Hehe, nee het is een ranzig geheim... als je eigen vriendin het zou vertellen, zou je ook denken WTF!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ze heeft haar vorige verloofde om zeep geholpen ?
Ze heeft sex met haar hond gehadquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, nee het is een ranzig geheim... als je eigen vriendin het zou vertellen, zou je ook denken WTF!![]()
Het was meer oraalquote:
Yukquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef Asap het volgende:
[..]
Het was meer oraal, maar ik reken het goed!
![]()
Dopekoe + 1
4 Patch
3 mr_anonimous
3 Dopekoe
2 Hulkio
1 SamuelofSEK
1 Lamers
1 Asap
Had een dubbelpost gemaakt, check de originele vraag maarquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:25 schreef Asap het volgende:
[..]
Niet meer 6..., ik geef iets te veel afmakers weg
![]()
Adams Familyquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Back to the Future 1 t/m 3
Flakes
asap komt met de rest
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef Asap het volgende:
[..]
Adams Family
Adams Family Values
Who Framed Roger Rabbit, Judge Doom
Thanks SamuelofSEK![]()
Zegt me werkelijk helemaal niets....quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:38 schreef Asap het volgende:
Welke film heb ik gezien en noem de titel van de film die afbeelding weergeeft (dus de film in de film):
[ afbeelding ]
Had ff over de post heengelezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:28 schreef Hulkio het volgende:
Laatste waarschuwing @ Dopekoe: mag ik mijn puntje nog van de vorige pagina?
Sorry, zat in overleg... maar ik ga ook akkoord met de filmtitel of de titel van de film waarvan je steeds steeds reclame ziet in de hoohdfilm (lekker wazig zo)...quote:
Laatste grote hint dan, betreffende de film zelf, film poster, maar welk woord ontbreekt...:quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef Dopekoe het volgende:
Het zegt me nog steeds helemaal niks....
Punch, Drunk love als laatste gokje ?
quote:
SamuelofSEK +1quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
the outlaw josey wales
pale rider
high planes drifter
Die is goed, Reconstruction niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |