quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hahaha.. Rus tohumuquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Beter dan op een uitgehongerde Indiër te lijken. Is it a stick, is it a pencil . No its bilmiyorem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hahaha.. Rus tohumuHair on a stick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
Kancik seni.quote:
2D meisjequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik moet mn posts echt anders formuleren.
Ja. De certificaten worden uitgereikt door Borte.quote:
Ze is volledig aerodynamisch vanaf de zijkant. Door 2d.quote:
Anders fiets ik tegen je op is ook niet handig.quote:
ik ga vanaf nu echt nadenken over m'n postsquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik moet mn posts echt anders formuleren.
Ja maak dat de kat wijs. Je weet dondersgoed wat je plaatst.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga vanaf nu echt nadenken over m'n posts
ze komen zo anders over dan ik het bedoel.
Je dacht eerst niet na?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga vanaf nu echt nadenken over m'n posts
ze komen zo anders over dan ik het bedoel.
Jawel want dan is er reden voor oorlog.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Anders fiets ik tegen je op is ook niet handig.
Nee jij bent het van nature. Anorexia patienten moeten er nog wat aan doen.quote:
Dude, jij bent echt wreed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze is volledig aerodynamisch vanaf de zijkant. Door 2d.
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel want dan is er reden voor oorlog.
Soms. de afgelopen posts met dat sla je ogen neer over die foto waren niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja maak dat de kat wijs. Je weet dondersgoed wat je plaatst.
Ik heb nog leukere dingen die ik pas in topic 282 zal onthullen.quote:
pff jawel, maar ik bedoel de posts over die fotoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je dacht eerst niet na?
Verklaart een hoop
eh nee, ik heb je posts niet gelezen van vorige topic. Ik heb het over een bredere selectie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms. de afgelopen posts met dat sla je ogen neer over die foto waren niet zo bedoeld.Alsof je m'n gedachte leest.
heeft ook eenr eden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee jij bent het van nature. Anorexia patienten moeten er nog wat aan doen.
Ik vond ze wel erg stellig hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms. de afgelopen posts met dat sla je ogen neer over die foto waren niet zo bedoeld.Alsof je m'n gedachte leest.
wat spannend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb nog leukere dingen die ik pas in topic 282 zal onthullen.
Welke foto?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
pff jawel, maar ik bedoel de posts over die foto
Vooral voor jou! haha sukkeltje!quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ook dit zal onthult worden in topic 282quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit wordt een Bilmi-Burak-topic.
Boeie. Jij boeit niet. Spaak.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit wordt een Bilmi-Burak-topic.![]()
Jullie posten echt 20 posts per minuut ofzo.
Soms. Groot deel van wat ik hier zeg is onzin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
eh nee, ik heb je posts niet gelezen van vorige topic. Ik heb het over een bredere selectie.
In elke grap zit wel een kern van waarheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms. Groot deel van wat ik hier zeg is onzin.
Gozer, hoe snel post jij? Ik was na op 'invoeren' geklikt te hebben nog niet eens terug op de pagina of je had al gereageerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ook dit zal onthult worden in topic 282
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gozer, hoe snel post jij? Ik was na op 'invoeren' geklikt te hebben nog niet eens terug op de pagina of je had al gereageerd.
Je woont 20 seconden van me vandaan dus dat raad ik je niet aanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar wel als ik spannende dingen over jou vertel.
Ik in 3 verschillende journaals.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Burakius het volgende:
Dus iemand nog het gedoe over Irak gegekeken op tv.
Hoe weet jij over mijn grappen of ik het meen of niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
In elke grap zit wel een kern van waarheid.
Je had hem net gepost en toen kwam ik op de pagina dus tja.. Ik kwam toevallig op het moment dat jij hem net had ingevoerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gozer, hoe snel post jij? Ik was na op 'invoeren' geklikt te hebben nog niet eens terug op de pagina of je had al gereageerd.
Napacan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je woont 20 seconden van me vandaan dus dat raad ik je niet aan.
Ga die sma dan klappen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je woont 20 seconden van me vandaan dus dat raad ik je niet aan.
Spreekwoord. Onze Neerlandse atalar zeggen het!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe weet jij over mijn grappen of ik het meen of niet.
Ik, Balkenende maakt het zichzelf wel érg moeilijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Burakius het volgende:
Dus iemand nog het gedoe over Irak gegekeken op tv.
Een bloemetje komen brengen.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Spreekwoord. Onze Neerlandse atalar zeggen het!
Dan oorlog voor leven. nee ik vraag me wel af wat er hier zou gebeuren als ik iets over je post.quote:
We zien ernaar uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Er was een Nederlands onderzoek naar de gebeurtenissen tijdens de Irak oorlog. En de vraag waarom Nederland als een van de weinige landen politieke steun gaf.quote:
Eerlijk gezegd vind ik dat men alles wat hij heeft gezegd buiten proporties stelt. Hij heeft heel duidelijk gezegd dat hij met de kennis van toen in die tijd heeft gehandeld. En over kritiek over zichzelf zouden ze pas in de kamer gaan praten. Opeens iedereen jammeren ja hij heeft geen zelfkritiek dit dat bla bla. Allemaal bullshit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik, Balkenende maakt het zichzelf wel érg moeilijk
Ze negeert mij voortaan als ik dom doe, zei ze. Wel jammer. Zij + ihvk geven de beste reacties.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte houdt zich afzijdig omdat ze anders fittie krijgt met Burakius.
Ze is haar Turkse kont aan het afvegen. Die is wat hariger dan gemiddeld , vandaar de langere afwezigheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Oha..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze is haar Turkse kont aan het afvegen. Die is wat hariger dan gemiddeld , vandaar de langere afwezigheid.
Hangt er vanaf wat. Maar dan aan de andere kant heb ik ook gevoelige info over jouquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan oorlog voor leven. nee ik vraag me wel af wat er hier zou gebeuren als ik iets over je post.
Alsof ze terugdeinst van Burakius. De hel breekt los als die twee met elkaar discussiëren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Nefsine hakim ol!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze is haar Turkse kont aan het afvegen. Die is wat hariger dan gemiddeld , vandaar de langere afwezigheid.
Ze is verkaast dus doet ze het met alleen wc-papier. Hence the extra time.quote:
pm?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat. Maar dan aan de andere kant heb ik ook gevoelige info over jou.
Jij bent ook wel aardig gebekt hoor homo van me.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Alsof ze terugdeinst van Burakius. De hel breekt los als die twee met elkaar discussiëren.
ok..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze is verkaast dus doet ze het met alleen wc-papier. Hence the extra time.
ja pmquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
pm?
ik post niets over jou, zolang jij het ook niet doet.
Klopt, maar dat zegt hij nu alleen maar. Als hij nu zegt dat hij het achteraf anders zou hebben gedaan was er niets aan de hand geweest. Dan had ie nog steeds zijn standpunt van toen niet verloochend en kon hij stellen dat hij het nu zou verbeteren. Nu herhaalt hij zich steeds, komt slecht over.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat men alles wat hij heeft gezegd buiten proporties stelt. Hij heeft heel duidelijk gezegd dat hij met de kennis van toen in die tijd heeft gehandeld. En over kritiek over zichzelf zouden ze pas in de kamer gaan praten. Opeens iedereen jammeren ja hij heeft geen zelfkritiek dit dat bla bla. Allemaal bullshit.
Wat ik wel curieus vindt is hoe er geen informatie is gekomen tot het ministerie van buitenlandse zaken omtrent de chemische wapens in Irak (Dat die er dus niet waren). Of is er niets met die info gedaan?
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij bent ook wel aardig gebekt hoor homo van me.
Ja maar hij vind dat hij met de kennis van toen juist gehandeld heeft, en dat als er fouten gemaakt zijn deze verbeterd moeten worden. Dus an sich heeft hij gezegd zich te verbeteren. Maar goed ik denk dat er wel hogere dingen meespelen dan dat wij te horen krijgen (onder de druk van de USA moest hij wel hen politiek steunen).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zegt hij nu alleen maar. Als hij nu zegt dat hij het achteraf anders zou hebben gedaan was er niets aan de hand geweest. Dan had ie nog steeds zijn standpunt van toen niet verloochend en kon hij stellen dat hij het nu zou verbeteren. Nu herhaalt hij zich steeds, komt slecht over.
Er was wel informatie, maar die was van Nederlandse inlichtingendiensten en met alle respect, die behoren kleiner te zijn en minder te weten dan de Amerikaanse én Britse inlichtingendiensten
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Da's toch dat land waar Saddam ofzo koning is?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Gül-tecinem, nur-tecinem,
Yanaklari Bor-tecinem.
OT. Zaanse molens natuuurlijk echt dom. Wat moet je maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
wat is dichtbij Zaanstad, vroeg en bruikbaar voor een ckv-verslag?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Gül-tecinem, nur-tecinem,
Yanaklari Bok-tecinem.
OT???quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
OT. Zaanse molens natuuurlijk echt dom. Wat moet je maken?
Hij moet gewoon duidelijker zijn, zijn taalgebruik is te politiek correct en ontwijkend. Ik mag Balkenende meestal wel, maar dit is gewoon slecht mediaoptreden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja maar hij vind dat hij met de kennis van toen juist gehandeld heeft, en dat als er fouten gemaakt zijn deze verbeterd moeten worden. Dus an sich heeft hij gezegd zich te verbeteren. Maar goed ik denk dat er wel hogere dingen meespelen dan dat wij te horen krijgen (onder de druk van de USA moest hij wel hen politiek steunen).
Vandaar dat ze dus afgingen op de info van de Amerikaanse en Britse inlichtingdiensten zoals hij het zelf al aangaf, maar volgens mij is het toch zo , dat bij de eerste controle in Irak er juist ook een Nederlander bij de commisie zat die dat deed. En die stelde dus heel duidelijk (volgens mij in 1998) dat er geen WMD waren (bijna 100%) óf dat als ze er waren ze makkelijk konden worden uitgeschakeld.
Zaans museum, Zaans theater. Ben je een henk ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
OT???
Moet voorstelling, museum, dans ofzo zijn. In Zaanstad het liefst en vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |