Is uit porgy and bess een opera uit 1935 van George Gershwin.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:01 schreef henkde_j het volgende:
Ik hoorde gister dit nummer op de radio. Dacht dat het een nieuw nummer was. Maar bleek van 1966. Damn wat een chill nummer
Daar was ik inmiddels al achter gekomen. Maar doe mij die cover maarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is uit porgy and bess een opera uit 1935 van George Gershwin.
Zoals Gerschwin het bedoelde:
Santa Maria is een geweldig nummer.quote:
Knap om zo'n opmerking te maken en dan met zulke input te komen...quote:Op zondag 17 januari 2010 10:14 schreef Arjan4all het volgende:
Welnu, ik zie dat er inmiddels een hele hoop forgotten trash op dit topic wordt bijgezet. Maar voor trash is er eigenlijk een andere plek en dat is deze
[ afbeelding ]
Misschien een topic, dump hier uw trash ? Niet gek
Ja goed he ? Aan trash is geen tekort, daar kan ik er nog wel een paar meer van plaatsen, da's makkelijk. Naast Mel en Kim zo'n beetje de hele Stock Aitken en Waterman horde, enz, enz. Rommel genoegquote:Op zondag 17 januari 2010 11:30 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Knap om zo'n opmerking te maken en dan met zulke input te komen...
Ik wist niet dat een bijdrage aan dit topic door een éénmans ballotagecommissie beoordeeld zou worden, dat stond niet in de OP...quote:Op zondag 17 januari 2010 23:33 schreef Arjan4all het volgende:
Ik heb al die nummers die jullie na de eerste tussenstand nog hebben bijgeplaatst even doorgeluisterd, pff het viel niet mee hoor. "Gaat het weer een beetje meneer Droge" ?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:06 schreef ranja het volgende:
Deze is ook lang niet zo bekend als-ie verdiend:
en die is dan weer getrouwd met de zangeres van One 2 Manyquote:Op maandag 18 januari 2010 23:25 schreef Arjan4all het volgende:
De zanger achter black is Colin Vearncombe en die is sinds 1987 iets ouder geworden
Het gaat toch om 'Forgotten Songs', niet om 'Forgotten Bands'?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:25 schreef Arjan4all het volgende:
Zeg Madmaster, by the way, Talk Talk is natuurlijk geweldig, maar helemaal vergeten zijn ze natuurlijk niet. 3 nummers in de top 2000. Goeie band was dat.....
Wat een baasquote:
.... zeker mooi, maar wat betreft die kwalificatie; dan hoor ik liever deze, hoor:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef De_Melkboer het volgende:
Minder bekend dan Blue Monday, maar veel mooier:
Nope, die is met Nik Kershaw.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef De_Melkboer het volgende:
Volgens mij was dit met de zanger van Human League:
Ook dat vergeten is natuurlijk persoonlijk. Ik vind Joey niet zo vergeten, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef ranja het volgende:
Over smaak valt te twisten, maar een aantal mensen verliest ook het 'forgotten' deel een beetje uit het oog volgens mij.
Die hoor ik nog vaak genoeg bij 3fm.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:08 schreef trebremmit het volgende:
Die Inner City is erg tof!
Dub be good to me hoor je ook niet vaak meer.
Anders noem je even een veelgeprezen klassieker...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:40 schreef De_Melkboer het volgende:
Deze mag eigenlijk ook niet ontbreken:
Veronica draait dat 3x per week hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:30 schreef steve.T het volgende:
prachtig nummer je hoort het nooit meer alleen 1keer nog gehoord in Dead or alive 4...
Ha! Toevallig liep ik vorige week ineens met de repeterende oorwurm "How could it come to this?" in m'n hoofd. Na een paar dagen peinzen maar eens gefrustreerd op die tekst gegoogled waar dat ook alweer van was. Mooi nummerquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:45 schreef De_Melkboer het volgende:
World party is leuk, en weer familie van deze:
Hoe leer jij eigenlijk nieuwe muziek kennen? Voor jou lijkt me dat wel belangrijk gezien je werk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:11 schreef schaap001 het volgende:
Ze worden wel hoe langer hoe minder forgotten nu.... de uitdaging lijkt mij om toch steeds weer een pareltje op te duiken waarvan je zegt: "ooooooohja: verrek!" Dat zijn Marliese en Baker Street niet echt: in mijn ongeving althans, worden die zeer regelmatig gedraaid. Ik draai zelf plaatjes in een rockkroeg en zeker Marliese is een vaste waarde.
Nou, 't is maar een bijbaantje (hobbyen voor een paar centen en veel bierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe leer jij eigenlijk nieuwe muziek kennen? Voor jou lijkt me dat wel belangrijk gezien je werk.
Wat lees je zoal?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nou, 't is maar een bijbaantje (hobbyen voor een paar centen en veel bier) maar ik lees heel veel, previews op internet luisteren, recencies lezen etc. en als me iets aanspreekt, dan check ik het. En dat al vele jaren, dus dan heb je op een bepaald moment wel een aardige collectie en wat kennis vergaard.
I couldn't agree morequote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom stoppen als er nog zoveel vergeten is?
* MadMaster zoekt oude 12" hiervan weer eens op...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |