quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:14 schreef Scarface150993 het volgende:
Echt een klootzak gaat ie het melden bij admiraal anaal. Hij heeft er facking niks mee te maken, het was marktplaats geen FOK. Ga maar aangifte doen net als mij , ik had nog zijn ID alles ik wachtte 2 weken niks van politie gehoord. En jij al helemaal succes met je kut verhaal over een laptop batterij die je perongeluk in de wasmachine hebt gestopt.
Jah we zien wel...quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:22 schreef Prowl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij gaat leuke dingen meemaken knul
Meneer word opgelicht voor 30,= en licht daarom maar iemand anders op voor 30,= (mij dus)quote:
Echt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:26 schreef Prowl het volgende:
[..]
Meneer word opgelicht voor 30,= en licht daarom maar iemand anders op voor 30,= (mij dus)
Was het maar een grapquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Echt?![]()
Is dit serieus? Of is dit gewoon een grap.
Ik zie het nu in dat Topic, wtf TS jij bent echt zielig.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:26 schreef Prowl het volgende:
[..]
Meneer word opgelicht voor 30,= en licht daarom maar iemand anders op voor 30,= (mij dus)
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:14 schreef Scarface150993 het volgende:
Echt een klootzak gaat ie het melden bij admiraal anaal. Hij heeft er facking niks mee te maken, het was marktplaats geen FOK. Ga maar aangifte doen net als mij , ik had nog zijn ID alles ik wachtte 2 weken niks van politie gehoord. En jij al helemaal succes met je kut verhaal over een laptop batterij die je perongeluk in de wasmachine hebt gestopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |