met als doel mij te vergapen aan vakanties die ik toch niet kan betalen?quote:
mijn lief komt langsquote:
sweetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn lief komt langs
Grappig dat je op 40 jarige leeftijd nog als een puber staat te juichen
Zomaar een tipquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn lief komt langs
ja daar had ie zelf niet opgekomenquote:
whehehehehequote:
Ja, dat jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met als doel mij te vergapen aan vakanties die ik toch niet kan betalen?
nee, ik dus niet
--> PUBquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn lief komt langs
--> OUDquote:
Ja, daar kunnen ze ook terecht, met al die dochtersquote:
nee dan ga ik me zielig voelenquote:
Jaloers krengquote:
Guiltyquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen ze ook terecht, met al die dochters..
ze zijn te koopquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Guilty. Ik wil ook vlinders
. En dan liefst nog vóór mijn 40e
.
Nee, dat is elk jaar hetzelfde. Ik ben nu 3x bij elkaar geweest. Djoser's "standje" was 1x leuk, maar elk jaar weer is ook teveel van het goede. Ik regel toch alles via internet, dus die beurs hoeft van mij niet zo nodig. De laatste keer won ik wel een reis naar Istanbul, dat was dan wel weer aardig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er naar de vakantiebeurs?
Phenoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is elk jaar hetzelfde. Ik ben nu 3x bij elkaar geweest. Djoser's "standje" was 1x leuk, maar elk jaar weer is ook teveel van het goede. Ik regel toch alles via internet, dus die beurs hoeft van mij niet zo nodig. De laatste keer won ik wel een reis naar Istanbul, dat was dan wel weer aardig.
nee schat, ik heb het echt over ijsduiken..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef Pheno het volgende:
IJsduiken? Met van die achterlijke unoxmutsen op zeker. Nee, het enige ijsduiken wat echt tof is is met droogpak en cylinders onder het ijs. dat stoere "kijk mij eens 5 seconde in de zee rennen en weer terug naar het strand met stijve tepels" is mij te kort
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
[..]
We kwamen we er achter dat we een compleet handbalteam hebben
het was een onderdeel van het nieuws..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het niet gezien op tv. Er is wel een nieuwjaarsduik geweest met de duikclub, maar ik was jarig, dus kon dit jaar niet. Normaal doen ze het altijd een weekend eerder, nou ja, pech dan maar.
geeeen ideequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef Pheno het volgende:
Al is er niets mis met vrouwelijke stijve tepels, natuurlijk.
Is er al een foksearch, want ik zoek iets. Of staat dat ding nog steeds op prio -30?
Ik lustte al geen koffie. Het laatste topic wat ik opende werd ook al zo leuk onthaald door wat cijferneukers, nee dank jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geeeen idee
er is iig wel kofie
hier toch...
volgens mij is het een fluctuerend procesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef friemelaar het volgende:
Alvast de schaatsen slijpen....want het word nog kouder
![]()
![]()
![]()
wie het weet mag het zeggen
fuck dat Phenoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lustte al geen koffie. Het laatste topic wat ik opende werd ook al zo leuk onthaald door wat cijferneukers, nee dank je
Ik trek me er juist weinig van aan. Ik heb tijd over voor andere dingen en dat bevalt me wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fuck dat Pheno
dat jij je daar iets van aantrekt verbaast me wel.
ja okay zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik trek me er juist weinig van aan. Ik heb tijd over voor andere dingen en dat bevalt me wel.
Preciesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fuck dat Pheno
dat jij je daar iets van aantrekt verbaast me wel.
Mja krijg van diverse mensen signalen dat de KSC al lang niet meer zo gezellig is als dat ie was.
Kan dat helaas alleen maar beamen
het ging nieteens over cijfers die hier gepost worden maar blijkbaar is een stat met KSC topics verneukt als er geen KSC in die vorm in de TT staat... (so whatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Precies
Sofi nummer staat ook voor: So Fucking Important
Gewoongeen cijfertjes meer posten hier, dan is dat probleem ook opgelost
Dat dus. Tpoics kunnen ook handmatig ingevoerd worden, voor die cijferneukersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het ging nieteens over cijfers die hier gepost worden maar blijkbaar is een stat met KSC topics verneukt als er geen KSC in die vorm in de TT staat... (so what)
hetgeen ook gebeurd is, meen ik gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. Tpoics kunnen ook handmatig ingevoerd worden, voor die cijferneukers.
thuisquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:14 schreef bomdiggie het volgende:
Over Criminelen gesproken.....
Check this!
Zonder muziek?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
gofferdomme, die hollanders toch
lig hier dubbel..
zegt er eentje: "het klinkt zo gezellig"
collega en ik kijken elkaar aan:gezellig? hier? zonder muziek ofzo?
collega komt tot de conclusie dat het dialect blijkbaar gezellig klinkt en zegt: ik klets blijkbaar gezellig
dus ik: nou, ik voorzie een hele nieuwe carriere voor je
OMG het is vandaag weer lol op niveau hoor
ja maar das dus a-capella hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder muziek?
Alle limburgers zingen toch in plaats van dat ze praten?
Iig beter dan dat gegrom van hierquote:
die harde g klinkt iig alsof ieder moment een dikke klodder fluim in je nek gespuugd kan wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iig beter dan dat gegrom van hier
Ik heb een keer een bruiloft gehad in Vaasl. Ik had echt het idee dat ik in het buitenland op vakantie was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben ooit bedreig door een echte limburger. Ik was lichtelijk zat en verstond hem niet. Nog nooit zo gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |