graag een beetje op je woorden letten, het is toch een collega!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef Disana het volgende:
Ik heb geen idee wie PietjeSV is. Hij zit niet in het paleis. Hij werd gemod toen Dottey online was.
Als er hier werd gemod zoals Pietje dat doet, hielden we geen COS meer over trouwens.
Yallah!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo weten ze zeker dat je geen terrorist in een burka bent!
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
graag een beetje op je woorden letten, het is toch een collega!
Whèhèhèquote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik had net een hele leuke voor Kees gevonden:
[ afbeelding ]
haha, ja jammer voor Keesquote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik had net een hele leuke voor Kees gevonden:
[ afbeelding ]
En Aaltsje zou heel geschikt zijn als bardame van een lege kroeg. Ze staat al 20 minuten bijna roerloos achter de bar ins Blaue Hinein zu gucken. En dan zijn de luiken ook nog eens gesloten van SV vandaag.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef Gert het volgende:
Peter is aan het oefenen voor zijn radio-show
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een lekker volgzaam typetje, alleen het burkaatje ontbreekt nogquote:Op maandag 11 januari 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Aaltsje zou heel geschikt zijn als bardame van een lege kroeg. Ze staat al 20 minuten bijna roerloos achter de bar ins Blaue Hinein zu gucken. En dan zijn de luiken ook nog eens gesloten van SV vandaag.
Volgens mij was die blijven hangen in een copy & paste van de nolife regels... daarom staat er waarschijnlijk ook nog steeds dat dreigement het profiel te verwijderen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter zit ook achter die stupide regel van verplichte foto op je profiel, volgens mij.
Jammer mijn geluid staat alweer enige tijd uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat we zo Hossa Megamix van Rex Gildo krijgen te horen van de dj
Nee hoor, ustream werkt immers niet met avatars of foto's. Wel ben ik nieuwsgierig welke site of welk forum er in vredesnaam foto's verplicht stelt... ik kan alleen maar aan een datingsite denken.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was die blijven hangen in een copy & paste van de nolife regels... daarom staat er waarschijnlijk ook nog steeds dat dreigement het profiel te verwijderen.
Nou weet ik niet helemaal wat de invloed van Johan in de wereld van de internetstreams is, maar volgens mij is het een Ustreamprofiel, en kan een Ustreamprofiel niet zomaar even verwijderd worden door een willekeurig chatboxmodje. Iedereen kan immers op Ustream een chatbox aanmaken.
Oeh, als dat wel zou kunnen dan schept dat wel leuke mogelijkheden trouwens![]()
![]()
Maar als de onderhandelingen achter de rug zijn bouwt René in 3-4 maanden een communiteit voor de kijkers van SV met profielen. René kennendequote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was die blijven hangen in een copy & paste van de nolife regels... daarom staat er waarschijnlijk ook nog steeds dat dreigement het profiel te verwijderen.
Nou weet ik niet helemaal wat de invloed van Johan in de wereld van de internetstreams is, maar volgens mij is het een Ustreamprofiel, en kan een Ustreamprofiel niet zomaar even verwijderd worden door een willekeurig chatboxmodje. Iedereen kan immers op Ustream een chatbox aanmaken.
Oeh, als dat wel zou kunnen dan schept dat wel leuke mogelijkheden trouwens![]()
![]()
Volgens mij kun je op Ustream wel een plaatje in je profiel zetten, maar het ging me er meer om dat ze in hun regels moeilijk kunnen dreigen een profiel te verwijderen terwijl ze daar de rechten niet toe hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, ustream werkt immers niet met avatars of foto's. Wel ben ik nieuwsgierig welke site of welk forum er in vredesnaam foto's verplicht stelt... ik kan alleen maar aan een datingsite denken.
Ja, als je dat typische SV-woord op de chat gebruikt ben je de bitch die zichzelf beter vindt dan de restquote:Op maandag 11 januari 2010 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als de onderhandelingen achter de rug zijn bouwt René in 3-4 maanden een communiteit voor de kijkers van SV met profielen. René kennende
Ze is gewoon nog een beetje overweldigd door het besef deel uit te maken van een broadcasting company die op het punt staat historie te schrijven. Dat trekt wel weer bij, kwestie van acclimatiseren.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Aaltsje zou heel geschikt zijn als bardame van een lege kroeg. Ze staat al 20 minuten bijna roerloos achter de bar ins Blaue Hinein zu gucken. En dan zijn de luiken ook nog eens gesloten van SV vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |