abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76826760
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:52 schreef McKillem het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt me fout. Voordat dat ik dat ding had opgeladen stond ik al 80 cent rood. Daarvoor heb ik hem, naar mijn weten dus nog nooit gebruikt.
dat is wel heel bizar
pi_76826853
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:51 schreef Booomer het volgende:

[..]

Fail!

Maarja, deze maand gedogen ze het nog als je bijv. je gewone OV-kaart laat zien. Maar wat nou als je volgende maand weer eens niet kan in- of uitchecken? Ze kunnen moeilijk mensen weigeren mee te nemen, het is niet onze schuld dat ze overgaan op zo'n brak kutsysteem!
ik heb geen studentenkaart en vanaf 11 februari is het verplicht in regio R'dam, ook bussen.
Leuk, langs 2 uitcheckpunten gaan met 30 man en dan allemaal naar de metro he, op 1 of 2 na
pi_76827008
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

ik heb een paar keer meegemaakt dat ik wel uitcheckte, maar het metropoortje niet openging, ook leuk

vandaag in de bus 1 voor me, die moest 3x inchecken voor het apparaat het deed.
In de Qbuzz zetten ze het apparaat pas aan, als er mensen in de bus komen (bij het beginpunt), ook lekker handig, kan je eerst wachten tot een chauffeur het aanknopje heeft gevonden
* wat stond er in het display van het poortje toen je uitcheckte?
* reageerde het apparaat niet tot 3x toe, of kwam er een foutmelding/piepjes in beeld
* het knopje is een standaard button in de bovenhoek van de touchscreen, is het alleen bij het beginpunt of tussen elke halte?
namaste
pi_76827103
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:13 schreef macca728 het volgende:

[..]

ik heb geen studentenkaart en vanaf 11 februari is het verplicht in regio R'dam, ook bussen.
Leuk, langs 2 uitcheckpunten gaan met 30 man en dan allemaal naar de metro he, op 1 of 2 na
stapt iedereen op dezelfde halte uit dan?
namaste
pi_76827693
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:16 schreef Dulk het volgende:

[..]

* wat stond er in het display van het poortje toen je uitcheckte?
* reageerde het apparaat niet tot 3x toe, of kwam er een foutmelding/piepjes in beeld
* het knopje is een standaard button in de bovenhoek van de touchscreen, is het alleen bij het beginpunt of tussen elke halte?
u bent uitgecheckt, alleen het poortje bleef dicht
ander poortje geprobeerd, stond er u bent al uitgecheckt

het apparaat regareerde niet bij een meisje voor me, tot 3x toe

bij het beginpunt, blijkbaar zet de chauffeur hem na elke rit uit ofzo
pi_76827770
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:17 schreef Dulk het volgende:

[..]

stapt iedereen op dezelfde halte uit dan?
ja, snelbus richting Zuidplein, iedereen stapt uit op eindpunt Zuidplein, waar je de metro richting Beurs en Centraal Station kan nemen, meeste mensen gaan er weer uit bij Beurs
pi_76828242
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:27 schreef macca728 het volgende:

[..]

u bent uitgecheckt, alleen het poortje bleef dicht
ander poortje geprobeerd, stond er u bent al uitgecheckt

het apparaat regareerde niet bij een meisje voor me, tot 3x toe

bij het beginpunt, blijkbaar zet de chauffeur hem na elke rit uit ofzo
vreemd dat het poortje dicht bleef, welk station?

dan staat de antenne waarschijnlijk niet krachtig genoeg, cico (zo heet het apparaat) is waarschijnlijk niet goed getest.

het is niet de bedoeling dat chauffeurs die dingen uit en aan gaan zetten. ik ga aan Qbuzz vragen waarom ze de mensen zo instrueren
namaste
pi_76828302
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:28 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja, snelbus richting Zuidplein, iedereen stapt uit op eindpunt Zuidplein, waar je de metro richting Beurs en Centraal Station kan nemen, meeste mensen gaan er weer uit bij Beurs
hmm ja niet aan gedacht, maar dat is dan een bus met 3cico's in totaal? niet met 5?
er komt nog een software uitrol waardoor de tijd tussen 2 transacties korter gaat worden, nog even geduld
namaste
pi_76828392
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:38 schreef Dulk het volgende:

[..]

vreemd dat het poortje dicht bleef, welk station?

dan staat de antenne waarschijnlijk niet krachtig genoeg, cico (zo heet het apparaat) is waarschijnlijk niet goed getest.

het is niet de bedoeling dat chauffeurs die dingen uit en aan gaan zetten. ik ga aan Qbuzz vragen waarom ze de mensen zo instrueren
station Zuidplein, is al tijdje geleden hoor, 4,5 maanden

ja het is wel irritant als je al klaar staat om in te checken en het apparaat staat nog niet aan

nou succes, voor elke vraag over de chipkaart verwijst Qbuzz mij naar ov chipkaart.nl
pi_76828471
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:39 schreef Dulk het volgende:

[..]

hmm ja niet aan gedacht, maar dat is dan een bus met 3cico's in totaal? niet met 5?
er komt nog een software uitrol waardoor de tijd tussen 2 transacties korter gaat worden, nog even geduld
3, 1 voorin en 2 acherin

nog even geduld ? na 4,5 jaar ?
het moet gewoon perfect werken na 4 jaar en verplicht gebruik
  vrijdag 15 januari 2010 @ 02:37:09 #97
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_76836062
Uit een ander topic:
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:47 schreef jorisknol het volgende:
Eindelijk de klantenservice gebeld mwah service is een groot woord maar goed.

Omdat ik Automatisch opwaarderen hebt en hun een kut systeem hebben wordt er na 3x automatisch opwaarderen een blokkade opgelegd (blijkbaar reis ik te veel) omdat hun pas na 3-7 dagen het geld ervan afschrijven:S
  vrijdag 15 januari 2010 @ 02:57:07 #98
39333 Zelva
pi_76836301
En nog een interessant stuk van Otto Cox, die de situatie in Leiden heeft onderzocht. 'De prijs is gemiddeld gelijk' kan ook definitief naar het rijk der fabelen worden verwezen, ook in Amsterdam, en dat is dan de stad met het goedkoopste laagste tarief.

Het grafiekje op pagina 4 bij Cox spreekt ook weer boekdelen. Zoals al een paar keer eerder gemeld, ritjes met de bus kunnen goedkoper zijn als de rit maximaal rond de 2 kilometer is (of als je net pech had met een zonegrens). Alles daarboven is automatisch duurder dan met strippen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Zelva op 15-01-2010 03:03:07 ]
pi_76837134
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:55 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ritprijs plus wettelijke boete natuurlijk, wat denk jij dan? Tot er iemand een proces aanspant...
maar je hebt toch een abbo, dus een kaartje. Wat maakt dat hele in en uitklokken dan uit
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_76839517
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 04:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

maar je hebt toch een abbo, dus een kaartje. Wat maakt dat hele in en uitklokken dan uit
Volgens mij heeft men dat verplicht gesteld, omdat men daarmee de reizigers stromen in kaart kan brengen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 januari 2010 @ 09:56:38 #101
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76840841
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:13 schreef macca728 het volgende:

[..]

je kunt al uitchecken vanaf t moment dat je bij de vorige halte wegrijd. althans zo is dat hier in Utrecht
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_76842045
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:56 schreef Ynske het volgende:

[..]

je kunt al uitchecken vanaf t moment dat je bij de vorige halte wegrijd. althans zo is dat hier in Utrecht
je kunt zelfs al meteen uitklokken (stel dat je de verkeerde bus binnen stapt )
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:38:12 #103
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76842124
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Volgens mij moet de bus eerst gereden hebben.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_76858351
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:56 schreef Ynske het volgende:

[..]

ja beetje lastig hier, zit 2 km tussen
pi_76865112
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
In ieder geval niet bij alle vervoerders. Bij Connexxion stapte ik laatst in een bus, checkte ik in en kwam ik daarna tot de conclusie dat de betreffende lijn een omleiding reed en ik beter een andere bus kon nemen. Toen ik daarop direct wilde uitchecken, verscheen de melding "U bent al in-/uitgecheckt". Ik probeerde nog een paar keer uit te checken, maar de melding bleef.

Nu ben ik student en wordt er geen vier euro achtergehouden als ik niet uitcheck, dus heb ik het er maar bij laten zitten. Een interessante kwestie is het natuurlijk wel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 januari 2010 @ 20:08:04 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76865178
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:10 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja beetje lastig hier, zit 2 km tussen
dat maakt volgens gvu niet uit, als je voor jezelf aanhoud,nadat de halte omgeroepen is, heb je zelf speling met portemonnee weer in tas te stoppen en t uitstappen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_76865895
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:06 schreef Tochjo het volgende:

[..]

In ieder geval niet bij alle vervoerders. Bij Connexxion stapte ik laatst in een bus, checkte ik in en kwam ik daarna tot de conclusie dat de betreffende lijn een omleiding reed en ik beter een andere bus kon nemen. Toen ik daarop direct wilde uitchecken, verscheen de melding "U bent al in-/uitgecheckt". Ik probeerde nog een paar keer uit te checken, maar de melding bleef.

Nu ben ik student en wordt er geen vier euro achtergehouden als ik niet uitcheck, dus heb ik het er maar bij laten zitten. Een interessante kwestie is het natuurlijk wel.
nou dat wordt leuk, bij mij stappen er genoeg mensen in, die eigenlijk de gewone dienst moeten hebben ipv de sneldienst
pi_76865943
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:08 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat maakt volgens gvu niet uit, als je voor jezelf aanhoud,nadat de halte omgeroepen is, heb je zelf speling met portemonnee weer in tas te stoppen en t uitstappen
nee, je kan sowieso nadat de bus vertrokken is bij de halte ervoor al uitchecken, want controle krijg je dan niet meer
pi_76866095
kan ik vandaag eindelijk weer eens transacties zien van dit jaar, staat er weer geen prijs bij.

0,00 terwijl er wel degelijk geld is afgeschreven.
Bij een automaat kan ik niet meer terecht, omdat ik al meer dan 10 transacties heb gereisd.

Wat een kneuzensysteem

en alleen mijn ritten bij de RET staan er op, van AMsterdam en Qbuzz staan er niet op, dus het lijkt wel of je maar 1 vervoerder maximaal kan zien ofzo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:58:17 #110
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_76872850
quote:
'Reizen met ov-chipkaart duurder'
Uitgegeven: 15 januari 2010 21:38 /// Laatst gewijzigd: 15 januari 2010 21:38
AMSTERDAM - Reizen met de ov-chipkaart in de stad is meestal duurder dan met een strippenkaart. Dat staat in een onderzoek dat de SP hield.

In zes steden werden 1700 ov-ritjes vergeleken. Dit werd vrijdagavond in het programma De Ombudsman bekend gemaakt. In Utrecht waren de prijsverschillen het grootst. Van de ruim 957 ritten was de ov-chipkaart gemiddeld negentien procent duurder.

Duurder
In Amsterdam werden 220 ritten gemaakt, waarvan vijf procent duurder was. In Rotterdam, waar 239 werden getest, waren reizigers een procent goedkoper uit. Buiten de Randstad was reizen met de ov-chipkaart ook duurder in Leiden en Nijmegen was een ritje met een strippenkaart twaalf procent goedkoper. Hier werden 53 en 72 ritten getest. In Arnhem, waar 186 ritten werden vergeleken, was het 22 procent duurder.
© Novum
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_76876986
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:58 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

logisch, het instaptarief is verdubbeld dus korte ritten zijn bijna per definitie duurder, ook bij een zonegrens want 2 strippen = instaptarief OV chipkaart

en dan tellen ze niet eens mee dat je met strippenkaart ook vaak nog retour kon,
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 16 januari 2010 @ 10:13:38 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76883129
quote:

[..]
ook niet overal.
woensdag van utrecht centraal naar ijsselstein zuid gereisd. 2.10 afgeklokt.
met een strippenkaart is t 5 strippen. met een 45 strippenkaart kun je dus 9 keer reizen en die kost 22.50
daarvoor kunj e met de ovchip dus 10 keer reizen en houd je nog wat over
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 16 januari 2010 @ 10:14:18 #113
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76883143
overigens word geadviseerd als t winkelkaartje geldig is daarmee te reizen want dat is dus wel veel goedkoper dan met de chip
Today is life -

Dale Carnegie
pi_76884527
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:13 schreef Ynske het volgende:

[..]

ook niet overal.
woensdag van utrecht centraal naar ijsselstein zuid gereisd. 2.10 afgeklokt.
met een strippenkaart is t 5 strippen. met een 45 strippenkaart kun je dus 9 keer reizen en die kost 22.50
daarvoor kunj e met de ovchip dus 10 keer reizen en houd je nog wat over
ook wel interessant om te vermelden dat er ook nog een verschil is in prijzen van bussen onderling.

In Ridderkerk kan je met 3 bussen naar Zuidplein, allemaal vanaf dezelfde halte

146 tarief 1,84
144 tarief 2,27
143 tarief 2,96 !!!!!!!!!

Tarief met strippenkaart 2 euro

waarbij het ook interessant is omdat 144 een stuk langere route rijdt dan 143, hoe kan dat ?
143 is trouwens de meest gangbare bus, die gaat ook via het centrum van Ridderkerk en station Lombardijen
  maandag 18 januari 2010 @ 07:31:54 #115
141482 Q.
JurassiQ
pi_76953476
Dat wordt nog lachen de komende tijd:
quote:
104 Teletekst ma 18 jan
Studenten traag met opladen ov-chip

` Bijna tweederde van alle studenten
heeft hun ov-chipkaart nog niet
opgeladen.Ze hebben nog maar twee weken
om dat te doen.De Informatie Beheer
Groep,de landelijke studentenvakbond en
het bedrijf achter de kaart beginnen
vandaag een campagne op stations.

Studenten hebben hun chipkaart voor de
Kerst thuisgestuurd gekregen en moeten
hem activeren bij een oplaadpunt.

De vrees is dat er lange wachtrijen bij
de automaten ontstaan als studenten tot
het laatst wachten.Promotieteams gaan
hen aansporen de kaart snel op te
laden.Vanaf 31 januari kunnen studenten
alleen nog met een ov-chipkaart reizen.
For great justice!
pi_76959978
Gewoon slopen die poortjes als tegenactie tegen dit nare vervoersmiddel. Tevens hoef je maar een klein duwtje tegen het poortje te geven en hij gaat automatisch open
pi_76960283
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:18 schreef Dark0z het volgende:
Gewoon slopen die poortjes als tegenactie tegen dit nare vervoersmiddel. Tevens hoef je maar een klein duwtje tegen het poortje te geven en hij gaat automatisch open
het kost je alleen ¤450,-- als ze zien dat je dat doet
namaste
pi_76960891
Wat is nu het hele idee, zag net iets op het nieuws dat 2/3 van de studenten die kaart nog niet heeft geactiveerd, ik ook niet. Heb die kaart gehad in juni, vlak voor ik een half jaar naar de VS ging. Nu net een week terug, maar wat ik er nu mee doen?

Ja ben lui.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:09:00 #119
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76961790
Ongelovelijk.

Bij mij werkte het ophalen donderdag en vrijdag niet.

Vandaag maar wezen bellen. Moest ik fokking 35 minuten wachten! Zo bont maakt zelfs de overheid het niet.

Vervolgens krijg ik te horen dat ze een nieuwe klaarzetten en ik het over 1,5 dag opnieuw moet proberen.

Zeer slechte service.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 18 januari 2010 @ 13:10:23 #120
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76961850
quote:

[..]

Gewoon afscaffen dat kartel van de vervoerdsbedrijven
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_76963426
Waarom moeten die kaarten eigenlijk geactiveerd worden, kan de organisatie dat zelf niet doen met een druk op de knop, dat daarna de klanten gewoon ermee kunnen reizen. Is het nu zo moeilijk om het systeem voor gebruikers te maken ipv voor vervoerders en dat de gebruikers maar van alles en nog wat moeten doen om te mogen reizen met het OV.

Gisteren zat voor me in de trein ook een student en de NS man was nogal erop aan het in praten dat ze snel alles moest activeren.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:51:59 #122
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_76963559
quote:
Op maandag 18 januari 2010 07:31 schreef Q. het volgende:
Dat wordt nog lachen de komende tijd:
[..]

In dit bericht noemen ze ook nog de aantallen:
quote:
'Student moet haast maken met ov-chipkaart'
Uitgegeven: 18 januari 2010 08:28 /// Laatst gewijzigd: 18 januari 2010 08:28
RIJSWIJK - Ruim 400.000 van de 650.000 studenten hebben hun ov-chipkaart nog niet geactiveerd. Dat meldde het Communicatie Coördinatiepunt Studenten OV-chipkaart maandag.
''Dat moet voor 1 februari gebeuren, dan is het oude vervoersbewijs niet meer geldig'', aldus een woordvoerder. ''Als iedereen wacht tot eind januari, ontstaan er enorme wachttijden.''

Medewerkers met 'sandwichborden' gaan studenten vanaf maandag op de belangrijkste stations wijzen op het belang van het tijdig ophalen van de chipkaart.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:57:31 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76963754
Ik wilde hem net activeren bij de AH, maar bij de jongen voor mij bleef maar staan 'aan het ophalen...' (oid), dus die vertrok weer. Samen met de jongen die achter mij stond nog even op allerlei knopjes geramd, maar het hielp niet. Laat maar weer dan. Ik probeer het morgen nog wel eens bij een andere automaat.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 januari 2010 @ 14:01:05 #124
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76963885
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:48 schreef Basp1 het volgende:
Waarom moeten die kaarten eigenlijk geactiveerd worden, kan de organisatie dat zelf niet doen met een druk op de knop, dat daarna de klanten gewoon ermee kunnen reizen. Is het nu zo moeilijk om het systeem voor gebruikers te maken ipv voor vervoerders en dat de gebruikers maar van alles en nog wat moeten doen om te mogen reizen met het OV.

Gisteren zat voor me in de trein ook een student en de NS man was nogal erop aan het in praten dat ze snel alles moest activeren.
Het is gewoon een bewijs van waar de macht ligt: het kartel van geprivatiseerde vervoersbedrijven.

Belachelijk. Ik moest 40 minuten wachten aan de telefoon om te horen te krijgen 'ja we kunnen hier niet zien of het geactiveerd is, we zien wel dat u er recht op heeft. we zetten wel een nieuw reisproduct klaar. kunt u het over twee dagen weer opnieuw proberen'.

40 minuten a 10 cent per minuut kostte dit geintje.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_76964938
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar mijn moeder reist in Rotterdam veel met bus en metro, dus die heeft wél een OV-chipkaart. En regelmatig problemen ermee, zoals nu ook weer:

Op de bon (uitdraai) die ze laatst van de RET kreeg, stond vermeld dat ze drie keer niet in- of uitgecheckt zou hebben (met datum en tijd erbij). Uit de vermelde reistijden bleek dat het hier steeds om het inchecken ging, bij het instappen in de bus.
Maar altijd wanneer ze bij het instappen de kaart langs de lezer haalde, hoorde ze een pieptoon (dat het in orde was) en werd ze dus door de chauffeur ook gewoon doorgelaten. En bij het uitchecken was het net zo. Niets aan de hand dus, zou je zeggen.

Nu zegt het computersysteem van de RET ineens dat ze op die drie verschillende dagen niet ingecheckt zou hebben, maar ondanks dat is al die keren wel de ¤ 4,00 waarborgsom afgeschreven, en bij het uitchecken niet weer bijgeschreven / verrekend met de ritprijs. Dat lijkt me dus duidelijk een foutieve afhandeling door de apparatuur.
Ze is nu dan ook een formulier aan het invullen om die ¤ 12,00 (min de ritprijs uiteraard) terug te krijgen.

Hebben jullie ook weleens zoiets gehad? Komt dat vaker voor?
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:22:01 #126
39333 Zelva
pi_76967186
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:27 schreef Dulk het volgende:

[..]

het kost je alleen ¤450,-- als ze zien dat je dat doet
En jij denkt dat een rechter dat toekent?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 januari 2010 @ 15:25:08 #127
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_76967346
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:48 schreef Basp1 het volgende:

is het niet omdat ze moeten kiezen of ze week of weekend willen? Of moet dat ook al vooraf worden doorgegeven? Indien dat laatste, dan is het inderdaad grote onzin. Mijn normale NS abo hoefde ik ook niet te activeren toen ik de kaart kreeg.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 18 januari 2010 @ 15:25:09 #128
39333 Zelva
pi_76967347
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:28 schreef Scootmobiel het volgende:
Hebben jullie ook weleens zoiets gehad? Komt dat vaker voor?
Zal ik eens een voorzichtig gokje doen? Ik denk dat je moeder een van de vele honderdduizenden is bij wie dit al is overkomen.
pi_76967644
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef Zelva het volgende:

[..]

En jij denkt dat een rechter dat toekent?
dat zijn de kosten die de RET in rekening brengt om het poortje te laten herstellen, waarom zou een rechter dat afwijzen?
namaste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')