOILERnee
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe zegt een Laz 'domuz gribi'? Tomiz cribu...Ik moest hardop lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is echt droog, man.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Eerst mongolen en nu negers.quote:
Wat mis je in dat rijtje? Mongolen, Negers, H..quote:
Joduuuhhh!... Joduuuhhh!...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat mis je in dat rijtje? Mongolen, Negers, H..
Hittieten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat mis je in dat rijtje? Mongolen, Negers, H..
Correct. Mongolen , Negers , Hittieten, R..quote:
Relnichten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Correct. Mongolen , Negers , Hittieten, R..
Mag wel zo nu en dan.quote:
Echt een goede film is dat!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
Slumdog Millionaire in High Definition
je haat me vandaag nog erger dan normaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef Burakius het volgende:
Bilmiyorem is gewoon onzeker over haarzelf en voegt daarom door een missende karakter wat "force" toe bij haar uitspraken
als we toch bullshit praten![]()
Natuurlijk , ik heb een reden vandaag.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je haat me vandaag nog erger dan normaal.
quote:
waarom ken ik die reden niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Natuurlijk , ik heb een reden vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Icarus is een spelletje van.quote:
Ask and u will know.quote:
PMquote:
Van?quote:
Als jij me PM'ed mag jij het ook weten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Oeh! Mysterious!
ps of ps2 dacht ik.quote:
nee ik dacht is ons geheim enzo..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als jij me PM'ed mag jij het ook weten.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als jij me PM'ed mag jij het ook weten.
Goede Tijden Slechte Turken, buhuhu.quote:
Relax babe.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee ik dacht is ons geheim enzo..
turken ZIJn slechtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goede Tijden Slechte Turken, buhuhu.
Nee, ik was bezig met jouw Kaukassisch-Tstjetstjeense haakneus uit mijn reet te halen. Ik weet dat je stiekem naar me opkijkt, vandaar die opmerkingen die je minstens elke dag 1 keer moet maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ken ik niet. Gaat dat ook over een figuur dat dood neervalt omdat ie dacht dat ie kon vliegen?quote:
Als een opmerking maken naar iemand opkijken is, dan kijk jij HEEL erg op naar mij, aangezien je een sign hebt om mij dagelijks te irriteren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik was bezig met jouw Kaukassisch-Tstjetstjeense haakneus uit mijn reet te halen. Ik weet dat je stiekem naar me opkijkt, vandaar die opmerkingen die je minstens elke dag 1 keer moet maken.
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ken ik niet. Gaat dat ook over een figuur dat dood neervalt omdat ie dacht dat ie kon vliegen?
Lool.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Yanaklari Bor-tecinem.
Nee. Ha slechte Turken, ha Turken zijn slecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
turken ZIJn slecht
Dat "slechte" is alleen als toevoeging omdat goede tijden turken... niet klinkt
He hasn't PM'ed me yet. He is strong this one.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
oh je gaat hem niet hetzelfde vertellen.
hahahhaha..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Ha slechte Turken, ha Turken zijn slecht.
Je komt als geroepen!quote:
Ok dan is het goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
He hasn't PM'ed me yet. He is strong this one.
Ofcourse ga ik niet onze geheimen vertellen.
Lan utan lan.quote:
Oké.quote:
Youtube het dan.quote:
quote:
O oke dan is het goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zelfspot is jou vreemd natuurlijk. Burakius-Khan.
jij gaat het einde van de dag niet halenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zelfspot is jou vreemd natuurlijk. Burakius-Khan.
DUDE wie niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vind jij ook Ocarina of Time het beste spel ooit?
Wat is zijn probleem dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef Burakius het volgende:
Genusbuteo. Ik heb trouwens een vriend die hetzelfde probleem als jij heeft, maar na alles juist wél praktiseert etc.
ZEldaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vind jij ook Ocarina of Time het beste spel ooit?
Bedoel je Kid Icarus? Enige wat ik kan vinden.quote:
blablaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij gaat het einde van de dag niet halen
hij is gevaarlijk, serieus..
Omaanse Nederlanders in een Turkentopic?quote:
Redelijk tot goedquote:
Vandaar dequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft geen zin meer, joh, deze is al bijna vol.
Hoezo?quote:
Ja dat. DIK SPEL. (nooit gespeeld maar het ziet er gruwelijk uit).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bedoel je Kid Icarus? Enige wat ik kan vinden.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:55 schreef Burakius het volgende:
Genus post eens Ocarina of time muziek.
Goede oude tijden! Ah ah . Hey gidi günler!quote:
Heb je daar geen problemen mee?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef Burakius het volgende:
Genusbuteo. Ik heb trouwens een vriend die hetzelfde probleem als jij heeft, maar na alles juist wél praktiseert etc.
Omdat je het van jou wél zou verwachten namelijk. Of je daar blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef IHVK het volgende:
Gebeurt mij wel vaker trouwens, dan maak ik zo een sarcastische opmerking over mijzelf.
En dan denken mensen dat het serieus is.
heb je hier lang over nagedacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef IHVK het volgende:
Gebeurt mij wel vaker trouwens, dan maak ik zo een sarcastische opmerking over mijzelf.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:55 schreef Burakius het volgende:
Genus post eens Ocarina of time muziek.
Met die vriend? Natuurlijk niet! Hij kan er toch niets aan doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Heb je daar geen problemen mee?
Laat ihvk met rustquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Omdat je het van jou wél zou verwachten namelijk. Of je daar blij mee moet zijn. Het zegt wel wat over je iig.
Je kent mij niet eens man.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Omdat je het van jou wél zou verwachten namelijk. Of je daar blij mee moet zijn. Het zegt wel wat over je iig.
Dan falen die mensen, hebben ze zeker geen gevoel voor sarcasmequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef IHVK het volgende:
Zomaar. Kan ik genieten van je sign. Streelt m'n ego.quote:
Net even een paar trailers bekeken. Ziet er wel vet uit, ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja dat. DIK SPEL. (nooit gespeeld maar het ziet er gruwelijk uit).
Dit had ik dan weer niet van jou verwacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Met die vriend? Natuurlijk niet! Hij kan er toch niets aan doen. Een van mijn beste vrienden hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |