de 'gates' stonden er allemaal eerst in, maar besloten ze eruit te laten omdat het nou niet echt een sportmoment is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het vreemd dat de verbanning van flavio en symonds er niet in staat, en webbers eerste overwinning bijv.
Nouja, ik vind eik van wel. Maargoed, maakt niet uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
de 'gates' stonden er allemaal eerst in, maar besloten ze eruit te laten omdat het nou niet echt een sportmoment is.
een sportmoment hoeft natuurlijk niet altijd op de baan te gebeurenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
de 'gates' stonden er allemaal eerst in, maar besloten ze eruit te laten omdat het nou niet echt een sportmoment is.
Die van webber is wel vergeten:(
Tuurlijk de oude oude layout.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef vosss het volgende:
Ik was even aan het denken waar ik mijn 60.000ste post zou gaan maken.
Ik zet hem maar hier neer, want dit is eik zo een beetje de enige plek op Fok waar ik regelmatig te vinden ben zónder te baggeren![]()
Dus, dit is hem dan, nummertje 60.000
[ afbeelding ]
netjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef vosss het volgende:
Ik zet hem maar hier neer, want dit is eik zo een beetje de enige plek op Fok waar ik regelmatig te vinden ben zónder te baggeren![]()
[ afbeelding ]
Windkracht 10, aardbeving van 8.3 en er lag ijs op de baan met daar overheen een laag waterquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef Party_P het volgende:
Dat is niet slecht, zoveel heeft hij ook weer niet gereden en wat waren de weersomstandigheden toen Kobayashi reed? Zou me niks verbazen als het toen een stuk warmer was.
Was in oktober 2008.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef vosss het volgende:
Dat was volgens mij in augustus of oktober
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn online resultaten zijn beter dan zijn echte resultaten. Volgens Wikipedia heeft hij maar twee overwinningen behaald in zijn carriere in 2003 en 2007. Zijn overwinningen online daarentegen ....quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hij is niet de eerste de beste hoor
[..]
Hij heeft alleen bijna nooit sponsorgeld gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |