Laat maar, ik heb het verkeerd gelezenquote:
Jah moet ik net als jou dan nu opstraat slapen ? Ik weet toch niet waar ik hem kan vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:25 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
Haha stoere jongen. Eerst aangifte willen doen en nu al de hele dag thuiszitten en een beetje tof praten
E-THUG
Wij misschien wel, naam?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:27 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Jah moet ik net als jou dan nu opstraat slapen ? Ik weet toch niet waar ik hem kan vinden.
Dus als jij opgelicht word dan licht je iemand anders ook maar op voor hetzelfde bedrag?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef Scarface150993 het volgende:
Klacht : Ik ben opgelicht , denk ik
Klopt met jou gegevens weet ik ook nog een hele hoop leuke dingenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Scarface150993 het volgende:
- Maar iets met zijn ID doen is wel interessant
En als ik jou gegevens wist , zou ik wat minder leuke dingen doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 05:29 schreef Prowl het volgende:
[..]
Klopt met jou gegevens weet ik ook nog een hele hoop leuke dingen
Nee hoor, TS kan het geld vandaag nog terug overmaken op mijn bankrekening anders weet ik nog hele leuke dingenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Anti climax inderdaad, nu kan er wel een slot op.
als je een kleuter bent misschien...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:35 schreef Cristal het volgende:
Vanaf Januari (nu dus) kost een ID nog maar 8,- ofzo. Voorheen was dat 45,-
Slotje grag en prowl , ik ben niet dom. Ik ga niet dingen opsturen en dan geld terugstorten om een kapot ding terug te krijgen. Doeiquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:16 schreef Prowl het volgende:
[..]
Nee hoor, TS kan het geld vandaag nog terug overmaken op mijn bankrekening anders weet ik nog hele leuke dingen
Heb ik een rel gemist?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:39 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Slotje grag en prowl , ik ben niet dom. Ik ga niet dingen opsturen en dan geld terugstorten om een kapot ding terug te krijgen. Doei
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:39 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Slotje grag en prowl , ik ben niet dom. Ik ga niet dingen opsturen en dan geld terugstorten om een kapot ding terug te krijgen. Doei
dude!quote:Het was nieuw in doos dus ik naam aan dat het werkte. Jij hebt het kapot gemaakt.
quote:"Ik heb hier een Dell Batterij Type CF623, ik kreeg er eentje extra bij mijn laptop maar die heb ik nooit gebruikt. Ik heb hem nog geen week, zakje waarin hij hoort te zitten zit er ook nog bij. Hij werkt uiteraard ook goed"
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah hoezo niet , anders ga ik ook wel hetzelfde doen tot ik het geld terug heb. SGijt aan de overheid als dat ook aan mij hebben.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:35 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik heb nog gebeld met hem misschien gebruiken ze dat wel als ze zin hebben, ik vind het het leuker dat hij problemen krijgt dan dat ik mijn 35 euro terug krijg.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:14 schreef Scarface150993 het volgende:
Echt een klootzak gaat ie het melden bij admiraal anaal. Hij heeft er facking niks mee te maken, het was marktplaats geen FOK. Ga maar aangifte doen net als mij , ik had nog zijn ID alles ik wachtte 2 weken niks van politie gehoord. En jij al helemaal succes met je kut verhaal over een laptop batterij die je perongeluk in de wasmachine hebt gestopt.
Jah we zien wel...quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:22 schreef Prowl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij gaat leuke dingen meemaken knul
Meneer word opgelicht voor 30,= en licht daarom maar iemand anders op voor 30,= (mij dus)quote:
Echt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:26 schreef Prowl het volgende:
[..]
Meneer word opgelicht voor 30,= en licht daarom maar iemand anders op voor 30,= (mij dus)
Was het maar een grapquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Echt?![]()
Is dit serieus? Of is dit gewoon een grap.
Ik zie het nu in dat Topic, wtf TS jij bent echt zielig.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:26 schreef Prowl het volgende:
[..]
Meneer word opgelicht voor 30,= en licht daarom maar iemand anders op voor 30,= (mij dus)
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:14 schreef Scarface150993 het volgende:
Echt een klootzak gaat ie het melden bij admiraal anaal. Hij heeft er facking niks mee te maken, het was marktplaats geen FOK. Ga maar aangifte doen net als mij , ik had nog zijn ID alles ik wachtte 2 weken niks van politie gehoord. En jij al helemaal succes met je kut verhaal over een laptop batterij die je perongeluk in de wasmachine hebt gestopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |