ik ook... kom er wel weer opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef bukgeit het volgende:
Ja, die lijkt nog wel het meest. Overigens moeten er ook wel hoezen zijn die vanaf de grond naar de top zijn gemaakt, zoals die van Mic Harrison. Ik weet dat ze er zijn.
Ga je vis eten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:15 schreef bukgeit het volgende:
Jongens, ik ga boodschappen doen. Als ik terugkom wil ik tien hoezen met vissen zien. Geen Fish, Fishbone of Phish, maar echte beesten. Singlehoesjes zijn ook prima.
Ja, we weten nou wel dat je 16 bentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:13 schreef Gitaarmat het volgende:
TVP. Al veel bands/muzikanten die ik niet kende leren kennen via deze reeks.
Dat valt nog niet mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:15 schreef bukgeit het volgende:
Jongens, ik ga boodschappen doen. Als ik terugkom wil ik tien hoezen met vissen zien. Geen Fish, Fishbone of Phish, maar echte beesten. Singlehoesjes zijn ook prima.
Een hoes van Fish met daarop een vis mag wel?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:15 schreef bukgeit het volgende:
Maar als ik er daar dan 5 van doe, keur je het waarschijnlijk niet goed want dat is wel heel erg gemakkelijk.quote:
Ok, dan kan ik stoppen met mijn hersens te kraken want 8 andere albums met vissen ken ik toch niet.quote:
Office 2007.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik merk het. De stand doet het niet trouwens.
bukgeit + 1quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:10 schreef bukgeit het volgende:
Radiokopje - Fake Plastic Trees
Guided By Voices - I Am A Tree
Belly - Feed The Tree
Buffalo Tom - Tree House
I'm From Barcelona - Tree House (ander nummer dan van BT)
Leadbelly - Where Did you Sleep Last Night? ('In the pines, in the pines...')
Dawn feat. Tony Orlando - Tie A Yellow Ribbon Down The Ole Oak Tree
Tol Hansse - Achter De Rodondenderon
Fool's Garden - Lemon Tree
Wolfmother - Apple Tree
haha die Tortoise/Ex heb ik toevallig in bestelling staanquote:
Primaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tikkie terug, Jaap. Ik dacht ik blijf bij de vis.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:32 schreef bukgeit het volgende:
Urker Mannenkoor
quote:De paling loopt weer best vannacht
Vooral die grote, zware, vette
Die hebben met de koppen in de blubber gewacht
Totdat Kareltsjie z'n fuiken zou gaan zetten
Hotske van de Hoek, die van boer Jel en vrouw Vermeer
Die kon beslist niet zonder een vent
Die had een achterwerk, dat draaide constant heen en weer
Ja die Hots was heel wat palinkies gewend
Met een zak vol alen bij het krieken van de dag
Kwam Karel langs het open raam waar Hots te dromen lag
Toen gleed er een paling in het bed van Hotske van de Hoek
En 's morgens zong het hele dorp: "Hots heeft een paling in d'r broek."
refr.:
De paling loopt weer best vannacht
Vooral die grote, zware, vette
Die hebben met de koppen in de blubber gewacht
Totdat Kareltsjie z'n fuiken zou gaan zetten
De paling loopt weer best vannacht
Haal de fuiken maar van de zolder
Ze hebben met de koppen in de blubber gewacht
Kom op, dan duiken we tesamen in de polder
Tjippe van der Ploeg was de lokale dorpsagent
En moest de orde en de rust in 't dorp bewaren
Hots, met rode kop, was toen naar Tjippe toe gerend
En nu zou Tjippe 't palingstropen even klaren
Met een thermosfles koffie had Tjippe post gevat
En hij monpelde: "Nog eventjies, dan staat die Karel mat."
Toen klonk d'r een grote brul: "Stop! 'k Heb je te pakken"
Maar 's morgens kwam 'ie thuis in een uniform vol met koeienplakken
refr.
Maar 's middags rond drie uur lag er een bos paling voor z'n deur
Zo fers dat de droppers vet er nog van dropen
De vrouw van Tjippe zei: "Kijk nou, da's voor die avontuur
Als ze maar niet bij Hots in bed hebben gekropen."
Maar Hots bleef gek op kerels, alleen zonder open raam
Want de paling is en blijft alleen voor 't eten
En Kareltsjie de stroper kon gerust z'n gang weer gaan
Maar de moraal van ons verhaal werd nooit vergeten
refr....
De tegenpool van Jan Boezeroenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef bukgeit het volgende:
Nope. Wie zou de drank voortaan laten staan?
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 13 januari 2010 00:00 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En fout. Nummer 1-hit, '72, niet meer drinken.
HIj was vroeger visboer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:18 schreef bukgeit het volgende:
Hoe komt de al gememoreerde zanger Fish aan zijn onwelriekende naam? (Twee mogelijke verklaringen)
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:19 schreef brother52 het volgende:
Hij kon ontzettend zuipen en urenlang in bad liggen.
Een combinatie kwam ook regelmatig voor.
Ja, dat bedoel ik inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:02 schreef schaap001 het volgende:
Janick Gers heeft meegespeeld op het solo-debuut van Fish: maar of je daar op doelt?!
Had ook nog gekund. Steve Harris houd geloof ik wel van vissen.quote:
classicquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:05 schreef bukgeit het volgende:
Fisherman's Blues - Waterboys
Vooruit dan:quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef bukgeit het volgende:
Leuk, echt waar, maar bewaar 'm nou totdat je er tien hebt, of nadat het punt is uitgedeeld.
twijfelde zelf over dit lijf(-je):quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef bukgeit het volgende:
Over dat laatste lijf (Manson) twijfel ik, maar daar kun jij niks aan doen
Sigur Rósquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:37 schreef schaap001 het volgende:
Album van WIE (titel hoeft: zou ik zelf ook niet kunnen reproduceren)?
[ afbeelding ]
donders: en niet zo klein ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:40 schreef Beregd het volgende:
edit: de naam staat er nog gewoon op zie ik nu
quote:Also, every issue includes a, containing a selection of the most interesting up-to-date music at the time of publication.
Die heeft geen naam en die zit ook (meestal) niet bij Q. Wel bij Uncut en Mojo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:59 schreef WeezerButler het volgende:![]()
De compilatie die bij het blad Q wordt verstrekt
bukgeit +1quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:59 schreef bukgeit het volgende:
Mind The Gap? Blad Gonzo Circus.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef bukgeit het volgende:
Original Album Classics is een serie van vijf CD's in een hardcover boxje uitgegeven door Sony/BMG.
Dat zijn er alvast twee. Die van schaap volgens mij allemaal niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:18 schreef WeezerButler het volgende:
Psychedelic Furs
Earth Wind & Fire
Dat is de "overneighbor"...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:44 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... of op 667: The Neighbor Of The Beast
voor de avond of een weekend welquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:31 schreef schaap001 het volgende:
ik dacht dat 'ie wel te doen was?
Uit het vorige topic en was inderdaad goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef ScottTracy het volgende:
The Opposits & Gers - Broodje Bakpao
Psst... schapiequote:Op woensdag 13 januari 2010 12:39 schreef schaap001 het volgende:
Maar okee, dan... ik bedoelde zoiets![]()
geen punten uitgedeeld![]()
tsss....quote:
quote:"De eigenzinnigheid vanis vaak een voorbeeld van hoe het eigenlijk moet. Hij geeft geen interviews en doet niet aan promotie, rijdt rond in een tank, laat lookalikes optredens doen.
wilde het album van Madonna alleen produceren als zij zich zou beperken tot het maken van dierengeluiden.”
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef bukgeit het volgende:
Fear Of A Blank/Black Planet
Juist. Ook Gilmour-protegeesquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef WeezerButler het volgende:
Dream Academy
Schaap001 +1 punquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:11 schreef schaap001 het volgende:
Spoon
maar dan als Britt Danielmet dubbel t
quote:
"Life in a Northern Town" hek nog op single-tvpquote:
Daniel Johnsquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Silverchair (Daniel Johnson meen ik).
Taylor, de middelste.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef bukgeit het volgende:
Hanson
De oudste jongeman is de middelste Hansonquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:28 schreef ranja het volgende:
de jongste man of de oudste jongeman?
Ik dacht helemaal in de lijn van vervolgvragen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:32 schreef bukgeit het volgende:
EuroSonic.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal in de lijn van vervolgvragen...
Voordat GambolPutty 'm noemt: Finland?
methodmich +1quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef methodmich het volgende:
Noorwegen dan wellicht?
Precies, zo helder als wat!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:18 schreef schaap001 het volgende:
kaisers orchestra
ik zie wel een plaatje hoor![]()
Dan wel jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef Grobbel het volgende:
Als ik de img-source kopieer in een nieuw venster krijg ik het plaatje wel te zien, dus ik denk dat schaap hetzelfde heeft gedaan. En volgens mij heeft hij ook gelijk met zijn antwoord.
edit: zoals ondertussen al is bevestigd.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:24 schreef Grobbel het volgende:
Black Joe Lewis & The Honeybears. Live gezien op de-Affaire vorig jaar, erg fijn.
kloptquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:29 schreef bigshadow het volgende:
jay retard?
Jessica Simpson? Want die hebben verkeringquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:05 schreef bigshadow het volgende:
Welke oprecht bijzondere samenwerking mogen wij gaan verwachten?werkt samen met Billy Corgan
Dat is ook zo ja. Zeer opmerkelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:19 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Jessica Simpson? Want die hebben verkering
wtf dat wist ik niet. Die Simpson heeft wel een zwak voor zangers he?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:19 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ach, zoals ik al eerder zei: ze zullen wel goeie gesprekken hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:22 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Zeer opmerkelijk.
Dat wist ik weet nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:19 schreef schaap001 het volgende:
[..]
quote:Jessica Simpson werkt samen met Billy Corgan
(Novum) - Jessica Simpson is momenteel druk bezig in de studio met Billy Corgan. De zangeres twitterde over de samenwerking met de Smashing Pumpkins-zanger. Volgens velen doen de twee meer dan samen plaatjes opnemen.
"Ik ben gezegend", schrijft de 29-jarige Simpson op haar Twitter-pagina. "Samen met Billy bezig met een liedje." Jessica houdt haar lippen stijf op elkaar over een mogelijke relatie, maar vermeldt wel dat ze zich vermaakt met Corgan. "Leuk om je te verliezen in een lachbui", omschrijft ze haar tijd in de studio.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:44 schreef bukgeit het volgende:
Want die is ook hemelen.
klopt. nou, dan hebben we ze hopelijk weer gehad voor vandaagquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:43 schreef ranja het volgende:
Teddy Pendergrass?
Vergeet Henny Voskuilen en Pierre Wijnnobel niet...quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:52 schreef ranja het volgende:
Yabby You (ken ik verder niet)
Teddy Pendergrass
Jay Reatard
allemaal binnen 24 uur weg. Gaat snel dit jaar.
Ja dat wel, maar er overlijden er een hoop, de laatste weken. Jong en oud, ziek en (ogenschijnlijk) gezondquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:00 schreef bukgeit het volgende:
Ja maar die waren hier allemaal al voorbijgekomen.
dan zeg ik alvast Anita Dothquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:04 schreef bukgeit het volgende:
Kijken of ranja nog een dooie kan vinden die wij dan moeten raden.
dan parkeer ik die tot over een paar maandjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:07 schreef bukgeit het volgende:
Eerder te snel.
Hold Me heet het.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:45 schreef bukgeit het volgende:
Nee met Whitney Houston.
kijk nou maar uit met woorden als 'nee' en 'met' erbij te typenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:45 schreef bukgeit het volgende:
Nee met Whitney Houston.
Precies! Deel 6.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:55 schreef schaap001 het volgende:
doel je op Johnny Cash, American Recordings?
Niemand hier trapt natuurlijk in de strikvraag met die vrouw op de hoesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:51 schreef Felagund het volgende:
Contra van Vampire Weekend.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:23 schreef WeezerButler het volgende:
Beiden clip (sorry Bob; promofilm) met songtekst op de borden mee te lezen
ik had niet moeten spiekenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:01 schreef iggyinthehouse het volgende:
kuch...iemand die kranten rondbrengt....kuch
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:01 schreef iggyinthehouse het volgende:
kuch...iemand die kranten rondbrengt....kuch
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Paperboy?
namens Iggyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:33 schreef Grobbel het volgende:
Eli Paperboy Reed...
quote:It was later announced thathas always been a general name for seven different bands, each representing a different aspect of
's musical and philosophical interests. The seven bands are The Electromagnetic Azoth, UR, Ishraqiyun, Traditionalists, Holy Vehm, Forms, and NT Fan; 2004's Book of Horizons was the first
album to feature the sub-groups under their own names. So far four of the sub-groups have released 7" singles and Traditionalists have delivered a full-length album.
Welke band gaat dit over?quote:is a British easy listening band fronted by Mike Roberts and supported by the "Sounds Superb Singers" and "Super Stereo Brass". There were between 13 and 14 of them on stage at any time. The band is known for lounge music covers of both older and contemporary pop music.
the crash test dummiesquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:32 schreef belsen het volgende:
Hmmm.
Da's New Gold Dream, dus D:Ream zou best es goed kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:41 schreef Grobbel het volgende:
D:Ream?
Al begrijp ik die 81/82/83/84 hint dan niet echt.
Google zegt dat het klopt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:41 schreef Grobbel het volgende:
D:Ream?
Al begrijp ik die 81/82/83/84 hint dan niet echt.
Ow, jammer dan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:20 schreef cafca het volgende:
50 cent, vraag is pas al geweest
Dat denk en geloof je goedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:27 schreef belsen het volgende:
Ik denk dat zijn naam op zijn gitaar stond en geloof dat het, ondanks die muts, toch niet Badly Drawn Boy is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |