Hij loopt vooral in de weg. Hij zegt het zelf.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:40 schreef Disana het volgende:
Heeft hij vandaag al iets nuttigs gedaan?
Oh echt, een moment van inzicht? We gaan de goede kant uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij loopt vooral in de weg. Hij zegt het zelf.
Ja, hij staat stil of hij gaat op zwart. Zit Hansie weer te kloten, dat mocht helemaal niet van Johan.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
De streams worden steeds slechter, ik moet om de 5 minuten refreshen
Het is een soort online-therapie voor Peter.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt, een moment van inzicht? We gaan de goede kant uit.
Kennelijk heeft het geklaag van Peter succes.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef Gert het volgende:
Is dit het nieuwe beleid dus?
4:44 roepmaar: dikke oplichter is t
4:44 zuignapje: wie
4:44 martinsunshine: Jaap?
4:44 roepmaar: peter
4:45 martinsunshine: Die is toch niet dik
4:45 Trutje: niet dik dan maar luie
4:45 PietjeSV: @roepmaar, let je een beetje op je berichten? Dat gestook is nergens voor nodig.
Peter zit ook achter die stupide regel van verplichte foto op je profiel, volgens mij.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk heeft het geklaag van Peter succes.
Ik wil niet eens weten waarom ze zoiets verplicht stellen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter zit ook achter die stupide regel van verplichte foto op je profiel, volgens mij.
Wie is PietjeSV, .... of is onze Pietje aan het schnabbelenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk heeft het geklaag van Peter succes.
Ja heb ik ook .quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
De streams worden steeds slechter, ik moet om de 5 minuten refreshen
Zo weten ze zeker dat je geen terrorist in een burka bent!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef Dementor het volgende:
Ik wil niet eens weten waarom ze zoiets verplicht stellen.
graag een beetje op je woorden letten, het is toch een collega!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef Disana het volgende:
Ik heb geen idee wie PietjeSV is. Hij zit niet in het paleis. Hij werd gemod toen Dottey online was.
Als er hier werd gemod zoals Pietje dat doet, hielden we geen COS meer over trouwens.
Yallah!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo weten ze zeker dat je geen terrorist in een burka bent!
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
graag een beetje op je woorden letten, het is toch een collega!
Whèhèhèquote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik had net een hele leuke voor Kees gevonden:
[ afbeelding ]
haha, ja jammer voor Keesquote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik had net een hele leuke voor Kees gevonden:
[ afbeelding ]
En Aaltsje zou heel geschikt zijn als bardame van een lege kroeg. Ze staat al 20 minuten bijna roerloos achter de bar ins Blaue Hinein zu gucken. En dan zijn de luiken ook nog eens gesloten van SV vandaag.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef Gert het volgende:
Peter is aan het oefenen voor zijn radio-show
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een lekker volgzaam typetje, alleen het burkaatje ontbreekt nogquote:Op maandag 11 januari 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Aaltsje zou heel geschikt zijn als bardame van een lege kroeg. Ze staat al 20 minuten bijna roerloos achter de bar ins Blaue Hinein zu gucken. En dan zijn de luiken ook nog eens gesloten van SV vandaag.
Volgens mij was die blijven hangen in een copy & paste van de nolife regels... daarom staat er waarschijnlijk ook nog steeds dat dreigement het profiel te verwijderen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter zit ook achter die stupide regel van verplichte foto op je profiel, volgens mij.
Jammer mijn geluid staat alweer enige tijd uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat we zo Hossa Megamix van Rex Gildo krijgen te horen van de dj
Nee hoor, ustream werkt immers niet met avatars of foto's. Wel ben ik nieuwsgierig welke site of welk forum er in vredesnaam foto's verplicht stelt... ik kan alleen maar aan een datingsite denken.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was die blijven hangen in een copy & paste van de nolife regels... daarom staat er waarschijnlijk ook nog steeds dat dreigement het profiel te verwijderen.
Nou weet ik niet helemaal wat de invloed van Johan in de wereld van de internetstreams is, maar volgens mij is het een Ustreamprofiel, en kan een Ustreamprofiel niet zomaar even verwijderd worden door een willekeurig chatboxmodje. Iedereen kan immers op Ustream een chatbox aanmaken.
Oeh, als dat wel zou kunnen dan schept dat wel leuke mogelijkheden trouwens![]()
![]()
Maar als de onderhandelingen achter de rug zijn bouwt René in 3-4 maanden een communiteit voor de kijkers van SV met profielen. René kennendequote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was die blijven hangen in een copy & paste van de nolife regels... daarom staat er waarschijnlijk ook nog steeds dat dreigement het profiel te verwijderen.
Nou weet ik niet helemaal wat de invloed van Johan in de wereld van de internetstreams is, maar volgens mij is het een Ustreamprofiel, en kan een Ustreamprofiel niet zomaar even verwijderd worden door een willekeurig chatboxmodje. Iedereen kan immers op Ustream een chatbox aanmaken.
Oeh, als dat wel zou kunnen dan schept dat wel leuke mogelijkheden trouwens![]()
![]()
Volgens mij kun je op Ustream wel een plaatje in je profiel zetten, maar het ging me er meer om dat ze in hun regels moeilijk kunnen dreigen een profiel te verwijderen terwijl ze daar de rechten niet toe hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, ustream werkt immers niet met avatars of foto's. Wel ben ik nieuwsgierig welke site of welk forum er in vredesnaam foto's verplicht stelt... ik kan alleen maar aan een datingsite denken.
Ja, als je dat typische SV-woord op de chat gebruikt ben je de bitch die zichzelf beter vindt dan de restquote:Op maandag 11 januari 2010 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als de onderhandelingen achter de rug zijn bouwt René in 3-4 maanden een communiteit voor de kijkers van SV met profielen. René kennende
Ze is gewoon nog een beetje overweldigd door het besef deel uit te maken van een broadcasting company die op het punt staat historie te schrijven. Dat trekt wel weer bij, kwestie van acclimatiseren.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Aaltsje zou heel geschikt zijn als bardame van een lege kroeg. Ze staat al 20 minuten bijna roerloos achter de bar ins Blaue Hinein zu gucken. En dan zijn de luiken ook nog eens gesloten van SV vandaag.
En diegene refereerde ook nog aan iets wat je hier in de COS had geschreven. Mooi toch, die interactiviteit?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:20 schreef Leandra het volgende:
Ja, als je dat typische SV-woord op de chat gebruikt ben je de bitch die zichzelf beter vindt dan de rest
Johan zou zeggen: Komt heulemoal goe!quote:Ik kan niet wachten tot die commnuniteit er is, en zolang ik daar niet terecht kan heb ik wel elders communiteit.
Ja, als die horde nieuwe vrijwilligers die op het succes van SV afkomen er zijn is Aaltsje van de oude garde. Dan gaan we echt een hele andere Aaltsje zienquote:Op maandag 11 januari 2010 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is gewoon nog een beetje overweldigd door het besef deel uit te maken van een broadcasting company die op het punt staat historie te schrijven. Dat trekt wel weer bij, kwestie van acclimatiseren.
Ja, doordat ik het gebrek aan begrip voor het woord communiteit hier nog eens geschreven had kreeg ik daar het verwijt op ze neer te kijkenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En diegene refereerde ook nog aan iets wat je hier in de COS had geschreven. Mooi toch, die interactiviteit?
Ja, dan komen al die newbies aan Aaltsje vragen wat ze moeten doen en waar ze dat moeten doen, en als ze dan minstens 3 van de 7 vragen juist kan beantwoorden dan wordt ze al snel de vraagbaak (lees: spin in het web) van SV.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als die horde nieuwe vrijwilligers die op het succes van SV afkomen er zijn is Aaltsje van de oude garde. Dan gaan we echt een hele andere Aaltsje zien
René. He's the root of all evilquote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef Leandra het volgende:
Wie begon er nou helemaal met dat gebruik van communiteit?!
Dank je, dat het maar even gezegd wordtquote:Op maandag 11 januari 2010 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
René. He's the root of all evil
Dat gaat nog wel een competentiestrijd opleveren met Liesbeth.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan komen al die newbies aan Aaltsje vragen wat ze moeten doen en waar ze dat moeten doen, en als ze dan minstens 3 van de 7 vragen juist kan beantwoorden dan wordt ze al snel de vraagbaak (lees: spin in het web) van SV.
quote::53 beequeen: Wat denk je zelf? Het woord cummuniteit span.
6:54 beequeen: Ken ik niet.
6:54 spanningszoeker-1: dat is een ander woordt voor comunitie en je kan dit ook best even op een normale manier vragen
6:54 spanningszoeker-1: in plaats van wat denk je zelf
6:54 spanningszoeker-1: wil best vragen beandwoorden
6:54 spanningszoeker-1: wil ook altijd helpen maar moet wel gezellig blijven
6:54 spanningszoeker-1: er komt zometeen een profielen gedeelten comunitie gedeelte
6:54 spanningszoeker-1: op de site
6:54 beequeen: Joh, het staat gewoon zo slordig. Maar comunitie ken ik ook niet. Sorry.
6:55 spanningszoeker-1: en die totaliteit verzameling van onderdelen noem je ook comuniteit
6:55 spanningszoeker-1: community
6:55 spanningszoeker-1: dan
6:55 beequeen: Oh, ik zal de van Dale er even op naslaan.
6:55 spanningszoeker-1: http://www.encyclo.nl/begrip/communiteit
6:55 beequeen: Oeps, Engels mag niet span.
6:55 spanningszoeker-1:
In dat geval was mijn gebruik van het woord dus nog correcter dan we gedacht haddenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:35 schreef beequeen het volgende:
Eik was het nog erger......cumminiteit dus.
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:54 schreef Jian het volgende:
Wie is PietjeSV, .... of is onze Pietje aan het schnabbelen![]()
Jeutje ik log in en meteen beeld, goud ben ik toch
Ik heb het account PietjePuk007 op die chat, en heb niks met de hele moderatie daar te makenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef Disana het volgende:
Ik heb geen idee wie PietjeSV is. Hij zit niet in het paleis. Hij werd gemod toen Dottey online was.
Als er hier werd gemod zoals Pietje dat doet, hielden we geen COS meer over trouwens.
Juist nu je dat zo nadrukkelijk meldt ga ik twijfelen.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het account PietjePuk007 op die chat, en heb niks met de hele moderatie daar te maken.
Dat lijkt me idd verstandig.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:19 schreef Disana het volgende:
Eens een mod altijd een mod... verder zeg ik niets...
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:21 schreef Disana het volgende:
Peter besluit toch maar niet op de bovenste tree van het wiebelende laddertje te gaan staan. Jammer Peter.
[ afbeelding ]
Nee, gisteravond. Maar die uitzending is uitgesteld tot donderdagochtend.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:Krijgen we vanavond een radioshow?
De combinatie van verveling, ergenis en geamuseerdheid? Al weken hè. Alleen het zwaartepunt wisselt nog weleens. Als ik het streamen beperk tot een half uurtje per dag, drie keer 10 minuten of zo, wil "geamuseerdheid' nog weleens domineren. Daarna gaan die andere twee onherroepelijk de boventoon voeren.quote:
Ja! [FOK!radio] Terror Jaap gaat talkshow presenterenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:Krijgen we vanavond een radioshow?
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef Gert het volgende:
Is dit het nieuwe beleid dus?
4:44 roepmaar: dikke oplichter is t
4:44 zuignapje: wie
4:44 martinsunshine: Jaap?
4:44 roepmaar: peter
4:45 martinsunshine: Die is toch niet dik
4:45 Trutje: niet dik dan maar luie
4:45 PietjeSV: @roepmaar, let je een beetje op je berichten? Dat gestook is nergens voor nodig.
Pietje is daar veel strenger dan hier.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
En wees gewaarschuwd!!!!![]()
[ link | afbeelding ]
Alsido komt er achter dat ie wat voorzichtiger had moeten zijn met de kabeltjes bij de herinstallatie.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
En werken en bellen tegelijk..een ware goochelaar is het..
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef Copycat het volgende:
Pietje kan daar heerlijk dictatoriaal wezen. Wat een geweldig geil gevoel moet dat zijn!!!
En met al die muziek verdringen ze de realiteit.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef Copycat het volgende:
Pietje kan daar heerlijk dictatoriaal wezen. Wat een geweldig geil gevoel moet dat zijn!!!
Zonder Alsido was het helemaal hopeloos in die toko, die is de enigste die ik echt daadwerkelijk iets zie doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
En werken en bellen tegelijk..een ware goochelaar is het..
[ link | afbeelding ]
Maar volgens mij is het een stiekeme kickert...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef Copycat het volgende:
We zullen zien, ben benieuwd wie de eerste ban verdiendquote:Op maandag 11 januari 2010 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het een stiekeme kickert...
Leo doet ook zijn best.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zonder Alsido was het helemaal hopeloos in die toko, die is de enigste die ik echt daadwerkelijk iets zie doen.
Die lijst is al gemaakt, geloof me maar...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
We zullen zien, ben benieuwd wie de eerste ban verdiend
Denk het ookquote:Op maandag 11 januari 2010 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die lijst is al gemaakt, geloof me maar...
en wie staan daar op?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die lijst is al gemaakt, geloof me maar...
Ja die denkt ook, anders gaan ze vanuit de toko boodschappen doen en moet ik mee betalen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo is oké. Die neemt ook gewoon z'n eigen bammetjes mee.
een politieke flopquote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me ook af of Johans "vrijwilligers" wel zo happy zijn met dat de Baas hun werk gaat gebruiken voor een politieke loopbaan...
Ik zeg *Vlemmix wordt onze nieuwe Minister-President* mag ie eindelijk bij Trix op de koffiequote:
Ik ben ook weer niet afgehaakt of zo, ik "volg" het nog dagelijks hoor. Maar da's dus een half uurtje live, en de rest COS.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:57 schreef Copycat het volgende:
Maar het absurdistisch surrealisme is nog niet ingedaald, Gert? Een Peter die uren bezig is met het beplakken van een microfoon voor zijn radioshow, Liesbeth die alle documenten kwijtraakt en Johan die alles 'gewoon effe' doet. To name a few.
Ik ben bij vlagen gefascineerd.
Jammer dat ze die stop er steeds uittrekken, dit is toch niet lekker badderenquote:
hoe lang nog voor jij een ban hebt dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De eerstvolgende die zijn kop in kritiek opentrekt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |