quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hahaha.. Rus tohumuquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Beter dan op een uitgehongerde Indiër te lijken. Is it a stick, is it a pencil . No its bilmiyorem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hahaha.. Rus tohumuHair on a stick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
Kancik seni.quote:
2D meisjequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik moet mn posts echt anders formuleren.
Ja. De certificaten worden uitgereikt door Borte.quote:
Ze is volledig aerodynamisch vanaf de zijkant. Door 2d.quote:
Anders fiets ik tegen je op is ook niet handig.quote:
ik ga vanaf nu echt nadenken over m'n postsquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik moet mn posts echt anders formuleren.
Ja maak dat de kat wijs. Je weet dondersgoed wat je plaatst.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga vanaf nu echt nadenken over m'n posts
ze komen zo anders over dan ik het bedoel.
Je dacht eerst niet na?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga vanaf nu echt nadenken over m'n posts
ze komen zo anders over dan ik het bedoel.
Jawel want dan is er reden voor oorlog.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Anders fiets ik tegen je op is ook niet handig.
Nee jij bent het van nature. Anorexia patienten moeten er nog wat aan doen.quote:
Dude, jij bent echt wreed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze is volledig aerodynamisch vanaf de zijkant. Door 2d.
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel want dan is er reden voor oorlog.
Soms. de afgelopen posts met dat sla je ogen neer over die foto waren niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja maak dat de kat wijs. Je weet dondersgoed wat je plaatst.
Ik heb nog leukere dingen die ik pas in topic 282 zal onthullen.quote:
pff jawel, maar ik bedoel de posts over die fotoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je dacht eerst niet na?
Verklaart een hoop
eh nee, ik heb je posts niet gelezen van vorige topic. Ik heb het over een bredere selectie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms. de afgelopen posts met dat sla je ogen neer over die foto waren niet zo bedoeld.Alsof je m'n gedachte leest.
heeft ook eenr eden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee jij bent het van nature. Anorexia patienten moeten er nog wat aan doen.
Ik vond ze wel erg stellig hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms. de afgelopen posts met dat sla je ogen neer over die foto waren niet zo bedoeld.Alsof je m'n gedachte leest.
wat spannend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb nog leukere dingen die ik pas in topic 282 zal onthullen.
Welke foto?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
pff jawel, maar ik bedoel de posts over die foto
Vooral voor jou! haha sukkeltje!quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb nog leukere dingen die ik pas in topic 282 zal onthullen.
Ook dit zal onthult worden in topic 282quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit wordt een Bilmi-Burak-topic.
Boeie. Jij boeit niet. Spaak.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit wordt een Bilmi-Burak-topic.![]()
Jullie posten echt 20 posts per minuut ofzo.
Soms. Groot deel van wat ik hier zeg is onzin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
eh nee, ik heb je posts niet gelezen van vorige topic. Ik heb het over een bredere selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |