Dopekoe +1quote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vinnie Jones
Gone in 60 seconds
The mean machine
Midnight meat train
X-men 3
Snatch
Lock stock
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:26 schreef Hulkio het volgende:
Amanda Peet
Melinda & Melinda
The X-Files: I want to believe
Het scriptquote:Op maandag 11 januari 2010 19:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Kite Runner heeft hij geschreven?
quote:
Nee, iets athletischer...quote:
Patch +1quote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Patch het volgende:
Gokje op Asterix en de Olympische Spelen
Le Banner is voor mij geen onbekende. Top Kickbokser.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:10 schreef Patch het volgende:
Het kwam door Schuhmacher, de rest kende ik niet.
Nu zie ik Zidan ertussen staan.
never heard ofquote:Op maandag 11 januari 2010 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Le Banner is voor mij geen onbekende. Top Kickbokser.
Yep. Weltergewicht.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:19 schreef Patch het volgende:
[..]
never heard of
Ik ken geen 1 kickbokser, of is Nicky Holzken ook kickbokser?
ok, komt uit Helliemondquote:
Wouterse?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:11 schreef Patch het volgende:
Welke grote Nederlandse acteur verzorgde de stem van Obelix (Gerard Depardieu) in de Nederlandse versie?
Ah hij vormt met jou de Helmondse New Kids?quote:
Jack inderdaadquote:
Ja lillikuh natnek, maar nie alleen hai en ikkuh, koekwous, ok samuh mi Berry van Aerle, verrektuh mongol.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah hij vormt met jou de Helmondse New Kids?
Ik heb hem afgelopen weekend weer eens gekeken. Toen ik die malloot zag dacht ik direct aan Broodje Bakpao....quote:
Aan het eind van de maand toch pas?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet wel de puntentelling bijhouden Patch.....![]()
Ik heb het over de topicpuntentelling..... Je vergat mijn punt bij het totaal te tellen.quote:
Raymi Samboquote:
oepsquote:Op maandag 11 januari 2010 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb het over de topicpuntentelling..... Je vergat mijn punt bij het totaal te tellen.
mr_anonimous + 1quote:Op maandag 11 januari 2010 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Raymi Sambo
Peter Paul Muller
Danny De Munk
Casper van Kooten
Thomas Acda
Daniël Boissevain
En je zelf ook meteen een -1 gegeven zie ik!quote:
Op het gebruik van een opblaaspopquote:Op maandag 11 januari 2010 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Debbie bespioneert samen met Alison en Ben haar man Pete in Knocked Up. Waar betrappen ze hem op?
Die reken ik lekker niet goed! Zijn uncredited en enkel te zien op archiefbeelden. De film heeft een zeer behoorlijke cast, dus vier namen moet wel te doen zijn.quote:
Als je heel erg zeker bent van je zaak, dan mag je een nieuwe vraag stellen...quote:
Office spacequote:Op woensdag 13 januari 2010 09:38 schreef Asap het volgende:
Along came Polly
He's just not that in to you
Break-up
Me and Marley
Bruce Almighty
Lock, stock and two smoking barrelsquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:02 schreef Hulkio het volgende:
Doe mij maar acht films met Jason Statham, geen vervolgen.
Asap + 1quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:07 schreef Asap het volgende:
Transporter
Crank
Lock, Stock etc
Ghosts of Mars
Snatch
Death Race
Expendables (die moet ik zien!, nog niet uit weliswaar)
War
Ze heeft haar vorige verloofde om zeep geholpen ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:18 schreef Asap het volgende:
Ik zag laatst de comedy "Sleeping dogs lie" of ook wel "Stay". Ze heeft daarin een geheim, maar wat heeft ze gedaan???![]()
Het plot:
An impulsive encounter from her past haunts Amy, an otherwise seemingly normal young woman with a bright future and nice-guy fiancé. But her fiancé has suggested that the couple be completely honest and tell each other everything! When Amy finally relents, encouraged to tell the truth by her coworker and mother (neither of whom really knows what she has to disclose), and reveals her secret, all hell breaks loose.
Hehe, nee het is een ranzig geheim... als je eigen vriendin het zou vertellen, zou je ook denken WTF!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ze heeft haar vorige verloofde om zeep geholpen ?
Ze heeft sex met haar hond gehadquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, nee het is een ranzig geheim... als je eigen vriendin het zou vertellen, zou je ook denken WTF!![]()
Het was meer oraalquote:
Yukquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef Asap het volgende:
[..]
Het was meer oraal, maar ik reken het goed!
![]()
Dopekoe + 1
4 Patch
3 mr_anonimous
3 Dopekoe
2 Hulkio
1 SamuelofSEK
1 Lamers
1 Asap
Had een dubbelpost gemaakt, check de originele vraag maarquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:25 schreef Asap het volgende:
[..]
Niet meer 6..., ik geef iets te veel afmakers weg
![]()
Adams Familyquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Back to the Future 1 t/m 3
Flakes
asap komt met de rest
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef Asap het volgende:
[..]
Adams Family
Adams Family Values
Who Framed Roger Rabbit, Judge Doom
Thanks SamuelofSEK![]()
Zegt me werkelijk helemaal niets....quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:38 schreef Asap het volgende:
Welke film heb ik gezien en noem de titel van de film die afbeelding weergeeft (dus de film in de film):
[ afbeelding ]
Had ff over de post heengelezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:28 schreef Hulkio het volgende:
Laatste waarschuwing @ Dopekoe: mag ik mijn puntje nog van de vorige pagina?
Sorry, zat in overleg... maar ik ga ook akkoord met de filmtitel of de titel van de film waarvan je steeds steeds reclame ziet in de hoohdfilm (lekker wazig zo)...quote:
Laatste grote hint dan, betreffende de film zelf, film poster, maar welk woord ontbreekt...:quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef Dopekoe het volgende:
Het zegt me nog steeds helemaal niks....
Punch, Drunk love als laatste gokje ?
quote:
SamuelofSEK +1quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
the outlaw josey wales
pale rider
high planes drifter
Die is goed, Reconstruction niet.quote:
Alleen recent denken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Gillingham het volgende:
The Godfather?
Shawshank Redemption?
The Dark Knight?
Deep blue seaquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Opstartertje dan maar.
5 films met:
[ afbeelding ]
Halloween H2Oquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
any given sunday is goed.
Andere film met Samuel, ook met Colin Farrel.
De horror reeks bestaat al wat langer dan Saw.
Andere film met Freeman en Spacey, ook met Timberlake.
Ook nog een film met James Woods en Michael J. Fox.
Daar hoef je natuurlijk niet zo de aandacht op te vestigen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die van Hulkio zijn fout, de rest goed.
Nicequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die van Hulkio zijn fout, de rest goed.
Dopekoe+1
5 Dopekoe
4 Patch
4 Hulkio
3 mr_anonimous
2 Asap
2 SamuelofSEK
2 Lamers
1 Jhonny44
1 Flitspaal
Naar Mars?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nice
Heey ik sta gewoon bovenaan
Dat is ook voor het eerst
Waar is Elvis volgens de film Men in Black naar toe gegaan ?
luie zak !quote:
Patch +1quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef Patch het volgende:
'he went home' zei Kay net...
Ondertiteling: 'thuisplaneet'
Vera Farmigaquote:
Als je zeker bent mag je een nieuwe vraag stellenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vera Farmiga
The Boy in the striped Pyamas
Running Scared
Autumn in New York
Deze stond nog open van mij....quote:Op maandag 11 januari 2010 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Debbie bespioneert samen met Alison en Ben haar man Pete in Knocked Up. Waar betrappen ze hem op?
Intre +1quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gotti reken ik niet goed (tv-film).
Cindy Lauperquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Patch het volgende:
Wie zingt de (bekendere) liedjes in "The Goonies" ?
Madonnaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Patch het volgende:
Wie zingt de (bekendere) liedjes in "The Goonies" ?
mr_anonimous +1quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vera Farmiga
The Boy in the striped Pyamas
Running Scared
Autumn in New York
Cindy Lauper is dat ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:14 schreef Chen het volgende:
Is dat niet die chick van girl just wanna have fun ofso?
Mexicoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat hebben deze lieden allen gemeen?
Vin Diesel
Chris Meloni
James Gandolfini
Vincent D'Onofrio
Michael Clarke Duncan
Mr T
Nee. Heeft met arbeidsverleden te maken.quote:
Zijn allemaal bekend geworden met saterday night live ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Heeft met arbeidsverleden te maken.
De heren hebben allemaal een portiersverleden idd.quote:
Ik meen me iets van Hugh Laurie te herinneren maar dat zou ook kunnen omdat house is genomineerdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:49 schreef lamers het volgende:
Welke acteur host de Golden Globes dit jaar en welke acteur host de Haitian Relief Telethon?
mr_anonimous +1quote:
Patch +1quote:
quote:
Je vraagt naam + 5 titels. Als die gepost zijn kom je ineens met regels als mag geen telefilm zijn.... Beetje flauw.quote:
Ik reken TV-films of straight-to-DVD's nooit goed, tenzij een acteur erg weinig titels op z'n naam heeft staan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je vraagt naam + 5 titels. Als die gepost zijn kom je ineens met regels als mag geen telefilm zijn.... Beetje flauw.
Ah dus nu moeten we voortaan rekening gaan houden met wat iedere user wel of niet gaat goed rekenen? Titel is titel of het nou straight to DVD is of een blockbuster.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik reken TV-films of straight-to-DVD's nooit goed, tenzij een acteur erg weinig titels op z'n naam heeft staan.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dus nu moeten we voortaan rekening gaan houden met wat iedere user wel of niet gaat goed rekenen? Titel is titel of het nou straight to DVD is of een blockbuster.
Dus vanaf nu zou ik er bij mij rekening mee houden ja.quote:De vraagsteller beslist wie het punt krijgt
Ja hoor. Het is goed met je.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Dus vanaf nu zou ik er bij mij rekening mee houden ja.
Het gaat me niet om dat punt. Het gaat mij er om dat er zuiver gespeeld wordt en niet dat vraagstellers tijdens het spel ineens regels erbij mogen bedenken.quote:
Goed, ben ik enigszins wel met je eens, maar hij zegt nu dat hij er op gaat letten, lijkt me een mooi moment op het daarbij dan te laten voor in de toekomst. Welke vraag is inmiddels aan bod?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het gaat me niet om dat punt. Het gaat mij er om dat er zuiver gespeeld wordt en niet dat vraagstellers tijdens het spel ineens regels erbij mogen bedenken.
Hij zegt niet dat hij daarop zal letten maar dat wij er rekening mee moeten houden dat als hij noem 5 titels zegt je moet weten of een film een tv-film of straigth to dvd is voor je hem post. Maar goed ik zal er al over op houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:09 schreef Chen het volgende:
[..]
Goed, ben ik enigszins wel met je eens, maar hij zegt nu dat hij er op gaat letten, lijkt me een mooi moment op het daarbij dan te laten voor in de toekomst. Welke vraag is inmiddels aan bod?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat hij daarop zal letten maar dat wij er rekening mee moeten houden dat als hij noem 5 titels zegt je moet weten of een film een tv-film of straigth to dvd is voor je hem post. Maar goed ik zal er al over op houden.
Deze staat nog open.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe heet het radiostation in Hotel Rwanda?
Niet goedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:03 schreef Jhonny44 het volgende:
Na innige reflexie en hulp van wikipedia ben ik er tamelijk zeker van dus:
Miniseries snap ik maar een tv-film is een film. Net als een straight to dvd film. Maar goed ik sta kennelijk alleen in die mening.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef Patch het volgende:
tv-films en miniseries keur ik ook nooit goed.
Nou dat ben ik trouwens ook met je eens. Mini-serie begrijp ik inderdaad, maar een tv film is naar mijn mening ook een volwaardige film.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 08:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Miniseries snap ik maar een tv-film is een film. Net als een straight to dvd film. Maar goed ik sta kennelijk alleen in die mening.
Precies.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 08:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar goed ik sta kennelijk alleen in die mening.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:13 schreef Chen het volgende:
[..]
Nou dat ben ik trouwens ook met je eens. Mini-serie begrijp ik inderdaad, maar een tv film is naar mijn mening ook een volwaardige film.
Deze reactie valt me zeer tegen van je Patch. Jammer.quote:
Dat bepaal jij? Je mag van mij tv-films en direct to DVD films uitsluiten maar wees dan wel zo sportief omdat in je vraagstelling te vermelden. Zodat het vanaf het eerste moment duidelijk is.quote:
Ga maar verder met jouw vraag. Ik trek die radiovraag wel terug.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:52 schreef Jhonny44 het volgende:
We zoeken nog naar die radio denkik.
Jouw 3 antwoorden waren trouwens juist.
lamers + 1quote:
SamuelofSEK +1quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh maar ik weet de regisseur natuurlijk wel
Joe Carnahan
SamuelofSEK +1quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dark Star
They Live
Halloween
Prince of Darkness
In the Mouth of Madness
The Fog
Starman
Assault on Precinct 13
Escape from L.A.
Big Trouble in Little China
Die vergat ik vorige keer dat deze vraag er was ook al te noemenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Gillingham het volgende:
Niet eens 'The Thing' hoeven te noemen.
Die ene met Robert Duvall en Sean Penn? Kut hoe heette die ookalweerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:11 schreef YellowBlacks het volgende:
Film van Dennis Hopper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |