Mja, hij heeft een zwakke blaas, zeker in emotionele situatiesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. hij trok zich meteen terug in de wc toen ik dat doorgaf.
oh is dat het. Maar nu ga ik even rusten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, hij heeft een zwakke blaas, zeker in emotionele situaties
neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:44 schreef Milou__ het volgende:
Wordt er tegenwoordig geen linkje geplaatst naar het volgende topic
Nee, ik heb standaard een fles naast de tv staan, dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh is dat het. Maar nu ga ik even rusten.
Zo'n reading vergt veel energie. Moet ik nog wat water voor je instralen ondertussen?
ah mooi.. succes met je stam dan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik heb standaard een fles naast de tv staan, dus dat zit wel goed
Komt goed, ik ga hem ff wakker schuddenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah mooi.. succes met je stam dan!
25 kilo..???quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
net uit gesprek bij AkzoNobel, super bedrijf, kreeg 25kg zout als welkomskado!! en ze bellen me aan het eind van de middag of het door kan gaan!
Aiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
mogge...
tentamens vandaag gingen niet puik![]()
en ik had echt goed geleerd, vond ik
nou ja, voor deel 1, en dat ging dus ook niet puik!
op naar grammatica morgen..
nee eigenlijk kreeg ik alleen maar 2 businesscards...quote:
zesjes mentaliteit!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
kan zijn dat ik ze gehaald heb, maar niet met de 8 die ik zou willenmaar dan met de 5,6 die ook voldoende is
dus dan ben ik aan het mierenneuken
als ik ooit een beurs wil krijgen voor een goede universiteit in de UK zal ik wel beter moeten doen dan zesjes..quote:
ja goed, maar de vraag is of je dat wil...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik ooit een beurs wil krijgen voor een goede universiteit in de UK zal ik wel beter moeten doen dan zesjes..
Lijkt mij niks iigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja goed, maar de vraag is of je dat wil...
QFT!!!!!quote:
Ik hobbel liever naar Denemarken of Zwedenquote:
Dat zowiezo, ik doe geen leraressenopleiding!quote:
Zweden... *hartje*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hobbel liever naar Denemarken of ZwedenOf Zwitserland
ik wou al zeggen, dat zout kunnen ze beter aan rijkswaterstaat verkopen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee eigenlijk kreeg ik alleen maar 2 businesscards...
Mja, beviel me goed daarquote:
I don't care...quote:
Check zn onderschriftquote:
Noorwegen vanaf september hopelijk. En misschien University of Westminster vanaf september 2011quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kssjt, ga jij ook maar naar Denemarken ofzo![]()
dat hebben ze al gedaan, tenminste 15 miljoen kilo...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, dat zout kunnen ze beter aan rijkswaterstaat verkopen!
ik ben ook blij dat ik er hoogstwaarschijnlijk voor mn stage weer heen mag...!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, beviel me goed daarHeerlijke landen. Vriendelijke mensen, enorm goeie faciliteiten (in many ways
) alleen die drankprijs
sorry...quote:
en dat .punt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:19 schreef AMDB het volgende:
Fout spellen is vet cool man.
En het mooiste is nog dat practisch niemand er moeite voor hoeft te doen...quote:
Ik denk dat ik over het algemeen meer moeite moet doen om fout te spellen dan om goed te spellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En het mooiste is nog dat practisch niemand er moeite voor hoeft te doen...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben ook blij dat ik er hoogstwaarschijnlijk voor mn stage weer heen mag...!
daarnaast studeer ik nu 5 jaar engelstalig en is het nederlands er bij ingeschoten...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je op het MBO zit wel ja, anders word je gepest met ' nerd ' of ' stuudje '
Zijn dat koningen op jouw vakgebied?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Noorwegen vanaf september hopelijk. En misschien University of Westminster vanaf september 2011
Redelijk jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn dat koningen op jouw vakgebied?
Nicequote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Redelijk ja![]()
In Molde (Noorwegen) zit een school met een grote logistieke afdeling, hebben ook een samenwerking met de HAN. De HAN, die school in Molde en University of Westminster en nog een school hebben een master opgericht waar je het eerste halfjaar in Londen studeert (Westminster).
Ik ook niet van de school uit hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NiceIk had er nog nooit van gehoord
duhquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat hebben ze al gedaan, tenminste 15 miljoen kilo...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
net uit gesprek bij AkzoNobel, super bedrijf, kreeg 25kg zout als welkomskado!! en ze bellen me aan het eind van de middag of het door kan gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
srslyquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:45 schreef AMDB het volgende:
Probeer ik weer een avondje bierdrinken met m'n klas te regelen, onder het motto Nationale Stage Bevrijdingsdag, komen mensen met weer één of ander fout kutfeest aanzetten ( www.girlslovecaptains.nl).
Dat was de bedoeling nietToch maar avondje kroegen regelenafdwingen.
NSB?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:45 schreef AMDB het volgende:
Probeer ik weer een avondje bierdrinken met m'n klas te regelen, onder het motto Nationale Stage Bevrijdingsdag, komen mensen met weer één of ander fout kutfeest aanzetten ( www.girlslovecaptains.nl).
Dat was de bedoeling nietToch maar avondje kroegen regelenafdwingen.
Whehequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
falers hebben de bestuurskast weer eens niet dichtgedaan waardoor onze bestuursvlag WEER gejat is en we WEER een tegensprestatie moeten leveren..
dat gebras, dat niet opgelet... echt...
Hey jij hebt je oude plaatje weer terug.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheOns hele hok was een keer leeg gejat bij een cobo, dat was minder geslaagd
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:09 schreef DjRex89 het volgende:
Spannend!
Mijn 2 begeleiders zijn volgens mij nu bezig met het invullen van de eindbeoordeling
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, ook wakker?
[..]
Nu komt het zwaarste nog, dus wordt een feestelijke middag
jnaquote:
Succes!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:18 schreef Piles het volgende:
Nu komt het zwaarste nog, dus wordt een feestelijke middag
Geen idee of ik ook vandaag de uitslag ervan krijg maar ze zijn er iig mee bezigquote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee of ik ook vandaag de uitslag ervan krijg maar ze zijn er iig mee bezig
Okquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, heb 'm gelezen, maar echt even geen tijd voor komende dagen
Bakpaoquote:
quote:
al gezien inderdaad.. opgezet tijdens het opeten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:45 schreef AMDB het volgende:
[url=http://giel.vara.nl/Uit-de-oude-doos.448.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=10970&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=68cc0837b8]http://giel.vara.nl/Uit-de-oude-doos.448.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=10970&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=68cc0837b8[/url]
Die versie van Broodje Bakpao zal vast beter zijn dan het origineel, al heb ik 'm nog niet kunnen luisteren.
Eh?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:45 schreef AMDB het volgende:
[url=http://giel.vara.nl/Uit-de-oude-doos.448.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=10970&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=68cc0837b8]http://giel.vara.nl/Uit-de-oude-doos.448.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=10970&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=68cc0837b8[/url]
Die versie van Broodje Bakpao zal vast beter zijn dan het origineel, al heb ik 'm nog niet kunnen luisteren.
quote:
quote:
ik laatst ook in de media markt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:54 schreef PieterBas het volgende:
Ik werd gerickrolled in de Free Record Shop![]()
Ik had echt iets van Neeeequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik laatst ook in de media markt!
Weet niet eens wat het isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:01 schreef PieterBas het volgende:
Iemand hier ervaring met het maken van RSS feeds?
Stomme wiskunde sommen. Met breuken, machten, ggd. alles lijkt op elkaar en alles moet wel weer op een andere manierquote:
Wiskunde sla ik ook even overquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Stomme wiskunde sommen. Met breuken, machten, ggd. alles lijkt op elkaar en alles moet wel weer op een andere manier
Hoiquote:
wat moet je er trouwens mee.. ik ken ze wel alleen nooit zelf gemaakt. Maar heb je daar niet gewoon tooltjes voor?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:01 schreef PieterBas het volgende:
Iemand hier ervaring met het maken van RSS feeds?
3FMquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:27 schreef Piles het volgende:
Green Day - 21st Century Breakdown op de radio, dat scheelt een beetje
Dat hele concertquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
3FM
Die hele plaat
Eens naar de iPod zetten
Fuck yeahquote:
Ja klopt, de kerstmuts werd wat outdated.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey jij hebt je oude plaatje weer terug.
Topquote:
Deze is ook leuker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja klopt, de kerstmuts werd wat outdated.
En terechtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:31 schreef Milou__ het volgende:
Oh dat begrip alleen al maakt me bang.
Die ga ik dan binnenkort eens voor je regelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:30 schreef The_Dean het volgende:
Fuck yeah
Heb nog altijd de DVD/opname niet
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Deze is ook leuker.
Ik wil ook weer een nieuwe. Waar is yesse
Superquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
En terechtFijn zo'n verplichte minor
[..]
Die ga ik dan binnenkort eens voor je regelen![]()
je bent officieel een G-tje nu?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef DjRex89 het volgende:
Eindbeoordeling gehad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen maar RV/G/ZG![]()
Totaalbeoordeling is een G
Wie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Deze is ook leuker.
Ik wil ook weer een nieuwe. Waar is yesse
Nieuwe brommer gekocht?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
Zoooo, na 33 uur non-stop en zonder slaap gereisd te hebben weer terug.
Maar 't was de moeite waard:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdstip van nemen: 4.45
Onderweg best veel sneeuw gehad en het was nog maar de vraag of we de boot van 07.00 zouden halen. Bij de laatste motor waren we pas om 23.30 bij die vent en toen moesten we nog vanuit Wales helemaal naar de andere kant van Engeland om op de boot te stappen.
Goed man!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen maar RV/G/ZG![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je bent officieel een G-tje nu?
Welkom thuis trouwensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
Zoooo, na 33 uur non-stop en zonder slaap gereisd te hebben weer terug.
Maar 't was de moeite waard:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdstip van nemen: 4.45
Onderweg best veel sneeuw gehad en het was nog maar de vraag of we de boot van 07.00 zouden halen. Bij de laatste motor waren we pas om 23.30 bij die vent en toen moesten we nog vanuit Wales helemaal naar de andere kant van Engeland om op de boot te stappen.
Onvoldoendes doen ze niet aan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen maar RV/G/ZG![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dit is trouwens de beoordeling van de begeleider van t bedrijf. Nu heeft de begeleider van school al gezegd dat hij zijn beoordeling hierop baseerde. Met andere woorden, hij zal deze beoordeling overnemenMaar dat is pas over 2,5 week.
Hoiquote:
Bekertjes water koppen: ZGquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen maar RV/G/ZG![]()
quote:
quote:
Danku!quote:
quote:
quote:
Die bewaar ik even voor thuis, baas heeft Youtube hier verbodenquote:
* L.no geeft bitchslap aan baas.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die bewaar ik even voor thuis, baas heeft Youtube hier verboden
Ah jammer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar ben druk dus daarom ben ik niet zo actief de laatste tijd..
Ach, nog paar weekjesquote:
Ergens andersquote:
Ja, dat wist ik, alleen niet of dat echt zeker was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ergens anders
Ben al druk op zoek
Je wist toch dat ik hier maar tot eind januari zat?
Gisteren dus even gemailed, en kreeg vanochtend antwoord dat het wel zo was, en ze al naarstig voor me op zoek waren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, alleen niet of dat echt zeker was.
Oh, ik hoop dat het goed komt. Als ik ergens mee kan helpen, dan hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gisteren dus even gemailed, en kreeg vanochtend antwoord dat het wel zo was, en ze al naarstig voor me op zoek waren.
En anders duik ik tussendoor wel ergens een productiefabriek in.
Of een paar weken thuis, heb nog genoeg vakantieuren staan
Deal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef The_Dean het volgende:
Helpen al die vakantie uren om te krijgen
Dat punt zit ik nu ook.quote:
Nice, welk bedrijf liep je stage?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat punt zit ik nu ook.
Ja, instappen en naar Limburg Delft tuffen, maar ja
Hier betekent tuffen spuugen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat punt zit ik nu ook.
Ja, instappen en naar Limburg tuffen, maar ja
Vanavond weer even oefenen met de band, dat is wel altijd leuk
Misschien doen Dean en L.no wel aan spuugseks..quote:
Scheelt weer glijmiddelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misschien doen Dean en L.no wel aan spuugseks..
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat punt zit ik nu ook.
Ja, instappen en naar Limburg tuffen, maar ja
Vanavond weer even oefenen met de band, dat is wel altijd leuk
Hier ook, tenminste, kan beidequote:
Processenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft iemand btw suggesties welke kant ik op kan gaan qua theorie, vraagstuk etc rond het efficiënter laten verlopen van werkzaamheden waarbij meedere afdelingen dezelfde processen doorlopen..?
Overal wel hoorquote:
Wat voor 'n processen zijn het? Productie of administratieve? Zijn het productie en inkoop die samenwerken of gaat het over de samenhang tussen verkoop en voorraad?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heeft iemand btw suggesties welke kant ik op kan gaan qua theorie, vraagstuk etc rond het efficiënter laten verlopen van werkzaamheden waarbij meedere afdelingen dezelfde processen doorlopen..?
Ik stuur wel PM..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat voor 'n processen zijn het? Productie of administratieve? Zijn het productie en inkoop die samenwerken of gaat het over de samenhang tussen verkoop en voorraad?
Vragen vragen vragen
Ben eigenlijk ook wel benieuwd, heb er net een scriptie over volgeschrevenquote:
Stuur die scriptie dan maarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook wel benieuwd, heb er net een scriptie over volgeschreven
Kan 'm wel eens toesturen als je benieuwd bent
Toch welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:45 schreef L.no het volgende:
Wait, ik wist niet eens dat je uberhaupt naar Engeland geweest was Isdatzo.
Ja, goed hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Toch wel.
Maar euh, die date met dean hè.. is dat al geweest en hoe ging het?
Maar daar zijn jullie wel vaker een beetje raarquote:
Hier ook hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar daar zijn jullie wel vaker een beetje raar
Het was echt leuk hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Toch wel.
Maar euh, die date met dean hè.. is dat al geweest en hoe ging het?
Dan luister jij echt het verkeerde station.quote:
Tofquote:
36 uur reizen zonder te slapen noem ik niet echt vakantiequote:Dus ehm, was het een vakantietripje ofzo?
dat sowieso.. geen idee welk station er op staat hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan luister jij echt het verkeerde station.
Maar toch de verkeerdequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat sowieso.. geen idee welk station er op staat hier
Zo leuk dat ie nu mijn vriend is.quote:
Wtf.quote:36 uur reizen zonder te slapen noem ik niet echt vakantie. In de nacht van zaterdag op zondag hier om 03.00 vertrokken en gister om 15.00 terug
.
jawel.. en zo'n rickroll is ook goed om even te lachen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:17 schreef The_Dean het volgende:
Genoeg leuke om dat te rechtvaardigen?
Hardradioquote:
Die ken ik nog neit. Wat voor muziek komt erin voor?quote:
Die is zó tof ja. Luister ik altijd op school.quote:
Internetradio van Rob Stenders en vele anderenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:29 schreef L.no het volgende:
Die ken ik nog neit. Wat voor muziek komt erin voor?
Die naam zegt me niets.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Internetradio van Rob Stenders en vele anderenFor the love of music
Beetje zoals 3FM, maar dan veel gevarieerder
[KXRadio 13] Met KX het nieuwe jaar in!
Is ook nog vrij onbekendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Die naam zegt me niets.
Ik beluister m wel een keertje.
Adios.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:40 schreef The_Dean het volgende:
Lui, ik ben haar huis, via de supermarkt, tot over een uurtje
Niet faya doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:43 schreef jna het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo ghetto als jij
quote:
Agree (quote:
Dat klinkt vet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Agree ()
Te weinig concerten in de planning imo. 18 maart pas weer Slagsmalsklubben @ Doornroosje
Gave clip ook.
Netjes.quote:
Dat vind ik altijd irritant.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:02 schreef DjRex89 het volgende:
QMusic
Altijd van die gezellige slappe klets die nergens over gaat
Zullen weinig updates komen de komende tijd, m'n laptop is kapot dus thuis geen muziek/internetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat klinkt vet.Die clip is ook nog zo origineel gedaan.
Ik ga eens wat vaker jouw last.fm checken.
Mja ik niet, ik heb 's ochtends met mn slaperige kop liever van die slappe kletsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, echt vervelendIk wil muziek
![]()
Daarom KX
Kuss..quote:
Bij hardradio.com heb ik er ook geen last van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, echt vervelendIk wil muziek
![]()
Daarom KX
Ach, nu heb je sowieso genoeg liedjes, ben ik ff zoet mee. Ik volg ook een beetje die van Dean, omdat ie ook veel liedjes heeft naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zullen weinig updates komen de komende tijd, m'n laptop is kapot dus thuis geen muziek/internet
Ah, ik was de titel kwijt van dat liedje.quote:
Feliquote:
Neuhquote:[..]
Wtf.hadden jullie niet wat uurtjes kunnen chillen daar?
Je moet eigenlijk het hele album downloaden, is echt een verslaving voor me gewordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef L.no het volgende:
Ah, ik was de titel kwijt van dat liedje.thanks.
Dankje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Feli. Dean ook natuurlijk
.
[..]
Neuh.
Is ook wel te pruimen, ik word alleen moe dat ze wekenlang de zelfde liedjes laten luisteren.quote:
I will.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk het hele album downloaden, is echt een verslaving voor me geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
* Kuno_van_Dijk heeft een stage bij AkzoNobel vanaf 1 februari!!
Nicequote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Heldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Afstudeerstage, heb een eigen opdracht maar daar moet ik nog voor overleggen met mijn opleiding enzo. Ik studeer voor putjesschepper op zee, en op 1 van hun bootjes was een plekje vrij!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Nice![]()
Lijkt me ook een mooi bedrijf voor een opdrachtHeb je een opdracht, of meewerkstage-achtig?
Wat doe jij voor studie eigenlijk
Duidelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Afstudeerstage, heb een eigen opdracht maar daar moet ik nog voor overleggen met mijn opleiding enzo. Ik studeer voor putjesschepper op zee, en op 1 van hun bootjes was een plekje vrij!@the rest: thanks!!!
Ow wacht, je wou vast een serieus antwoord... International Business & Management in Utrecht op de HUquote:
ik koop hem van je over voor 100 Euroquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind de mensen van KPN ineens een stuk vriendelijker..
Hebben ze me een 2e HTC touch HD2 opgestuurd![]()
Kan je rekenen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik koop hem van je over voor 100 Euro
jawel en daarom reken ik er ook op dat je akkoord gaat!!!quote:
Reken er maar niet opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jawel en daarom reken ik er ook op dat je akkoord gaat!!!
Hoe vaak heb ik die de laatste tijd niet gehoordquote:
Gaat de goede kant op..quote:
Warm.. warmquote:
110;50 hoger ga ik niet!!!!quote:
duw die prijs dan niet zo omhoog!!quote:
ik hoop dat je motorblok het begeeftquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
125.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoop dat je motorblok het begeeft
't Is een 1000cc rotax blok uit Oostenrijk, ON-VER-WOEST-BAAR.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoop dat je motorblok het begeeft
totdat die ingehuurde mototblokkenmoordenaar van mij dat blok onder handen heeft genomen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is een 1000cc rotax blok uit Oostenrijk, ON-VER-WOEST-BAAR.
Zit alarm opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
totdat die ingehuurde mototblokkenmoordenaar van mij dat blok onder handen heeft genomen!
Ja man, ik lag van 19.00 tot 13.00 in m'n nest!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
oooh people
het was een vreselijk lange dag
hier ook?
Heb ik eens geluk dat die bulgaar van mij vanavond bij je langskomt...!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zit alarm op.
Dat het nu niet doet want die vorige eigenaar was zo handig om sinds juli niet meer te rijden maar wél het alarm aan te laten staan waardoor de accu leeg is.
Net de accu eruit gehaald en vanavond ff langs iemand met een lader brengen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja man, ik lag van 19.00 tot 13.00 in m'n nest!
Da's kut voor hem want er zit ook alarm op de schuurquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb ik eens geluk dat die bulgaar van mij vanavond bij je langskomt...!
Pas maar uit jonguh!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Da's kut voor hem want er zit ook alarm op de schuur. Daarnaast slingert er nu zoveel gereedschap rond dat die bulgaar met z'n zatte harses gegarandeerd z'n nek breekt
.
ow owkej dan mag hetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
36 non-stop onderweg geweest, klik.
ik officieel ook, maar kon de scc kaart lenen van een forum-mattiequote:
idd.. zonder goud om zijn nekquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:39 schreef jna het volgende:
zie nu pas dat rampage Jackson B.A. gaat spelen in THE A team movie
Lekker. Welk vak zit je?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik officieel ook, maar kon de scc kaart lenen van een forum-mattie
[..]
idd.. zonder goud om zijn nek
427quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef jna het volgende:
[..]
Lekker. Welk vak zit je?
Wie heeft trouwens die plek naast denthemen gewonnen?
Hopen dat er de 20ste nog kaarten zijn in die prijscategorie ongeveer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
427
en SCH had gewonnen voor 175
Hoop het ook. Doordat ik die scc kon gebruiken kreeg ik ook nog eens kortingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef jna het volgende:
[..]
Hopen dat er de 20ste nog kaarten zijn in die prijscategorie ongeveer.
En SCH
Ze weet toch wel wat buitenspel is?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoop het ook. Doordat ik die scc kon gebruiken kreeg ik ook nog eens korting
Ik ga trouwens samen met mijn vriendin. Is nog een verlaat verjaardagscadeau. Ik moet alleen wel mee shoppen in Amsterdam die dag
nope.. maar we hebben een deal dat ik stil ben bij GTST en zijn tijdens het voetbal. Gelukkig is er meer voetbal dan dat er GTST op tv is, dus dat is een meevallerquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nope.. maar we hebben een deal dat ik stil ben bij GTST en zijn tijdens het voetbal. Gelukkig is er meer voetbal dan dat er GTST op tv is, dus dat is een meevaller
Dus als ik iemand zie met een I love Dani spandoek is zij het?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nope.. maar we hebben een deal dat ik stil ben bij GTST en zijn tijdens het voetbal. Gelukkig is er meer voetbal dan dat er GTST op tv is, dus dat is een meevaller
zij mij denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je hebt d'r dus goed afgericht.
nee.. als er iemand: 'Willem II, stoere kerels' gaat zingenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef jna het volgende:
[..]
Dus als ik iemand zie met een I love Dani spandoek is zij het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |