Daar heb ik het ook niet over.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mensen die flash blocken, niet geregistreerd worden.
Lijkt me geen factor om rekening mee te houden.
Daar is het gebeuren nog veel te klein voor.quote:En verder kun je de stream- url nog in WMP oid invoeren. Maar ook dat zullen niet héél veel mensen doen.
Als de chatbox het aan kan wel ja.quote:M.a.w: we kunnen woensdag een redelijk betrouwbaar realtime kijkcijfer zien van de grote japio show.
Hij loopt vooral in de weg. Hij zegt het zelf.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:40 schreef Disana het volgende:
Heeft hij vandaag al iets nuttigs gedaan?
Oh echt, een moment van inzicht? We gaan de goede kant uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij loopt vooral in de weg. Hij zegt het zelf.
Ja, hij staat stil of hij gaat op zwart. Zit Hansie weer te kloten, dat mocht helemaal niet van Johan.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
De streams worden steeds slechter, ik moet om de 5 minuten refreshen
Het is een soort online-therapie voor Peter.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt, een moment van inzicht? We gaan de goede kant uit.
Kennelijk heeft het geklaag van Peter succes.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef Gert het volgende:
Is dit het nieuwe beleid dus?
4:44 roepmaar: dikke oplichter is t
4:44 zuignapje: wie
4:44 martinsunshine: Jaap?
4:44 roepmaar: peter
4:45 martinsunshine: Die is toch niet dik
4:45 Trutje: niet dik dan maar luie
4:45 PietjeSV: @roepmaar, let je een beetje op je berichten? Dat gestook is nergens voor nodig.
Peter zit ook achter die stupide regel van verplichte foto op je profiel, volgens mij.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk heeft het geklaag van Peter succes.
Ik wil niet eens weten waarom ze zoiets verplicht stellen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter zit ook achter die stupide regel van verplichte foto op je profiel, volgens mij.
Wie is PietjeSV, .... of is onze Pietje aan het schnabbelenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk heeft het geklaag van Peter succes.
Ja heb ik ook .quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
De streams worden steeds slechter, ik moet om de 5 minuten refreshen
Zo weten ze zeker dat je geen terrorist in een burka bent!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef Dementor het volgende:
Ik wil niet eens weten waarom ze zoiets verplicht stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |