Mja, hij heeft een zwakke blaas, zeker in emotionele situatiesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. hij trok zich meteen terug in de wc toen ik dat doorgaf.
oh is dat het. Maar nu ga ik even rusten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, hij heeft een zwakke blaas, zeker in emotionele situaties
neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:44 schreef Milou__ het volgende:
Wordt er tegenwoordig geen linkje geplaatst naar het volgende topic
Nee, ik heb standaard een fles naast de tv staan, dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh is dat het. Maar nu ga ik even rusten.
Zo'n reading vergt veel energie. Moet ik nog wat water voor je instralen ondertussen?
ah mooi.. succes met je stam dan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik heb standaard een fles naast de tv staan, dus dat zit wel goed
Komt goed, ik ga hem ff wakker schuddenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah mooi.. succes met je stam dan!
25 kilo..???quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
net uit gesprek bij AkzoNobel, super bedrijf, kreeg 25kg zout als welkomskado!! en ze bellen me aan het eind van de middag of het door kan gaan!
Aiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
mogge...
tentamens vandaag gingen niet puik![]()
en ik had echt goed geleerd, vond ik
nou ja, voor deel 1, en dat ging dus ook niet puik!
op naar grammatica morgen..
nee eigenlijk kreeg ik alleen maar 2 businesscards...quote:
zesjes mentaliteit!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
kan zijn dat ik ze gehaald heb, maar niet met de 8 die ik zou willenmaar dan met de 5,6 die ook voldoende is
dus dan ben ik aan het mierenneuken
als ik ooit een beurs wil krijgen voor een goede universiteit in de UK zal ik wel beter moeten doen dan zesjes..quote:
ja goed, maar de vraag is of je dat wil...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik ooit een beurs wil krijgen voor een goede universiteit in de UK zal ik wel beter moeten doen dan zesjes..
Lijkt mij niks iigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja goed, maar de vraag is of je dat wil...
QFT!!!!!quote:
Ik hobbel liever naar Denemarken of Zwedenquote:
Dat zowiezo, ik doe geen leraressenopleiding!quote:
Zweden... *hartje*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hobbel liever naar Denemarken of ZwedenOf Zwitserland
ik wou al zeggen, dat zout kunnen ze beter aan rijkswaterstaat verkopen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee eigenlijk kreeg ik alleen maar 2 businesscards...
Mja, beviel me goed daarquote:
I don't care...quote:
Check zn onderschriftquote:
Noorwegen vanaf september hopelijk. En misschien University of Westminster vanaf september 2011quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kssjt, ga jij ook maar naar Denemarken ofzo![]()
dat hebben ze al gedaan, tenminste 15 miljoen kilo...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, dat zout kunnen ze beter aan rijkswaterstaat verkopen!
ik ben ook blij dat ik er hoogstwaarschijnlijk voor mn stage weer heen mag...!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, beviel me goed daarHeerlijke landen. Vriendelijke mensen, enorm goeie faciliteiten (in many ways
) alleen die drankprijs
sorry...quote:
en dat .punt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:19 schreef AMDB het volgende:
Fout spellen is vet cool man.
En het mooiste is nog dat practisch niemand er moeite voor hoeft te doen...quote:
Ik denk dat ik over het algemeen meer moeite moet doen om fout te spellen dan om goed te spellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En het mooiste is nog dat practisch niemand er moeite voor hoeft te doen...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben ook blij dat ik er hoogstwaarschijnlijk voor mn stage weer heen mag...!
daarnaast studeer ik nu 5 jaar engelstalig en is het nederlands er bij ingeschoten...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je op het MBO zit wel ja, anders word je gepest met ' nerd ' of ' stuudje '
Zijn dat koningen op jouw vakgebied?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Noorwegen vanaf september hopelijk. En misschien University of Westminster vanaf september 2011
Redelijk jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn dat koningen op jouw vakgebied?
Nicequote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Redelijk ja![]()
In Molde (Noorwegen) zit een school met een grote logistieke afdeling, hebben ook een samenwerking met de HAN. De HAN, die school in Molde en University of Westminster en nog een school hebben een master opgericht waar je het eerste halfjaar in Londen studeert (Westminster).
Ik ook niet van de school uit hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NiceIk had er nog nooit van gehoord
duhquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat hebben ze al gedaan, tenminste 15 miljoen kilo...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
net uit gesprek bij AkzoNobel, super bedrijf, kreeg 25kg zout als welkomskado!! en ze bellen me aan het eind van de middag of het door kan gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
srslyquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:45 schreef AMDB het volgende:
Probeer ik weer een avondje bierdrinken met m'n klas te regelen, onder het motto Nationale Stage Bevrijdingsdag, komen mensen met weer één of ander fout kutfeest aanzetten ( www.girlslovecaptains.nl).
Dat was de bedoeling nietToch maar avondje kroegen regelenafdwingen.
NSB?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:45 schreef AMDB het volgende:
Probeer ik weer een avondje bierdrinken met m'n klas te regelen, onder het motto Nationale Stage Bevrijdingsdag, komen mensen met weer één of ander fout kutfeest aanzetten ( www.girlslovecaptains.nl).
Dat was de bedoeling nietToch maar avondje kroegen regelenafdwingen.
Whehequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
falers hebben de bestuurskast weer eens niet dichtgedaan waardoor onze bestuursvlag WEER gejat is en we WEER een tegensprestatie moeten leveren..
dat gebras, dat niet opgelet... echt...
Hey jij hebt je oude plaatje weer terug.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheOns hele hok was een keer leeg gejat bij een cobo, dat was minder geslaagd
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:09 schreef DjRex89 het volgende:
Spannend!
Mijn 2 begeleiders zijn volgens mij nu bezig met het invullen van de eindbeoordeling
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, ook wakker?
[..]
Nu komt het zwaarste nog, dus wordt een feestelijke middag
jnaquote:
Succes!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:18 schreef Piles het volgende:
Nu komt het zwaarste nog, dus wordt een feestelijke middag
Geen idee of ik ook vandaag de uitslag ervan krijg maar ze zijn er iig mee bezigquote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee of ik ook vandaag de uitslag ervan krijg maar ze zijn er iig mee bezig
Okquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, heb 'm gelezen, maar echt even geen tijd voor komende dagen
Bakpaoquote:
quote:
al gezien inderdaad.. opgezet tijdens het opeten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:45 schreef AMDB het volgende:
[url=http://giel.vara.nl/Uit-de-oude-doos.448.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=10970&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=68cc0837b8]http://giel.vara.nl/Uit-de-oude-doos.448.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=10970&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=68cc0837b8[/url]
Die versie van Broodje Bakpao zal vast beter zijn dan het origineel, al heb ik 'm nog niet kunnen luisteren.
Eh?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:45 schreef AMDB het volgende:
[url=http://giel.vara.nl/Uit-de-oude-doos.448.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=10970&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=68cc0837b8]http://giel.vara.nl/Uit-de-oude-doos.448.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=10970&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=68cc0837b8[/url]
Die versie van Broodje Bakpao zal vast beter zijn dan het origineel, al heb ik 'm nog niet kunnen luisteren.
quote:
quote:
ik laatst ook in de media markt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:54 schreef PieterBas het volgende:
Ik werd gerickrolled in de Free Record Shop![]()
Ik had echt iets van Neeeequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik laatst ook in de media markt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |