Miniseries snap ik maar een tv-film is een film. Net als een straight to dvd film. Maar goed ik sta kennelijk alleen in die mening.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef Patch het volgende:
tv-films en miniseries keur ik ook nooit goed.
Nou dat ben ik trouwens ook met je eens. Mini-serie begrijp ik inderdaad, maar een tv film is naar mijn mening ook een volwaardige film.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 08:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Miniseries snap ik maar een tv-film is een film. Net als een straight to dvd film. Maar goed ik sta kennelijk alleen in die mening.
Precies.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 08:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar goed ik sta kennelijk alleen in die mening.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:13 schreef Chen het volgende:
[..]
Nou dat ben ik trouwens ook met je eens. Mini-serie begrijp ik inderdaad, maar een tv film is naar mijn mening ook een volwaardige film.
Deze reactie valt me zeer tegen van je Patch. Jammer.quote:
Dat bepaal jij? Je mag van mij tv-films en direct to DVD films uitsluiten maar wees dan wel zo sportief omdat in je vraagstelling te vermelden. Zodat het vanaf het eerste moment duidelijk is.quote:
Ga maar verder met jouw vraag. Ik trek die radiovraag wel terug.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:52 schreef Jhonny44 het volgende:
We zoeken nog naar die radio denkik.
Jouw 3 antwoorden waren trouwens juist.
lamers + 1quote:
SamuelofSEK +1quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh maar ik weet de regisseur natuurlijk wel
Joe Carnahan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |