Ze staan er, zover is de bunker nooit gekomen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:11 schreef Copycat het volgende:
Welke info?
Gebakken lucht op een bedje van krom taalgebruik.
Anders krijg je die 3½ uur toch nooit vol?!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Schrijven is schrappen. Behalve als je voor SV werkt dan verzin je er zoveel mogelijk irrelevante informatie bij.
Daar heb je gelijk in!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze staan er, zover is de bunker nooit gekomen.
Rechts van het midden? Dat is de vaste plek van Aaltsje toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:24 schreef Dementor het volgende:
Johan wilde dat toen ook voor TBO doen maar dat mocht toen niet.
Wat er waar is aan dat verhaal weet ik ook niet, de waarheid zal wel ergens rechts van het midden liggen.
Ben vooral benieuwd naar het effect. Wel leuk, dat je realtime kunt zien hoeveel mensen er kijken.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze staan er, zover is de bunker nooit gekomen.
Dat guests tellertje geeft het aantal anonieme chatters weer, dus als ik kijk zonder chatbox ben ik onzichtbaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar het effect. Wel leuk, dat je realtime kunt zien hoeveel mensen er kijken.
Tenminste, het aantal mensen dat via de site kijkt. Ik neem aan dat het "guests"-tellertje dát weergeeft (en niet het aantal connecties van de stream-url)
"Anonieme chatters"? Dat is toch hetzelfde als: www.onlinetvkijken.nl aanklikken?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat guests tellertje geeft het aantal anonieme chatters weer, dus als ik kijk zonder chatbox ben ik onzichtbaar.
Woei!
Wie?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rechts van het midden? Dat is de vaste plek van Aaltsje toch?
Indien de chatbox succesvol inlaad wel ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
"Anonieme chatters"? Dat is toch hetzelfde als: www.onlinetvkijken.nl aanklikken?
Aaltsje, de bijslaap van Peter.quote:
Je bedoelt dat mensen die flash blocken, niet geregistreerd worden.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Indien de chatbox succesvol inlaad wel ja.
Deze al ontdekt? [RLS] Who is who in Paleis Soestdijk IIquote:Op maandag 11 januari 2010 15:44 schreef yvonne het volgende:
Waar moet je ergens inloggen op die chat? En praat me ff in sneltreinvaart bij aub?
Is de chat Sly gedomineerd?
Waar is Bart, waar is die ander?
Wat wat wat
Daar heb ik het ook niet over.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mensen die flash blocken, niet geregistreerd worden.
Lijkt me geen factor om rekening mee te houden.
Daar is het gebeuren nog veel te klein voor.quote:En verder kun je de stream- url nog in WMP oid invoeren. Maar ook dat zullen niet héél veel mensen doen.
Als de chatbox het aan kan wel ja.quote:M.a.w: we kunnen woensdag een redelijk betrouwbaar realtime kijkcijfer zien van de grote japio show.
Hij loopt vooral in de weg. Hij zegt het zelf.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:40 schreef Disana het volgende:
Heeft hij vandaag al iets nuttigs gedaan?
Oh echt, een moment van inzicht? We gaan de goede kant uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij loopt vooral in de weg. Hij zegt het zelf.
Ja, hij staat stil of hij gaat op zwart. Zit Hansie weer te kloten, dat mocht helemaal niet van Johan.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
De streams worden steeds slechter, ik moet om de 5 minuten refreshen
Het is een soort online-therapie voor Peter.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt, een moment van inzicht? We gaan de goede kant uit.
Kennelijk heeft het geklaag van Peter succes.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef Gert het volgende:
Is dit het nieuwe beleid dus?
4:44 roepmaar: dikke oplichter is t
4:44 zuignapje: wie
4:44 martinsunshine: Jaap?
4:44 roepmaar: peter
4:45 martinsunshine: Die is toch niet dik
4:45 Trutje: niet dik dan maar luie
4:45 PietjeSV: @roepmaar, let je een beetje op je berichten? Dat gestook is nergens voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |