quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben ooit bedreig door een echte limburger. Ik was lichtelijk zat en verstond hem niet. Nog nooit zo gelachen
Mijn nichtjes uit Apeldoorn dachten altijd dat wij in het buitenland woonden en vonden het knap dat wij hen toch konden verstaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een keer een bruiloft gehad in Vaasl. Ik had echt het idee dat ik in het buitenland op vakantie was.
Ik verstond er echt geen flikker van
Eej, wen je zo doorgaat, duw ik je gans met je moel in de drekquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben ooit bedreig door een echte limburger. Ik was lichtelijk zat en verstond hem niet. Nog nooit zo gelachen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Eej, wen je zo doorgaat, duw ik je gans met je moel in de drek
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
ja maar je moet het verhaal helemaal vertellenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:52 schreef john-frusciante het volgende:
mijn moeder wilde eens drop in de efteling kopen, en vroeg heel natuurlijk of ze een halve kilo krissie mocht hebben, (krissie is drop in het maastrichts/limburgs) die meid dom kijkend hebben we niet mevrouw
mijn pa lachen
voor de niet limburgers
http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Maastrichts
grappig is dat, woon je in hetzelfde land, spreek je niet dezelfde taalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar je moet het verhaal helemaal vertellen
dus die meid: mevrouw hebben we niet
ma:jawel
meid: nee hoor
ma:jewel... daar
meid: oh u bedoelt drop?
Die paar achtergeblevenen die de hele wereld maar meteen voor dom uitmaken omdat ze toevallig HUN rare gebrabbel niet sprekenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:52 schreef john-frusciante het volgende:
mijn moeder wilde eens drop in de efteling kopen, en vroeg heel natuurlijk of ze een halve kilo krissie mocht hebben, (krissie is drop in het maastrichts/limburgs) die meid dom kijkend hebben we niet mevrouw
mijn pa lachen
ja man, die hollanders zijn maar raarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die paar achtergeblevenen die de hele wereld maar meteen voor dom uitmaken omdat ze toevallig HUN rare gebrabbel niet spreken
zuid-africaans, dat spreken ze nogquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die paar achtergeblevenen die de hele wereld maar meteen voor dom uitmaken omdat ze toevallig HUN rare gebrabbel niet spreken
vind andersom ook wel leuk, als mensen in dialect praten en er vanuit gaan dat je dat als Hollander niet verstaatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een prachtige taalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zuid-africaans, dat spreken ze nog
Ik vind het asociaal als een limburger weigert om nederlands te spreken met zijn "Hollandse" gesprekspartner. Mits hij uiteraard doorheeft dat diegene geen Limburgs spreektquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind andersom ook wel leuk, als mensen in dialect praten en er vanuit gaan dat je dat als Hollander niet verstaat
Zoiets jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee gijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man, die hollanders zijn maar raar
ff aangepastquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind het asociaal als een buitelander (toerist) weigert om nederlands te spreken met zijn "Hollandse" gesprekspartner.
hijs jaloers dat wij een taal spreken die hij niet machtig isquote:
Welke taal danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hijs jaloers dat wij een taal spreken die hij niet machtig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
mijn pa lachte mijn moeder uit omdat ze beroerd nederlands praatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie geen verschil tussen dialect of een taal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Welke taal dan![]()
limbo's is een dialect
och, ga fietsenquote:
de meesten praten ook slecht nederlands.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mijn pa lachte mijn moeder uit omdat ze beroerd nederlands praat
voor mij ook, vooral om ze te pestenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zie geen verschil tussen dialect of een taal.
fries is voor mij ook een dialect
hebben die soms ook een fries paspoort??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor mij ook, vooral om ze te pesten![]()
en ik ga daar toch niet op vakantie
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hijs jaloers dat wij een taal spreken die hij niet machtig is
Dag meneer * Fha maakt knixquote:
Ohwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tijd voor een
[ afbeelding ]
hoe is het met fha?
tja, ben ff aan het werk en heb net een zinloze middag achter de rug.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
OhwNou, ik heb net alvast een verjaardags kaart geschreven voor een vriend die pas in maart jarig is (achja, ik had inspiratie) en nu heb ik vette kramp in mn hand want er moest nogal veel op dus ik moest klein schrijven.
Vanochtend ben ik na therapie boodschaps gaan doen, toen heb ik heerlijk stukje kip gegrild en op een broodje met schla en een klein beetje fritesaus gedaan en dat opgegetenDaarna nog een broodje bapao gegeten en een kop warme choco gedronken.
Toen ging ik met school bezig maar helaas kwam bolle bij mij en toen gleed ik heus per ongeluk onderuit op de bank en zijn we samen in slaap gevallen
Toen werd ik wakker en toen ging ik dus maar de kaart schrijven en nu ben ik aan het bedenken wat ik nu als excuus kan gebruiken om niks te doen![]()
En hoe is het daar?
Klinkt bijna alsof je in het kabinet zit manquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ben ff aan het werk en heb net een zinloze middag achter de rug.
de bedoeling van vanmiddag was om te bepalen wat we in de toekomst gaan doen.
er is uit gekomen dat we in de toekomst gaan bepalen wat we in de toekomst gaan doen.![]()
kortom, ze weten het nog niet.
straks de frituurpan aanzetten en dan eten we lekker patat met frikandel vanavond.
tja, eerst zou ik tot oktober hier zitten, toen tot december, nu tot maart en het wordt waarschijnlijk tot juniquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof je in het kabinet zit man
Oeh jum patatjesIk maak kip madras vanavond
Ik heb trouwens ook nog de krant gelezen vandaag (die van gister en van zaterdag ook nog) dat was eigenlijk het nuttigste van mijn dag
Vandaag Schnitzel, ook lekkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
Fha![]()
Flesch
Dan regel je toch een frietje?
Marcquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
Fha![]()
Flesch
Dan regel je toch een frietje?
Ik denk niet dat "Lieve mam, leuk wat je allemaal kookt, maar bestel mij maar een friet met en twee frikandellen speciaal" tot het gewenste resultaat gaat leidenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:47 schreef Fha het volgende:
Ik heb ook wel zin in patatjes maar ik ben te lui om nog naar buiten te gaan
Dat heb ik een keer gedaan... was niet een succes neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat "Lieve mam, leuk wat je allemaal kookt, maar bestel mij maar een friet met en twee frikandellen speciaal" tot het gewenste resultaat gaat leiden
Heel lekker, zeker met wat frietjesquote:
Bolle laten halen, kan ie vast welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Marc![]()
Ik heb ook wel zin in patatjes maar ik ben te lui om nog naar buiten te gaan
Halen misschien, terug brengen gaat hem sowieso niet wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bolle laten halen, kan ie vast wel
Lege bakjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Halen misschien, terug brengen gaat hem sowieso niet worden
gfquote:
Als die nog over zijnquote:
Hier ook alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:42 schreef MPG het volgende:
Thuis. Volgens mij heb ik in huize Fles gegeten, er stond Schnitzel op het menu.
Dat je daar nog op ingaatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef Fha het volgende:
Kan ik aangifte ofzo doen ??
faaluser van de dag![]()
Dat wou ik even met jullie delen, sorry
Nijnsjequote:
SOG excuusquote:
Dan mag hetquote:
Gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja boeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er ook weer![]()
Nog steeds zonder MSN trouwens
Stiekem moet ik heel hard lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
staat er godver eoa programma aan op TV over overlastjongeren, loopt iedereen weg hierIk hoef die troep niet te zien/horen
en ik kan ook niet uit mn bed komen om t uit te gaan doen
Wat een geklooi hier
Zit je Fles nou uit te lachenquote:
Alleen stiekem!quote:
Jij, jij, ... boefjequote:
quote:
het was maar stiekem!!! en ik gaf er meteen een kusje bij. Dusquote:
Hihi vet tofquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lief komt eraan
Zelfs de kids zijn enthousiast (mag wel in de krant)
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lief komt eraan
Zelfs de kids zijn enthousiast (mag wel in de krant)
Nee, dat maar niet, maar de meiden slapen dus kunnen we heerlijk kleffenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi vet tof![]()
Ook als jullie voor hun ogen klef gaan doen?
Goed geregeld, veel plezier alvastquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dat maar niet, maar de meiden slapen dus kunnen we heerlijk kleffen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dat maar niet, maar de meiden slapen dus kunnen we heerlijk kleffen
Buurman, JOUW parkiet heeft MIJN goudvis gepiktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef Fha het volgende:
Rijdende rechterIk ga stuk van het lachen hahha
Slaap lekker fleskequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |