Ja! [FOK!radio] Terror Jaap gaat talkshow presenterenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:Krijgen we vanavond een radioshow?
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef Gert het volgende:
Is dit het nieuwe beleid dus?
4:44 roepmaar: dikke oplichter is t
4:44 zuignapje: wie
4:44 martinsunshine: Jaap?
4:44 roepmaar: peter
4:45 martinsunshine: Die is toch niet dik
4:45 Trutje: niet dik dan maar luie
4:45 PietjeSV: @roepmaar, let je een beetje op je berichten? Dat gestook is nergens voor nodig.
Pietje is daar veel strenger dan hier.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
En wees gewaarschuwd!!!!![]()
[ link | afbeelding ]
Alsido komt er achter dat ie wat voorzichtiger had moeten zijn met de kabeltjes bij de herinstallatie.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
En werken en bellen tegelijk..een ware goochelaar is het..
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef Copycat het volgende:
Pietje kan daar heerlijk dictatoriaal wezen. Wat een geweldig geil gevoel moet dat zijn!!!
En met al die muziek verdringen ze de realiteit.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef Copycat het volgende:
Pietje kan daar heerlijk dictatoriaal wezen. Wat een geweldig geil gevoel moet dat zijn!!!
Zonder Alsido was het helemaal hopeloos in die toko, die is de enigste die ik echt daadwerkelijk iets zie doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
En werken en bellen tegelijk..een ware goochelaar is het..
[ link | afbeelding ]
Maar volgens mij is het een stiekeme kickert...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef Copycat het volgende:
We zullen zien, ben benieuwd wie de eerste ban verdiendquote:Op maandag 11 januari 2010 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het een stiekeme kickert...
Leo doet ook zijn best.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zonder Alsido was het helemaal hopeloos in die toko, die is de enigste die ik echt daadwerkelijk iets zie doen.
Die lijst is al gemaakt, geloof me maar...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
We zullen zien, ben benieuwd wie de eerste ban verdiend
Denk het ookquote:Op maandag 11 januari 2010 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die lijst is al gemaakt, geloof me maar...
en wie staan daar op?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die lijst is al gemaakt, geloof me maar...
Ja die denkt ook, anders gaan ze vanuit de toko boodschappen doen en moet ik mee betalen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo is oké. Die neemt ook gewoon z'n eigen bammetjes mee.
een politieke flopquote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me ook af of Johans "vrijwilligers" wel zo happy zijn met dat de Baas hun werk gaat gebruiken voor een politieke loopbaan...
Ik zeg *Vlemmix wordt onze nieuwe Minister-President* mag ie eindelijk bij Trix op de koffiequote:
Ik ben ook weer niet afgehaakt of zo, ik "volg" het nog dagelijks hoor. Maar da's dus een half uurtje live, en de rest COS.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:57 schreef Copycat het volgende:
Maar het absurdistisch surrealisme is nog niet ingedaald, Gert? Een Peter die uren bezig is met het beplakken van een microfoon voor zijn radioshow, Liesbeth die alle documenten kwijtraakt en Johan die alles 'gewoon effe' doet. To name a few.
Ik ben bij vlagen gefascineerd.
Jammer dat ze die stop er steeds uittrekken, dit is toch niet lekker badderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |