voor de avond of een weekend welquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:31 schreef schaap001 het volgende:
ik dacht dat 'ie wel te doen was?

Uit het vorige topic en was inderdaad goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef ScottTracy het volgende:
The Opposits & Gers - Broodje Bakpao

Psst... schapiequote:Op woensdag 13 januari 2010 12:39 schreef schaap001 het volgende:
Maar okee, dan... ik bedoelde zoiets
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
geen punten uitgedeeld

tsss....quote:
 grappig dat ik toen met andere hoezen aankwam zetten dan nu.... die Champaign ben ik nu mooi vergeten.... dat je dat nog weet: maar ja, 't was je eigen vraag, dat scheelt...
  grappig dat ik toen met andere hoezen aankwam zetten dan nu.... die Champaign ben ik nu mooi vergeten.... dat je dat nog weet: maar ja, 't was je eigen vraag, dat scheelt...

quote:"De eigenzinnigheid vanis vaak een voorbeeld van hoe het eigenlijk moet. Hij geeft geen interviews en doet niet aan promotie, rijdt rond in een tank, laat lookalikes optredens doen.
wilde het album van Madonna alleen produceren als zij zich zou beperken tot het maken van dierengeluiden.”

quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef bukgeit het volgende:
Fear Of A Blank/Black Planet
 bukgeit +1
 bukgeit +1

Juist. Ook Gilmour-protegeesquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef WeezerButler het volgende:
Dream Academy

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |